סמאקדאון שוב נכנסים לבינוניות

הרגל רע

הצוות קריאייטיב של סמאקדאון חזר לעשות פרומואי פתיחה ארוכים, מייגעים וחסרי פואנטה. סטיילס מדבר על היכולת שלו להביס כל אחד מהמתחרים בקרב המחומש אם הם היו נפגשים בקרב אחד על אחד, אבל בקרב המחומש בזמן שהוא נלחם נגד אחד האנשים, מישהו אחר יכול להצמיד מתמודד אחר ולקחת לו את האליפות. ברון קורבין נכנס ומדבר טראש אל סטיילס, קווין נכנס לתמונה גם ואומר שקורבין לא כל כך קשוח. קורבין מזכיר לקווין שהוא ניצח אותו שבוע שעבר. שיין מרגיע את העיניינים וקובע קרב בין זיגלר לקווין במיידית וקרב בין קורבין לסטיילס באירוע המרכזי.

אל תחזרו לתקופה הזאת (אתר הWWE)

דולף זיגלר נגד קווין אוונס

זיגלר וקווין אוונס השתמשו בקרב בכל חלק אפשרי של הזירה, הקרב היה גדוש באקשן, בחילופי מומנטום ובמהלכים. לצערי הסיום של הקרב קצת הוריד ממנו……. כל הקרב היה בנוי מושלם עד לרגע שבו סמי זיין התערב בקרב ונתן לקווין ניצחון חסר משמעות, אתם רוצים לבנות את הקרב בצורה טובה? תנו לקווין לנצח נקי.

עם קצת ליטוש יש פה חמישה כוכבים (אתר הWWE)

מהאהל בחשיפה מרעישה

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מאהאל חושף את רשימת הטופ 10 של בובי רוד ורנדי אורטון לא נמצא ברשימה. בובי רוד מגיע לזירה וטוען שהרשימה מזוייפת וג׳ינדר רק רוצה לגרום לסכסוך בינו לבין אורטון. ג׳ינדר רוצה שבובי יגיד שהוא יותר טוב מרנדי ורוד אומר שהוא לא רוצה להמשיך לדבר על אורטון. כצפוי אורטון נכנס לזירה ותוקף את ג׳ינדר, בובי רוד מתחמק מRKO ושותל את אורטון עם DDT, מאהאל חוזר לזירה ומבצע קאלאס על בובי וכאן זה נגמר. הם בונים קרב משולש אבל הם לא מנסים לבנות אצלינו ציפיות. אחרי הפרומו נקבע קרב בין אורטון לבובי בפסטליין

גלוריוס (אתר הWWE)

הריוט סקוואד נגד שארלוט, בקי ונעומי

אני מנסה להעמיד פנים שאכפת לי אבל……. לא אכפת לי באמת, הקרב לא היה מעניין, לא היה מהנה ואפילו היססתי האם לעשות הפסקת שירותים כדי לא להפסיד פרסומות. החלטתי לצפות בתמימותי והקרב היה איטי ומשעמם עם ניצחון מצידן של הריוט סקוואד הגוססות.

אם רובי ריוט הצמידה את בקי לינץ׳, אבל לאף אחד לא היה אכפת האם היא באמת הצמידה אותה???? (אתר הWWE)

הניו דיי נגד אמריקן אומגה על קרב אליפות זוגות בפסטליין.

הקרב היה מרתק מלהיב ומעניין, ישבתי בציפייה לראות מה הולך לקרות והייתי מלא בחוסר וודאות לגבי מי ינצחו את הקרב, הקרב היה מעולה עם הרבה חילופי מומנטום אבל הסיום היה אובר-בוקד עם יותר מדי רגעים שהיו יכולים להכריע את הקרב. הקרב נגמר עם שיינינג ויזארד מוודס על בנג׳מין. לסיכום, הקרב היה טוב אבל נגמר מוקדם מדי.

אחלה של קרב (אתר הWWE)

הבלאדג׳ן בראדרס נגד ג׳וברים

סקוואש! סקוואש! סקוואש! הבלאדג׳ן קרעו לגזרים את הג׳וברים כמו בכל שבוע, מקווה שבקרוב הם יקבלו קרב אמיתי.

למה אתם מחכים??? (אתר הWWE)

סטיילס נגד קורבין

הקרב היה נוראי, סטיילס נתן את כל כולו כדי להוציא מקורבין קרב ממוצע מינוס. סטיילס קבע את הקצב של הקרב, כל הקרב וניסה לתת ביצועים פנומנליים, אבל זה לא עובד כשאתה מתאבק מול גופה. הקרב לא נראה אמיתי אבל לפחות נתנו לסטיילס מומנטום עם ניצחון על קורבין. אחרי הקרב קווין וסמי תוקפים את סטיילס אבל קורבין עוצר אותם ומשפיל אותם עם End Of Days.

אל היאבקות נגד גופה מהלכת (אתר הWWE)

לסיכום, זאת לא תוכנית טובה לא תוכנית רעה אלא תוכנית ממוצעת.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort