ליגה צרפתית: מונאקו הביסה 4:0 את דיז'ון

כולנו כבר הגענו למסקנה שבצרפת יש את פריז סן ז'רמן, ולאחר מכן את שאר הליגה. את הליגה הצרפתית ללא פריז, מובילה הקבוצה שנמצאת במקום השני, הלוא היא מונאקו הנפלאה. אמנם היא איבדה את אחד מהנכסים הכי חשובים שלה לעתיד, קיליאן אמבפה שצפוי להיות אחד מהחלוצים הגדולים שראינו בשנים האחרונות, אך הסגל שלה מוכשר ואיכותי, וכעת היא עומדת למבחן מול דיז'ון, שמדורגת במקום ה-12 בטבלה והיא חייבת את הנקודות על מנת לעלות כמה שיותר למעלה.

מתאמנים למשחק (הטוויטר הרשמי של דיז'ון)

הרכב מונאקו – דניאל סובשיץ', אנדראה ראגי, ג'מרסון, קאמיל גליק, ג'יבריל סידיבה, פאביניו, יורי טיילמאנס, אדאמה דיאקאבי, ז'ואאו מאוטיניו, תומאס למאר, קייטה באלדה.

הרכב דיז'ון – באפטיסטה ריינט, אוסאמה חדאדי, פאפי ג'ילובוג'י, סדריק יאמברה, ולנטין רוסייר, רומיין אמאלפיטאנו, מחדי אבייד, פלורנט בלמונט, נעים סליטי, ז'וליו טבארס, קוון צ'אנג הון.

ההרכב של מונאקו מפוצץ בכישרון. בין אם אלו גליק וראגי שמנהלים את ההגנה, סידיבה שעולה להתקפה ומבצע התקפה מצוינת או קייטה באלדה ותומאס למאר, בין הכישרונות הצעירים הכי גדולים בעולם היום והמלפפונים החמים של הקיץ הקרוב. מונאקו לא תוכל להחזיק בהם לנצח, והיא תצטרך למצות אותם עד תום לפני שתגיע הצעה שאי אפשר לעמוד בפניה, ואין ספק שהם יספיקו כדי לנצח את דיז'ון היום, אם כמובן הם יבואו למשחק הזה בצורה טובה.

הקבוצה האיכותית יותר (Foot Mercato)

אצל דיז'ון יש קבוצה בינונית אך יש לה כמה טריקים שאפשר לשלוף מהשרוול. אבייד הוא בין השחקנים המוכשרים בליגה הצרפתית ואין ספק שקוון צ'אנג הון הוא אחד הזרים הטובים בסגל שלה, אם לא הטוב ביותר. נצרף לכך את מספר 10, נעים סליטי שמושאל לקבוצה מליל, וכמובן את החלוץ הנפלא טבארס, ונקבל סגל לא רע בכלל שיכול להספיק לדיז'ון להשתחל לעשרת הראשונות, וכמובן אולי גם להפתיע את מונאקו עם סנסציה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מי תנצח את המשחק הזה? האם אלו יהיו מונאקו עם האיכות של השחקנים שלה, או שמה דיז'ון תפתיע אותנו ותראה שוב שהכל אפשרי בכדורגל?

מהלך המשחק:

המשחק נפתח עם לחץ של מונאקו, כפי שציפינו לראות, וכבר בדקה השנייה היא כמעט באה על שכרה עם החמצה של טיילמאנס. בדקה החמישית גם דיז'ון נכנסה לעניינים כאשר קוון צ'אנג הון החמיץ עם בעיטה מחוץ לרחבה. לא היה איום ממשי בדקות שבאו לאחר מכן, כאשר המשחק התחמם והיו לא מעט תיקולים מצדי שתי הקבוצות שאילצו את השופט לשרוק. בדקה ה-13, מונאקו הפכה את השליטה לשער כאשר קייטה הנפלא כבש, 1:0 למונאקו.

הקצב האט לאחר השער (Conforama)

 

דקה לאחר השער הזה דיז'ון מאיימת, כאשר סליטי קיבל כדור יפה מטבארס אך פיספס את המסגרת. בדקה ה-20 סידיבה הגיע למצב נוח מחוץ לרחבה אך לא הצליח לכבוש. קייטה ממשיך לחפש את השער השני שלו כאשר בדקה ה-24 הוא קיבל כדור מסידיבה הפעלתן אך בעט בצורה לא מדויקת. בדקה ה-29 דיז'ון ניסתה את מזלה שוב, אבייד שלח את בלמונט שבעט חלש ונעצר בקלות, כרגע מונאקו טובה יותר, הקצב נרגע והמשחק האט.

לא היו הרבה מצבים בדקות שבאו לאחר מכן, הרבה עבירות ותיקולים עד שהשופט שלף בדקה ה-38 את הכרטיס הצהוב הראשון הערב, לטיילמאנס שחקנה של מונאקו. השופט מחליט על תוספת זמן של דקה אחת למחצית הראשונה, המשחק התאזן לחלוטין ומונאקו התרכזה בלרדת לחדר ההלבשה בהפסקה עם היתרון שלה. היא עמדה בסופו של דבר במשימה שלה והשופט שרק לסיומה של המחצית הראשונה.

מחצית שנפתחה בקצב טוב ונרגעה לחלוטין לאחר שער היתרון של מונאקו, שהיא הייתה ראויה אליו בשל הדקות הטובות שלה בפתיחה.

המחצית השנייה יוצאת לדרך, ובדקות הראשונות אין איומים של ממש. שתי הקבוצות מגמגמות ומתמקדות בלהניע את הכדור. בדקה ה-53 המשחק התעורר, קוון צ'אנג הון בעט מחוץ לרחבה אך לא הצליח לכבוש. בהתקפה שבאה מיד לאחר מכן, למאר שלח בפעולה חכמה את פאביניו שלא בעט מדויק. הקצב הנהדר המשיך כאשר לאחר שתי דקות יאמברה נגח כדור שהגביה לכיוונו סליטי אך לא דייק. דקות נהדרות, שער יכול להיכבש אצל כל אחד מהצדדים.

משחק לא זהיר (הטוויטר הרשמי של מונאקו)

הקצב אולי טוב יותר במחצית השנייה אך הפאולים לא נעלמו וגליק קיבל את הכרטיס הצהוב בדקה ה-56. השחקנים המוצהבים צריכים להיזהר יותר או שישלף לעברם הכרטיס האדום. בדקה ה-61 חילופים בשני הצדדים, במונאקו יצא דיאקאבי ונכנס מרקוס רוני לופז. אצל דיז'ון יוצא קוון צ'אנג הון (לא ברור מדוע) ונכנס בנג'מין ג'נוט. אי הזהירות נמשכה מצידו של יאמברה, הוא ביצע שתי עבירות תוך דקה וקיבל את הכרטיס הצהוב.

ובכן, גם מצבים עדיין היו. בדקה ה-63 חדאדי ביצע פעולה יפה ושלח את טבארס שנגח לא מדויק, שתי דקות לאחר מכן למאר בעט מזווית קשה ופספס הזדמנות להכפיל את התוצאה. בדקה ה-67 מונאקו קיבלה את הצ'אנס להכפיל את התוצאה כאשר יאמברה הכשיל את למאר ברחבה בדקה ה-69 ונשרק פנדל לזכותה של מונאקו. במזל יאמברה לא קיבל את האדום על חוסר הזהירות. למאר התאושש, פאביניו בעט וכבש, 2:0 למונאקו.

חילוף בדיז'ון שמתחילה להשלים עם ההפסד, וסלי סעיד נכנס במקומו של בלמונט. בדקה ה-74, דיז'ון מאיימת ולא אומרת נואש. סליטי קיבל מצב נוח מחוץ לרחבה אך לא בעט בצורה מדויקת. בדקה ה-79 עוד חילוף של מונאקו, ראשיד גזאל נכנס במקומו של טיילמאנס. בדקה ה-84, אחרי שהקבוצות השלימו עם תוצאות המשחק, מונאקו החליטה לנסות לאיים שוב עם סידיבה ששלח את ראגי, שלא הצליח לכבוש.

הצוות של מונאקו בראש שקט (19H30PM)

שתי הקבוצות גומרות את מכסת החילופים, קייטה יוצא ונכנס פלגרי אצל מונאקו, וסלי לאוטואה נכנס במקום סליטי אצל דיז'ון. ובדקה ה-87 מונאקו יוצאת קדימה פעם נוספת ומצליחה לכבוש פעם נוספת לאחר התקפה ארוכה ועם החמצה של גזאל, אך בסוף מרקוס רוני לופז כבש את השער השלישי. 3:0 למונאקו. ומי אמר שזה נגמר? בדקה ה-94, מונאקו קינחה בשער נוסף עם הגבהה טובה של גזאל שהגיעה לגליק, שכבש שער נוסף ביום נפלא של קבוצתו. 4:0 למונאקו.

בסופו של דבר, מונאקו מנצחת בסטייל ומביסה את יריבתה בתוצאה נפלאה של 4:0. מונאקו ראויה לניצחון הזה, היא הקבוצה הטובה יותר ולאף אחד אין ספק בנוגע לזה. חשוב לציין שהשער השני נכבש רק בדקה ה-69, לדיז'ון הגיע להפסיד אך לא לחטוף תבוסה כי היא הייתה יריבה ראויה, ההתפרקות בסוף המשחק מיותרת. בשורה התחתונה? מונאקו מנצחת ובצדק.

בונוס – מה עשו הליגיונרים שלנו היום?

ובכן, קני סייף רשם 90 דקות סבירות בהפסדה של אנדרלכט לס. טרוידן, צ'ובה אקפום כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-42, נגמר בתוצאת 1:0 לס. טרוידן. הקבוצה מאבדת נקודות קריטיות ויכולה לאבד את המקום השלישי אם לא תנצח בשבוע הבא בתוצאה גדולה.

נציג נוסף שלנו העונה לשם תומר חנצ'ינסקי לא שותף בהפסד קבוצתו שמרוק רוברס, 3:1 מול בוהמיאנס. בוהמיאנס הייתה עדיפה לאורך כל המשחק והיא ראויה לניצחון הזה, כבשו את השערים במשחק דין קייסי עם צמד ופטריק קוואנאג, רונאן פין כבש ראשון עבור שמרוק אך זה לא הספיק לניצחון.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort