ערב הכדורסל של ישראל בהחלט! סל גדול של גלן רייס סידר לחולון ניצחון נוסף ירושלים ממשיכה לאכזב

יום ראשון גדוש כהרגלו במשחקים מרתקים. היום התקיימו 3 משחקים שונים בשעה 19:00: הפועל י-ם-עירוני נס ציונה, הפועל חולון-מכבי ראשל"צ ו-הפועל אילת-בני הרצליה.

 

הפועל י-ם-עירוני נס ציונה

מפגש מרתק של האלופה מול העולה החדשה כאשר האדומים מתארחים בנס ציונה. במחזור שעבר לפני פגרת הגביע, נס ציונה הפסידה למכבי אשדוד לאחר קאמבק עיקש מהפרש דו ספרתי שלא הספיק לניצחון. הירושלמים לעומתם ניצחו את המשחק האחרון שלהם, 84:72 מול הפועל אילת.

בר טימור עדיין מחלים מפציעה ומודי מאור החליט להשאיר אותו מחוץ לסגל המשחק. ג'רון ג'ונסון חסר אצל הכתומים.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מהלך המשחק:

מחצית ראשונה:

הירושלמים עלו ליתרון מהיר ברבע הראשון כאשר סל קליל של יוגב אוחיון נתן לירושלמים יתרון 6. קאליף וויאט וגארי בראון רמירז חשו במצוקה והחליטו להתעלות על עצמם ולהוביל בגאון ריצת 9-0 כאשר שני הכוכבים הללו עושים את העבודה השחורה גם בהגנה וגם בהתקפה. המשחק נשאר צמוד לכל אורך הרבע הראשון, שתי הקבוצות החליפו סלים בקצב מהיר. ג'אמפ-שוט של טרנס קינזי קיזזה את ההפרש ל-2 בלבד לאחר 10 דקות של כדורסל, 22:20.

גארי בראון-רמירז, היווה בעיה לירושלמים (מנהלת הליגה)

הכתומים להטו ברבע השני, שלושת הזרים המובילים של הכתובים בסיוע של טל דן (שכזכור, ניצח במו ידיו את המפגש הראשון אי פעם בין שתי הקבוצות. אותו משחק מפורסם בו היתרון של הכתומים הגיע ל-39 נקודות בשלב מסוים!) פשוט להטטו מסביב להגנה הלא ממושמעת ומסודרת של האדומים. גם פסקי זמן מרובים וחילופים תכופים ברוטציה לא עזרו לירושלמים, מה שתסכל אותם יותר. במצב של יתרון 11 לנס ציונה, הסנטר האימתני ריצ'רד האוול החליט להוציא את העצבים שלו על שחקן כתום ונשרקה לו עבירה בלתי ספורטיבית. הכתומים הוציאו עוד 4 נקודות מההתקפה הזו וירדו להפסקה ביתרון 15 נקודות, 55:40.

האדומים צלפו ממחות לקשת במחצית הראשונה באחוזים אסטרונומים, אך אי היכולת שלהם לקלוע מתוך הקשת הזיק להם קשות. הם קלעו 60% ממעבר לקו ורק 33% בתוכו! המפתח שלהם למחצית הראשונה הוא בהחלט לנצל יותר הזדמנויות בצבע על הסנטרים החלשים פיזית של נס ציונה.

מחצית שנייה:

אליהו קלע גויאבה הנקודת הראשונת שלו המשחק, המאמן האדום מודי מאור חטף טכנית על ויכוח שטותי ומגוחף עם השופטים ושלשה של ווייאט הגדילה ל-42:60. שלשות של לוקאס ודייסון החזירו את האדומים למשחק וסל של האחרון צימק ל-61:53 בלבד. קוק עצר את הריצה עם סל ופאול ומיד לאחר מכן שלשה קשה,. שלשה נוספת של קוק הלוהט קבעה כבר יתרון 18, דייסון והאואל הורידו ל-72:58 אחרי חצי שעה נטו של הכדור הכתום.

הכתומים הראו אופי רב ברבע האחרון, הם לא וויתרו על יתרונם אפילו פעם אחת למרות לחץ אדיר של הירושלמים שניסו וניסו וניסו לחזור למשחק אך ללא הצלחה. הם מתחילים להתברר כ"קריפטונייט" של האדומים מירושלים.

תוצאת הסיום נקבעה כ-88:79 לנס ציונה.

הפועל חולון-מכבי ראשל"צ

הזוכה הטרייה בגביע מגיעה כזכור לאחר ניצחון ענק בהיכל מנורה מבטחים, משחק שהיה מותח עד השניות האחרונות בהם גלן רייס ג'וניור שם את קבוצתו על גבו ולקח אותם לארץ המובטחת, הלוא היא הגביע הנחשק. חולון לא יכולה להרשות לעצמה להיות שאננית, חולוניה לא ניצחה בראשל"צ מאז 2012, הכתומים תמיד מהווים להם מוקש, במיוחד בבית. במחזור האחרון של הליגה, הפועל חולון שמרה על המקום השני עם ניצחון קשה יותר ממה שהוא היה צריך להיות על מכבי חיפה לאחר משחק צמוד לרוב אורכו.

ראשל"צ מאידך הפסידו את המשחק האחרון שלהם במחזור הקודם, הפסד חוץ קשוח למכבי תל אביב בתוצאה 85:74. למעשה, בכל שלושת ההפסדים האחרונים שלהם הם הרשו יותר מ-85 נקודות וזה מסוכן מול הקבוצה ההתקפית הקטלנית ביותר בליגה. מארט טולפסון לא התלבש אצל הכתומים בשבר שבר ביד וכנראה שהוא ישב בספסל זמן לא מבוטל. הסגולים ימשיכו להחביר את קורי וולדן שעבר ניתוח לאחרונה ואמור להחלים בעוד כ-6 שבועות.

מהלך המשחק:

מחצית ראשונה:

המשחק התחיל בקצב מסחרר, קצב שבדרך כלל מיטיב עם הסגולים, אך הפעם דווקא מכבי ראשלצ היו דומיננטיים והשיגו יתרון מהיר בזכות סלים קלים ממתפרצות ושליטה מוחלטת באזור הצבע וניצול הרכות של חולון באזור זה. הטבעה מהדהדת של קרופורד העלה את הכתומים ליתרון של שתי פוזשנים שנשמר עד לסיום הרבע הראשון שנגמר בתוצאה 27-23 למארחים.

ניצן חנוכי, מהמובילים של קונצרט התקפי ברבע הראשון (מנהלת הליגה)

סל של תומאס ושלשה של הרוש קירבו את חולון למרחק נקודה, אלא שאז ראשל"צ שוב פתחה מבערים ובהובלת קרופורד טסה ליתרון 28:39. רייס ג'וניור עלה על הלוח בהטבעה מהדהדת וברצף קליעות עונשין מיזער נזקים, והוריד את ההפרש לשמונה בלבד, 41:33. פניני צלף מבחוץ והמשיך את המומנטום הסגול, אבל קרופורד, הגו-טו-גאי של הביתיים ב-20 הדקות האחרונות אמר: "מה שאתה יכול לעשות, אני עושה טוב יותר" וענה לו בצליפה של שלשה וחתם את המחצית בתוצאה 37:46 לקבוצתו.

מחצית שנייה:

ברבע השלישי ראשל"צ רק התפיחה והתפיחה את היתרון שלה. הם ניצחו את הרבע בהפרש של 7 וחולון נראו חסרי אונים, היתרון נראה גבעה גדולה מידי בכדי לטפס. אולם, הפועל חולון הוכיחה לפני כמה ימים שהם מתעלים על עצמם במאני-טיים וכנאמר, כך היה.

ריצה ענקית בהנהגת טו הולוואי וטיישון ת'ומאס, שהשני מביניהם קבר דאנק אדיר שהוריד את ההפרש ל-5 בלבד, הכריח את שמוליק ברנר להזעיק פסק זמן זעום וכעוס דקה וחצי לסיום. הישיבה על הספסל לא קיררה את השחקנים של חולון, הם רק הגבירו את המבעערים שלהם. מרפי הולוואי איבד כדור, בצד השני גלן רייס נסע לסל באגרסיביות והכריח מגע משחקן לבן-כתום בצבע וקבר 2 זריקות עונשין, ההפרש הוא רק פוזשן יחיד. בצד השני, מרפי הולוואי בזבז זמן רב מהשעון וסחט עבירה אך לדאבונו קלע רק 1 מתוך 2 הזריקות שקיבל. ה-הולוואי השני, טו הולוואי תפר את השלשה הגדולה ביותר במשחק והוריד את ההפרש לנקודה בודדת, 85:84 לראשל"צ. ראשל"צ לא קלעה בהתקפה שלהם, גיא פניני קיבל 2 זריקות והיה יכול לקחת את היתרון אך הוא קלע רק זריקה אחת בלבד שהשוותה את התוצאה ב-85. משם ג'ייסון סיגרס השתלט על המשחק: הוא סחט עבירה וקלע 2 זריקות עונשין, עשה מהליך הגנתי מושלם בכדי להביל את פניני ולגרום לו לאיבוד כדור ואז קבר עוד 2 מהקו בשביל להעלות את היתרון ל-4, חולון קראה פסק זמן בשביל לתכנן מהלך, סימולטנית, שמוליק ברנר אמר לשחקניו "רק לא לעשות עבירה, תגמרו את השעון וזה שלנו". לצערו, מרפי הולוואי לא היה ממשומע ועשה עבירה על טו הולוואי בצד השני שנצן לו סיכוי למהלך של 3 נקודות אך זה לא היה מספיק לכן הוא החטיא את העונשין וגלן רייס במהלך הירואי לקח את הכדור החוזר מעל כולם,  והניח בעדינות על הקרש והשווה את התוצאה בשנייה האחרונה, המשחק הלך להארכה!

קרח בעורקיו, גלן רייס ג'וניור! (מנהלת הליגה)

בהארכה האורחים פשוט רכבו על המומנטום האדיר מסוף הרבע הרביעי כל הדרך עד לניצחון שמותיר להם טעם טוב בפה בדרך לפגרת האולסטאר! הקהל האורח באקסטזה, הוא לא האמין למראה עיניו, קאמבק אדיר של הסגולים היום.

אם אני הייתי בנעליו של שמוליק ברנר, שחקניי לא היו מפסיקים לשמוע על הטעות הקריטית ברבע הרביעי בשנים הקרובות…

תוצאת הסיום: 102-97 חולון

הפועל אילת-בני הרצליה

קרב תחתית להוט התרחש הערב באולם "היובל" שבהרצליה כאשר ה"כרישים" מהדרום הגיעו לביקור. שתי הקבוצות הזדקקו נואשות לניצחון הזה, לפני המשחק להפועל אילת היו 22 נקודות והם נמצאו במקום העשירי ואילו לבני הרצליה היו 21 נקודות והם הובילו על נס ציונה, נועלת הטבלה, רק בזכות הפרש סלים.

בגזרת המאמנים התרחש איזה "מפגש מחזור" קטן, אריק שיבק יפגוש לראשונה על הקווים את שרון דרוקר מאז שהחליף אותו כמאמן מכבי ראשל"צ בשלהי עונת 15/16.

הקהל האילתי נסע נסיעה מייגעת עד להרצליה, השחקנים לא ירצו לאכזב אותם (הפייסבוק של הפועל אילת)

מהלך המשחק:

מחצית ראשונה:

אפשר לסכם את הרבע הראשון בשתי מילים בלבד: שון דאוסון.

הפורוורד הכישרוני הצעיר קבר מספק דו ספרתי של נקודות כבר ב-10 הדקות הראשונות של כדורסל נטו והותיר את האוהדים בתדהמה ובהשתוקקות לעוד. השליטה הטובה שלו בכדור והוורסטיליות שלו על המגרש היוו פקטור משמעותי בפתיחה היתרון האדיר הזה בשלב כל כך מוקדם. 25:14 הייתה התוצאה בו נקבע הרבע הראשון, אילו המשחק היה ממשיך כך המאחרים היו מנצחים ביתרון 44 בסיום המשחק!

הרבע השני היה הצגה אחרת לחלוטין. האילתים שמרו יותר באגרסיביות והביתיים התקשו להתמודד עם זה, בני הרצליה לא הצליחו לעצור את כדור השלג כלל וכלל. השינוי של אילת בהתקפה היה כה גדול שהם קלעו יותר מפי 2 נקודות ממה שהם קלעו ברבע הראשון! המחצית נגמרה ביתרון 3 לאורחים מהדרום, 44:41.

מחצית שנייה:

האילתים הגדילו את היתרון באופן שיטתי, 5 נקודות בכל רבע בדרך לשיוט בדקות הסיום של הרבע הרביעי.

ברקוביץ עם אחד מרבי הסלים הקלים שהיו לאילת היום (מנהלת הליגה)

המשחק נגמר בתוצאה 84:71. בני הרצליה מפסידה לראשונה לאחר רצף הניצחונות היחיד שלה העונה ויורדת חזרה למקום האחרון על חשבון נס ציונה שניצחה כאמור את הפועל ירושלים.

.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort