3 דברים שיכולים להפוך את היריבות בין סינה לאנדרטייקר לגדולה בכל הזמנים

ברסלמניה 34, ג'ון סינה הגיע לאירוע הגדול ביותר של השנה כמעריץ. הוא חגג עם המעריצים, התגרש מרגעים גדולים והופתע שמאט ובריי החליטו לאחד כוחות. סך הכל, המתאבק הגדול ביותר בעולם הראה קודם כל שהוא מעריץ היאבקות. ופתאום, שופט קורא לו להגיע. אנדרטייקר פה, והוא מוכן לאשר את האתגר שלך. סינה רץ למאחורי הקלעים על מנת להתארגן לקרב כמה שיותר מהר, הוא מגיע לזירה אחרי כמה קרבות ופתאום… דווקא אליאס מגיע.

אליאס מגיע לזירה, אין טייקר (האתר הרשמי של ה-WWE)

אליאס משתמש ביכולות המיקרופון המשובחות שלו ועושה צחוק מהקהל שציפה לקרב אגדי שיקום לתחייה. לסינה נמאס, הוא בא, קובר את אליאס וממשיך בחיים שלו כרגיל, מתקשה להסתיר את האכזבה שהאיש המת לא הגיע לזירה. ופתאום, רגע לפני שהוא חוזר ללוקר רום, האורות שוב כבו, והגיר זירה של אנדרטייקר מופיע בזירה. בום! ברק פוגע בזירה ושוב חושך. הגיר נעלם, ופתאום… גונג! הקרב הזה עומד לקרות.

קרב אגדי שהופך למציאות (האתר הרשמי של ה-WWE)

הקרב הזה היה אחד מהרגעים הכי מפתיעים בשנים האחרונות ב-WWE, בהיאבקות ובכלל בכל הספורט. שני האייקונים הכי גדולים של ההיאבקות הבידורית שמעולם לא נפגשנו בקרב באירוע מרכזי, נפגשים לקרב שמתרחש פחות משלוש דקות. אנדרטייקר קובר את האדם שמעולם לא חשבנו שיכול להיקבר, וזה הפך להיות הזיכרון האחרון שלנו מהאייקון הגדול ביותר בהיאבקות הבידורית. ולאחר רסלמניה, אנחנו מגלים שיש עוד.

באירוע שעומד להתרחש החודש בערב הסעודית, אנדרטייקר עומד לפגוש את כריס ג'ריקו!, אחד מהמתאבקים הכי פופולריים ברוסטר הנוכחי של הארגון (למרות היותו פארט טיימר), בקרב ארון מתים, משהו שאנדרטייקר מתמחה בו. בכל זמן אחר, היינו בטוחים שאנדרטייקר עומד פשוט לקבור את ג'ריקו ולהיעלם שוב, אבל זה הזמן של ה-WWE להעז ולנסות להפוך את הסיפור הזה לאפילו מוצלח יותר, עם צעד שישנה הכל. הנה שלושה דברים שיכולים להפוך את היריבות הזו לגדולה אי פעם.

יכתבו מחדש את ההיסטוריה? (האתר הרשמי של ה-WWE)

1. מה שקיבלנו עד עכשיו פשוט נפלא:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

אם הייתם אומרים לי שג'ון סינה ואנדרטייקר ילחמו ברסלמניה, במידקארד, בקרב סקוואש, עם סטוריליין יוצא דופן בו אנדרטייקר קובר והולך להיעלם שוב, לא הייתי מאמין לכם בחיים. אף אחד לא דמיין שה-WWE יעשו את הסיבוב של שני הדברים הכי גדולים שיש להם בצורה כזו. הקטע המבדר עם אליאס, המיינד גיימס של אנדרטייקר או הרגע המצחיק בטירוף שבו אנדרטייקר התרומם והקפיץ את הלב של סינה, הכל היה מבדר כל כך.

הכל פשוט מבדר (האתר הרשמי של ה-WWE)

2. אנדרטייקר עוד לא מתכנן לפרוש, מה שמרמז על קרב חוזר:

אנדרטייקר עזב את הקרב מול סינה ברסלמניה 34 בצורה משונה. הוא לא נפרד מהקהל, הוא לא השאיר את הדברים בזירה, הוא לא רימז שוב דבר שבא להראות שהוא עומד לעזוב, ואפילו יותר מזה – נקבע לו קרב סך הכל חודש לאחר רסלמניה! אפילו פחות מחודש, מה שמרמז על כך שהוא בכושר ובא לו לפרוש עם סיבוב מוצלח נוסף ב-WWE. זה שווה הערצה, ואם ימשיכו עם הסיפור מול סינה (אולי עם התערבות שלו בקרב מול רוסב), הזהב ימשיך להתרחש עם בוקינג איכותי.

בינתיים? זהב (Den of Geek)

3. היל טרן של ג'ון סינה הוא מתבקש, והוא ישנה הכל:

מעל 12 שנים, שג'ון סינה היה האדם שייצג את ה-WWE ואת ענף ההיאבקות בכל רחבי העולם. הוא הפך לסמל, סמל שמנחה טקסים, מופיע בתכניות אירוח, מנשק תינוקות ומשמח ילדים בכל רחבי העולם. ובזמן האחרון עם הכניסה החדה והחזקה של טריפל אייץ' חזק לבוקינג, ה-WWE הולך בכיוון שונה, וקולות להיל טרן של סינה צצו לאורך השנים לא מעט. הפעם, זה הצ'אנס הכי גדול שלהם, להפריש את אנדרטייקר בצורה שתשנה את הענף לנצח ותשנה את הגישה של ה-WWE כלפי המעריצים שלה, בדרך לאחד הרגעים הגדולים ביותר בכל הזמנים, שיכניס את היריבות הזו להיסטוריה.

הצעד שישנה הכל (האתר הרשמי של ה-WWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort