ראו אפטר צ׳יימבר

מה לעזאזל??

אלכסה בליס נכנסת לזירה ביחד עם מיקי ג׳יימס, היא מדברת על זה שברסלמניה היא הולכת לשבור את הרצף של אסקה. אסקה נכנסת ובליס וג׳יימס יורדות על האנגלית של אסקה. ואם זה לא מספיק לא קשור בשיט אז גם ניה ג׳קס, ביילי וסשה נכנסות לזירה וכל הדבר מתפוצץ.

אסקה, ביילי וסשה נגד אלכסה, ניה ומיקי ג׳יימס

הו גאד, הקרב היה מזעזע אבל לפחות ביילי סירבה לתת טאג לבנקס. הקרב היה המשך של הבנייה של אסקה בתור איזה סופר גירל שיכולה לנצח כל קרב בעולם לא משנה מה קורה ואני כבר מבין שאני יכול לוותר על הקרב בינה לבין אלכסה במנייה (ובכללי על כל קרב שלה עד סירייס)

חסר טעם (אתר הWWE)

ביג מאות׳ ג׳ון

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

לג׳ון סינה עדיין אין תכניות לרסלמניה!!!! אבל במקום להיכנס לפיוד טבעי סינה מנסה להכניס את עצמו לפיוד מלאכותי. בהתחלה הוא קורא לאנדרטייקר אבל מתברר שזה סתם טרול, אחרי זה הוא אומר שהוא הולך למצוא לעצמו פיוד בסמאקדאון (כי עונת המניה של ראו היא פול בוקד). אני מאוד מקווה שהוא לא יכניס את עצמו לקרב בין סטיילס לנאקאמורה……

אל תעז להפריע למיין איבנט! (אתר הWWE)

בריי ווייט נגד היט סלייטר

הקרב לא מתחיל כי בריי משמיד את ריינו והיט וחותך פרומו לגבי זה שהוא יגיע אל מאט הארדי. אני רק רוצה שיהיה סוף סוף קרב באחוזת הענק של ההארדיז עם כל הדמויות המוכרות והאהובות מ"היקום השבור" של TNA.

תנו לנו כבר קרב חווה (אתר הWWE)

המיז מחפש תחרות

המיז חותך פרומו מעולה על העובדה שאין לו יריב לרסלמניה ומתעצבן על זה שאין לו בכלל מרצ׳נדייז. הוא גם מציין את העובדה שהוא מתקדם לקראת להיות האלוף הביניבשתי הכי הרבה זמן בהיסטוריה של הWWE. קורט אנגל מכריז על קרב ש"אולי" יכריע מול מי הוא ילחם במניה ורולינס נכנס.

סך הכל פרומו טוב (אתר הWWE)

המיז נגד רולינס

הקרב היה פנטסטי והציג בדיוק את הרגעים שרצינו לראות בשביל לבנות פיוד. מהירות גבוהה, אקרובטיקה, היאבקות טכנית ורגעים מותחים שהיו בדיוק במקום נתנו לקרב הזה את התואר של קרב הערב מבחינתי. סת׳ רולינס ניצח עם הריין-טריגר ופרוג ספלאש. אבל לא היה לסת׳ זמן לחגוג כי גם באלור רוצה חתיכה ממיז ברסלמניה.

מנוגד לחוקי הפיזיקה (אתר הWWE)

המיז נגד באלור

המיזטוראג׳ הפריעו לקרב ועצרו אותו עם פסילה, הקלאב נחלץ לעזרתו של באלור וקורט אנגל מתחיל את הקרב מחדש (אני מופתע בטירוף שלא הכניסו פה קרב 3 על 3). באלור שלט במיז והיה להוט להגיע לרסלמניה. הוא עשה הכל כדי להביס את המיז וסיים את הקרב בצורה קלאסית, נקייה ויפה.

Bálor fOreVER (אתר הWWE)

בד אס רומן ריינס

רומן ריינס חותך פרומו מעולה ולהוט על הקרב בינו לבין לזנר ברסלמניה ואומר שהוא יגמור את השלטון שלו ברסלמניה ויהפוך אותו לפארט טיימר חסר חשיבות. את הפרומו הוא מסיים עם המילים "לא אכפת לי מברוק לזנר ואני לא מפחד מהכלב הזה". פרומו מדהים, תנו לו לחתוך כאלה כל שבוע וסוף סוף לא תצטרכו לשים לו עידוד מזוייף.

הוא עדיין יקבל היט ברסלמניה (אתר הWWE)

הבר (c) נגד טייטוס וורלדוויד בקרב הטוב מ3 על אליפות הזוגות

הבר משיגים את ההצמדה הראשונה תוך שניות מתחילת הקרב… אחרי זה הם נלחמים עוד קצת ומשיגים את ההצמדה השנייה. אני שואל את עצמי אם יש פואנטה בקרב הזה. אחרי הקרב הם טוענים שהם הקבוצה הכי טובה בעולם ושאין אף אחד שיביס אותם, כאן אפשר לצפות שיהיה call-up מΝΧΤ ושיתקפו את הבר, אבל שום דבר לא קורה…..

אם לאף אחד לא אכפת מאליפות, האם היא נחשבת אליפות? (אתר הWWE)

ברון סטרוומן נגד "מר מרצ׳נדייז" אליאס

אחרי מה שקרה בצ׳יימבר אני פשוט לא מבין איך ברון נכנס לזירה ולא עושה סקוואש על אליאס. אליאס וברון עושים שום דבר ולבסוף אליאס מפסיד את הקרב אחרי שהוא מתיז על ברון ממיכל לכיבוי אש.

אני כבר הולך איתו, ואתם? (אתר הWWE)

רונדה ראוזי וקורט מול סטפני וטריפל אייץ׳

רונדה ראוזי מופיעה בראו ודורשת מסטפני התנצלות. קורט מנסה להרגיע את רונדה אבל סטפני מתנצלת כי הסיכויים נגדה. טריפל אייץ׳ תוקף את קורט אנגל כי למה לא ואנחנו כנראה הולכים לקבל קרב במניה.

פספסת קצת… (אתר הWWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort