הדרבי ד'איטלה בראש משחקי המחזור ה-35 באיטליה

ב6 העונות האחרונות בסריה א', בשלב הזה של העונה, היינו עסוקים בסיכומים. איך יובנטוס שוב לקחה את האליפות בהליכה, ואיך שוב אף יריבה לא הייתה יכולה לה. היום אנחנו נמצאים ערב המחזור ה35 בליגה האיטלקית ובאופן מפתיע הכל עוד פתוח: לא רק קרב האליפות אלא גם מאבק על מקום בצ'מפיונס, בליגה האירופית, ואיך אפשר בלי מלחמה על הישארות בליגה?. לפניכם משחקי המחזור הקרוב והכל כך חשוב בסריה א'.

רומא-קייבו (שבת 19:00):
הג'ילאורסי קיבלו משחק בו הם כביכול יכולים לנוח ולהתכונן למשחק הגומלין מול ליברפול, משום שהם מארחים קבוצה שניצחה פעמיים בלבד, והפסידה לא פחות מ13 פעמים ב2018!. למרות זאת, קייבו לא הבטיחה עוד הישארותה בליגה והיא קרובה מרחק 2 נקודות מהקו האדום, כך שהיא לא ממש הולכת להתחשב בקבוצה מולה היא משחקת. שאננות יתר לגבי המשחק הזה עלולה עוד לגרום לרומא למצוא לאבד את המקום ה3/4 ולשחק בליגה האירופית בשנה הבאה, ואת זה אוזביו די פרנצ'סקו מעדיף שלא לעשות לאחר שהגיע לחצי גמר ליגת האלופות.
אינטר-יובנטוס (מוצ"ש 21:45):
המחזור הוא המחזור ה32, נאפולי מתארחת אצל מילאן בסן סירו. אחרי 90 דקות חלשות עם מעט מצבים מסוכנים וללא שערים, הגיעה הדקה ה92. ג'ורג'יניו הקפיץ כדור לרחבה, אינסינייה המשיך אותו בנגיחה וארקדיוש מיליק מצא את עצמו לבד לגמרי מול דונארומה מ6 מטרים. אם אתם לא יודעים את ההמשך אתן לכם רמז: המשחק הסתיים בתוצאה 0-0. בעקבות כך הגדילה יובנטוס את הפער בפסגה ל4 נקודות כשנשארו 6 מחזורים בלבד לשחק. באוויר הייתה תחושה חזקה של דז'ו וו, שהנה, שוב נאפולי לא מצליחה באמת לאיים על יובנטוס שעומדת לזכות בסקודטו בפעם השביעית ברציפות. עולם הכדורגל האיטלקי לעג לשחקניו של מאוריסיו סארי, ובטורינו כבר התחילו לקרר את השמפניות לקראת המפגש בין נאפולי ליובנטוס כעבור שני מחזורים. שבוע חלף מאז התיקו המייאש של נאפולי עם הרוסונורי, והמצב נראה דומה: כ90 דקות של כדורגל חלפו, ועדיין לא נכבש שער, מה שאומר שיובנטוס תישאר במקום הראשון עם יתרון של 4 נקודות על פני הפרטנופיי. הנה, נראה שהגברת הזקנה הוכיחה פעם נוספת שהיא גדולה על הסריה א', אך אז הגיעה הדקה ה-90 של המשחק. קאייחון הרים כדור קרן אל כיוונו של קוליבאלי  שהשתחרר משמירתו של בנעטיה, ומאותו מרחק ממנו מיליק גרם לעוגמת נפש אדירה לקבוצתו, הפיח בה תקווה חדשה עם נגיחה עם כל הלב והנשמה. הפער צומק לנקודה בלבד ופתאום כולם היו בעד נאפולי והשמפניות נדחקו עמוק עמוק אל המאחורה של המקרר. העונה זה בהחלט אפשרי, נאפולי יכולה להיות זאת שתניף את צלחת האליפות בסופה, אולם זה תלוי לא פחות בתוצאותיה של יובנטוס. לביאנקונרי מחכים שני משחקים עד סוף העונה (אינטר, רומא), ואם יפלו בהם, הם עשויים לשלם מחיר כבד.
כבר בשבת תתארח יובנטוס בסן סירו שיהיה מלא עד אפס מקום לכבוד הדרבי ד'איטליה, שהפעם אף מקבל משמעות כפולה. מעבר לחשיבות המפגש בין שתי הקבוצות ולהיסטוריה שלו, במשחק הנוכחי הוא יהיה גם קרב אדיר כדי להשיג כל נקודה, כשכל אחת מהקבוצות זקוקה להן נואשות: האחת כאמור בכדי לקחת את האליפות בפעם השביעית ברציפות, והשנייה בכדי להשיג כרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה. לאינטר, הממוקמת חמישית כיום, יש נקודה פחות מאשר ללאציו ורומא הניצבות במקום הרביעי והשלישי, והיא רוצה מאוד לעקוף אחת מהן בכדי לעלות למפעל היוקרתי בו לא שיחקה מאז עונת 11-12. אינטר הפסידה פעמיים בלבד ב2018, והיא לא רוצה לחטוף את ההפסד השלישי במשחק כל כך חשוב. כשהסן סירו מלא, תמיד מעניין, גם אם לא על הדשא, אולם כששתי קבוצות ענקיות כאלה נפגשות למשחק כל כך גורלי באווירה הזאת, זה כבר משחק שאסור לפספס.
הולך להיות חם במילאנו! (Sportskeeda)
קורטונה-ססואולו (ראשון 13:30):
עוד קבוצה הקרובה לקו האדום היא קורטונה, שתארח את ססואולו שמעשית הבטיחה את מקומה בעונה הבאה בסריה א'. לקורטונה הזדמנות פז להשיג נקודות במשחק בו יריבתה לא מעוניינת בכלל.
בנבנטו-אודינזה (ראשון 16:00):
הראשונה ירדה כבר, השנייה מתנדנדת. עוד הזדמנות לקבוצת תחתית לקחת נקודות מקבוצה לה המשחק לא חשוב.
בולוניה-מילאן (ראשון 16:00): 
מילאן רוצה להגיע לליגה האירופית ולשם כך היא צריכה נקודות על מנת לעקוף את אטלנטה. מול בולוניה שנמצאת במקום ה-12 זו לא אמורה להיות משימה קשה מדי, אך מילאן הוכיחה לא מעט העונה שהיא יודעת לפשל.
אטאלנטה-גנואה (ראשון 16:00):
המארחת רק רוצה להגדיל את הפער ממילאן, האורחת סיימה את העונה כבר מזמן.
ורונה-ספאל (ראשון 16:00):
קרב תחתית לוהט: ורונה במקום ה19 עם 25 נקודות תארח את ספאל שנמצאת מקום מעליה עם 29. ניצחון של המסטיני יכול לטרוף את הקלפים מחדש, ואילו ניצחון של ספאל ינחית עליהם מכת מוות.
סמפדוריה-קליארי (ראשון 16:00):
לבלוצרקיאטי יש עוד סיכוי להגיע למקום השישי המוביל לאירופה, אך בשביל זה הם יצטרכו לצבור כמה שיותר נקודות עד הסיום. האורחת מנסה להתרחק כמה שאפשר מהתחתית הנמוכה.
פיורנטינה-נאפולי (ראשון 19:00):
הסגולים מגיעים עם רצף של שני הפסדים, דווקא אחרי תקופה נהדרת שהייתה להם (לאחר מותו הטראגי של דוידה אסטורי). ככל הנראה הבנתם עד כמה המשחק הזה חשוב לנאפולי, בטח אם היא תראה את יובנטוס שומטת נקודות מול הנראזורי.
טורינו-לאציו (ראשון 21:45):
לאציו תילחם חזק כדי לשמור על המקום הרביעי לליגת האלופות בעונה הבאה בו היא ניצבת כרגע, וכשרומא עסוקה בליברפול, ואינטר משחקת מול יובה זה בהחלט נראה אפשרי. גם טורינו עוד יכולה לתפוס את המקום השישי, אך היא תצטרך לעשות מעל ומעבר בשביל שזה יקרה.
ילחמו עד הסוף (Goal)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort