השקט שאחרי הסערה

אז כמו בכל תוכנית של RAW שנפתחת אחרי Wrestlemania יש כבר את המתכונת הקבועה מציגים את האלוף/ה החדש/ה, נאום קצר שמופרע ע"י מתחרה כלשהו ויאללה לעניינים.
אז הפעם פתחה את התוכנית לא אחת מסטפני מקמהן, שבהופעת הבכורה של ב- Wrestlemania דווקא הפסידה בקרב ובסגמנט מעולה (לדעתי) עשתה מה שהיא יודעת לעשות הכי טוב… גם כישלון מהדהד להפוך לניצחון מוחץ, כמו שהיא אמרה מליון פעם, זה העסק שלה ואף אחד לא יכול לנצח אותה בזה.
סטפ (כפי שאנחנו אוהבים לקרוא לה) מסבירה איך למעשה ההפסד שלה הוא דווקא חיוני ונכון לעסק ואיך הוא מקדם אותו (רק המחשבה של מה היה קורה אם היא היתה מנצחת…. היה דווקא יכול להיות שמח), ומזמינה את רונדה ראוזי לזירה ולמעשה לסיים את הסיפור הזה שיש בינהן.
רונדה יוצאת, מחייכת, קשובה לכל מילה של סטפני, מקשיבה, מחייכת ואפילו מחבקת…. ובום! מה שחשבנו, החיוך הופך לפרצוף כועס, והופ, סטפני נמצאת בנעילת זרוע והופ סטפני על הרצפה.
מה שהיה מעולה בסגמנט הזה הוא שרונדה לא אמרה כלום, לא הוציאה מילה מהפה.
שלא תבינו לא נכון, היא לוחמת MMA מעולה וגם ההופעה שלה ב- Wrestlemania הייתה בסדר גמור, אבל…. היכולת דיבור שלה עדיין לא שם.
לסיכומו של עניין אחלה פתיח לערב שאחרי
ביקשו ממני לתת דירוג אז אני נותן לזה – 4 מתוך 5
נמשיך משם לאלופת הנשים של RAW החדשה, ניה ג'אקס.
קודם כל בואו נתן פרגון, הבחירה בג'אקס להיות אלפות הנשים, בשלב הזה, עם מגמת התאבקות הנשים שנמצאת בעליה, בחירה מעולה ומצויינת, למרות שהסטוריי ליין שהוביל לזכיה הוא נכון מבחינה רעיונית, מבחינה ביצועית… קצר מידי ולא ממש נותן ביטוי מלא לסיפור של הילד/ה שכל הזמן מציקים לו ונטפלים אליו.
אבל שוב, בחירה מעולה וגם מצד הקריינים שמוכרים לנו את הסיפור של דחיה והצקות, ביצוע טוב.
קרב זוגות – ניה ג'אקס (א) עם אמבר מון נגד מיקי ג'יימס ואלכסה בלייס
מה אפשר לרשום על הקרב הזה, היה נחמד, היה משעשע והיה בעיקר להביא את מון לרוסטר הראשי של RAW.
רוב הקרב הייתה הרגשה שעושים הכל בשביל להוציא את מון אובר וזה בדיוק מה שהיה.
אז ברוכה הבאה גברת מון, מקווה שתמשיכי לעשות עבודה מגניבה גם פה כמו שעשית ב-NXT.
רוצים ציון? קבלו – 3 מתוך 5 (הייתי נחמד ופירגנתי לחברה החדשה)
עוד הופעת בכורה שמגיעה אלינו היישר מעולם של NXT, בחור בשם No Way Jose או בעברית "אין סיכוי חוזה".
את חוזה שיוצא לזירה עם שיר מקפיץ, אווירה קלילה, מצב רוח מסיבה ועם תור קונגה שלא נגמר אנחנו מכירים עוד מ-NXT… (רק לי זה מרגיש כמו שידור חוזר של אדם רוז?)
אז בואו כולנו נגיד גם לחוזה שלום וברוך הבא ל-RAW אבל בחייאת, קרב מיותר, קבר את היריב באיזה 2.5 דקות שכל הכניסה שלו (חוזה) לזירה לקחה יותר מ-5 דקות, אז למה היה צריך קרב?
בקיצור, קרב מיותר אבל אנחנו יודעים שחוזה יודע לזוז בזירה
הציון שלו – 2 מתוך 5 (וזה רק בגלל שאני זוכר לו חסד מ-NXT)
ברון סטורמן וניקולאס כבר לא אלופים
אז נכון אחרי ה"בחירה האקראית" של ילד בן 10 מהקהל (נו באמת…) וניצחון שסטרומן לבד בקרב הוא צריך לוותר על התואר, דווקא היה היכול להיות מתאים שיתנו לו ראן של אלוף זוגות יחיד (אם יש את החוק של ה-FREE BIRDS, יכולו לעשות תקדים סטרומן וכולכם יודעים שזה היה יכול להיות אדיר).
מה כן טוב יצא מה ויתור על האליפות, שיימוס וסזארו רצו כמו ילדים לאנגל וביקשו את התארים חזרה, אנגל הכריז על טורינר זוגות לצורך קביעה מי יהיו האלופים הבאים… ובנימה אישית, הגיע הזמן שיהיה איזה טורניר ומעניין לאן זה יתפתח.
והנה… כבר קיבלנו את הקרב הראשון בטורניר הריביבל נגד גאלוס ואנדרסון (האחים הטובים)
יש דברים שצריך פשוט להגיד בקול חד וברור, שאחד הזוגות האלו נמצא בזירה, תהיו בטוחים שהיה קרב טוב.
גאלוס ואנדרסון, עשו לעצמם שם ביפן וגם פה ב-WWE, הם מעולים והם נותנים הופעה טובה בזירה, זזים נכון, מכים נכון, כל תרגיל, כל אחיזה שלהם פשוט מצויינים אבל לא פחות חשוב, כל סגמנט איתם קורע, מזמין אתכם לעשות חיפוש של קליפים של סגמנטים שלהם ובום! תקבלו את הסגמנטים של פעם שכולנו גדלנו עליהם אבל עם טוויסט טיפה מודרני, לראות אותם זה להיזכר בעבר ולהרגיש בעתיד – מעולה!!
והריביבל, אני מקווה שיתנו להם כבר לפרוץ ויפסיקו להשאיר אותם הבובת משחקים של דוויזית הזוגות.
מדובר בצמד מעולה, עם כימיה טובה שלא ראינו שנים מאז אדג' וכריסטיאן, תוסיפו לזה את היכולות שלהם שמזכירות שילוב של כריס בנואה וגררו (אדי וצ'אבו) עם טכניקות של הדדליז אז…. חברים, יש לנו פה להיט בטוח, פשוט תעשו להם בוקינג נכון ומפה השמיים הם הגבול.
קרב מעולה, הם מוציאים את הטוב אחד בשני ופשוט נותנים קרבות מעולים והסיומת שבה הריביבל "גונבים" את הניצחון מזכירה נשכחות (אדי כבר אמרתי?!).
הציון המתבקש – 4 מתוך 5
אז יש לנו אלוף בין יבשתי חדש והוא לא אחר מאשר סת' פריקינג רולינס.
כרגיל, סת' יוצא, נותן את הקטע שלו, מודה לקהל והנה באלור יוצא ומפריע לו לדבר.
באולר מאחל לסת' מזל טוב וכמובן דורש להיות הטוען לכתר והנה… מיז יוצא להציל את המצב.
עכשיו, גילוי נאות, אני עוקב אחרי מיז לאורך כל הקריירה שלו, וכן הוא מעולה והוא צריך להיות הג'ון סינה הבא אבל על זה רשמתי בתור הדעה שלי "מה יקרה ביום שאחרי".
מיז יוצא, ועוצר את החגיגה, מיז מזכיר שהוא זה שהפך את תואר ה-IC לרלוונטי שוב, ויודעים מה? הוא צודק! הוא הצליח להחזיר עטרה ליושנה. מיז מספר על איך הפסיד ואיך הבת שלו בת השבוע וחצי ישבה וראתה את זה ושהוא וכל המשפחה בכו ואיך הוא היה צריך לתת הסברים וכו' (בקיצור, שלום סגמנט של ריק פלייר משנות ה90' שהוא מערב את כל המשפחה שלו).
לרגע היה נראה לנו שאנחנו מקבלים קרב של 3 על 2 והנה הוא שב אלינו, ג'ף הארדי חזר! ומתייצב לצד רולינס ובאולר וככה נקבע להמשך הערב קרב 3 על 3 של המיז טורז ומיז נגד רולינס, באולר וג'ף הארדי.
סגמנט נחמד ובעיקר גורר זמן
סשה באנקס נגד מנדי רוז
ושוב חייב לפתוח בגילוי נאות אני עצמי מבוסטון, אז כן, אני משוגע על באנקס והיא אחת שחיכינו לה כל כך הרבה שנים שתעזור להרים מחדש את הדיביזיה הגוססת של הנשים ורצה הגורל והוסיפו גם את שארלוט וביילי וכולנו האמנו שתחיית המתים היא דבר אפשרי.
קרב נחמד בין באנקס לבין רוז, ובוא רגע ניתן מילה על מנדי, היא מצויינת, זזה טוב, מדברת טוב ולא פחות… נראת טוב ועל זה בנוי הגימיק שלה והיא פשוט טובה, אין מה לעשות.
הדבר המבאס בכל הקרב הזה הוא שכל הרעיון שלו הוא רק לקדם את הסכסוך הלא ברור הזה בין ביילי לסשה.
עכשיו, לביילי וסשה יש פוטנציאל להיות הטריפל H ושון מייקלס של דיביזיה הנשית, אז למה לתת לכמה מקרים שולים להיות דווקא אלו שמפוצצים את העסק אבל היי, צריך משהו שימשיך את הסכסוך הלא ברור הזה.
וחזרה לקרב עצמו, סה"כ היה נחמד ולא משעמם מידי קיבל בכיף 3.5 מתוך 5.
החלק העצוב של הערב – פייג' פורשת
אז זה שוב אותו מקרה של אמת ידועה מראש, כולנו יודעים שהיא שם, קשה לנו לקבל אותה ולפעמים אנחנו די מדחיקים אותה אבל… הכתובת היתה על הקיר, פייג' עוזבת אותנו.
אז נכון, היא ציינה שדניאל ברייאן חזר גם מפציעה שמובילה לפרישה וגרם לנו להאמין שיש ניסים אבל… באותה נשימה היא הזכירה את אדג', שאמר כמה פעמים שאם הוא יכנס שוב לזירה זה יגמר או שיתוק מלא או במוות. ופייג' מציינת שהנה, הוא פרש, הקים משפחה התחיל קריירת משחק וואלה, יש חיים אחרי אז עכשיו גם היא צריכה למצוא את החיים של האחרי…
ולמה קשה לנו לקבל את זה, בעיקר בגלל שהיא בת 26 ועוד לא הספיקה בהרגשה שלנו לעשות כלום, למרות שמי שיחפור קצת ויקרא יראה שהיא למעשה מגיעה ממשפחה מכובדת של מתאבקים בריטים ולמעשה נולדה לתוך עסק אבל כן, על הבמה המרכזית היא לא הספיקה הרבה.
אז תודה לך פייג' ובאמת שהיה לך בהצלחה.. ואם את ממשיכה בעולם התאבקות אז מקווה שזה יהיה בתפקיד משמעותי כלשהו (כי אם מצאו לטייסון קיד ולקורי גרייבס אז גם לך מגיע).
והנה בובי לאשלי חוזר.
בלי יותר מידי, קרב נחמד, נועד בעיקר להחזיר לנו לתודעה את לאשלי ואת היכולות שלו וכל זה בא על חשבונו של אליאס, שכנראה לאשלי לא רצה ללכת איתו. למה אבל על חשבון אליאס, מאז שהוא עבר אלינו מ-NXT הוא בעיקר עוקץ במילים ושק חבטות של מתאבקים אחרים (מרגיש סיפור של עוד כשרון מבוזבז).
אז בקיצור הקרב קיבל 3 מתוך 5
הנה עוד זוג של NXT מגיע הAOP נגד ריינו וסלייטר.
אז חג אחרי Wrestlemania שמח לכולנו והנה מעלים שוב חצי מהרוסטר של NXT אבל שוב על חשבון צמד טוב ועוד בכלל אגדת התאבקות כמו ריינו, נו בחייאת.
אז הנה לכם, עוד קרב שלא באמת קרב אלה יותר תצוגת תכלית של זוג שידועים מה הוא עשה ב-NXT והנה הוא על הבמה הגדולה. אני הייתי מצפה וההנהלה שיעשו משהו קצת יותר מגניב ויתנו להם להשתתף באיזה קרב רציני או להפריע לקרב זוגות אחר (בדומה במיתוג מחדש שהאחים בלג'נד -הרפר ורואון קיבלו).
קווין אוונס נגד סמי זיין – כן…. עוד פעם
אז בעיקר הם באו בשביל לבקש מאנגל עבודה והנה, הם קיבלו קרב, אחד נגד השני, שוב וכל זה בשביל מקום אחד פנוי ברוסטר של RAW וכל זה נגמר בספירה של 10 ששניהם לא הצליחו לעמוד בזמן על הרגלים.
אז היינו כבר בשידור החוזר חוזר הזה, ולסיכום, קרב נחמד ויפה ואין פה שום חידוש.
3 מתוך 5 וזה בגלל שאני זוכר חסד לשניהם.
עכשיו דממה, רומן ריינס על הבמה עם עוד סגמנט של בכי של אכלו לי ושתו לי.
זה לא עוזר לנו לקבל אותו בתור פייס, אבל אנחנו כן מעריכים את ההתמדה שלו לחזור ולקבל שוב ושוב מכות מלסנר. למזלנו, הנה סמואה ג'ו חוזר ומשתיק אותו וכנראה ששם גם יתפתח משהו אבל בנתיים, תודה ג'ו שחזרת ועוד יותר תודה שהצלת אותנו ועוד סגמנט של ריינס.
והנה, סופסוף הגענו למיין איבנט של הערב, רולינס, באולר וג'ף הארדי נגד המיז והמיזטורז'
רגע!!!! לפני שנתן את האינפוט על הקרב, אם לא ראיתם את הסגמנט הפותח בין מאט וג'ף, עזבו הכל ורוצו לראות!!! זה פשוט קורע, צפייה חובה!
ונחזור לקרב עצמו, אז קיבלנו סוג של שידור חוזר של הערב לפני, רולינס מנצח את הקרב ע"י ניצחון שלו על מיז אבל, לסיום סיומת ניתן לחברים האחרים שעזרו בקרב גם להשתתף בחגיגה שכל אחד יעשה את הפינישר שלו ונסיים בשמחה ובששון ובעיקר נראה שג'ף הארדי חזר והוא טוב כמו פעם והכל סבבה.
אז לקרב עצמו ניתן 3.5 מתוך 5 שהחצי הוא על הסגמנט שמוביל לקרב (אתם עדיין קוראים את מה שאני כותב? לכו לראות כבר).

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort