זלזול לא מבוקר

" צ'ארלס בארקלי ישב על אופני ספינינג באימונים של הסיקסרס ואכל "מקדונלדס" בזמן שצעק על חבריו לקבוצה כמה שהם פדלאות וכמה הם מזיעים לאחר ריצה "קלה". מייקל ג'ורדן יצא לאטלנטיק סיטי, חזר ב-4 בבוקר ודפק משחק אדיר 15 שעות לאחר מכן, ג'וש רוזן לא נבחר לדראפט ה-NFL עדיין והוא כבר מכוון לשיאים של בריידי ורונאלדו הוא מהסלבריטאים השחצנים ביותר, ללא עוררין בכלל."

עד לא מזמן, דויד לואיז היה בצמרת רשימת הבלמים הטובים ביותר בעולם. אולם, בשנה האחרונה הוא לא מצליח להשתלב בקבוצה של אנטוניו קונטה באף מסגרת או עמדה. מדוע ואיך קרתה הנפילה החופשית הזו? לכבוד יום הולדתו ה-31, החלטנו לנבור קצת בנושא.

דויד לואיז מוריארה מאריניו נולד 17 קילומטרים ממרכז העיר המיושבת ביותר בברזיל, סאו פאולו, בעיירה שנודעת בשם דיאדמה. לואיז יצא מהרחם עם כדורגל קטן דבוק לרגלו ומאז לא עזב אותו. בגיל צעיר מאוד, לואיז הצטרף לקבוצה המקומית בסאו פאולו, אך חרף כישורנו הרב שנטף ממנו כבר מגיל צעיר, הוא לא הצליח להשתלב בקבוצה באופן מיטבי ולכן שוחרר לפני שהגיע לבוגרים. לאחר שחרורו, הצטרף הנער המתולתל לאקדמיה המהוללת של ויטוריה שצימחה שחקנים כמו דידה, השוער האגדי של מילאן, האלק, שסופר את הג'ובות שלו בסין וגם את גבריאל פאוליסטה שמשחק בולנסיה כעת לאחר תקופה ארוכה אצל התותחנים. הוא התחיל את הקריירה שלו כקשר הגנתי, וערך את הופעת הבכורה שלו נגד סנטה קרוז בתיקו 2:2 בגביע הברזילאי. לואיז הרשים רבות במשחקיו הראשונים ולאט לאט הפך לחלק אינטגרלי בקבוצה. הקשר המוכשר הופיע בשמונה מתוך תשעת המשחקים האחרונים של העונה ועזר לקבוצתו לחזור לדיויז'יה השנייה בברזיל לאחר שהיו במצב הגרוע בהיסטוריה של המועדון בשנים שקודם לכן.

בשנה העוקבת, 2007, לואיז הושאל לבנפיקה הפורטוגזית כתחליף לריקרדו רוחה, שהלך לשחק אצל התרנגולים בלונדון. לואיז שיחק את משחקו הראשון בליגת האלופות נגד פריז סן ז'רמן ועזר לקבוצתו לעבור לשלב הבא במפעל. דויד שיחק עוד שנתיים סולידיות אך לא באמת השאיר את חותמו על המועדון, זה כאמור עד שהגיע המנג'ר החדש, ז'ורז'ה ז'סוס. המנג'ר הפורטוגלי מינה אותו לקפטן המועדון ונתן לו מקום קבע בהרכב והברזילאי לא פספס משחק אחד כל העונה. הצמד המופלא הצעיד את בנפיקה לאליפות באותו שנה לאחר 4 שנים רצופות בהם הם ראו את פורטו לוקחים את הליגה ושהיריבה העירונית מספורטינג מסיימים במקום השני.

לבסוף, השאיר חותם על המועדון הפורטוגזי (metro.co.uk)

בתום העונה הזו, לואיז השלים את המעבר לתכולים מלונדון תמורת 25 מיליון יורו. את הקדנציה בקבוצה של רומן אברמוביץ' הוא החל בהצלחה מסחררת. הוא זכה בשחקן המשחק מטעם הליגה במשחקו הראשון ב-11 הפותחים לאחר ששמר על שער נקי מול פולהאם בחוץ. לואיז המשיך לדהור, בחודש העוקב הוא זכה בתואר היוקרתי של שחקן החודש של מרץ, כאשר ההופעה הכי זכורה שלו היא מול מנצ'סטר יונייטד, בה הבקיע את שער הניצחון. בשנה לאחר מכן, המתולתל החליט שהוא צריך שינוי אווירה ועבר לפאריז סן ז'רמן, שם סייע להם לפרק את הליגה במשך 3 שנים.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
הברזילאי מוצג במדי הצרפתים (india.site)

ב-2016, לואיז היה על גג העולם. קבוצתו זכתה בכל התארים האפשריים בצרפת והגיעה לרבע גמר ליגת האלופות והוא נחשב לאחד מהבלמים הטובים ביותר בעולם. משם לואיז חזר לצ'לסי ונתן עוד עונה סולדית במיוחד בזכייה של הכחולים בליגה ב-2017. אז למה לואיז שיחק רק 10 משחקי ליגה השנה ופחות מ-20 בכל המסגרות? ובכן, אני מאמין שהתשובה היא פשוטה: הדרייב שלו כבר לא שם ואני אני סבור שהעניין הוא כך כבר בשנתיים האחרונות.

"בזבזתי שנתיים בפריז סן ז'רמן, זה היה כמו לשחק פיפ"א על הרמה הכי קלה".

למרות שדויד מכחיש בתוקף את העובדה שאמר את המשפט הזה, קשה מאוד לסתור שלושה מקורות שונים שתפסו אותך בנפילה הזו.

אני תמיד הייתי בעד ביטחון עצמי מופרז לאתלטים בכל ספורט שהוא, גם אם מתחבאת קצת שאננות בעניין לתחרות "קלה" כביכול. צ'ארלס בארקלי ישב על אופני ספינינג באימונים של הסיקסרס ואכל "מקדונלדס" בזמן שצעק על חבריו לקבוצה כמה שהם פדלאות וכמה הם מזיעים לאחר ריצה "קלה". מייקל ג'ורדן יצא לאטלנטיק סיטי, חזר ב-4 בבוקר ודפק משחק אדיר 15 שעות לאחר מכן, ג'וש רוזן לא נבחר לדראפט ה-NFL עדיין והוא כבר מכוון לשיאים של בריידי ורונאלדו הוא מהסלבריטאים השחצנים ביותר, ללא עוררין בכלל. זוכרים? אולם, לכל אלו שציינתי עד כה היה משהו אחד שלדויד לואיז כבר נגמר מזמן: הדרייב המתמיד לנצח כל משחק. לעיתים לואיז נראה כל כך אדיש על כר המגרש עד כדי כך שהוא יוציא את האוהדים הכחולים מדעתם, הוא לפעמים מדדה על המגרש בחוסר רצון גמור ובסך הכל נראה קצת לא קשור לענף כ"שאין לו כוח".

אכן, יש רגעים בהם גם הגדולים ביותר מתעייפים ולא נותנים 100% מעצמם, אך זה לעולם לא מחוסר רצון לעזור לקבוצה שלהם, לעולם לא מאדישות. דויד לואיז הוא לא בן אדם כזה, לפחות לא עוד. אנטוניו קונטה עושה את הצעד הנכון בהשארת לואיז על הספסל, ואם הייתי אוהד צ'לסי היה כוסס ציפורניים על כל דקה שלו על המגרש.

ללואיז עדיין יש כל כך הרבה מה לתת, הוא פשוט לא במערכת הנכונה ליכולותיו ולאישיות שלו.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort