הליגה הצרפתית מגיעה לנקודת רתיחה

שלושה מחזורים לסיום העונה והעשירים מפאריז הבטיחו את האליפות כבר מהמחזור ה-33 ומה שנותר להם זה לשבור שיאים (מספר הניצחונות הגבוה ביותר, עומד על 30 ולסן ז'רמן יש 29, שיא הנקודות ואולי שיא השערים), חלק של עצמם, אך ביום שלישי הקרוב הם מתמודדים בגמר הגביע הצרפתי מול קבוצה מהליגה שלישית, אבל הם לא יקלו ראש ומתכוננים היטב למשחק על מנת להבטיח טראבל מקומי, שימתיק את ההדחה המוקדמת מליגת האלופות.

הקרב על האליפות גמור, אך ישנם עוד כמה קרבות רותחים: המקומות הנוספים בליגת האלופות בין מונאקו, ליון ומארסיי, מקום באירופה בין סט אטיין, ראן וניס והקרב על ההישארות בין 6 קבוצות.

משחקים מרכזיים:

סט אטיין – בורדו

המארחים במקום החמישי המוביל למוקדמות הליגה האירופית, עם 13 משחקים ללא הפסד (הרצף הארוך ביותר שלהם מ-2013)

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

, שלושה ניצחונות רצופים ובכושר הכי טוב בצרפת אחרי ליון. בנוסף, הירוקים יודעים כי אם פאריז זוכה בגביע, המקום החמישי יוביל ישירות לשלב הבתים של הליגה האירופית ולכן כל משחק הוא קריטי במיוחד שראן וניס דולקות אחריה. האורחים במקום התשיעי רחוקים 5 נקודות ממקום המוביל לאירופה (בתנאי שפאריז תזכה בגביע), במחזור האחרון הם גברו על דיז'ון שהבטיחה את ההישארות אך הם לא בכושר שיא. בשלושת המשחקים האחרונים בין הקבוצות בורדו עם שתי ניצחונות ותיקו אך סט אטיין בכושר מצוין ונראה שתמשיך לנצח מול הקהל הביתי.

שחקני סט אטיין באימון – ימשיכו לחייך? (AS Saint-Etienne twitter)

ליון – טרואה

המארחים במקום השני בכושר הכי טוב בצרפת עם שבעה ניצחונות רצופים, יודעים שאסור להם להפסיד כי מונאקו ומארסיי דולקות אחריהם. טרואה במקום המוביל למשחק נגד הירידה עם אותו מספר נקודות כמו של ליל שבמקום הלפני אחרון. טרואה עם ניצחון ביתי על קון במחזור שעבר, עצרה רצף של 4 הפסדים, אך בחוץ היא עם 14 משחקים רצופים ללא ניצחון. ליון עם שישה ניצחונות רצופים במשחקים בין הקבוצות ולא אמורה להתקשות במשחק הזה, מה שיסבך את טרואה עוד יותר.

קאן – מונאקו

המארחת מהמקום ה-15 עם פער של חמש נקודות מהקו האדום, מארחת את מונאקו מהמקום השלישי, המוביל למוקדמות האלופות. האלופה היוצאת עם רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון, אבל קאן עם רצף של 7 משחקים ללא ניצחון. המשחק חשוב לשתי הקבוצות ויהיה פה קרב אדיר שבסופו הרצפים יגדלו והם יחלקו את הנקודות.

טולוז – ליל

קרב ישיר על ההישארות בליגה.

טולוז במקום ה-17 עם שתי נקודות יתרון על ליל שבמקום ה-19. ליל מגיעה לאחר ניצחון במחזור האחרון על מץ, האחרונה בטבלה, אך עם 4 הפסדי חוץ רצופים. המאחרים מגיעים אחרי הפסד לראן. כדורגל גדול אני מאמין שלא נראה פה, אך מלחמה אמיתית כן. הקבוצה שתשמור על העצבים תנצח. האיצטדיון צפוי להיות מלא לאחר שטולוז הורידו את מכירי הכרטיסים ל-5 יורו בלבד.

ראן – שטרסבורג

המארחת במקום השישי (שכנראה יוביל למוקדמות הליגה האירופית במידה ופאריז אכן תזכה בגביע), נקודה מתחת לסט אטיין ועם אותם נקודות מול ניס (אליה נגיע מיד), במחזור האחרון ראן אירחה את טולוז וניצחה בקושי 2-1. המחזור הזה היא מארחת עוד קבוצה מהתחתית, שטרסבורג שבמקום ה-16 ורחוקה ערב המחזור 3 נקודות מהקו האדום. האורחת עם 10 משחקים רצופים ללא ניצחון וגם הפעם לא נראה שהיא תצליח להוציא נקודות, ראן תמשיך לנצח בבית.

מארסיי – ניס

מארסיי במקום הרביעי מגיעה צוהלת ושמחה לאחר שהעפילה לגמר הליגה האירופית, אך אסור לה להיות שאננה כי המשחק מול ניס חשוב מאוד שכן היא בקרב על מקום בליגת האלופות. ניס במקום השביעי בקרב על המקום בליגה האירופית. שתי הקבוצות עם רצף של חמישה משחקים ללא הפסד. בסיבוב הקודם זה נגמר בניצחון של מארסיי וגם הפעם אני מאמין שכך ייגמר מול הקהל הביתי.

פלוריאן ת'ובין – ימשיך להבקיע? (Olympique marsrille twitter)

משחקים נוספים:

אמיין – פאריז סן ז'רמן

המארחת הבטיחה את ההישארות, פאריז חושבת על הגביע ואולי עם השיאים – אין טעם להרחיב.

דיז'ון – גנגאן

המאחרת הבטיחה את ההישארות, גנגאן רוצה לנצח על מנת להישאר בקרב התיאורטי על מקום באירופה. גנגאן בכושר יותר טוב עם חמישה משחקים ללא הפסד.

מץ – אנז'ה

המארחת איבדה את הסיכויים להישאר בליגה אך יש לה עוד סיכוי קלוש להתמודד בקרב על ההישארות, אנז'ה לא רוצה להסתבך בקרבות ההישארות, משחק שייגמר בתיקו.

נאנט – מונפלייה

מקום עשר מול מקום שמונה, שתי הקבוצות עם 46 נקודות ועם סיכוי קלוש להתברג באירופה. שתי הקבוצות בכושר רע. נאנט עם שישה משחקים ללא ניצחון ומגיעה אחרי הפסד לליון, מונפלייה עם ארבעה משחקים ללא ניצחון ושלושה הפסדים רצופים. במפגשים בין הקבוצות נאנט עם 4 ניצחונות רצופים אך בעקבות הכושר הרע שהקבוצות מצויות בו אני מאמין שהמשחק ייגמר בתיקו שירחיק את שתיהן מאירופה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort