איטליה: חמישייה לנאפולי מול קליארי

במשחק היחיד שהתקיים הערב בסירה א', אחת מהמועמדות לאליפות, נאפולי התארחה אצל קליארי. את המשחק הזה נאפולי היתה אמורה לשחק ללא קהל בגלל היחס המתוחים בין הקבוצות. בנוסף, עקב הגעת נשיא המדינה לעיר, החליטו לא להכניס אלף אוהדים של נאפולי לתוך העיר בגלל שיקולי האבטחה. גם ללא אוהדים, נאפולי הגיעה כפייבוריטית למשחק הזה. למרות שהקבוצה הודחה מהליגה האירופית מול לייפציג, בליגה הקבוצה של סארי מנצחת מאז דצמבר 2017, עשרה מחזורים ברצף. אסור היה לנאפולי לאבד נקודות היום, כי יובנטוס נמצאת בפער של נקודה אחת בלבד ויכולה לנצל את המעידה של הקבוצה ושוב להשאיר את חניכיו של סארי בלי התואר הנחשק. קליארי מצד שני נלחמת על הישרדותה ולקראת המשחק היתה בפער של 5 נקודות בלבד מהתחתית והיום רצתה להשיג נקודות בשביל להתרחק משם כמה שיותר, במיוחד ההפסד לקייבו – עוד קבוצת תחתית שלאחר הניצחון עקפה את קליארי בטבלה. מבחינת ההרכבים לשתי קבוצות יש חוסרים. נאפולי כרגיל ללא גולאם, קיריקש ומיליק שפצועים כבר זמן רב וסארי התרגל להסתדר בלעדיהם. קליארי לעומת זאת נשארה הערב ללא צ'יגאריני, פיאסקאנה ופאריס שהם שחקני הרכב ובלעדיהם המשימה להשיג נקודות הערב היתה נראת הרבה יותר מסובכת.

הרכבים:

קליארי: קראנגו, רומאניה, קפיטלי, קאסטן, פראגו, ברלה(דיולה דק' 77), פאדוין(יוניטה דק' 59), פדרו, ליקוג'אנניס, האן(קוסו דק' 62), פאבולטי

נאפולי: ריינה, היסאי(מאג'ו דק' 74), אלביול, קוליבאלי, רוי, אלן, ז'ורז'יניו(דיאוורה דק' 75), האמשיק, קאיחון, מרטנס(זיילינסקי דק' 64), אינסינייה

המשחק נפתח כצפוי בשליטה של נאפולי וכבר בדקה רביעית אינסינייה סיפק כדור עומק מצויין לקאיחון, אך הספרדי בעט את הכדור מחוץ למסגרת. קליארי הגיבה עם הזדמנות של אקס נאפולי פאבולטי, שלאחר כדור רוחב בעט לידיים של ריינה בדקה ה-7. לאחר 3 דקות פאבולטי שוב היה במרכז העניינים לאחר הגבהה של האן, אך שוב הנגיחה של החלוץ הגיעה לידיים של ריינה. בדקה ה-15 מרטנס קיבל הזדמנות ענקית לכבוש – לאחר קרן, הכדור הגיע לבלגי שמכמה מטרים לא הצליח לפגוע למסגרת, אך חשוב לציין שהוא נמשך בחולצה וזה אמור היה להיות פנדל. המשחק המשיך להיות דו כיווני ובדקה ה-19 האן ברח למפגש מול ריינה, השוער הוציא את הכדור מהרגל של פאבולטי, אך החלוץ לא הצליח לנצל את ההזדמנות לכבוש לשער הריק ושלח את הכדור מעל המסגרת. לאחר שתי דקות קאיחון מסר רוחב למרטנס, הבלגי הקדים את הבלמים, אך בעט את הכדור מחוץ למסגרת. בדקה ה-28 נאפולי כבשה! אלן פרץ מצד שמאל ומסר למרכז הרחבה וקאיחון בנגיעה העביר את הכדור לפינה הרחוקה 1-0 לנאפולי.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
אלן מבשל את השער הראשון של נאפולי לאחר מבצע מצויין ופריצה מצד ימין (קרדיט:twitter)

נאפולי המשיכה ללחוץ את השער של קראנגו ולאחר איבוד כדור של שחקני הגנה, היסאי זכה בכדור ומסר רוחב למרטנס, שהקדים את הבלמים ודחק כדור למסגרת 2-0 לנאפולי בדקה ה-42

מרטנס למרות המחצית סבירה, הצליח לנצל את האחת מההזדמנויות שהיו לו וכבש שער (קרדיט:twitter)

המחצית הסתיימה ב2-0 מוצדק ובטוח של נאפולי, שהיתה הרבה יותר מועילה בחלק הקדמי וניצלה את ההזדמנויות שלה.

המחצית השנייה נפתחה שוב בשליטה מוחלטת של נאפולי בכדור וביצירת סכנה ליד השער של קראגנו, אך ללא הצלחה בדקות הראשונות של המחצית. אך בסוף הגנה של קליארי קרסה מהלחץ וספגה את השלישי! אינסינייה רשם בישול להאמשיק שבעט מושלם מחוץ לרחבה לפינה הגבוה של קראגנו 3-0 בדקה ה-61.

לאחר השער סארי החליט לתת מנוחה למרטנס והפתיע ובמקום הבלגי העלה קשר זיילינסקי זאת אומרת שסארי החליט לשחק ללא חלוץ בולט. בדקה ה-66 קליארי יצרה בין ההזדמנויות היחידות במחצית, לאחר בעיטה החופשית של ליקוג'אנניס, אך ריינה עדף את הכדור של הקשר ששלח מתחת למשקוף.

בדקה ה-72 אינסינייה משיג פנדל! מבצע של הפנטזיסטה הסתיים בבעיטה לכייון השער, אך לאונרדו קאסטן חסם את בעיטה עם היד ושופט שרק לפנדל מוצדק. לכדור הגיע אינסינייה ואיטלקי שלח כדור מושלם לפינה השמאלית ולא השאיר שום סיכוי לקראנגו 4-0 השמדה של קליארי.

אינסינייה מסיים את הופעה מצויינת שלו הערב עם השער לאחר ביצוע מושלם של הפנדל (קרדיט:twitter)

בדקה ה-80 קאיחון לא הצליח לכבוש את החמישי, לאחר עוד מסירה מצויינת של אינסינייה הספרדי, שברח למפגש מול קראנגו, לא פגע במסגרת. למרות שקליארי ניסתה לכבוש שער מצמק, היא קיבלה את החמישי! העבירה על זיילינסקי מסתיימת בבעיטה חופשית על סף הרחבה, לכדור הגיע מריו רוי ששלח את הכדור מושלם לפינה של קראנגו 5-0 בדקה ה-90. נאפולי מפרקת את קליארי ומשיגה ניצחון חוץ הכי גדול שלה העונה והוכיחה היום שכישלון בליגה אירופית לא פגע בקבוצה בשום צורה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort