כיאה לקבוצות תחתית, המשחק בין טרואה לדיז'ון הסתיים בתיקו מאופס

הליגה הצרפתית מתחממת, קרבות צמרת לוהטים, אל מול תחתית צמודה ומעניינת, הערב משחק השלמה של המחזור ה 24, טרואה מארחת את דיז'ון.
המארחת הגיעה למשחק הערב, כשהיא ממוקמת במקום ה 15 בטבלה, רק 2 נקודות מעל הקו האדום וארבע קבוצות שנמצאות מתחתה ומיילות לתוצאה טובה מבחינתם ואיבוד נקודות שלה, טרואה הגיעה למשחק הערב לאחר הניצחון במחזור הקודם 0:1 על מץ, ניצחון שקטע רצף של שלושה הפסדים רצופים שלה ונתן לה מעט אוויר בקלחת התחתית הבוערת.
טרואה לא נמצאת בתקופה טובה במיוחד, 5 הפסדים ב 8 המשחקים האחרונים בכל המסגרות זהו המאזן העגום של הקבוצה שמייחלת להישאר בליגה עונה נוספת.
מנגד ניצבה לה דיז'ון, האורחת הגיעה לאחר שלושה משחקים שבהם השיגה 2 ניצחונות חשובים מאוד, אך התבוסה במחזור הקודם שספגה הקבוצה במונאקו 4:0, עדיין מהדהדת בראשם של שחקני דיזו'ן, שכאמור שני הניצחונות שהשיגו, היו שניים בודדים ב 10 משחקים בכל המסגרות וגם קצת צבירת הנקודות שלהם מעורר דאגה.
דיז'ון לא ניצחה משחק חוץ בליגה מאז המשחק האחרון שלה אצל מץ, אי שם באוקטובר במסגרת המחזור העשירי, ניצחון יחיד שצברה עד כה מחוץ לסטאד גסטון ג'רארד, הערב היא הגיעה במטרה ברורה, להשיג ניצחון חוץ שני אחרי 8 הפסדים ולהתרחק עד כדי 9 נקודות מהקו האדום, אם עסקנו בקבוצת החוץ הגרועה בליגה, הרי שטרואה השיגה לא מעט נקודות בביתה במחזורים האחרונים, 6 ניצחונות ביתיים ב 8 המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות בסטאד דה לוואב ונמצאת בריצה של 3 ניצחונות רצופים בבית, מטרה אחת ברורה הייתה למארחת הערב והיא להמשיך את הריצה הביתית ולחבר ניצחון בית רביעי ברציפות ועל הדרך לברוח מקבוצות התחתית הדולקות אחריה.

מהלך המשחק:
המשחק נפתח בצורה די מפתיעה, דיז'ון שלחה הרבה שחקנים קדימה והפעילה לחץ גבוה על המארחת, כאשר נסיון בעיטה של טבארס מרחוק ונסיון מספרת מעניין של אבייד, נבלמו על ידי הגנת טרואה, מלבד חצאי המצבים הללו, שתי הקבוצות היו לא מדויקות ולא הגיעו למצבים מסוכנים ליד השערים.
דקה 28' מצבים אין אבל עצבים ואמוציות יש, בריאן פלה נכנס בצורה ברוטלית בשאפיק, השופט בקלות יכל לשלוח אותו למקלחת מוקדמת, אך בחר להישאר מאופק ושלף לו את הצהוב.
דקה 31' נסיון ראשון מעניין של המארחת, התקפת צירופים יפה של טרואה הסתיימה אצל וולטר שהשתלט יפה על כדור רוחב שנשלח לעברו ומ 30 מטרים ניסה את מזלו עם בעיטה חזקה לשערו של באטיסט, אך הכדור שלו עלה גבוה מעל השער.
דקה 34' אבייד השתחרר יפה מהשמירה עליו ועל סף הרחבה יכל למצוא את הרשת של זלזני, אך במקום לבעוט חזק, הקשר גילגל את הכדור לידיים של השוער ופספס הזדמנות טובה להעלות את דיז'ון על לוח התוצאות.
דקה 42' קרן של דיז'ון הוגהה טוב לרחבת המארחת, דג'ילובוג'י עלה גבוה מעל כולם, אך נגח רע מאוד והכדור שלו בכלל לא היה בכיוון המסגרת.
דקה 44' דג'ילובוג'י הפעם בצד השני כמעט תרם שער לטרואה, הבלם פספס את הכדור בנסיון הנגיחה שלו, למזלו ניאנה לא היה מספיק עירני ולא השתלט כראוי על הכדור ומזווית לא נוחה, החלוץ ניסה בכל זאת לחפש את השער ושלח את הכדור ליציע.

                                  קצת עירנות וכבר היה כובש, ניאנה
                                                (טוויטר)

דקה 45' המשחק התעורר בדקות האחרונות, מתפרצת של דיז'ון הסתיימה עם כדור עומק לעברו של טבארס, החלוץ השתהה מעט ורגל של דפלאנז' מנעה ממנו לבעוט פנימה.
מחצית ראשונה חלשה ללא הרבה מצבים, התעוררות ואקשן בדקות האחרונות, אך עדיין לא נרשמו מצבים מסוכנים במיוחד לצד שני השערים, השוערים עד כה ללא עבודה, תיקו מאופס בהפסקה.

המחצית השנייה נפתחה באותה מגמה, שתי הקבוצות שלחו שחקנים קדימה, אך לא ייצרו מצבים מסוכנים, למרות ששער במשחק הזה בהחלט היה באוויר בדקות אלו.
דקה 63' המצב הטוב במשחק עבור טרואה, בריאן פלה עם פריצה מסחררת באגף שמאל, הקשר חדר למרכז וממצב נוח, בעט פצצה לשערו של באטיסט, אך הכדור שלו הלך למרכז השער ולשוער לא הייתה שום בעיה להתמודד עם הכדור, התעוררות של המארחת בדקות האחרונות, שהתקרבה אל השער הראשון במשחק.
דקה 72' קרן של טרואה עברה את כל השחקנים ברחבה של האורחת, הכדור נחת לרגליו של סמואל שבעט טוב והכניע את באטיסט, אך לאכזבתו על קו השער עמד דג'ילובוג'י הבלם שהצליח להגיע אל הכדור והרחיק אותו.
דקה 74' התקפת הנגד של דיז'ון, סייד המחליף שרק נכנס היה עם פעולת ההכנה כשעבר שני שחקני טרואה וחדר לרחבה, הקשר השאיר כדור לאחור אל סליטי שבעט בנגיעה, הכדור שלו הכניע את זלזני אבל ניתז למשקוף, המארחת ניצלה מספיגה.
דקה 82' כמה היתרון של טרואה היה קרוב, חילופי מסיורת נהדרים בין גרנדסיר לדפלאנז', כאשר המגן קיבל את מסירת הרוחב והיה לבדו בתוך הרחבה, אך הבעיטה שלו לא הייתה מספיק מדויקת והכדור חלף על פני הקורה.
דקה 86' מתפרצת נהדרת של טרואה הסתיימה עם כדור ברגליים של גרנדסיר, שניסה בעיטה מרחוק, אך הכדור שיצא מהרגל שלו היה ממש אימון שוערים עבור באטיסט.

המשחק נגמר, תיקו חלש בין שתי קבוצות שרצו לברוח מהתחתית, אף אחת לא השכילה להבקיע ולמרות שליטה מסוימת של טרואה שגם הייתה מסוכנת יותר, היא מסתפקת הערב רק בנקודה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הרכבים: טרואה- זלזני ארווין, מאתיו דפלאנז', ויזקארונדו אוסבלדו, הרל קריסטוף, אוביאן ג'והאן (צ'ארלס טראורה 60'), קארים אזאמום, וולטר בריאן, גרנדסיר סמואל, קאהוי סדייף- אדין (שאוקי בן סעדה 72'), בריאן פלה, אדאמה ניאנה (יון ג'ון סוק 68')

דיז'ון- ריינה באטיסט, ואלנטין רוסייר, פאפי דג'ילובוג'י, סדריק יאמבר, פואד שאפיק (אוסאמה חדאדי 65'), רומאיין אמלפיטאנו, ווסלי לוטואה, מחדי אבייד, סליטי נעים (בנג'מין יאנו 80'), קוון צ'אנג- הון (ווסלי סייד 72'), ג'וליו טבארס.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort