חדרה פתחה את הצמרת עם שיוויון דרמטי מול ראשל"צ, רמת השרון וכפר סבא עם ניצחונות חשובים

המחזור ה 24 בליגה הלאומית יצא היום לדרך, הקרבות בצמרת הולכים ומתגברים, הקב עולה והפלייאוף מתקרב, המיקומים הסופיים של הליגה הסדירה חשובים מאוד וכל נקודה מהיום חשובה, גם לקבוצות הצמרת וגם לאלו הנאבקות על ההישרדות.
משחקי יום השישי יצאו לדרך היום, כאשר המשחק המרכזי הפגיש בין השביעית לטבלה הפועל חדרה, שאירחה את הפועל ראשון לחציון השנייה בטבלה, הקבוצה שנראית כבר תקופה ארוכה כמועמדת ראויה לעלות ליגה, יכולה לבסס עצמה במקום השני, מעבר לכך, הפועל כפר סבא אירחה את האחרונה בטבלה מנשר, מה שנראה כמו 3 נקודות בטוחות לקבוצה של שום, שמחפשת גם היא את הדרך לליגה הראשונה.
משחקים נוספים ששוחקו היום, הפועל עפולה שנמצאת במומנטום נהדר ולא הפסידה כבר 14 מחזורים רצופים, התארחה בגרונדמן אצל רמת השרון, מרמורק אירחה את אחי נצרת שאיבדה גובה בחודשיים האחרונים, אך גם היא תוכל להתקרב לצמרת הגבוהה עם ניצחון או שניים, המשחק האחרון שנערך היום הפגיש בין הפועל פתח תקווה לבני לוד, קבוצות שהפכו לאחרונה לכאלו שמתחילות עונה עם שאיפות אך מסיימות אותה מוקדם מהצפוי, כאשר בני לוד עוד יכולה להסתבך בתחתית.

הפועל חדרה- הפועל ראשון לציון
הפועל חדרה המארחת, לא הפסידה 5 משחקים ברציפות, התיקו במחזור הקודם מול הפועל תל אביב במשחק החוץ הקשה ביותר בליגה, נתן לחדרה דחיפה מורלית רצינית, הם בהחלט האמינו בתוצאה טובה ההערב שתשאיר אותם עדיין במאמבק העלייה, 3 נקודות הפרידו בין הקבוצות ערב המחזור ונראה שחדרה שסומנה כבר כהפתעת העונה, יכולה לעשות עונה היסטורית ולסיים בליגת העל.
מנגד ראשון לציון וברקוביץ' הגיעו למשחק הערב לאחר 2 נצחונות רצופים ורצו לחבר את השלישי ולרשום ניצחון חשוב מול קבוצה שמתמודדת איתם בקרב ישיר בצמרת, ראשון יכלה לעלות ולבסס עצמה במקום השני ולהגדיל את הפער בין הדולקות אחריה, אין ספק שניצחון בחדרה הוא בהחלט הצהרת כוונות ברורה של ברקוביץ' וחניכיו, בסיבוב הקודם חדרה ניצחה 2-4 במשחק נהדר את הכתומים מהמרכז ואין ספק שהנקמה יושבת בראשם של שחקני ראשון לציון.

מהלך המשחק:
פתיחה נהדרת למשחק מצד האורחת מראשון, התקפת צירופים נהדרת של ראשון לציון הסתיימה עם כדור ברגליים של עמרי שקל, שהיתל בשומר שלו, חדר לרחבה ובאחד על אחד מול אג'ידה, לא התבלב והקשיט באלגנטיות מעליו, בדרך ל 0:1 גדול בפתיחה לראשון!.
דקה 19' דין ודברים בין ניסו אביטן, מאמן חדרה, לבין זטלמן השופט, כאשר המאמן התלונן לא מעט על החלטות שיפוט רעות לדעתו, זטלמן לא היסס והרחיק את המאמן ליציע, חדרה לא במשחק והרוחות על הספסל שלה סערו.
מחצית ראושנה חלשה בעפולה, חדרה לא הייתה במשחק ובעיקר התעסקה בדיבורים עם צוות השיפוט ופחות בכדורגל, ראשון הייתה יעילה ועם 2 מבצים מסוכנים וכדור ברשת של אג'ידה ירדה ביתרון להפסקה.
דקה 64' אוהד קדוסי, נכנס כמחליף ויכל להיות האיש המושיע של חדרה, החלוץ קיבל הגבהה נהדרת ומחמישה מטרים נגח כדור אומלל החוצה, מצב קורץ לחלוץ הנהדר שפיספס ברשלנות הזדמנות להשוות את התוצאה.
דקה 74' פול אדגר הקשר הנהדר שהגיע מביתר ירושלים ניסה את מזלו עם בעיטה מרחוק, הכדור שלו היה חזק, אך הלך למרכז השער, אג'ידה ירד טוב והדף.
חדרה הגבירה את הלחץ בחיפוש אחר שער השיוויון, אל לא הצליחה לסכן את השער של משפתי, שלא נדרש ליותר מדי עבודה היום, ראשון נראית כקבוצה חזקה שתלך עד הסוף.
דקה 82' בעיטה נוספת של אדגר מרחוק, הקשר שלח פצצה אדירה לשערו של אג'ידה, שלמזלו הכדור תפס גובה ועלה מעט מעל השער, אך אדגר המשיך להתקרב והיה המסוכן בשורות ראשון.
דקה 88' הגבהה טובה לראשו של אבבה, שנותר לבדו וכל שהיה צריך לעשות היה להחליק את הכדור לפינה הרחוקה של משפתי, אך לא פגש מספיק טוב את הכדור והנגיחה שלו לא הניבה פרי לחדרה, שסיכמה משחק חלש מאוד.

דקה 92' שינה הגיע לא טוב להגבהה של חדרה ונגח את הכדור לשערו הוא, הכדור םגע במשקוף, חזר לשינה, שהרחיק לא טוב, הכדור הגיע לרגליו של עלי חטיב, שהגביה טוב למרכז הרחבה, נמשפתי יצא לא טוב ובאירקטרביץ', נותר לבדו ללא כיסוי ונגח טוב לפינה הימנית של משפתי, שורה של טעויות בהגנת האורחת הביאה לשיוויון הדרמטי הזה.

ראשון לציון סופגת בתוך תוספת הזמן ומאבד נקודות חשובות, יכלה להגדיל את הפער בפסגה, חדרה מבחינתה בפיניש גדול, שמרה על הצמרת פתוחה מתמיד.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הרכבים: הפועל חדרה- אוסטין אג'ידה, פיטר אליאס, יעקב אבבה, לני אהרן, מנשה זלקה, סמיר באירקטרביץ', אילון ירושלמי, עלי חטיב, סלים עמאש, גיא כהן, אסי גומה.
הפועל ראשון לציון– רועי משפתי, מתן פלג, ווסאם רבאח, יקיר שינה, איציק שולמייסטר, איתי אלקסלסי, עמרי שקל, אלירן סיימון, פול אדגר, גיל יצחק, אוגו אזוצ'קו.

 

הפועל כפר סבא- עירוני נשר
כפר סבא של שום, הפכה להיות מקבוצה שמתחרה על המקום הראשון בליגה, לכזאת שנאבקת על הצמרת הגבוהה, מאז פיטורי המאמנים המתוקשרים שעשה שום, כפר סבא לא מצליחה למצוא את הדרך למעלה, גם היכולת וקצב צבירת הנקודות לא מעודדים עבורה, כאשר הקבוצה ניצחה פעם אחת בלבד בשבעת המחזורים האחרונים, היום היא קיבךה משחק שעל הנייר אמור להסתיים בטיול קליל.
נשר היריבה שתנסה למנוע מכפר סבא לעלות למקום השני, נראית בדרך הבטוחה לליגה השלישית, הקבוצה רחוקה 14 נקודות מהמקום שעשוי להשאיר אותה בליגה ובאופן מעשי נראה שהיא כבר ירדה ליגה, 8 משחקים ללא שער זכות לקבוצה של עידן בראון, מאזן עגום שבהחלט מצדיק את מיקומה, כפר סבא זכתה למפגש קליל שאמור לשפר את מאזן הנקודות ויחס השערים שלה.

מהלך המשחק:
המשחק נפתח עם שליטה מצד כפר סבא, שהחזיקה בכדור והכתיבה את קצב המשחק, אך לא הצליחה לאיים על שערו של אנטמן בדקות הפתיחה.
דקה 21' איבוד כדור רשלני של הגנת נשר, הכדרו הגע אל שראנס, שנותר לבדו מול אנטמן, אך הבעיטה שלו לא הייתה מספיק טובה והלכה למרכז השער, אנטמן היה במקום והדף.
דקה 29' נווארה נשלח לאחד על אחד מול אנטמן, השוער יצא טוב ופעם נוספת מנע כדור של כפר סבא ברשת, המארחת לא ראית טוב, נשר מנגד פתחה לא רע ועמדה יפה.
דקה 45' כדור חופשי של עומר פדידה ממרכז המגרש, 30 מטרים מהשער, הקשר שלח כדור חזק לעבר שערו של אנטמן, אך הכדור שלו היה גבוה מעט ועלה מעל השער.
דקה 47' בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, עוז פרץ ספק הוכשל בתוך הרחבה, השופט התעלם, אך קריאה של שופט הרחבה שסימן לו לפנדל ובעצם הכשיל והטעה את השופט שנתן לכפר סבא פנדל לא מוצדק יש לומר, פדידה ניגש לכדור וגילגל פנימה, 0:1 לכפר סבא עם הירידה למחצית
מחצית ראשונה חלשה ללא הרבה מצבים מסוכנים, כפר סבא ירדה ליתרון, מפנדל שנשרק לזכותה, פנדל מטעות שיפוט, עוז פרץ לא הוכשל ונשר נשדדה.

המחצית השנייה נפתחה באותה מגמה, כפר סבא החזיקה בכדור ניסתה ללחוץ, אך לא הצליחה לאיים ולסכן את השער של אנטמן.
דקה 62' עוז פרץ קיבל כדור ברחבה ובעט טוב לשער, אנטמן הדף, אך לא מספיק טוב, הכדור נחת אצל שראנס, שנותר לבדו מול שער חשוף וקבע 0:2 לכפר סבא.
דקה 76' עוז פרץ חטף כדור להגנת נשר, שחקני ההגנה קפאו במחשבה שהכדור יצא, אך פרץ הקדים, אסף אותו והגביה נהדר אל נווארה, שהיה לבדו ללו כיסוי, 5 מטרים מהשער וכל שנותר לו זה לגלגל פנימה וזה בדיוק מה שעשה החלוץ, 0:3 לכפר סבא.
לא משחק גדול של הכפר סבאים, אך יכולת טובה בהתקפה ברוב חלקי המשחק הספיקה כדי לסגור אותו מוקדם.

המשחק נגמר, כפר סבא לא נראתה טוב, אך סימנה וי גדול בדרך למקום השני, נשר ממשיכה לצלול.

הרכבים: הפועל כפר סבא- ניקיטה חייקין, טום שלח, סהר בראון, דושאן מאטוביץ', מיקי יאזו, דן עזריה, רז כהן, עומר פדידה, עוז פרץ, פיטר נווארה, דרווידאס שראנס.
עירוני נשר- ניב אנטמן, עמית אמזלג, מור פחימה, קרלוס דל ג'ורנו, עידו וייר, יוני שגיב, דניאל טוויזר, גיא אביב, אורי אשל, נאור עבודי, בראיין ג'ונס.

 

עירוני ניר רמת השרון- הפועל עפולה
קרב קצוות בגרונדמן, הקבוצה בכושר הטוב ביותר ליגה, קבוצתו של אופיר חיים שלא הפסידה כבר 14 מחזורים ברציפות וניצחה ב 10 מהם, נראית גם היא כמועמדת ראויה לשחק בעונה הבאה בליגת העל, עפולה מגיעה לאחר התיקו במחזור הקודם עם מרמורק, משחק בו לא כבשה, אך ניצחה את כל 4 המחזורים שקדמו לו, עפולה רחוקה רק 2 נקודות מהמקום השני ובהחלט חולמת על עלייה היסטורית, משחק חוץ ברמת השרון, מול קבוצה שנלחמת על ההישרדות בליגה הוא אף פעם לא קל ואין ספק שהמשחק היום הוא מבחן חשוב עבור אופיר חיים וחניכיו.
רמת השרון מנגד מגיעה לאחר 10 משחקים בהם כבשה שער זכות בודד בלבד, 7 הפסדים, 2 תוצאות תיקו וניצחון בודד זהו המאזן העגום של הקבוצה מהשרון, היום מול הקבוצה במומנטום הטוב בליגה, היא תנסה לעשות את הבלתי ייאמן ולהנחיל לה הפסד ליגה ראשון לאחר 14 משחקים, ניצחון ביתי של רמת השרון ירחיק אותה עד כדי 9 נקודות מהקו האדום ובהחלט יכול לתת שקט וביטחון למערכת.

מהלך המשחק:
המשחק נפתח עם גישושים מצד שתי הקבוצות, כאשר עפולה הייתה הראשונה לאיים על השער, צלישר ניסה את מזלו עם בעיטה מרחוק וסחט הדיפה נהדרת של צליל חתוכה, שהתעופף והרחיק לקרן.
המחצית הראשונה הייתה חלשה להחריד, המארחת המשיכה ביכולת הדלה שלה, עפולה לא הזכירה במאומה את הקבוצה הנהדרת שהתרגלנו לראות בתקופה האחרונה והקבוצות ירדו להפסקה בתיקו מאופס, בתקווה למחצית שנייה טובה יותר.

מחצית שנייה יצאה לדרך בגרונדמן, עם מצב ראשון למארחת, כדור חופשי על סף הרחבה, מצד ימין, בן בן יאיר ניגש לבעיטה, בעט חזק על החומה, הריבאונד הגיע אליו וגם אותו הוא בעט על שחקן של עפולה והכדור יצא לחוץ.
דקה 59' שער נהדר של בן בן יאיר, הקשר קיבל הגבהה נהדרת לצד שמאל של הרחבה, התעופף נהדר ושלח כדור לחיבורים של שושן, עם מספרת צידית ענקית של הקשר הצעיר, 0:1 רמת השרון.
דקה 83' רמת השרון הכפילה את היתרון, מתפרצת נהדרת של המארחת, שניצלה שורה של טעויות בהגנת עפולה, פאדי זאיידן נהנה מהרחקה לא טובה של ההגנה בכדי להכפיל את היתרון, שקירב את רמת השרון אל 3 נקודות חשובות מאוד, 0:2 רמת השרון.

רמת השרון עם ניצחון ענק, עוצרת את עפולה והריצה הנהדרת שלה ומתרחקת מהקו האדום, ניצחון חשוב שייתן לה הרבה ביטחון להמשך, עפולה מבחינתה משחק ברציפות לא מנצחת ומפסידה היום לאחר 14 מחזורים ללא הפסד, פספוס גדול מבחינת אופיר חיים וקבוצתו שיכלו לשפר עמדות ולהצמד למקום השני.

הרכבים: עירוני ניר רמת השרון- צליל חתוכה, דניאל בורחל, מושיקו מישאלוף, גל בראל, אברהם צקול, בר אביטן, אנדרי לונגו, פאדי זאיידן, בן בן יאיר, ג'וף גאירה, קייס גאנם.
הפועל עפולה- רון שושן, דמיטרו ריזוק, דור טוויטו, עומר צלישר, נועם גמון, נתנאל גולדמן, ערן אזרד, אופק בנון, מתיאס מרטין, יובל שאואט, אליאור סיידר.

משחקים נוספים ששוחקו היום בליגה הלאומית:
הפועל מרמורק- מכבי אח"י נצרת: (0:1)- גלבאן כבש עבור מרמורק
הפועל פתח תקווה- בני לוד: (2:0)- סליס (29') וראובן (53'), נתנו ללוד ניצחון יקר על חשבון פתח תקווה המפורקת

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort