ברצלונה תהיה אלופה? לה קורוניה תהיה היורדת השלישית? לקראת המחזור ה-35 של הליגה הספרדית

4 מחזורים לפני סוף הלה- ליגה, יערכו מס' משחקים שיכולים לקבוע את האלופה ואת היורדת

ליגה, מי תיהיה בליגת האלופות ומי בליגה האירופית?

ויאריאל- סלטה ויגו (28/04, יום שבת בשעה 21:45) 4-5 מחזורים לסיום ושנותר רק 12-15 נק' (לויאראל יש משחק חסר מול ברצלונה) בקופה ויאריאל שממוקמת במקום השישי, המקום האחרון שמוביל לליגה האירופית, צריכה לנצח כדי לשמור פער של 3 נק' מסביליה שדולקת אחריה. אצל סלטה ויגו הסיפור שונה, היא ממוקמת במקום העשירי, עם משחק אחד יותר מיריבתה, כלומר 9 נק' במקום 12 וכדי להיות באירופה בעונה הבאה אסור לה להפסיד, כי במקרה כזה היא תאבד את הסיכוי לליגה האירופית. השאלה הגדולה אצל ויאריאל היא האם חאבייר קאייחה, מאמנה, ינסה ללכת על מערך התקפי כדי לקחת ניצחון בבית, או לנסות להגן ולצאת למתפרצות עם שחקניו המהירים, על מנת הקבוצה מגליסיה לא תעקוץ אותם ותיקח להם נק'. הימור שלי הצוללת הצהובה תבוא לנצח בכל הכוח מהסיבה הפשוטה שמחכים להם קבוצות קשות מאוד במחזורים הבאים כמו ברצלונה, ולנסיה וריאל מדריד, במקרה ועד המפגש בין הצוללת לברצלונה או לריאל לא תקבע מי האלופה גם הקאטלונים וגם הבאסקים יבואו כדי להילחם בכול מה שיש להם וויאראל לא יכולה לקחת את הצ'אנס הזה של להפסיד נק'. סלטה ויגו תבוא למשחק במטרה לנצח, מכיוון שאין לה ממש מה להפסיד, היא כאמור נמצאת במקום העשירי, לא בסכנת ירידת ליגה ורק אם תסיים את העונה במקום שמוביל לאירופה העונה הזו תחשב להצלחה. שתי הקבוצות לא מצליחות לשמור על יציבות בתקופה האחרונה, כאשר במחזור האחרון אומנם ניצחו, אך לפני זה עשו תיקו והפסידו פעמיים,אצל הגליסיאנים הסיפור די דומה בשלושת המשחקים האחרונים שלהם הם עשו תיקו פעמיים והפסידו. לויאריאל יחסרו ליאונרדו סוארז וגוארה הפצויים ובצד השני לויגו יחסרו יאגו אספאס, פאקונדו רונקאליה ונמניה רדויה, אבל מגנה הימני יחזור לאחר שלא שיחק במחזור האחרון מול ולנסיה בשל צהובים. בשלושת המפגשים האחרונים בין שני הקבוצות הצוללת הצהובה ניצחה.

שחקני מפתח-

ויאריאל- קרלוס באקה, חלוץ (12 שערים, 5 בישולים)

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

סלטה ויגו- דניאל וואס, קשר (4 שערים, 8 בישולים)

הימור התוצאה למשחק: 2-1 לויאריאל

חטאפה- ג'רונה (29/04, יום ראשון בשעה 13:00)- קרב לוהט על הכרטיס לאירופה, כאשר חטאפה ממוקמת במקום השמיני וג'ירונה בתשיעי ורק נק' מפרידה בניהם והמרחק בין ויאריאל לחטאפה הוא 3 נק' ובין הצוללת הצהובה לג'רונה הוא 4 נק'. שני הקבוצות יבואו למשחק כדי לנצח וגם תיקו לא יספיק, כי במקרה של תיקו או הפסד סלטה ויגו עלולה להקוף אותם אם תנצח את ויאריאל, כשגם הפסד של ויאריאל וניצחון של אחת מהקבוצות, חאטפה או ג'רונה תקרב את אחת מהן לעבר הכרטיס לאירופה. ג'ירונה פתחה את העונה בצורה טובה מאוד ואפילו הייתה באחת מהמקומות שמובילים לאירופה אבל בתקופה האחרונה חלה ירידה ביכולת שלה והקבוצה הקטלונית התקשתה לשמור על יציבות בחודש וחצי האחרון כשבשבעת המזורים האחרונים ניצחה רק פעם אחת, לפני שבועיים את אלאבס. חטאפה במומנטום טוב מאוד ולאחר שלושה ניצחונות רצופים: על  אייבר ולנסיה ואספניול. ההפסד אחרון שלה היה לפני 4 מחזורים מול אלאבס. לחטפה יסרו שלושה שחקנים מרקל ברגרה, מאורו ארמבארי והצטרף לרשימה השבוע גם ליאנדרו קאבררה הבלם, מנגד חורחה מולינה החלוץ הוותיק חוזר לאחר שלא שיחק במחזור האחרון מול אייבר בגלל חמישה צהובים.

שחקני מפתח-

חטאפה- אנחל רודריגז, חלוץ (12 שערים, 2 בישולים)

ג'ירונה- כריסטיאן סטואני, חלוץ (18 שערים)

הימור תוצאה למשחק: 2-0 חטאפה

דפורטיבו לה קורוניה- ברצלונה (,29/04 יום ראשון בשעה 21:45)- ככול הנראה זה יהיה המשחק שיכריע את גורל שתי הקבוצות, אם ברצלונה מנצחת היא האלופה ומנגד לה קורוניה היורדת השלישית והאחרונה לליגה השנייה בספרד. המטרה של לה קורוניה במשחק הוא משימה בלתי אפשרית להפתיעה את ברצלונה ולהנחיל לה את הפסד הבכורה שלה בליגה, האם היא יכולה לעשות את זה? התשובה היא כן, בכדורגל הכול אפשרי, אבל היא צריכה הרבה מזל וגם אולי את היום הגרוע ביותר של ברצלונה. הקטלונים יודעים טוב מאוד שניצחון יביא להם את התואר הנחשק ביותר בספרד, אליפות הלה ליגה, ואז היא תוכל להגיע למשחק במחזור הבא מול לא אחרת מאשר היריבה הגדולה ביותר שלה, ריאל מדריד בראש שקט. אם תשאל את חלק מהאוהדים מה הם מעדיפים להכריע את האליפות עכשיו או לסיים אם את המשחק בתיקו או הפסד ובתמורה לקחת אליפות על הראש של ריאל בבית בסופר קלסיקו הם יעדיפו את זה, זידאן מאמנה של ריאל אמר שבמקרה שברצלונה תיהיה אלופה עוד לפני המשחק בנייהם הוא לא מתכוון לעשות את המסורת שבו לפני כול משחק היריבה צריכה לערוך משמר כבוד לאלופה, לכן רבים מאוהדי הקטלונים מעדיפים לקחת את התואר על ראשם של הבאסקים וגם בגלל שריאל היריבה הגדולה של ברצלונה אחד החלומות של כול אוהד זה לקחת אליפות במשחק מול יריבתך הגדולה. ברצלונה מגיע למשחק אחרי זכייה בגביע וניצחון מוחץ, 5-0, על סביליה וגם אחרי ששחקניה ראו מהכורסה בבית את חצי גמר ליגת האלופות, מה שיכול להיות שדרבן אותם והכניס בהם אטרף למשחק. לה קורוניה מגיעה למשחק אחרי שני תוצאות תיקו מול סביליה ולאגנס ולפני זה שני משחקים שבהם ניצחה את אתלטיקו בילבאו ומלאגה, ההפסד האחרון שלה היה בתחילת החודש מול אתלטיקו מדריד. בתחילת העונה בלה קורוניה חשבו שהעונה תיהיה אחרת לאחר שהחזירו לבית בהשאלה את לוקאס פרס מארסנל והוסיפו את פלוריאן אנדונה ועוד שחקנים שנראה שהעונה תסיים במקום טוב יותר מהמקום שהיא נמצאת בו עכשיו, אבל חלומות לחוד ומציאות לחוד. במקרה שבו לה קורוניה תנצח את ברצלונה השחקנים יקבלו ביטחון ואולי יצליחו להשאיר את הקבוצה עונה נוספת בליגה הבכירה ובכך לסיים את העונה בצורה טיפה יותר טובה מירידת ליגה. לקטלונים יחסר סרג'י רוברטו שקיבל אדום במחזור הקודם מול סלטה ויגו.

שחקני מפתח-

דפורטיבו לה קורוניה- אדריאן לופז, חלוץ (9 שערים, 4 בישולים)

ברצלונה- ליאונל מסי, חלוץ (29 שערים, 12 בישולים)

הימור לסוף המשחק: 4-0 לברצלונה

אחרי שלקחה גביע, תיקח גם אליפות? (fox sport)

משחקים נוספים של המחזור ה-35:

לבאנטה- סביליה

אספניול- לאס פאלמס

ריאל סוסיאדד- אתלטיקו בילבאו

אלאבס- אתלטיקו מדריד

ולנסיה- אייבר

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort