מכים בחוזקה – סיכום, סטרונג סטייל אבולבד

אז כמה חודשים של ציפייה, סוף סוף סטרונג סטייל אבולבד הגיע. אז מה היה לנו באירוע? מה לא?!?!

רופונגי 3K ורוקי רומרו (כאוס) נגד כריסטופר דניאלס, פרנקי קזירן וסקורפיו סקיי (ROH)

הקרב היה טוב לקיק אוף של האירוע ולא הייתי עושה לו בוקינג אחר. רופונגי 3K שלטו בוטרנים של ROH והפגינו עבודת צוות מעולה. גם דניאלס, קזירן וסקורפיו נתנו עבודה מעולה בהתמקדות על רוקי רומרו ועל הגב של יו אבל היה רגע שבו פרנקי קזירן עשה בוץ׳ וכמעט שבר לעצמו את הרגל אז זה מינוס לקבוצה שלו. הקרב נגמר עם המהלך "3K" על סקורפיו סקיי.

ג׳ויס רובינסון ודייויד פינליי (טאגוצ׳י יפן) נגד הירוקי גוטו וג׳אדו (כאוס)

הירוקי גוטו פתח את השפה שלו ממש בתחילת הקרב וזה לא משהו שאני מצפה ממתאבק מנוסה כמוהו. הקרב היה טוב והיו בו רגעים קומיים ולא צפויים. ההתנהגות היהירה של ג׳אדו הביאה בסופו של דבר לתבוסה שלו בידיים של פינליי.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

קילר אליט סקוואד (סוזוקי גון) נגד צ׳אקי טי וטורו יאנו (כאוס)

הקרב היה פנטסטי והלהיב את הקהל לקראת ההתנגשות הראשונה של הבולט קלאב הלילה. קילר אליט אקוואד די התעללו בטורו יאנו וצ׳אקי טי וזה קצת חבל כי הם בדיוק התחילו לעלות על המסלול לפוש אבל היי, זה בדיוק הקטע של סוזוקי גון! הקרב נגמר עם קילר בומב מקילר אליט סקוואד על צ׳אקי טי המסכן.

קודי רודס ומארטי סקארל (בולט קלאב) נגד G.O.D (בולט קלאב)

לפני הקרב קודי מנסה לשכנע את G.O.D לבטל את הקרב אבל טאמה טונגה אומר שאין סיכוי והקהל מקלל את קודי. הקרב היה אתנחתא קומית בכל הבלאגן של הבולט קלאב. מארטי סקארל קרע אותי מצחוק כל פעם מחדש והרגע שבו טאנגה לואה קרע את החולצה שלו בטענה שהוא לא מרגיש את המכות של קודי היה מעולה. בדיוק ברגע שהיה נראה כאילו G.O.D הולכים לנצח קודי מצא נקודת תורפה והכה את טאנגה לואה עם הקרוס רודס לניצחון.

טטסויה נאיטו, הירומו טאקאהאשי, סאנאדה ובושי (LIJ) נגד טאנאהאשי, דרגון לי, ריוזק טאגוצ׳י וקושידה (טאגוצ׳י יפן)

הקרב היה מעולה ורק העלה את הפופולריות של LIJ ובכל מהלך של נאיטו או של טאקאהאשי הקהל יצא מגדרו. LIJ עבדו כמו מכונה משומנת היטב ולא היה דבר שהיה יכול לעצור אותם. בסופו של דבר ביחד עם עזרה מהירומו, טטסויה ביצע את הדסטינו על ריוזק טאגוצ׳י וניצח את הקרב.

וויל אוספריי (כאוס) נגד ג׳יושין ת׳אנדר לייגר

לפני הקרב ריי מיסטיריו (שהיה מתוכנן להילחם בג׳יושין) התנצל בפני הקהל שהוא לא יכול להילחם כי הוא קרע שריר והבטיח שהוא ילחם מול לייגר בעתיד. הקרב היה מאכזב ולא רק בגלל הציפיה למיסטיריו אלא בגלל הביצועים הנמוכים ביחס לסטנדרטים שאוספריי הציב. אוספריי היה נראה לא מרוכז וג׳יושין לא נראה טוב (שלא תבינו לא נכון הלוואי עלי לזוז כמוהו בגיל 53) אבל עדיין הקרב היה טוב. אוספריי ניצח עם אוסקאטר. אחרי הקרב אוספריי מאתגר את ריי לקרב אבל סקארל מגיע משום מקום ותוקף את אוספריי. ריי מיסטיריו מנסה להגן על אוספריי אבל מארטי מוריד לו את המסיכה. מארטי לובש את המסיכה של מיסטיריו ואת החגורה של אוספריי אבל ג׳יושין נחלץ לעזרתם של ריי ואוספריי ומגן עליהם מסקארל.

מינורו סוזוקי וזאק סייבר ג׳וניור (סוזוקי גון) נגד קאזוצ׳יקה אוקאדה וטומוהירו אישי (כאוס)

אנחנו רואים את הפגישה הראשונה של הזוכה של הניו ג׳פאן קאפ ושל האלוף אוקאדה ויש פה בילד אפ רציני לקרב שלהם בסאקורה ג׳נסיס. סייבר מנסה להכניע את אוקאדה כל הקרב בעוד שסוזוקי מתמקד בטומוהירו. סייבר מנצח את הקרב עם ג׳ים ברייק ארמבר על אישי ומוכיח לנו למה הוא המאסטר של ההכנעות ועכשיו אני לא יכול לחכות לסאקורה ג׳נסיס.

"סוויצ׳בלייד" ג׳יי וויט (c) {כאוס} נגד אדם "האנגמן" פייג׳ (בולט קלאב) על אליפות ארצות הברית

הקרב היה בסדר אבל ציפיתי למשהו יותר גדול. קניתי כל הצמדה ואהבתי לראות את האנגמן נלחם קרב עם משמעות. האנגמן ידע לנצל כל רגע בקרב כדי להלהיב את הקהל אבל סוויצ׳בלייד קצת הרס את זה עם יכולת משחק לא טובה ועם ניצחון מאכזב. אני לא יודע למה נגפו כל כך סגורים על פרפורמר בינוני כמו סוויצ׳בלייד כתור הפרצוף שלהם בארצות הברית…… בכל מקרה, אחרי הקרב פינליי תקף את ג׳יי וויט ואתגר אותו לקרב על אליפות ארצות הברית.

קני אומגה (בולט קלאב) וקוטה איבושי נגד היאנג באקס (בולט קלאה)

הקרב הוא קרב עקרוני על מי הקבוצה הכי טובה בעולם? האם זה היאנג באקס או האם זה אומגה וקוטה איבושי. הקרב היה כל מה שהיה מצופה ומעבר לזה. היה פה מופע טכני, קטעים מרגשים ורגעים מפתיעים. קני אומגה היה שבור כשהוא היה צריך להילחם מול מאט. כל כך שבןר שקוטה איבושי היה צריך להכריח אותו לבצע על מאו את הוי טריגר, כל כך שבור שאפילו כשמאט היה על הכתפיים שלו הוא סירב לעשות עליו וואן וינגד אנג׳ל ומאט צרח עליו שיסיים את זה. בסוף אומגה ואיבושי ביצעו על מאט את הגולדן טריגר והצמידו אותו והקרב נגמר אחרי 40 דקות (למרות שהמגבלת זמן שלו הייתה 30 דקות) והנה קיבלנו את קרב הטאג טים הכי טוב של כל הזמנים. אחרי הקרב אומגה חתך פרומו והוא ואיבושי יצאו מהזירה אבל כשקודי בא לתקוך את היינג באקס על ההפסד הוא ואיבושי נחלצו לעזרת היאנג באקס. ניק התפייס עם אומגה אבל מאט עדיין כועס על קני וכעת יש סימן שאלה גדול מאוד על האליט.

 

עד כאן היה הסיקור של סטרונג סטייל אבולבד מקווה שאהבתם. אז כמו שקני אומגה אומר, Goodbye and goodnight.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort