סיקור RAW 02.04.2018

ראו אחרון לפני הרסלמניה יוצא לדרך.

התוכנית נפתחת עם ג'ונתן קאוצ'מן בזירה כשהוא מארח למפגש פנים מול פנים לתשובות ושאלות את סטפני מקמהן וטריפל H שיתאבקו מול רונדה ראוזי וקורט אנגל, בקרב שנקבע לאחר שראוזי ביום החתימה שלה על החוזה עם החברה העיפה את טריפל H על השולחן ומאוחר יותר קורט אנגל קבע קרב בין ארבעתם לאחר שראוזי הודיע שהיא רוצה להתאבק נגד סטפני ברסלמניה לפי החוזה שהיא חתמה עליו.

טריפל פותח את הסגמנט עם כך שהוא יורד בלי סוף על אנגל בטענה שהוא יהיה אשם בהפסד הראשון של ראוזי ודווקא על הבמה הגדולה מכולם, סטפני אומרת שאין מה לדאוג הם ייבנו מחדש את הקריירה שלה לאחר שהם יביסו אותה במניה, לאחר מכן סטפני אומרת כי רונדה היא כוכבת ענקית ושהבאתה לארגון היא הדבר הכי טוב עבור החברה, אבל טוענת כי אנגל יכול רק לשבש לה את הקריירה וזה יכול להעלות בהרבה מיליונים (סטפני ממש טובה כאן ומשחקת נהדר את הרעה ומשחקת יפה את המשחק מה שגורם לקהל לשרוק לה בוז), טריפל H אומר שכל ההישגים הנהדרים של רונדה לא שווים כלום כאן ב-WWE, אבל הארגון הוא הכל בשבילם ורונדה לא יודעת מה הולך לקרות לה בקרב הזה, ואז מתחילים השאלות, סטף ישר מתפרצת ואומר שהם הולכים לנצח את הקרב כי ברגע שזה מגיע להתקוממות והתקוטטיות אין אחרים שיודעים יותר טוב מהם את התפקיד הזה ולכן הם ינצחו ויגרמו לכולם סופסוף להעריך ולהבין שאי אפשר להתעסק עם ה"אות'ורטי" (ההנהלה), אנגל אומר שיש לו את השותפה הכי טובה על היבשת ולכן הוא לא דואג כי רונדה תגרום לסטף להיכנע, לשאלה האם יש להם מחשבות אחרונות: סטף ענתה כי רונדה צריכה לחשוב טוב טוב ולהבין שהיא בחרה בשביל ההפסד הזה, כי היא זאת שבחרה את הקרב וחבל שהקרב הראשון שלה בארגון הולך להיות הפסד על הבמה הגדולה ביותר ואז היא עקצה אותה ואמרה ש"העולם יודע איך את מתמודדת עם הפסדים". לאחר העקיצה הזאת רונדה שאלה את סטף אם היא כותבת ביד ימין או שמאל, כדי שהיא תוודא שאחרי שהיא תקרע לה את היד, עדיין סטף תוכל לחתום לה על הצ'קים אחרי יום ראשון. לאחר מכן קאוץ' מקים אותם מהמושבים כדי לצלם את התמונה המסורתית לפני הקרב, טריפל H וקורט אנגל לחצו ידיים, סטף הגישה את היד ללחיצה אבל רונדה סירבה ואז הן התקרבו אחת לשנייה והתחילו להתחמם העניינים בזמן שאנגל מנסה להפריד בין שתי הבנות, טריפל H תוקף את אנגל עם המיקרופון, ישר רונדה מגיבה וחונקת את טריפל ואז סטפני מגיע מאחורה וזורקת את רונדה על השולחן, סגמנט טוב מאוד, משחק נהדר של סטף אחלה של נקודת פתיחה לטריפל H ולסטפני לקראת המניה.

מפגש פסגה לפני הקרב ביום ראשון במניה (WWE)

ביילי נגד סוניה דוויל: מנדי רוז ופייג' בצד הזירה, סוניה מתחילה חזק עם בעיטות לרגליים אבל ביילי עוצרת אותה ותוקפת עם "ראנינג קרוס-באדי". הקרב המשיך עם מומנטומים מתחלפים לשני הצדדים, לקראת סוף הקרב סוניה נחלצת החוצה מהחבלים על ידי חברותיה בחוץ ואז ביילי יוצאת החוצה כדי לתקוף אותה במקביל סוניה היא זאת שמתקיפה אותה עם בעיטות לבטן ומחזירה אותה לזירה ביילי מצליחה לתקוף בחזרה ואז מנדי רוז מנסה להתערב אך ביילי תוקפת אותה ישר סוניה תוקפת בחזרה ומנסה להצמיד את ביילי שבורחת בספירת 2, אחרי זה ביילי מגיבה עם רול-אפ משלה ומצליחה להצמיד את סוניה לספירת 3, ניצחון לביילי, קרב נחמד לא יותר מזה נבנה לקראת סופו נחמד, ההמולה בסיום הקרב כשרוז וסוניה תקפו את ביילי ואז הגיע ההתערבות של סשה בנקס ואז המכות בין סשה לבין ביילי היא דווקא בנייה נחמדה לקראת קרב הבאטל רויאל של הבנות במניה.

היריבות בין סשה לביילי מגיעה לנקודת רתיחה (WWE)

השדרים איחלו מזל טוב למיז ואישתו מאריס על הולדת בתם העונה לשם מונרו סקיי.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

 

סת' רולינס נגד פין באלור: באלור ניצח את הקרב האחרון שלהם ב-RAW, מיז בשולחן השדרים. קרב מצויין בין השניים שבסופו של דבר הסתיים עם ניצחון של רולינס לאחר שהכניס פעמיים את הראש של פין לתוך הזירה, והוסיף גם סופרקיק. קרב מדהים של שניהם שהיה יכול להתסיים לכאן או לכאן, שני כוכבים אדירים שעתידים להחזיק את החברה על כתפיהם בעתיד (לא סתם הם אלה שהתחרו על הקרב הראשון של החגורה האוניברסלית)

עוד קרב מצויין בין השניים (WWE)

בארגון מודיעים כי האירוע ביום ראשון יחל עם שלושה קרבות קיק-אוף:

  • סדריק אלכסנדר נגד מוסטפה עלי על אליפות הקרוזרווייט
  • באטל רויאל הגברים לזכרו של אנדרה הענק
  • ובאטל רויאל הנשים

עוברים לפרסומת לקראת הקרב בין לסנר לרומן ריינס לאחר הפרסומת רואים את פול היימן מדבר בטלפון והוא משחק אותה כאילו זה עם ה-UFC, קורט מזהיר את היימן לקראת מה שהולך לקראת בהמשך הערב וזה המפגש בין לסנר לבין ריינס ומבקש ממנו להזהיר את לסנר כי הוא לא רוצה לפגוע בקרב המרכזי של המניה, היימן טוען שאין לו מה לדאוג וכך יהיה. בנוסף היימן צחק על קורט לאחר שזה ביקש ממנו לא להגיד שום דבר שיכול לגרום לריינס להתעצבן ולפצוע את ברוק.

הבר (סזארו ושיימוס) עולים לזירה ומתחילים סגמנט ואומרים שלא מעניין אותם מי הפרטנר שהולך להיות לברון סטרומן בראשון כי הם הצוות הכי טוב שיש והם האלופים והם לא מפחדים. סטרומן יוצא מאחורי הקלעים וטוען כי הוא לא מסתדר טוב עם אנשים אחרים, אבל הוא חייב שיהיה לו פרטנר לקראת הקרב אז זה אומר שיש לו פרטנר! הבר אמרו לברון שאם יש לו פרטנר אז למה שהוא לא יבוא לזירה ושכולם ייראו אותו, אז ברון אמר שאין להם מה לדאוג הוא יבוא אבל עם תנאי אחד, והתנאי הוא שהא יתאבק מול אחד מהם, סטרומן נכנס לכיוון חדרי ההלבשה להביא את אותו פרטנר ובעצם הפרטנר שלו זה הוא בעצמו, ברון יצא עם חולצה אחרת ומשקפיים וטען שזה בעצם אחיו בריין, הבר ישר תקפו את סטרומן אבל סטרומן מהר מאוד הגיב וזרק את שניהם מחוץ לזירה ובעצם ככה הסתיים הסגמנט.

תכירו את אחיו של ברון סטרומן (WWE)

מאט הארדי נגד גולדאסט. לפני הקרב שודר קטע בו גולדאסט מדבר על כך שהוא הולך לזכות בבאטל רויאל אך הקטע נקטע ע"י מאט הארדי שאמר כי גם הוא רוצה לזכות בבאטל רויאל ע"ש אנדרה הענק. לקראת סוף הקרב גולדאסט הצליח לברוח מטוויסט אוף פייט ותקף את מאט עם ספיינבאסטר אבל ההצמדה נקטעה בספירת 2, גולדאסט עלה על החבלים כדי להתקיף עם מרפק אך הוא נחסם וניסה שוב את הטוויסט אוף פייט ושוב גולדאסט ברח אך שוב מאט ניסה את הTOF והפעם זה צלח והצמיד ל-3 את גולדאסט וניצח. זה היה קרב נסיון לבנייה של משהו לקראת הבאטל רויאל אבל באמת שהקרב היה משעמם, כל מה שהקרב עשה הוא בעצם לתת מומנטום נוסף למאט הארדי

ג'ון סינה עולה לזירה. ואולי הפעם כולנו נקבל את התשובה שכולם מחכים לה. סינה אומר שהוא טעה, שזה נגמר הזמן (לא כמו השיר שלו ש"הזמן שלו זה עכשיו"), ואין תשובה מאנדרטייקר. שתיקה פירושה לא, אין אנדרטייקר. אבל הוא לא מאוכזב. הוא עשה כמיטב יכולתו להביא את אנדרטייקר שישנה משהו ויעשה משהו. הוא ילך למניה חם אש, ולמרות שהציעו לו להיות השותף של סטרומן, או להשתתף בבאטל רויאל ע"ש אנדרה, אבל לא, כמו שהוא אמר זה לא ייקרה. הוא איבד הרבה בזמן האחרון, איבד את הסיכויים שלו לקרבות גדולים. הוא לא ייקח מקום למתאבקים שקרעו את התחת שלהם כדי להגיע לשם. הוא אומר שהוא ואנדרטייקר זה קרב מאניה גדול, זה היה צריך להיות קרב בין שני כוכבים גדולים מהחיים. לפני שנה השתנו חייו, והוא מודה לניקי. יש לו הרבה מחוץ WWE, והמניה של השנה הייתה יכולה להיות ההזדמנות הכי טובה של חייו. הוא גאה ללכת מאניה כאוהד ולצפות בשחקנים גדולים בקארד נהדר של קרבות. הם לא צריכים אותו. הוא שמח שדניאל בריאן חזר למקום בו הוא שייך. הוא גאה לצפות בAJ סטיילס מגיע למניה כאלוף  ה-WWE, והוא אפילו צחק שזה מגניב שהמניה נפלה על הרוסב דיי,  הוא אפילו שמח לראות את מה שאליאס יעשה ואת הקרבות של הנשים, ושמח שמחלקת הנשים ממשיכה לגדול. אבל הוא מתנצל על הסיפור של אנדרטייקר, הוא עשה כל שביכולתו כדי לזמן אותו. הוא מנסה להלהיב את הקהל ולנסות עוד פעם לזמן את הקברן. הקהל כמובן מוטרף ומנסה לקרוא לאנדרטייקר, אבל שוב ללא הצלחה. סינה אומר שהאוהדים פשוט שפכו את לבם החוצה עבור אנדרטייקר, אבל הוא לא עשה שום דבר. הוא מתעצבן שאנדרטייקר מתעלם מהאוהדים, והוא אומר שעכשיו הוא באמת "מת מהלך". ואין ויכוח שהשארת את הכובע שלך בזירה אבל כנראה שאת הביצים שלך השארת בבית. סינה עוזב את הזירה כמו שהגיע. סינה שוב עשה עבודה טובה, והשאיר את הקהל ואת כולנו לצפות ולחכות לראות מה ייקרה, אבל זה באמת מרגיש כמו טעות גדולה שלא נתנו לקברן להופיע ולעשות את זה רשמי. אולי הם מתכננים חזרה ענקית שלו ביום ראשון, מי יודע.

קורט אנגל פוגש בחדר ההלבשה את רומן ריינס ומבקש ממנו לא לעשות משהו שיימנע את הקרב ביום ראשון, מספיק הקרב של סינה וטייקר כנראה מבוטל כי טייקר לא עונה הוא לא צריך שעוד קרב יתבטל, ריינס אמר שבגלל שהוא מכבד את קורט הוא יעשה הכל אבל במידה והיימן ו/או לסנר יגידו איזשהו משהו אז הוא הולך על זה עד הסוף כי כבר נמאס לו משניהם.

אליאס נגד הית' סלייטר: פופים מטורפים מקבלים את אליאס שכמובן מתחיל שיר על אטלנטה (העיר שבה מתקיימת התוכנית) וריינו וסלייטר קוטעים את הסגמנט. אחרי ששבוע שעבר אליאס ניצח את ריינו ותקף את סלייטר לאחר מכן, הפעם הוחלט על קרב בין סלייטר לבינו. אליאס פותח את הקרב חזק אבל סלייטר מנסה לחזור לקרב אבל מהר מאוד אליאס שוב לוקח פיקוד על הקרב ומנצח את סלייטר.

קורט הוקינס נפגש עם ברון סטרומן ומציע לו להיות השותף שלו במניה, ברון מהר מאוד שלח אותו לחופשה הגדולה שלו כשהשליח אותו על הקיר.

ראיון של רנה יאנג עם ניה ז'קס: ניה אומרת כי מבחינה רגשית, המילים של מיקי ואלכסה כואבות, והיא החזירה אותה אל ילדותה. אבל היא אומרת שהיא נאמנה לעצמה ויש לה כבוד לעצמה. היא לא טוענת שהיא אלילה, היא רק ניה. היא התאכזבה מעצמה על האמון בבליס, חשבה שהן חברות. היא לא לוקחת כלום ללב, והיא חזקה ובטוחה. היא אוהבת את מי שהיא. היא גאה בעצמה, ואלכסה מייצגת את כל מי שניסה להוריד אותה למטה. היא מספרת שבליס בסך הכל ילדה קטנה וחסרת ביטחון ובמניה היא תחסל אותה כמו חרק. הראיון הזה היה בסדר, ניה צריכה לרסק את בליס בתוך פחות מדקה ביום ראשון.

אלכסה בליס ומיקי ג'יימס נגד אסקה ודנה ברוקס: קרב משעמם תוצרת מחלקת הבנות, קרב שהלך לשני הצדדים והסתיים בסופו של דבר עם אסקה לוק על מיקי. קרב שברובו היה תפל עד שאסקה ומיקי נכנסו (קרב מצויין של מיקי) מה שקרה אחרי הקרב היה מצויין עם ההתקפה של מיקי ואלכסה על אסקה ואז ההתערבות של ניה.

פול היימן וברוק לסנר עולים לזירה. והיימן מתחיל לרדת על קורט ואומר שהם אלה ששולטים בעניינים כי הם האלופים, היימן מבטיח שהוא אומר את האמת וכמו שלפני מניה 30 שהוא הבטיח שברוק ישבור את הסטריק של טייקר והוא עשה את זה גם הפעם הוא יודע מה הוא אומר והוא צוחק על כל אותם אוהדים שפקפקו בדבריו. בכל מקרה הוא מבטיח שיהיה קרב טוב בין שני האנשים היחידים שניצחו את טייקר במניה, היימן אומר שכולם חושבים שרומן יסיים את העבודה וינצח את הקרב אבל הוא עצמו בטוח בזה שברוק יביס אותו עם F5 ויצמיד אותו לספירת 1-2-3. וזה ספויילר. בכל מקרה תאונות קורות ואם אכן תקרה טעות אז תדעו שזאת הפעם האחרונה שאתם רואים את ברוק ב-RAW, היימן אמר שהתרחיש שהם בנו הוא ב-100 אחוזים אמת. ברוק שונא את כולם וחושב שאף אחד לא יכול לנצח אותו ולזכות באליפות שלו כי אין אף אחד שיותר טוב לכן ביום ראשון רומן כדאי שהתכונן להפסד ולקבל אותו. האפשרות של רומן הם כמו התחת שלו: שניהם שייכים לברוק לסנר. רומן צריך ללכת למשחק ביום ראשון ולהודות בפנים על התבוסה. "אתה לא האיש הגדול פה וזה לא השטח שלך אתה סתם עוד חריטה קטנה בחגורה של ברוק, אתה הזונה של ברוק". לרומן שנמאס מהדיבורים של היימן יצא החוצה, בינתיים יש מתאבקים שחוסמים את הדרך שלו לעבר הזירה ואז הוא שאל אותם למה אותם כאנשים שעובדים משרה מלאה צריכים להגן על זה שמופיע פעם באף פעם, הם נתנו לו לעבור ורומן נכנס לזירה בינתיים ברוק ירד מהזירה והביא איתו כיסא ונכנס לזירה, רומן ריינס ישר תקף אותו עם ארבע סופרמן פאנץ', לאחר מכן הגיע גם החמישי ואז רומן לקח את החגורה ואחז בה ובלי ששם לב משום מקום ברוק קם והרים אותו ל-F5 וקבר אותו בתוך הזירה. הפרומו של היימן היה מצויין, אבל חוץ מזה הכל היה נראה סתמי וללא שום אנרגיה מצד שני הענקים, היה מאוד מאכזב ומקווה לא להתאכזב בקרב ביניהם בראשון

 

5 כאלה נחתו על ראשו של ברוק, כמה סופרמנים יספיקו לריינס בראשון?! (WWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort