רסלמניה 34? ההזויה ביותר שאי פעם יצא לנו לראות

אני חייב לציין שהרבה זמן לא ציפיתי ככה לרסלמניה. מאז רסלמניה 30, אי שם בשנת 2014, לא הייתי בציפייה של ממש לאירוע הגדול ביותר שיש בעולם הרסלינג. ופתאום, השנה זה הרגיש שונה. הקארד היה טוב, היו קרבות חלומיים וכמות הטאלנט ברוסטר עצום. השנה, הרגשתי שאני ממש מצפה לרסמניה 34. האם האירוע עמד בציפיות שלי ושל עולם ההיאבקות כולו? בואו נגלה, ניו אורלינס, רסלמניה 34, יוצאים לדרך.

בפרי-שואו, היו כמה קרבות מהנים. סאשה וביילי נותרו אחרונות בבאטל רויאל הנשים והסיפור שם היה מעניין. אבל בהחלטה לא ברורה (ותאמינו לי שיש הרבה כאלה הערב), נעומי זכתה בקרב. אוקיי? והיה את הקרב על אליפות הקרוזיירוייט. קרב לא רע בכלל, עם כמה ספוטים נהדרים שהדהימו אפילו את ג'ון סינה, וסדריק אלכסנדר זכה, מזל טוב לאלוף הטרי. ומה בנוגע לבאטל רויאל להנצחת אנדרה הענק? ברוקן מאט הארדי ניצח בעזרתו האדיבה של בריי וויאט, שנמחק. ה-רגע של הערב מבחינתי.

ה-רגע של הערב, בפרי שואו (האתר הרשמי של ה-WWE)

ממשיכים לתכנית עצמה, רסלמניה 34! כבר מההתחלה יכולנו לשים לב שג'ון סינה עמד במילה שלו ובא לאירוע כמעריץ. הוא ישב עם חבורה של מעריצים אוסטרליים, צילם תמונות ושתה בירה. ומה עם אנדרטייקר? אני מניח שנגלה בקרוב, כי את הפרצוף היפה של ג'ון סינה ראינו כמעט כל חמש דקות בקרבות הראשונים. אה כן, והיה גם רסלינג טוב. מתחילים עם הקרב הראשון של הערב – האליפות הבין יבשתית עומדת על הכף בקרב משולש.

1. סת' רולינס ניצח את פין באלור והמיז (א) על האליפות הבין יבשתית (ציון 4/5): 

הקרב המושלם לפתוח את רסלמניה איתו. שלושה מהמתאבקים הכי איכותיים שיש ברוסטר, והם לא הוגבלו! הם אפילו קיבלו זמן לעבוד איתו! והתוצאה הייתה הקרב המשולש הכי טוב ב-WWE מאז אותו קרב ברויאל ראמבל בין רולינס, סינה ולסנר ב-2015. המיז עשה עבודה לא רעה, אבל היה ברור שהוא יפסיד. השאלה למי, הייתה פחות ברורה. באלור היה רחוק שנייה מניצחון, אבל לסת' רולינס היו תכניות אחרות. הוא הצמיד את המיז והצליח לזכות בתואר, גראנד סלאם שמח לרולינס!

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
היו לו תכניות אחרות (האתר הרשמי של ה-WWE)

2. שארלוט פלייר (א) ניצחה את אסקה על אליפות הנשים של סמאקדאון (ציון 4/5):

הקרב הזה הצליח להפתיע לא מעט אנשים בגלל התוצאה שלו. כולנו ידענו ששתי המתאבקות הנהדרות האלה יספקו הופעה ברמה גבוהה, אבל תכל'ס? אני לא חושב שמישהו ראה את ההפסד של אסקה מגיע. היא פצעה את שארלוט בכתף, אבל הוכנעה והפסידה לאחר שויתרה על הקרב. מדהים. הרצף המטורף של אסקה מסתיים, והיא מודה בצורה משונה לשארלוט. נקווה שאסקה תשומש כראוי בסמאקדאון, ובינתיים הקרב הזה הוא הקרב הכי טוב שראינו הערב.

נהדרות (האתר הרשמי של ה-WWE)

בצעד קצת תמוה בעיניי, באמצע החגיגה של שארלוט ג'ון סינה מקבל הודעה מאחד השופטים – היריב שלו לרסלמניה נמצא בסופר דום. סינה עוזב את הבירה האוסטרלית שלו ומיד מזנק לכיוון הלוקר רום, הוא לא יוותר על הצ'אנס שלו מול אנדרטייקר. ובינתיים, הקרב על אליפות ארה"ב יוצא לדרך ממש עוד רגע. ממש אהבתי את ההייפ שאיידן אינגליש בנה לפני הקרב, וחסר ל-WWE שרוסב או בובי רוד לא זוכים בתואר.

3. ג'ינדר מאהל ניצח את רנדי אורטון (א), בובי רוד ורוסב על אליפות ארה"ב (ציון 2/5):

אני מנסה להבין מה ראיתי עכשיו, ואני לא מצליח. הקרב היה מאוד בינוני עם מהלכים טובים לפרקים (בעיקר מרוד ורוסב), ורנדי אורטון עשה מהלכי סיום להנאתו. כמה אופייני. אבל דבר אחד שאני לא מצליח להבין – ה-WWE נותנים לג'ובר לשעבר שכמעט ואין לו קהל להצמיד את המתאבק עם הכי הרבה מומנטום עכשיו בארגון. החלטה תמוהה, לא מובנת ובעיקר מעוררת המון המון כעס. אליפות ארה"ב מספקת קרב מאכזב שיכל להצליח הרבה יותר עם תוצאה אחרת.

יכל להיות טוב יותר (האתר הרשמי של ה-WWE)

4. רונדה ראוזי וקורט אנגל ניצחו את טריפל אייץ' וסטפני מקמהן (ציון 4.5/5):

יש לי המון הערכה כלפי טריפל אייץ', נראה שהוא היחיד שנתן את כל כולו לקרב הזה. הבן אדם הוא הג'ובר הכי גדול בתולדות רסלמניה והוא קורע את עצמו כל פעם מחדש. הקרב עצמו היה פשוט מדהים ורואים שטריפל אייץ' שוב עשה עבודה טובה בלבנות קרב איכותי. אנגל הצליח לספק רגעים יפים, סטפני עשתה עבודה מצוינת כהילית שהקהל שונא והפתעת הקרב, וגם ללא ספק הפתעת התכנית כולה, היא ההופעה של רונדה ראוזי שהוכיחה שיש לה יכולת טובה מאוד בזירה.

הפתעת הערב (האתר הרשמי של ה-WWE)

5. הארפר ורואן ניצחו את האוסוס (א) וניו דיי על אליפות הזוגות של סמאקדאון (ציון 2.75/5):

הקרב הזה היה פשוט מאוד במהות שלו. הניו דיי והאוסוס עבדו יחד לעתים כדי לנסות ולהביס את האחים למשפחת וויאט לשעבר, ללא הצלחה. סך הכל, כולנו ידענו שה-WWE בנו על הארפר ורואן כאלופי זוגות, וזה בסופו של דבר מה שקרה. הקרב היה סביר, פחות או יותר, וללא ספק מגיע לשניים האלה את התארים, הם השמידו כל מה שעמד בדרכם על מנת לזכות בהם, והם עשו את זה באירוע הגדול מכולם.

קרב סביר (האתר הרשמי של ה-WWE)

ג'ון סינה מגיע לזירה, קרב המאה עומד להתחיל! סינה נראה חדור מטרה בדרך לנצח את היריב הכי גדול שהוא מעולם לא העז לאתגר, אבל פתאום מגיע שופט ואומר לו שאין אנדרטייקר. מה שכן יש, זה אליאס, שמגיע ועושה פרומו נהדר עד שג'ון סינה קובר גם אותו. אכזבה מוחלטת, עוד מתאבק שנוסף לרשימה הארוכה של "כישרונות מבוזבזים שג'ון סינה קבר." אבל רגע, יש מלא עשן על הרמפה, ופתאום חושך… אנדרטייקר פה!

עוד מתאבק שנקבר (האתר הרשמי של ה-WWE)

6. אנדרטייקר קבר את ג'ון סינה בקרב המאה תוך שלוש דקות (ציון 5/5):

אותו סימבול שהשאיר אנדרטייקר בזירה ברסלמניה 33 מופיע שוב, ברק פוגע בו והוא נעלם. אנדרטייקר חוזר כדי להיענות לאתגר של ג'ון סינה. קודם כל, אני חייב לציין שזה פשוט אירוני בטירוף שהכניסה של אנדרטייקר לזירה הייתה יותר ארוכה מהקרב עצמו. ותוך שנייה מהרגע שהקרב התחיל, אנדרטייקר הזכיר לכולנו למה אנחנו אוהבים אותו כל כך. הופעה דומיננטית שהבהילה את סינה, טומבסטון רצחני אחד שהכריע והקרב נגמר. מגיע לסינה להיקבר ככה, הוא התנהג בצורה אגואיסטית ואנדרטייקר לימד אותו לקח.

סינה למד לקח (האתר הרשמי של ה-WWE)

כעת, טקס היכל התהילה. אין ספק שגולדברג קיבל את הזכות לגנוב את ההצגה ולקח אותה בשתי ידיים. ומיד ממשיכים לקרב הבא, החזרה הגדולה של דניאל בריאן לזירה. התגעגענו! בואו נראה מה האיש הכי פופולרי על כדור הארץ יכול לעשות הלילה.

7. דניאל בריאן ושיין מקמהן ניצחו את סמי זיין וקווין אוונס (ציון 3.5/5):

הקרב סיפר את הסיפור בצורה מצוינת, זיין ואוונס תקפו את דניאל בריאן תוך רגע והשביתו אותו לחלק הראשון של הקרב. שיין מקמהן מתמודד עם השניים לבד בחלק הראשון של הקרב, ואפשר להתעלם מהעובדה שהוא מוכר אגרופים בצורה מזעזעת כי סך הכל, הוא עשה עבודה טובה עם ספוט מטורף של Coast to Coast. סמי זיין וקווין אוונס תמיד נראים טוב, ודניאל בריאן נכנס לדקות האחרונות ונראה פשוט מצוין – וגם ניצח את הקרב. באמת התגעגענו. ובהצלחה לאוונס וזיין בראו!

התגעגענו (האתר הרשמי של ה-WWE)

8. נאיה ג'קס ניצחה את אלכסה בליס (א) על אליפות הנשים של ראו (ציון 2.5/5):

סך הכל, הקרב הזה היה הרבה יותר ארוך ממה שהוא היה צריך להיות. כולנו ידענו שנאיה ג'קס תנצח, והיא הייתה צריכה למחוץ את אלכסה בשביל לעשות את זה. הקרב נמרח, הספוטים היו סבירים ובשלב כלשהו הקהל איבד עניין בקרב. קרב סביר, מבאס ביותר שכרמלה לא פדתה את החוזה, אבל היא נקברה בתחילת הערב ככה שזה בסדר. מיקי ג'יימס כנראה נרצחה בידי נאיה שתקפה אותה בתחילת הקרב, ומזל טוב לאלופה החדשה.

תוצאה צפויה (האתר הרשמי של ה-WWE)

9. איי ג'יי סטיילס (א) ניצח את שינסקה נאקאמורה על אליפות ה-WWE (ציון 3/5):

הקרב הזה היה טוב מאוד יחסית ל-WWE, אבל ברגע שמסתכלים על המקור הקלאסי מרסלקינגדום, ונזכרים במה השניים האלה באמת יכולים לעשות, אי אפשר שלא להתאכזב. אגב, התעוררה לה ספקולציה שוינס מקמהן אמר לנאקאמורה וסטיילס לעבוד ככה בכוונה בשביל שהמיין איבנט תראה פחות רע. לא יהיה מפתיע במיוחד. אני אישית מאוד הופתעתי שסטיילס שמר, ועוד יותר הופתעתי מזה שנאקאמורה עשה היל טרן בסיום הקרב, ותקף את סטיילס בצורה הילית, בדמות לואו בלואו.

מפתיע ביותר, וטיפה מאכזב (האתר הרשמי של ה-WWE)

10. בראון סטרואומן וניקולס/הילד הכי מדהים אי פעם ניצחו את שיימוס וסזארו (א) על אליפות הזוגות של ראו (ציון 500/5):

כולנו ציפינו וחיכינו לראות מי יהיה הפרטנר של בראון סטרואומן, ספקולציות עפו באוויר זמן רב ובסופו של דבר, הגענו לרגע האמת. ומה בראון עושה? כל אחד מהקהל שרוצה להיות השותף שלי, שיציע את עצמו. בראון מסתובב בין המעריצים ומחליט לבחור בילד בן עשר בשם ניקולס. הילד נראה כל כך מבוהל, אני קצת מרגיש רע בשבילו. אבל למזלו, הוא היה עם בראון סטרואומן ולא הייתה לו בעיה להפוך לאלוף ה-WWE הצעיר בהיסטוריה. בראון סטרואומן זה פשוט הדבר האהוב עליי כרגע בעולם.

האלוף הצעיר בהיסטוריה (האתר הרשמי של ה-WWE)

11. ברוק לסנר (א) השמיד את רומן ריינס על האליפות היוניברסלית (ציון 3.75/5):

הקרב הזה היה פשוט מלחמה פיזית אמיתית בין שני מתאבקים שלא אכפת לאף אחד מהקהל בנוגע אליהם. ברוק עשה שישה פינישרים, רומן ריינס היה צריך דאבל ספיר פעמיים, והקרב היה פשוט קרב פינישרים אחד גדול. ברוק פתח את הראש של ריינס בצורה רעה, עם כמה אגרופי MMA לתוך הגולגולת, ואחרי עוד פינישר רצחני ברוק הצליח לשמור. הסוף קצת פלאטי, אבל הניסיון של ה-WWE להוציא את ריינס כגיבור כשל כישלון חרוץ.

ברוק השמיד את ריינס (האתר הרשמי של ה-WWE)

בשורה התחתונה, רסלמניה 34 הייתה לא רעה. היא לא הייתה טובה, והיו המון רגעים לא טובים ואפילו רעים מאוד. אבל מצד שני, בסך הכל היה לי מאוד כיף לצפות בזה בלייב. ה"יס צ'אנט" שעשיתי עם דניאל בריאן תוך כדי הלילה, השמחה שהייתה בתוכי שמאט ובריי שיתפו פעולה או השוק עם ההיל טרן של נאקאמורה… או הצמרמורת ברגע שאנדרטייקר הופיע. כולנו היינו שם וחווינו את זה, ורסלמניה הייתה עוד אירוע מרגש תוצרת המוח השטני של וינס מקמהן.

כולנו התרגשנו יחדיו (האתר הרשמי של ה-WWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort