Smackdown Live 13.2

סמי וקווין הורסים את זיגלר נגד קורבין

התכנית מתחילה בקרב של זיגלר נגד קורבין. זיגלר נכנס לזירה והמוזיקה של ברון קורבין מתחילה אבל קורבין נופל קורבן למתקפה אכזרית מצידם של סמי זיין וקווין אוונס. אחרי המתקפה על קורבין סמי וקווין מתקדמים לזירה ותוקפים את דולף אבל ברון קורבין מגיע כדי לנקום, דבר שמתברר בתור טעות, כאשר סמי ואוונס מתגברים עליו והשופטים נאלצים לסדר את העניינים.

סמי ואוונס זוג עבריינים, על דודג׳ דארט נוסעים, ערסים מכובסים (אתר הWWE)

שארלוט פלייר נגד שרה לוגאן

הריוט סקוואד, בקי לינץ׳ ונעומי בצד הזירה המומנטום התחלק בצורה שווה בין לוגאן לפלייר. השתיים העבירו את כל מה שמצפים מקרב טלוויזיה. הניצחון היה יחסית צפוי של שארלוט עם הנטורל סלקשין אבל חוץ מזה אין לי ממש תלונות.

Back On Track (אתר הWWE)

שיין מקמן מעניש את קווין וסמי

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

סמי וקווין משלמים על המעשים שלהם ומוכרז קרב בינייהם לקורבין וזיגלר, אם זיגלר וקורבין ינצוו הם יתווספו לקרב בפסטליין.

ברון קורבין נגד קווין אוונס

הקרב היה מאוזן. מצד אחד קורבין מוציא סטייל אגרסיבי יותר של היאבקות מהקרב ומהצד השני אוונס מוציא סטייל יותר טכני של הקרב. הקרב התנהל בצורה של "הלוך וחזור" קלאסי סיפק רגעים טובים והיה עם סיום קלאסי  של קורבין מתחמק מסופרקיק ומכניס את אוונס לEnd Of Days.

עד סוף הימים (אתר הWWE)

אתגר פתוח – גרסת בובי רוד

בובי רוד מציב אתגר פתוח על אליפות ארצות הברית ומודה שהוא לקח את הרעיון מסינה. רנדי אורטון נענה לאתגר, אבל ג׳ינדר עוצר את אורטון ומתחיל לדבר אליו טראש ואומר שהוא דורג 9 בסולם של סמאקדאון בגלל שהוא כבר עבר את השיא, רוד מצדד באורטון אבל אומר שהסיבה שאורטון קיבל את דירוג כל כך נמוך כי לכולם נמאס מהמתקפות שלו, אורטון מגיב בRKO על אחד מהאחים סינג. מאהאל מבצע על אורטון ורוד קאהאלס.

!!RKO (אתר הWWE)

הניו דיי נגד אמריקן אומגה

הניו דיי עושים פרומו שקשור לפנקייקים, בנג׳מין וגייבל מפריעים לפרומו ואומרים לניו דיי שאם הם כל כל טובים בפנקייקים הם צריכים לפתוח פנקייקיה ולהשאיר את ההיאבקות להם, וודס מגן על הניו דיי אבל גייבל ובנג׳מין זורקים פנקייקים על הרצפה ואומרים שמהיום הם אוכלים רק וופל בלגי. זה לא היה יכול להיות גרוע יותר. אחרי זה יש קרב בין אמריקן אומגה לניו דיי, הוא מרגיש משעמם ונגמר מהר על ידי הצמדה לא חוקית מצד הניו דיי על גייבל בגלל שהשופט לא ראה שבנג׳מין השיג את הטאג.

איר ג׳ורדן?? איר גייבל!! (אתר הWWE)

דולף זיגלר נגד סמי זיין

הקרב היה הפירוש המילולי לקרב. זיגלר וסמי זיין נתנו מעבר למצופה בקרב שהציג סטרונג סטייל אגרסיבי מצד שני המתחרים, הם עבדו בעיקר עם בעיטות וגרמו לכל רגע להיות מותח. כל חבטה שעברה, כל הטחה שבוצעה וכל בעיטה שבוצעה רק חיממה את הקהל. הקרב הסתיים בהתחמקות של זיגלר מהלווה קיק וביצוע של סופר קיק על סמי.

!XPLODER (אתר הWWE)

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort