רעבים לנקמה

ההקדמה:

כולנו זוכרים את האליפות הסנסציונית של מונאקו בשנה שעברה, הקבוצה שהייתה הכי מרהיבה לראות בטלוויזיה בשל ההתקפה הקטלנית שלה. אולם, דבר אחד היא לא הצליחה לעשות: לזכות בגביע. בשלושת מפעלי הגביע הצרפתיים, מונאקו ופריז סן ז'רמן נפגשו, ובכל פעם החבורה של אונאי אמרי ניצחה, ובאופן משכנע. חרף זה שמונאקו הושפלו 5:0 בגביע הצרפתי הכולל, אני סבור כי ההשפלה הכי גדולה התרחשה בגביע הליגה. קודם למשחק זה, מונאקו הייתה בכושר שיא, הם ניצחו את ששת המשחקים הקודמים שלהם כאשר הם כבשו 3 שערים בממוצע למשחק. הפריזאים באופן תיאורטי היו עדיין במאבק האליפות אך זה לא היה ממש ריאלי. השאננות תפסה את החבורה של לאונרדו ז'רדים ברגליים ומשכה אותם איתה לבור של ייאוש וכאב. לאחר הגמר הזה, הם לא נראו אותו הדבר. כאמור, פריז ניצלה את המורל הנמוך שלהם יריבתה בכדי לנצח עוד שני מפעלים על הראש של מונאקו.

השנה, לאחר שמונאקו איבדה כל כך הרבה שחקני מפתח בקיץ, כולל ההמכירה של קיליאן אמפבה ליריבה מפריז, היה ברור שהם לא יחוו את אותה ההצלחה כפי שחוו אשתקד. הם ניצבים במקום השני והמכובד מאוד אך הם במרחק של 17 נקודות ממוליכת הטבלה מהבירה הצרפתית. שחקני מונאקו לא מוכנים להסתפק במדליית הכסף. מבחינתם, מקום שני זה מקום ראשון המפסידים, אין מה להתגאות בכך.

הדרך:

מונאקו- בשמינית הגמר, מונאקו הציגה ניצחון מרשים על סיאן בתוצאה 2:0 משערים של קארייו ופאלקאו. ברבע הגמר המשימה כבר הייתה קשוחה יותר, רק 15 דקות לאחר שער מרהיב של תומא למאר בדקה השלישית של המשחק, החלוץ הפרוליפי של ניס, אנת'וני פלא, כבש את שער בכדי להשוות את התוצאה. שיוויון שנשמר עד הדקה ה-37', בה אדאמה דיאקאבי כבר את שערו הראשון בטורניר שהחזיר למונאקו את היתרון. המשחק היה מתוח עד שריקת הסיום אך לבסוף מונאקו חמקה מה"אליאנז ריביירה" בניס עם ניצחון מול 20 אלף אוהדים זועמים.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בחצי הגמר מונאקו פגשה את מונפילייה, שהציגה את אחת מההגנות הטובות ביותר בליגה בתקופה האחרונה. אולם, מונאקו לא התקשתה בלשבור אותה. לאחר רבע שעה של כדורגל, דג'יבריל סידיבה העביר כדור מדויק ומתוזמן היטב לדראמל פאלקאו שלא התבלבל מול השוער ובעיטה זוויתית שלו הכניעה את בנג'מין לקומט. 14 דקות לאחר מכן, פאלקאו השלים מהלך קבוצתי פנומינלי לאחר מסירה מדוייקת של רוני לופז. היתרון מהמחצית הראשונה הספיק לניצחון של מונאקו שהעפילה לגמר הגביע בשנה השנייה ברציפות, שתפגוש בפעם השנייה את פריז, לאחר שני שערים של פאלקאו, ששבר בצורת של שלושה משחקים. 2 היה מין מספר טיפולוגי לאורך כל הטורניר של מונאקו, הם כבשו 2 שערים בדיוק בכל משחק.

פריז סן ז'רמן- בסיבוב הראשון, פריז הזיעה מול סטרסבורג אך יום טוב מאוד של שחקני הכנף שלה העניק להם את הניצחון. דני אלבס, אנחל די מאריה וג'וליאן דרקסלר כבשו לזכות פריז ביום זה ובעזרת שער עצמי של שחקן ההגנה יוהאן סלמייאר הם צברו עוד שער שנתן להם ארבעה. שני ה"ג'רמי" של סטרסבורג כבשו אחד כל אחד אך זה לא הספיק להם.

בסיבוב העוקב, הקבוצה מהבירה פגשה את איימן, שנתנה פייט אדיר לאורך כל המשחק, אך בעיקר במחצית הראשונה, בה הצליחה לשמור על שער נקי. החלטה שנויה במחלוקת נתנה פנדל לפריזאים שניימאר המיר בקלות. בדקה ה-78' אדיראן ראביו הכפיל את התוצאה והבטיח לקבוצתו את הניצחון. בחצי הגמר, הפריזאים קיבלו תפוקה התקפית דווקא משחקני ההגנה שלהם. תומאס מונייר ומרקיניוס העלו את הפריזאים ליתרון 2:0 תוך פחות משעה ועוד שער מצוין של הקשר לו-צ'לסו העלה אותם ליתרון 3:0. סטאד-רנה כמעט השלימו קאמבק אדיר לאחר שהבקיעו 2 שערים בדקות ה-85' וה-92' אך לא הצילו להשוות בתוספת הזמן ופריז העפילה לגמר גביע הליגה בפעם החמישית ברציפות.

האקס פקטור-

מונאקו- רדאמל פאלקאו: החלוץ הקולומביאני הפרוליפי יכול להטות את המשחק לטובת קבוצתו. הפריזאים ספגו ארבעה שערים בשלושת המשחקים שישחקו עד כה בטורניר נגד קבוצות התקפיות סבירות. אני מאמין כי הגובה והפיזיות שלו ייקשו מאוד על שחקני כמו מונייר ומרקיניוס שנמצאים בלב הגנת היריבה.

פריז-אלפונז אריאולה: השוער הצרפתי לא ממש עקבי בזמן האחרון. יום רע שלו יכול להכניס את קבוצתו לבור אך יום טוב שלו יכול להציל אותם. הרבה תלוי על הכתפיים של השוער הזה.

הימור המומחה:

מונאקו רעבים לנקמה. הורדת היריבה המושבעת מכס המלכות של הגביע הצרפתי לאחר שניצחו אותו ב-4 השנים האחרונות תהיה נקמה מתוקה מדבש. ההגנה של פריז, שנמצאת במצב יחסית רעוע לאחרונה לא תצליח להתמודד עם פאלקאו שחזור בכוחות מחודשים.

3:2 למונאקו במשחק קשוח וצמוד ביותר. יהיה מעניין, זה בטוח!

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort