ימים של הכרעות: סיכום המחזור ה-33 בבונדסליגה

 

המחזור לפני האחרון של הבונדסליגה נערך היום (שבת, 16:30) כשכל תשעת משחקי המחזור נערכו במקביל. כידוע, אלופה כבר יש, כמו גם יורדת ודאית, אך יתר הקרבות – על ההישארות והמבחנים, המקומות בליגת האלופות במוקדמות ובשלב הבתים, כמו גם הליגה האירופית – עדיין לא הסתיימו.

 

פרנקפורט – המבורג 0:3

פרנקפורט מהמקום השביעי, אירחה באצטדיון ה-"קומרצבנק", את המבורג מהמקום הלפני אחרון. למרות שהמקומיים אשר גם העפילו לגמר הגביע, חווים עונה לא רעה בכלל, התקופה האחרונה הייתה קשה לקבוצה של ניקו קובאץ'. הנשרים לא רשמו ניצחון ליגה במהלך כל חודש אפריל והם מציגים מאזן עגום של חמישה הפסדים בששת המשחקים האחרונים. קובאץ' וחניכיו ידעו שניצחון היום הוא בגדר חובה, על מנת להישאר במאבק על המקום באירופה דרך הליגה, אך בשביל האורחים מדובר בהרבה יותר מכך.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מאז שכריטיאן טיטץ הונחת כמאמן הקבוצה, המבורג רשמה מגמת שיפור ניכרת, עם ארבעה ניצחונות והפסד אחד בלבד בששת המשחקים האחרונים, אך קובאץ' ידע שיום זה בהחלט יכול לקבוע את גורל הקבוצה, אשר יכולה לרדת ליגה לראשונה בתולדותיה כבר היום. מאידך, תוצאה טובה בלייפציג, והם אף עלולים לעלות מעל הקו האדום.

המשחק לא התעלה לרמה גבוה בדקות הפתיחה והאירוע המכונן היחיד היה החלפתו המוקדמת במיוחד (17') של טימותי צ'נדלר המקומי, שהוחלף על ידי מרקו רוס. בדקה ה-26', המבורג הצליחה להבקיע בהזדמנות הממשית הראשונה שלה, לאחר שטאטסויה איטו הכניע את השוער, אך מצלמות הטלוויזיה סימנו על נבדל והשער נפסל בסופו של דבר.

בדקה ה-31' המקומיים הפעם כבשו, שער נטול עוררין. סבסטיאן הלר העביר מסירה פנטסטית ל-מריוס וולף, אשר השחיל את הכדור בין רגלי השוער ומשם לרשת. זו גם הייתה תוצאת המחצית. בדקה ה-69', דוגלאס סנטוס האורח סיפק בעיטה נהדרת מ-25 מטרים, אך הרדצקי התעופף והצליח להדוף בצורה הרואית את הכדור לקורה. הריבאונד הלך ללואיס הולטבי שמצא את הרשת בנגיחה, אך הוא גם היה בנבדל שאף קוון  לא יפספס.

14 דקות לסיום הזמן החוקי, היתרון של פרנקפורט הוכפל. עומאר מסקארל ניצל רפיון בהגנת האורחים על מנת לבעוט מהפינה הימנית של הרחבה. הכדור פגע במגן אורח והפך קשתי עד שנעצר ברשת. דקה בתוך תוספת הזמן, אלכס מאייר השלים את תוצאת המשחק.

המבורג מובסת והיא במקרה האופטימי ביותר תלך למבחנים, אך ככל הנראה בשבוע הבא המועדון, ירד לראשונה בתולדותיו לליגת המשנה.

אאוגסבורג – שאלקה 2:1

הכחולים אשר חווים עונה נהדרת רצו לשמור על הסגנות אצל היריבה, שדי סיימה את העונה דה פקטו. טילו קרר הגיע ראשון להרמה חופשית מוצלחת והעלה את האורחים ליתרון  בדקה ה-23'. אך, אאוגסבורג חזרה למשחק כעבור חמש דקות, לאחר שדניאל באייר חידש את המשחק במהרה לאחר עבירה וכתוצאה מכך, הכניס כדור טוב לפיליפ מקס, שתפס את הגנת שאלקה לא מוכנה והשווה

בדקה ה-34' קרר  חשב שהכפיל את מאזנו במשחק. בפועל הכדור  שיצא מראש לא הלך למסגרת, אך פגע בידו של הבלם בוגסון ומשם חדר לרשת.

דורטמונד  – מיינץ  2:1

דורטמונד רצתה להבטיח את מקומה בשלב הבתים של ליגת האלופות בתקווה למעידה של הופנהיים. האורחים קיוו להתעלות מול הצהובים במבצרם הביתי, כשהם פתחו את המחזור במרחק שלוש נקודות בלבד מהקו האדום.

ההתעלות אכן הגיעה לאחר שמיינץ הצליחה לעלות ליתרון כפול מהיר, בזכות שערים של באקו (4') ו-מוטו ישויאורי (13'). אך המקומיים לא אמור נואש וכעבור שלוש דקות בלבד, מקסימיליאן פיליפ החזיר את קבוצתו למשחק.

קלן – באיירן מינכן 3:1

באיירן חזרה ממדריד מאוכזבת למדי על מת להמשיך את סיורי האליפות שלה ברחבי המולדת, כשהפעם היא התארחה אצל הקבוצה מהמקום האחרון, שכבר ירדה מזמן.

למרות תחושת הגארבג' טיים הניכרת, המארחים ירדו למחצית ביתרון מפתיע, לאחר שער עצמי של ניקולס סולה בדקה ה-30'. בדקה ה-59', הגיע השוויון, לאחר שחמאס רודריגז דחק מקרוב לרשת, לאחר הכנה טובה של מולר עם הראש. כעבור שתי דקות הבווארים גם הפכו, לאחר עוד בישול של מולר, הפעם לרוברט לבנדובסקי שכבש בקלות משישה מטרים.  חמאס הוסיף בישול בדקה ה-78', לאחר שמצא את ראשו של טוליסו הלא מכוסה, שנגח לרשת.

 

רד בול לייפציג – וולפסבורג 1:4

הקבוצה החדשה של תאגיד משקאות האנרגיה טרם ויתרה על הכרטיס האחרון לליגת האלופות. היום הם אירחו את אחת מחברות הכבוד של הבונדסליגה, אשר רואה כבר את הדרך לליגה השנייה. על מנת למנוע את תסריט האימים וככל הנראה ללכת למשחקי המבחן הירוקים היו חייבים לנצח את מארחיהם הכשרוניים.

אדמולה לוקמן העלה את לייפציג ליתרון בדקה ה-24'.  כעבור תריסר דקות, -טימו ורנר שבר בצורת בשער נהדר והכפיל את התוצאה. שתי דקות מפתיחת המחצית השנייה, וולפסבורג חזרה למשחק, לאחר פריצה נהדרת משמאל של רנאטו סטפאן, שגם הכניס כדור נהדר לדניאל דיוודי, שבעט כדור שהצליח לעבור בין רגלי השוער.

אך בדקה ה-52', טעות קשה בהגנת האורחים אפשרה לוורנר לחטוף את הכדור ולהוסיף בישול ללוקמן שהשלים צמד. בדקה ה-63, אוגוסטין הצטרף לחגיגת השערים.

שטוטגרט – הופנהיים 0:2

הדרבי האזורי הפגיש שתי קבוצות אשר לא ויתרו על שאיפותיהן. האורחים רצו לשמור על המקום המוביל לליגת האלופות, בעוד העולה החדשה לא ויתרה על הכרטיס לליגה האירופית.

בדקה ה-25', מריו גומז הבקיע שער אופייני והעלה את שטוטגרט ליתרון. המקומיים אומנם נותרו בעשרה שחקנים בדקה ה-66', לאחר שסנטיאגו אסקסיבאר ספג צהוב שני, אך המילה האחרונה הייתה של גומז .  14 דקות לסיום הזמן החוקי, החלוץ עליו אמרו שאינו מסוגל לבצע שום מהלך מחוץ לרחבה, סיפק מתפרצת אישית על חצי מגרש מול שחקן הגנה בודד, ביצע הטעייה מופלאה  על השומר שלו והכניע את השוער.

בורוסיה משנגנדלבאך – פרייבורג 1:3

גלבאך שעברה עונה בינונית, עוד יכולה להשתחל לאירופה, אך זה לא יהיה פשוט כלל לחבורה הלא יציבה. האורחים הצליחו לעצור את שרשת ההפסדים מול מיינת בשבוע שעבר, אך הם כמובן עוד בסכנת הישארות רצינית ביותר.

לאחר ח"י דקות טורגן האזרד העלה את המארחים את המארחת ליתרון. ניקו אלוודי השוויצרי, הכפיל בנגיחה  בדקה ה-57'. פרייברוג צימקה כעבור שתי דקות משער של טים קלינדסטנט, אך ג'וסיף דרמיץ' (64') השקיט את הקהל המקומי.

האנובר – הרטה ברלין 1:3

המארחת מהתחתית השיגה תוצאה נהדרת לקראת מחזור הסיום. מרטין הנריק (4') העניק יתרון מהיר להאנור. סליף סנה (40') וניקולס פולקרוג (42) הצטרפו גם כן לרשימת הכובשים. זלקה צימק בדקה ה-73'.

ורדר ברמן – באייר לברקוזן 0:0

 

*במחלקת הליגיונרים:

*ערן זהבי כבש, בישל וסחט כרטיס אדום, בניצחון גואנגז'ו RF.

*אופיר מרציאנו שיחק 90 דקות ושמר על רשת נקייה בתיקו נטול השערים של היברניאן מול אברדין

 

 

 

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort