isl: תיקו מאופס, אך לא משעמם בין קראלה בלאסטרס לצ'נאיין

היום בהמשך התוכנית של המחזור ה-17 בסופרליג ההודית התרחש מפגש מרתק בין קראלה בלאסטרס שאירחה בביתה את צ'נאיין. בשביל שתי הקבוצות זה היה משחק מאוד חשוב. קראלה בלאסטרס שלקראת המשחק היתה ממוקמת במקום החמישי חולמת על מקום בטופ 4 שמבטיח את הפלייאוף ונשארו רק 2 מחזורים עד אז, עקב זה כל נקודה עכשיו היא יקרה למדי, במיוחד שקבוצה היתה נמצאת במרחק של שתי נקודות מהמקום הרביעי. בשביל צ'נאיין המשחק הזה לא פחות חשוב – אכן היא ממוקמת במקום השלישי, אך פער בינה לבין קראלה בלאסטרס רק 4 נקודות בלבד, זאת אומרת, שהיא עדיין לא הבטיחה את מקומה בפלייאוף, אז גם היא היתה חייבת לפחות תיקו בשביל להשאיר סיכויים לפלייאוף, אך הניצחון היום היה מבטיח לה את המקום שם. המפגש הקודם בין שתי הקבוצות התרחש בדצמבר בשנה שעברה והוא הסתיים בתיקו דרמטי, כאשר מיהליק כבש לצ'נאיין את השער היתרון בדקה ה-89, אך בזמן פציעות בדקה ה-95׳ וינית השווה את התוצאה. מבחינת ההרכבים שתי הקבוצות הגיעו היום בהרכב אופטימלי, כאשר אצל קראלה בלאסטרס היום בהרכב פתחו שחקנים מוכרים לכולנו ובמקרה גם אקסים של מנצ'סטר יוניטד – דימיטאר ברבטוב ו-ווס בראון.

הרכבים:

קראלה בלאסטרס: רצ'וקבה, אנטו, ג'ינגאן, בראון, לאלרואטארה, סינגה, ברבאטוב (קארותאדאתקוני דק' 64), וינית, פקוסון, צ'ין, באלדביסנסון

צ'נאיין: ק.סינק, אלמיידה (פרננדס דק' 63), קלדרון, סרנו, לאלרינזואלה, ב.סינק, גאנש, מיכליץ' (גבילאן דק' 75), אוגוסטו, נלסון, לאלפקחלוה (רפי דק' 84).

המשחק נפתח מהשליטה של צ'נאיין ובדקה ה-4 מיכליץ' בעט בעיטה ראשונה למסגרת במשחק והשוער רצ'וקבה היה במקום ולקח את הכדור. קראלה לאט לאט חזרה לעצמה ובדקה ה-9 בעט מחוץ לרחבה גם ג'קי צ'ין, אך שלח את הכדור מחוץ למסגרת. בדקה ה-13 פקוסון בעט מצויין מחוץ לקחבה לפינה ושוער סינק הציל את קבוצתו והדף את הכדור. לאחר דקות טובות של של צ'נאיין, המארחת החזירה לעצמה את השליטה, אך לא הצליחה להגיע להזדמנויות. ובדקה ה-22 קראלה שוב היתה קרובה מאוד לשער – וינית אחרי מהלך אישי מצויין שלח פצצה לפינה, אך למזלה של צנאיין, הכדור פגע בקורה. קראלה המשיכה ליצר סכנה ליד השער של צ'נאיין ובדקה ה-30 באלדביסנסון ביצע נסיון בעיטה מחוץ לרחבה – הכדור הגיע לידיים של סינק. לאחר שתי דקות ברבאטוב היה ראשון בכדור החוזר לאחר הקרן והחלוץ, שעבר הסבה לקשר אחורי בקבוצה, בעט מצויין לפינה, אך המגן של צ'נאיין הדף את הכדור עם הראש לעוד קרן. בדקה ה-42 צ'נאיין יצרה בין ההזדמנויות הבודדות במחצית, כאשר בסיומה בעט מחוץ לרחבה ביקראמייט סינק, אך הכדור עבר ליד הקורה. כשהייתה תחושה שמחצית תסתיים בתיקו, צנאיין יצרה הזדמנות ענקית – מיכליץ' עשה דאבל פאס עם לאלפקחלוה ואחרון יצא למפגש עם רצ'וקבה, אך לא הצליח לפגוע במסגרת והכדור חלף ליד הקורה. המחצית הסתיימה רק תיקו מאופס, עקב החמצות מצד שתי הקבוצות והן היו צריכות להיות הרבה יותר חדות בשביל להשיג ניצחון.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
המחצית בין קראלה בלאסטרס לבין צנאיין הסתיימה בתיקו מאופס, למרות הזדמנות כיבוש מצד שתי הקבוצות (קרדיט:twitter)

המחצית השנייה בלאסטרס פתחו מצויין וכבר בדקה ה-48 ג'יקי צ'ין הרים את הכדור ווינית ביט מסוכן, אך הכדור עבר שוב ליד המסגרת. ובדקה ה-51 קראלה בלאסטרס השיגה פנדל! באלדביסנסון עבר שלושה שחקנים נכנס לרחבה והוכשל. לנקודה הגיע פקוסון, אך הקשר בעט חלש לפינה השמאלית והשוער סינק הדף את הכדור. 

השוער קראניט סינק הפך לגיבור של המשחק לאחר שהדף את הפנדל ושמר על השער הריק (קרדיט:twitter)

הבלאסטרס המשיכו לתקוף וללחוץ, ופקוסון ניסה לתקן את הטעות וניסה לכבוש מחוץ לרחבה, אך שלח את הכדור ממש לא מדוייק בדקה ה-60. לאחר מכן קצב של המשחק ירד ושתי הקבוצות התקשו לייצר הזדמנויות. בדקה ה-77 הקבוצות התעוררו ובלאסטרס יצרו הזדמנות טובה ממתפרצת, שבסופה באלדביסנסון יצא לפגש ובעט למסגרת, אך סינק הדף את הכדור, ובהתפה החוזרת כבר צ'נאיין היתה קרובה לשאר, כאשר המחליף גבילאן בעט מצוין מחוץ לרחבה בעיטה מסובבת לפינה ורצ'וקבה הציל את הקבוצתו והדף את הכדור לקרן. בדקה ה-82 באלדביסנסון שוב בעט למסגרת והיה קרוב לכבוש שער זכות לקראלה בלאסטרס, אך קראניט סינק שוב הדף את הכדור שהלך מתחת למשקוף לקרן. אך למרות היתרון של קראלה בלאסטרס, דווקא צ'נאיין היתה קרובה מאוד לניצחון, אך גרגורי נלסון שקיבל מרחב ברחבה ובעט טוב לפינה, לא הצליח לכבוש בזכות הדיפה לקורה של רצ'ובקה. המשחק הסתיים בתיק מאופס שמשאיר סיכוים קטנים לבלאסטרס להגיע לפלייאוף, אך בשביל צ'נאיין התיקו הזה לא רע והיא חייבת לא להפסיד במחזור האחרון למועדון מומבאי שרודף אחריה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort