משחקי ידידות: אנגליה מאבדת ניצחון מול איטליה "בזכות" הופעת הבכורה של טארקובסקי שהפך לגיבור הטרגי של המשחק

הערב התרחשו המון משחקי ידידות שהיו שווים לצפייה ואחד מהם התרחש בוומבלי איפה שנבחרת אנגליה שמתכוננת כרגע למונדיאל ברוסיה אירחה את נבחרת שבפעם ראשונה מאז 60 שנה לא תהיה במונדיאל – נבחרת איטליה. אנגליה מגיעה למשחק הזה בכושר מצויין – היא לא הפסידה כבר 7 משחקים רצופים ומ2014 היא חמישה פעמים שמרה על הרשת נקייה. לפני כמה ימים היא גם ניצחה את הולנד שגם היא לא תהיה במונדיאל 1-0 מהשער של לינגרד ומאמנם של "שלוש אריות" סאות'גייט קיבל פידבקים טובים על הניסויים שביצע – לדוגמא שיחק עם 3 בלמים גרזן אחד בלבד שהוא היה הנדרסון. בנוסף קיבל את הזדמנות בשער פיקפורד שהוכיח שהוא בהחלט ראוי להגיע למונדיאל הקרוב. הערב סאות'גייט החליט שוב לעשות ניסויים והעלה בהרכב את טארקובסקי ששיחק עד כה מצויין בברנלי המפתיעה, בטלנד הערב עמד בשער ובהתקפה וארדי החליף את רשפורד. מבחינת הפצועים, לא היו כשירים למשחק ווילשיר שהיה בספק ולא הצליח להחלים כמו כן גם ברטרנד וגומס שנפצע במשחק נגד הולנד. איטליה מצד שני נמצאת בתקופה רעה – היא מחוץ למונדיאל, דה רוסי וברצאלי עזבו את הנבחרת וגם במשחק האחרון נגד ארגנטינה האיטלקים הפסידו. למאמן הזמני לואיג'י די ביאג'יו זו אולי ההזדמנות האחרונה להוכיח שהוא יכול להוביל את הנבחרת הזו כמאמן קבוע ובשביל לעשות זאת הוא היה חייב לנצח היום את אנגליה. עקב זה הוא גם זימן את השחקנים הכי טובים באיטליה כרגע ואפילו שכנע את בופון לחזור לנבחרת למשחקים הללו (במשחק נגד שוודיה בופון הכריז שזה משחקו האחרון בנבחרת). אך עדיין הנבחרת נראתה חלש נגד ארגנטינה שעוד היתה ללא מסי והובסה בצדק. הערב די ביאג'יו עשה רק 4 שינויים בהרכב – במקום פלורנצי פתח זאפאקוסטה, פלגריני במקום וראטי, קנדרבה במקום קייזה ודונארומה במקום בופון.

הרכבים:

אנגליה: בטלנד, ווקר, סטונס (הנדרסון דק' 73), טארקובסקי, טריפייר (רוז דק' 60), צ'מברליין (לאלנה דק' 60), דייר, לינגרד (קוק דק' 71), יאנג, וארדי (רשפורד דק' 70), סטרלינג

איטליה: דונארומה, זאפאקוסטה, רוגני, בונוצ'י, דה-שיליו, פלגרינ י(גאליארדיני דק' 79), ז'ורז'יניו, פרולו, קנדרבה (קייזה דק' 56), אימובילה (בלוטי דק' 64), אינסינייה

בדקות הראשונות סטונס עשה שתי טעיות גדולות בהגנה, טך אימובילה פעמיים "סלח" לבלם הצעיר ולא הצליח לנצל את ההזדמנויות עקב כך שלא היה מספיק חד וזריז והבלם הצעיר הספיק לתקן. האנגלים הגיבו גם בהתקפה מסוכנת בדקה ה-10, כאשר טארקובסקי מסר מסירה מצויינת והוציא את וארדי למפגש מול דונארומה, אך דה-שיליו ברגע אחרון גלש וחסם את הבעיטה של החלוץ. איטליה שלטה מתחילת המשחק לפתע יותר מהאנגלים שלא לחצו גבוה אלא רק במחצית שלהם. בדקה ה-16 קנדרבה הרים את הכדור מצויין למרכז הרחבה, אך אימובילה שוב החמיץ מצב גדול ונגח את הכדור מעל המשקוף. בדקה ה-23 אנגליה ברחה למתפרצת – סטרלינג רץ חצי מגרש, הוכשל אך המשיך את ריצה ומסר לוארדי שעשה תנועה אלכסונית מצויינת ויצא שוב למפגש מול דונארומט, אך השוער היה במקום והדף את הכדור. אנגליה לחצה חזק את האיטלקים והייתה יותר מסוכנת ובדקה ה-26 היא כבשה את השער! סטרלינג שוב לאחר מהלך טוב נעצר בעזרת עבירה, לינגרד לא חיכה לשריקה של השופט ומסר מיד לוארדי, רוגני ובונוצ'י לא ציפו שזה יקרה וג'יימי שהיה מול שער הריק שלח את הכדור מתח למשקוף 0:1 לאנגליה! 

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
וארדי מנצל את שאננות של ההגנה האיטלקית וכבש את השער (קרדיט:twitter)

לאחר הספיגה, איטליה התעוררה והתחילה לסכן את השער – בדקה ה-30 אימובילה פרץ לרחבה ובעט, אך שלח את הכדור מחוץ למסגרת. לאחר דקה גם פרולו ניסה את מזלו מרחוק – גם בעיטה הזאת היתה לא מדוייקת. בדקה ה-38 אנגליה שוב יצרה התקפה מסוכנת – סטרלינג שוב הוביל את המתפרצת, הגיע לרחבה ומסר שמאלה ליאנג, שבנגיעה אחת שלח כדור מסוכן, אך הוא חלף ליד הקורה. המחצית הסתיימה ביתרון מינימלי, אך מוצדק של אנגליה שהייתה יותר חדה ואפקטיבית בחלק ההתקפי.

המחצית השנייה נפתחה בשליטה מוחלטת של אנגליים ולחץ גבוה של איטלקיים, אך אף קבוצה לא הגיע להזמנויות מסוכנות. בדקה ה-57 סטרלינג בעט פעם ראשונה למסגרת – הכדור הגיע לידיים של דונארומה. אחרי דקה קייזה שעלה כמחליף גם בחן את בטלנד ושלח את הכדור לידיים שלו. בדקה ה-62 סטרלינג שוב ניסה להפתיע את דונארומה עם הבעיטה מרחוק, אך היא היתה חלשה והגיע לידיים של השוער. לאחר 5 דקות סטרלינג שוב בעט מחוץ לרחבה, הפעם החלוץ שלח את הכדור הרבה מעל המסגרת. איטליה בדקות האחרונות של המשחק השטלתה על הכדור, אך עדיין התקשה מאוד לעבור את ההגנה מהירה ומסודרת של של אנגליים. בדקה ה-78 איטליה יצרה הזדמנות גדולה לכיבוש – ז'ורז'יניו מסר מצוין לאינסייניה שפרץ מצד שמאל ובעט בנגיע אחת לפינה הרחוקה, אך הכדור חמק ליד הקורה. ובדקה ה-85 טארקובסקי דרך על הרגל של קייזה ברחבה ואחרי שהשופט בדק את המקרה מול מצלמת וידאו, הצביע על הנקודה הלבנה. לנקודת ה-11 הגיע אינסינייה ששלח כדור חזק ומדויק לפינה השמאלית 1-1 בדקה ה-87

איטליה הצליחה לחזור למשחק במחצית השנייה ולאחר עבירה בתוך הרחבה של טארקובסקי אינסינייה כבש פנדל והשיג תיקו לנבחרת (קרדיט:twitter)

לאחר הספיגה איטליה התעוררה, אך זה קרה מאוחר מדי בשביל לשנות את התוצאה לטובתה והמשחק הסתיים בתיקו מוצדק. טארקובסקי שערך הופעת בכורה יזכור את המשחק הזה לתמיד כהמשחק שבו טעה וזה עלה לנבחרת בתוצאת תיקו בלבד.

תוצאות נוספות של המשחקי ידידות:

ניגריה 0 – 2 סרביה (כבש: מיטרוביץ' דק' 68, 81)

אוסטרליה 0 – 0 קולומביה

מרוקו 2 – 0 אוזבקיסטאן (כבשו: אל קאבי דק' 4, דה קוסטה דק' 43)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort