נמאס להיות הכישרון הצעיר

תמיד בחיים של כולם היה את השלב בחיים שנמאס לך שקוראים לך ילד, שנמאס לך שלא נותנים לך להוביל בגלל שאתה "צעיר מידי" לטעמם. ובכן, איסקו נמצא בדיוק בשלב זה של הקריירה שלו. לכבוד יום הולדתו ה-26 רציתי להביע את דעתי בעניין השחקן הספרדי וקצת לדבר על עתידו הקרוב.

בוא נתחיל מאיפה שהכירו אותו לראשונה- מלאגה. הילד הצעיר סחף את הקבוצה הספרדית עד לרבע גמר ליגת האלופות (הישג השיא של הקבוצה בכל הזמנים) והודחה רק בדקה ה-93 אחרי שספגה 2 שערים בתוספת הזמן בגרמניה ודורטמונד, שהמשיכה עד לגמר באותה עונה, עלתה לשלב הבא. איסקו נקנה בתום אותה עונה 27 מיליון (סכום שנשמע מגוחך בימים אלו) ועבר לריאל מדריד. בריאל נתן עונת פתיחה מעולה עם 11 שערים, 9 בישולים ודקות משמעותיות מאוד, בנוסף לכך שזכה בליגת האלופות.

עונה לאחר מכן קרה משהו שעירער את מעמדו של איסקו. חאמס רודריגז חתם בריאל מדריד אחרי מונדיאל מהאגדות על העמדה של איסקו, ואין ספק שהלחץ השפיע על איסקו, ומספריו ירדו ל-4 שערים בלבד. אך גם חאמס לא השפיע ולקראת סוף העונה איסקו חזר וחאמס עשה בעיות על הספסל הלבן. בעונת 15/16 המצב הלך והידרדר שאיסקו ירד בכמעט אלף (!!) דקות משחק מהעונה שעברה (בין היתר בגלל גילויו של קאסמירו והמקום הבטוח של ה-BBC בהרכב). אמנם ריאל זכו בליגת האלופות, אך איסקו לא כבש אפילו שער אחד באותה עונה באלופות, כשבליגה יש לו 3 שערים בלבד. באותה עונה איסקו הרגיש שאף אחד לא בוטח בו ועם קצת יותר ביטחון הוא יכול לעשות הרבה יותר למען הקבוצה והמועדון, אך פרס הבהיר לו שהוא נשאר בריאל גם לעונות הבאות.

בעונה שעברה, אחרי שחאמס כבר עזב לגרמניה ובייל נפצע, איסקו קיבל סוף סוף את הצ'אנס להוביל עם רונאלדו את ההתקפה. הוא העלה את מאזנה ל-11 שערים בכל המסגרות, כולל אחד חשוב בחצי גמר ליגת האלופות, ועוד 10 בישולים. עונה זו הייתה עונה נפלאה עבור הקשר הספרדי, שעל הדרך ביסס את מעמדו גם כשחקן הרכב בנבחרת אחרי שלא היה בסגל ליורו 2016 בצרפת. הקבוצה גם זכתה בפעם השנייה ברציפות בליגת האלופות, והפעם לאיסקו היה חלק משמעותי בכך.

בתום העונה, איסקו הבין שהוא יכול להוביל והחל לחפש קבוצה שבה יוכל לנהל את המשחק. פרס הבהיר לו עוד פעם- אתה לא עוזב בעבור שום מחיר. אך גם העונה, בריאל ובנבחרת ספרד, איסקו מוכיח שהוא יכול להוביל קבוצה כאשר הוא עם 8 שערים עד עתה, כולל שער ובישול שהציל את ריאל בליגה בשבוע האחרון.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

עכשיו השאלה העיקרית היא- איסקו לאן?

איסקו הוא שחקן קלאסי להוביל התקפה- כזה שיוצא קדימה, נלחם ובעל טאצ' אישי נהדר בכדור, והשערים והבישולים הנהדרים רק מוסיפים לאיכות לחלק הקדמי. הוא ראוי להוביל את נבחרת ספרד עם אחד מענקי המשחק וחברו לנבחרת שהולך להעביר לו את התפקיד- אנדרס אינייסטה.  המונדיאל הקרוב יהיה המבחן הגדול של איסקו כיוון שלופטיגי, מאמן ספרד, בונה עליו להוביל את ההתקפה של הלה רוחה.

בכל מקרה, לטעמי איסקו חייב להוביל קבוצה גדולה באירופה, ואני מאמין שאם זו לא תהיה ריאל מדריד כל קבוצה אחרת בקלות יכולה לקפוץ על המציאה (כבר היו דיבורים על צ'לסי, יובנטוס, דורטמונד, מנצ'סטר יונייטד וכו') והוא יכול בהחלט להפוך לאחד השחקנים הטובים בעולם אחרי דור מסי את רונאלדו.

אך כמו שכתבתי לפני, הכל תלוי בתוצאות המונדיאל, שיכולות בהחלט להקפיץ את ערכו בשוק ואולי לגרום למצב שיוביל לזינאדין זידאן (במידה ועוד יישאר בתפקיד) לתת לו את המושכות בהתקפה, ואם לו זה אז לקבל עליו מחיר אסטרונומי בתמורה למעבר.

אין ספק שהוא בדרך לתקופה המשמעותית בקריירה, ואת המשך הסיפור נקבל עוד מעט……

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort