שער גדול של רויס העלה את דורטמונד למקום השני בטבלה, ניצחון רביעי ברציפות לשטוגר

המחזור ה 23 בגרמניה קרב בין שתי קבוצות מהטובות שיש לכדורגל הגרמני להציע, שתי קבוצות עם שאיפות להשגת כרטיס למפעלים האירופיים בשנה הבאה, בורוסיה מינשנגלדבאך מארחת את בורוסיה דורטמונד.,
תחילה האורחים מדורטמונד, חניכיו של שטוגר נמצאים בקופה נהדרת, למרות שאיבדה את אחד מנכסיה הגדולים בשנים האחרונות, פייר אמריק אובמיאנג שעזב לארסנל, הקבוצה ממשיכה לרוץ ולהבקיע בצרורות, 11 שערים בארבעת המשחקים האחרונים שלה ויכולת נהדרת של חלוץ הרכש באטשואיי שלא מפסיק לכובש, דורטמונד גם כבשה שלישייה נהדרת לרשת של אטלנטה האיטלקית בסוף השבוע האחרון במשחק במסגרת הליגה האירופית.
דורטמונד נמצאת בריצה של 8 משחקים ללא הפסד בכל המסגרות כאשר היא מנצחת בחמישה מהם והצליחה להדחיק מעט את פתיחת העונה העגומה שהייתה לה, שכן הקבוצה רחוקה אמנם מאליפות, אך נמצאת מרחק נקודה אחת מהמקות השני שמוביל לליגת האלופות, הערב דורטמונג הגיעה עם מטרה אחת ברורה והיא לעלות זמנית לפחות עד משחקה של לייפציג, למקום השני בטבלה.
מנגד ניצבת לה אחת הקבוצות האטרקטיביות של הכדורגל הגרמני, הקבוצה ממינשנגלדבאך חווה עונה מטלטלת וסובלת לרוב מחוסר יציבות, הופעות טובות נגד הקבוצות החזקות בגרמניה, אל מול הפסדים מביכים לקבוצות התחתית ואלו שצמודות אליה, המארחת נמצאת במקום ה 10 ורשמה הפסד שלישי ברציפות במחזור הקודם, למרות זאת בבית גלדבאך היא קבוצה קשה, שיכולה לנצח כל קבוצה, ניצחון שלה הערב והיא מתקרבת למרחק של 3 נקודות מדורטמונד הרביעית כרגע ובהחלט תוכל לפנטז על כרטיס לאחד המפעלים האירופיים.

מהלך המשחק:
המשחק נפתחעם גישושים מצד שתי הקבוצות, שתיהן ניסו לתקוף ולייצר מצבים מסוכנים בפתיחה, אך לא נרשמו מצבים מסוכנים ליד השערים.
דקה 12' הזדמנות נהדרת לגלדבאך, שכמעט עלתה ליתרון, שטינדל קיבל כדור על סף הרחבה וניסה להעביר מסירה נוספת, הכדור שלו פגע בסוקרטיס וחזר אליו, הקשר ניסה בעיטה ממצב נוח, אך הכדור שלו לא היה מספיק חזק ובורקי הדף אותו בלי שום בעיה.
דקה 28' כדור טועה הגיע אל בובאדיה במרכז הרחבה, החלוץ הבעט כדור חזק תוך כדי סיבוב, אך הבעיטה שלו לא הייתה מספיק מדויקת והכדור עלה גבוה מעל השער.
דקה 31' מרקו רויס חזר לשחק ועשה זאת עם שער לפנתיאון, הקשר הנהדר קיבל כדור בפינה הימנית של הרחבה ושלח בעיטה אדירה, עם כדור שעלה וירד באמנות, פגע במשקוף וחדר לרשת של זומר, רויס חזר להבקיע אחרי כמעט שנה שלא הבקיע שער, 0-1 דורטמונד.
דקה 40' קרן של גלדבאך הורחקה לא טוב על ידי הגנת הצהובים, שטינדל היה עם נסיון הבעיטה מרחוק, הכדור שלו נבלם ונשאר בתוך הרחבה, מתוך העירבוביה, רגל של שחקן גלדבאך מצאה את הרשת, אך לקול הטענות של הגנת האורחת, השופט הלך להתייעץ עם עוזרי הוידאו שהכריעו על נבדל שהיה בעת קבלת הכדור והשער נפסל ובצדק.
דקה 45' פעולה אישית נהדרת של טורגן הזאר שעם סלאלום נהדר חדר לרחבה של בורקי ושלח כדור חד לפינה הרחוקה של השוער, שלמזלו הכדור פספס את המסגרת ויצא החוצה.
מחצית ראשונה מעניינית וקצבית, אך ללא הרבה מצבים מסוכנים, פעולה אחת טובה של רויס הבדילה בין השתיים בירידה להפסקה.

המחצית השנייה נפתתחה באותה מגמה, שתי הקבוצות יצאו להתקפות עם הרבה שחקנים, גלדבאך ניסתה להשוות, דורטמונד חיפשה אחר השני, שתיהן לא היו מסוכנות בפתיחה.
דקה 51' קרן של המאחרת, הגבהה טובה של שטינדל מצאה את ראשו של גינטר, שעלה טוב, אך נגח כדור לידיים של בורקי.
דקה 55' הזדמנות נהדרת לשטינדל להשוות את התוצאה, כדור עומק נהדר הגיע אליו והשאיר אותו לבדו מול בורקי, נסיון הבעיטה שלו היה לא מספיק טוב, אך עבר את בורקי, אלא שאז הגיע סוקרטיס והרחיק את הכדור, שטינדל ניסה להקשיט והנסיון לא צלח.
דקה 60' הרחקה לא טובה של הגנת גלדבאך לקרן של האורחת, הכדור הגיע לרויס, שעמד לבדו על סף הרחבה ושלח טיל אדיר לשערו של זומר, השוער עמד איתן והדף ללא קושי, למרות שהכדור היה טוב וחזק, הוא היה לאמצע והשוער לא התקשה.
דקה 64' שטינדל קיבל כדור רוחב נהדר מבובאדיה, הקשר נותר לבדו במרכז הרחבה וניסה בעיטה בנגיעה, אך הכדור שלו לא היה מספיק טוב והלך היישר לידיים של בורקי, שאננות של החלק הקדמי של גלדבאך היא זו שמנעה ממנה את השיוויון, חוסר עירנות וקבלת החלטות שגויות, המאפיינות של שחקני גלדבאך לעונה הזאת.
דקה 69' החמצה גדולה של גלדבאך, גינטר עלה גבוה מעל הגנת האורחת לכדור חופשי שהוגבה לרחבה של בורקי, הבלם מחמישה מטרים היה לבדו ללא כיסוי והיה צריך לשים את הכדור ברשת, במקום זה הוא נגח כדור חלש ואומלל, בורקי הגיב טוב והדף.
דקה 75' בובאדיה ניצל סגירה רעה של סוקרטיס כדי לנסות להכניע את בורקי, החלוץ שלח בעיטה חזקה לפינה הימנית של השוער וסחט ממנו הצלה נהדרת, בורקי ביום גדול עד כה!.

דקה 90' הזדמנות ראשונה לחלוץ החם של דורטמונד היום, באטשואיי קיבל כדור גובה וחדר לתוך הרחבה, נסיון הבעיטה שלו לא היה מספיק מדויק והכדור שלו חלף בסמוך לקורה, משחק חלש לחלוץ שעד כה הבטיח רבות וגם קיים עם שערים והופעות טובות.

דורטמונד וגלדבאך לא ענו על הציפיות והמשחק לא התעלה לרמה גבוהה במיוחד, המארחת הייתה מסוכנת בסוף אך לא הצליחה להשוות, דורטמונד מבחינתה עברה משוכה לא פשוטה וחיברה ניצחון רביעי ברציפות בדרך למקום השני

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

 

הרכבים: בורוסיה מינשנגלדבאך- יאן זומר, אוקספורד ריס, מאטיאס גינטר, יאניק וסטגארד, ניקו אלבדי, קריסטוף קראמר, דניס זקאריה (קוויזאנס 83'), ג'ונאס הופמן (פטריק הרמן 71'), טורגן הזאר, לארס שטינדל, ראול בובאדיה (ג'וסיפ דרמיץ' 78')

בורוסיה דורטמונד- רומן בורקי, ג'רמי טוליאן, סוקרטיס פאפאסטטופולוס, מנואל אקאנג'י, לוקאס פיזצ'ק, יוליאן וויגל, גונסלו קסטרו, אנדרה שורלה (עומאר טופראק 87'), מריו גצה (כריסטיאן פוליסיץ' 74'), מרקו רויס (מחמוד דאהוד 78'), מיצ'י באטשואיי.

 

 הליגיונרים שלנו מרחבי היבשת והקבוצות שלהם, לקחו חלק במשחקי יום ראשון גדוש ומלא בכל טוב, הנה מבט קצר על מה שעשו הישראלים שלנו היום:

סלטיק קבוצתו של ניר ביטון, אירחה למשחק ליגה את סט. ג'ונסון הקטנה, הקבוצה השולטת בסקוטלנד, תטייל ככל הנראה בדרך לעוד תואר אך היום הקבוצה של הישראלי איכזבה כשלא כבשה וסיימה בתיקו 0:0 ביתי, ניר ביטון שלנו לא שותך הערב במשחק ואף לא נכלל בסגל.

אנורת'וזיס הלוהטת של רוני לוי ואריאל הרוש אירחה את ארמיס למשחק ליגה ורשמה ניצחון מוחץ 0:4, צמד של דוריס (42', 59') וצמד נוסף של מיודענו רובן ראיוס (19', 70') הזכור לנו ממכבי חיפה, הביאו ניצחון רביעי בחמישה משחקים לישראלים שלנו בקפריסין, שעדיין נמצאים בתמונת האליפות והכרטיסים המובילים לאירופה, הם מדורגים במקום השלישי, 7 נקודות מהפסגה, הרוש כהרגלו רשם 90 דקות בשער ואף שמר על שער נקי, לוי והרוש ממשיכים לספק לנו מקור גאווה מהאי השכן.

זלצבורג ודאבור אירחו למשחק במסגרת הליגה האוסטרית את סט. פולטן, הקבוצה של הישרלי ידעה לנצל את המעידה של שטורם גראץ השנייה והגדילה את הפער בפסגה ל 7 נקודות, כשהנחילה הערב תבוסה מהדהדת ליריבה הצנועה, 0:4 הייתה תוצאת הסיום כאשר מונאס דאבור שלנו נכנס כמחליף בדקה ה 65' וכבש בפנדל בדקה ה 92' את השער הרביעי שחתם את המשחק, קודם לכן וולף שהוחלף על ידי דאבור כבש בפנדל גם כן בדקה ה 24', כאשר שעריםן נוספים של גולבראנדסן (67') ושל אונגואן (75') סיפקו הצגה של זלצבורג שיכולה להתכונן בראש שקט למשחק הגומלין בליגה האירופית מול ריאל סוסיאדד במהלך סוף השבוע.

ספרטה פראג וטל בן חיים שפתח בהרכב קבוצתו, כאשר אירחה את סלובאן ליברץ למשחק במסגרת המחזור ה 17 בליגה הצ'כית, בן חיים רשם 67 דקות כאשר הוחלף וסיים את המשחק על הספסל, ספרטה רשמה ניצחון חשוב וחלפה על פני ליברץ בטבלה, 0:2 הייתה תוצאת הסיום, סטאנצ'ו כבש בדקה ה 5' וקאנגה הכפיל בפנדל בדקה ה 94'.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort