ארץ הכבוד העולה – NJROH לילה 1

בד לאק פאלה ויג׳ירו טאקאהאשי (בולט קלאב) נגד טואה הנארה וקטסויה קיטמורה

סוף סוף טואה קיבל מוזיקה אמיתית ויצא מהמעמד של יאנג-ליון. פאלה ויאג׳ירו טאקאהאשי שלטו בקרב בדומיננטיות וניצחו את הקרב מהר יחסית, כ7 דקות לאחר תחילתו עם גרנייד אכזרי מבד לאק פאלה.

                                        חוסר מזל (אתר NJPW הרשמי)

 

היקולאו, טאנגה לואה וטאמה טונגה (בולט קלאב) נגד לייגר, דליריוס וצ׳יזבורגר

הקרב היה בסדר, המטרה העיקרית שלו הייתה לבנות קצת מתח לקראת הקרב מחר. העבודה שלהם הייתה מדוקדקת להפליא אבל הייתה חסרה פה אנרגיה, כאילו שלאף אחד מהצדדים לא אכפת. בסוף הקרב הטונגאנים הפסידו למרות שהקרב נשלט על ידם.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
מפשליאו (אתר NJPW הרשמי)

היאנג באקס (בולט קלאב) נגד דיוויד פינליי וג׳ויס רובינסון

הקרב נותן קצת טיזינג לקראת המעבר של הבאקס למשקל כבד. הבאקס נתנו ביצוע צולע אבל אי אפשר להאשים אותם, הם עשו הכל במחלקת הג׳וניור וזה כבר מתחיל להרגיש כמו מסטיק. הקרב גרם להם להיראות כאילו הם השקיעו 0 מאמץ להביס את פינליי ורובינזון והם יכולים להמשיך במסע שלהם לקראת ה206.

                                                      0 מאמץ (אתר NJPW הרשמי)

פליפ גורדון נגד קושידה נגד טאקאהאשי (LIJ)

הקרב הזה היה יצירת אומנות, הפעם הראשונה בהחלט שפליפ נמצא ביפן מוכרזת כתור הצלחה מסחררת. פליפ נתן את כולו לתוך הקרב ומכר כל מכה כי הוא ידע שזה יכול להיות הכרטיס כניסה שלו לBOSJ, מהצד השני היו טאקאהאשי וקושידה שלא נתנו מספיק מעצמם אבל כן ידעו לשתף פעולה. גורדון ניצח עם 4-פליפ ספלאש והבטיח לעצמו מקום בBOSJ ואולי אפילו בSSE.

                        איך שלא תהפכו את זה, הבחור מדהים (אתר NJPW הרשמי)

סוויצ׳בלייד, בראטה וצ׳אקי טי (כאוס) נגד דלטון קאסל, ג׳יי לית׳ל וריוזק טאגוצ׳י

הקרב בנה עוד קצת מתח לקראת הקרב בין קאסל לבראטה. קאסל כמו הצל של עצמו בלי "הבנים" ונתן פרפורמנס יבש. הקרב היה מעניין ונתן הרבה ספוטים יפים ונקודות למחשבה אבל הוא היה קצר מדי וזה הפריע לי בצורה אקוטית. הקרב נגמר עם הצמדה של וויט על טאגוצ׳י.

                                            הג׳ינדר של נגפו (אתר NJPW הרשמי)

הירוקי גוטו {כאוס} (c) נגד ביר סיטי ברוייזר על האליפות במשקל פתוח

הקרב היה איטי. גוטו היה בדומינציה מוחלטת כמעט כל הקרב ועשה ועשה קאמבק סטייל רומן ריינס לקראת סופו. לא השקיעו בקרב יותר מדי וזה נראה כאילו שכל רגע היה asspulled ולא בנה אף אחת מהדמויות. גוטו ניצח את הקרב עם GTR מבאס.

                            Goto… Hell (אתר NJPW הרשמי)

קני אומגה, צ׳ייס אוונס (בולט קלאב) וקוטה איבושי נגד קודי, האנגמן וסקארל (בולט קלאב)

האנגמן הוא פשוט דושבאג. הביצועים שלו נתנו לי פלאשבק לפרינס דוויט. ואם כבר בפלאשבקים עסקינן בואו נדבר על הגולדן לאברז. הגולדן לאברז הם מכונה משומנת והוציאו מהקרב את המיטב ונתנו את קרב השישיות הכי טוב אי פעם. הקרב נגמר עם סיום שמגן על הגולדן לאברז ובונה להאנגמן מומנטום בעזרת רייט אוף פאסאייג׳ על צ׳ייס אוונס.

                דושבאג (אתר NJPW הרשמי)

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort