Titus World Slide – שלב הסיכומים אחרי הרויאל ראמבל הגדול

ה-WWE ממש גרמו לנו להרגיש שמדובר במינימום רסלמניה. הם השקיעו בכל דבר, החל מהבמה ועד המסע השיווקי הכבד. סך הכל, הארגון הצליח להשיג את המטרה שלו – אירוע גדול במדינה שהם רוצים להפוך בה למעצמת מיינסטרים של ממש. בינתיים? נראה שהם עושים עבודה לא רעה בכלל עם כל החנפנות לערב הסעודית, לקהל ולראשיה. אה כן, והיה גם רסלינג. טוב או לא? בואו נגיע לזה, עם סיקור ה-Greatest Royal Rumble.

השקיעו בכל פרט (האתר הרשמי של ה-WWE)

1. ג'ון סינה ניצח את טריפל אייץ' – ציון 3/5:

לומר לכם את האמת, לא ציפיתי שיפתחו את האירוע עם הקרב הזה אבל שאפו לטריפל אייץ' שחשב על הדרך המושלמת הזו – הוא נכנס ראשון לזירה כדי שסינה יקבל פופ גדול יותר מהקהל, והקרב עצמו היה בנוי היטב. סינה וטריפל עשו בעיקר מהלכי כוח והתמקדו יותר בפן הפסיכולוגי של הקרב. סינה ביצע מהלכים ידועים שלו לא מעט וטריפל אייץ' עשה ממנו צחוק וחיקה אותו. סינה ניצח בסופו של דבר, כצפוי, והקרב הזה הוא דרך נהדרת לפתוח את האירוע, הקהל התעורר כמתוכנן.

תוכנן היטב (האתר הרשמי של ה-WWE)

2. סדריק אלכסנדר (א) ניצח את קאליסטו ושמר על האליפות במשקל קל – ציון 3.5/5:

קאליסטו מאז ומתמיד ידע לספק לנו מהלכים טובים, אבל אני חושב שזה קרב הסינגלס הכי טוב בקריירה שלו באמריקה. הוא ואלכסנדר התאימו אחד לשני כמו כפפה ליד וסיפקו קרב נהדר, אמנם לא ברמה הגבוהה של הטורנירים שטריפל אייץ' בנה, אבל ניכרת גם פה עבודה טובה מאחורי הקלעים עם כמה ספוטים טובים ועם ניצחון לאלוף הטרי שהיה צריך לשמור ולהרוויח מומנטום. ואם תשאלו אותי, אלכסנדר עוד יכול להגיע לרמה של מיין איבנט בהמשך.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
מיין איבנטר לכל דבר (האתר הרשמי של ה-WWE)

3. בריי וויאט ומאט הארדי מחקו את סזארו ושיימוס וזכו באליפויות הזוגות של ראו – ציון 2.75/5:

הקרב הזה היה בדיוק מה שהוא היה צריך להיות. אחרי קרב בין שתי אייקונים וקרב בין שני מתאבקים איכותיים שמוכרים מהלכים מסוכנים, בא גמר הטורניר על אליפויות הזוגות של ראו, והוריד את הקהל לקרקע. בואו נהיה כנים, אני לא חושב שמישהו באמת חשב שאליפות של ראו תלך לשני מתאבקים שמשתתפים בסמאקדאון. מי אני שאתלונן? יש לנו אלופי זוגות נפלאים! והם חייבים להחליף את הפינישר שלהם, זה נראה לא טוב.

נפלא! (האתר הרשמי של ה-WWE)

4. ג'ף הארדי (א) ניצח את ג'ינדר מאהל ושמר על אליפות ארה"ב – ציון 2/5:

זה לא היה קרב טוב, בין הגרועים של הערב. אי אפשר להאשים את ג'ף הארדי, הוא עשה את העבודה הרגילה שלו וכולנו יודעים בשלב הזה שג'ינדר מאהל הוא לא מתאבק מוכשר במיוחד. מה שכולנו נזכור מהקרב הזה בעיקר הוא הבוץ' של ג'ינדר, הוא לא היה מתואם עם ג'ף כאשר הוא ביצע את ה-Whisper in the Wind וג'ף הכה את הרצפה בעוצמה, מה שגם ג'ינדר הוסיף חטא על פשע ומכר את המהלך. האדם הנכון ניצח, לא בדרך הנכונה.

מאכזב, אבל לא באמת. הבוץ' של השניים בקרב (האתר הרשמי של ה-WWE)

5. הארפר ורואן (א) ניצחו את האוסוס ושמרו על אליפויות הזוגות של סמאקדאון – ציון 1/5:

האמת שלא נהניתי מהקרב הזה בכלל. כולנו ידענו מה עומד לקרות, וזה בדיוק מה שקרה. האחים הארפר ורואן מעכו את היריבים שלהם בחמש דקות ושמרו בקלות על אליפויות הזוגות של סמאקדאון. מלבד ספוטים בודדים שהאוסוס סיפקו, לא באמת היה מה להנות ממנו בקרב הזה. נקווה שהאליפויות האלה קצת יעלו את הערך שלהן בהמשך, סה"כ זה מאוד חבל. הקרב הכי גרוע של הערב הזה, על זה אין ויכוח בכלל.

הקרב הרע ביותר הערב (האתר הרשמי של ה-WWE)

6. סת' רולינס (א) ניצח את סמואה ג'ו, פין באלור והמיז בקרב סולם ושמר על האליפות הבין יבשתית – ציון 4/5:

יחסית לזמן המועט שהקרב הזה קיבל, הוא היה לא רע בכלל. אמנם לא ברמה של קרב הסולם מרסלמניה 31 או אפילו מהקרב המשולש שהיה לנו לפני פחות מחודש ברסלמניה 34, אבל סה"כ אפשר לומר שזה היה הקרב הכי טוב של הערב. המיז נראה טוב כהרגלו, סמואה ג'ו מקבל בנייה מחדש והוא יקבל פוש בקרוב, ופין באלור ימשיך לרדוף אחרי סת' רולינס עבור התואר הזה, ועושה רושם כי האליפות הבין יבשתית הופכת לחשובה שוב. קרב מצוין.

יחסית לזמן המועט, קרב מצוין (האתר הרשמי של ה-WWE)

7. איי ג'יי סטיילס (א) ושינסקה נאקאמורה הסתיים בספירת 10 כפולה, סטיילס שומר על אליפות ה-WWE – ציון 3.75/5:

בואו נהיה כנים לרגע, אי אפשר אפילו להשוות את שתי הקרבות שהיו עד כה ב-WWE בין איי ג'יי סטיילס לשינסקה נאקאמורה לקלאסיקה מרסלקינגדום 10. אבל אם נפריד לרגע את אלו אחד מהשני – מדובר בקרב לא רע בכלל, בין הטובים שהיו הערב, ובאופן מפתיע זה נגרר לסיבוב שלישי בין השניים האלה, הקרב נגמר בספירה כפולה ואיי ג'יי סטיילס הוציא קצת אגרסיות על נאקאמורה בסיום הקרב, שעשה עליו היל טרן והתעלל בו בשבועות האחרונים. מצפה לבאקלאש.

בדרך לסיבוב שלישי (האתר הרשמי של ה-WWE)

8. אנדרטייקר ניצח את רוסב בקרב ארון מתים – ציון 2.5/5:

אם נתעלם לרגע מהעובדה שאנדרטייקר קבר לחלוטין את רוסב דיי בכך שהכניס גם את איידן אינגליש לתוך הארון בסיום הקרב, סה"כ זה היה נחמד ונוסטלגי. טייקר עבד על הכושר שלו בשנה האחרונה והוא בהחלט נראה מוכן לריצה נוספת בביזנס שהוא כל כך אוהב ולא מוכן לעזוב לעולם. רוסב נפגע לא מעט בקרב הזה, אבל הוא גם קיבל זמן להראות מה הוא יודע. נקווה שמכאן הוא רק יעלה למעלה, ושאפו לטייקר שהצליח לספק קרב של עשר דקות.

רגע נחמד של נוסטלגיה (האתר הרשמי של ה-WWE)

9. ברוק לסנר (א) ניצח את רומן ריינס בקרב כלוב ושמר על האליפות היוניברסלית – ציון 2/5:

וואו. פשוט. וואו. בואו ננסה להתכחש לעובדה שריינס יודע לבצע רק שני מהלכים ושרוב הקרב היה ספאם של פינישרים במורטל קומבט, זו באמת התוצאה המפתיעה של הערב. רומן ריינס לא ניצח. שני הפסדים ברצף בקרב גדול לכלב הגדול. אולי זה הסימן שחיכינו לו? האם הפוש המוגזם והמתיש של רומן ריינס קרוב לסיום? אי אפשר לדעת, אבל נקווה שמכאן מישהו אחר יקבל את הצ'אנס מול לסנר, שמגיע לו מזל טוב על שבירת השיא של סי אם פאנק, הלילה זה הובטח רשמית.

מזל טוב, זה לא מגיע לך בכלל (האתר הרשמי של ה-WWE)

10. בראון סטרואומן זכה ברויאל ראמבל הגדול ובאליפות ירוקה כאות כבוד – ציון 3/5:

אני אגע בנקודות החשובות של הקרב ואין ספק שהרגע הכי משמעותי הוא ההחלקה של טייטוס אוניל בדרך לזירה, זה כבר הספיק להפוך למימ השנה בקרב מעריצי הענף. אשאיר לכם כאן את הסרטון כדי שתוכלו להנות מהרגע המופלא של מקריות אומללה.

אז מה היה לנו? דניאל בריאן נכנס ראשון ושבר את השיא של ריי מיסטריו להכי הרבה זמן בקרב ראמבל, אותו ריי מיסטריו גם נכנס יחד עם הוורנסווגל שהפתיע ונכנס גם הוא, בריאן הודח בידי ביג קאס, כריס ג'ריקו חזר ותקף את קווין אוונס, ובראון סטרואומן זכה בראמבל, קיבל תואר משונה אבל יפה בצבע ירוק וגביע גדול מוינס מקמהן והמנהיג המקומי. אגב, אני חושב שנתנו לבראון לזכות כי הוא היחיד שאשכרה יכול להחזיק גביע כזה. לסיכום? מדובר באירוע לא רע עם המון רגעים טובים, יכל להיות טוב יותר.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort