אולסטאר 2018: כל מה שרציתם לדעת ופחדתם לשאול

בסוף השבוע הקרוב יערך בלוס אנג'לס אירוע האולסטאר של ה- NBA עם הרבה משחקים, שהם פשוט תענוג לעיניים. מלבד משחק האולסטאר שהתקיים ביום ראשון, ישנם אירועים נוספים, ואנחנו בג'יי ספורט החלטנו לספר לכם עליהם קצת, כדי שלא תיהיו מבולבלים ולא תפספסו אף לא אחד.

בין שישי לשבת ה- 6.2

2:00- משחק האולסטאר של הסלבריטיס

משחק זה משלב בתוכו שחקני עבר, כוכבי סרטים, כוכבי סדרות ואמנים, שינסו להוכיח את יכולתם גם כשחקני כדורסל. בצד אחד יעמדו ג'יימי פוקס, פול פירס וג'ייסון וויליאמס, ובצד השני טרייסי מקגריידי, נייט רובינסון ורייצ'ל דמיטה (הנציגה של NBA 2K). משחק זה שווה לצפייה באיחוד בגלל שחקני העבר שמשחקים בו שבדרך כלל נותנים הופעות, מעבר לזה ניתן לזכור כמה רגעים קומיים שהגיעו ממשחק זה, כאשר גם הקומיקאי, קווין הארט, השתתף במשחק.

4:00- משחק הרוקיס ושחקני השנה השנייה

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

כדי שהכוכבים הצעירים הצטרפו לחגיגה של הכוכבים הגדולים של ה- NBA, יצרו את המשחק הזה. פורמט המשחק הוא של ארה"ב נגד העולם, זאת אומרת, שחקני העונה הראשונה והשנייה שנולדו בארה"ב ישחקו נגד שחקני העונה הראשונה והשנייה שנולדו מחוץ לארה"ב. יותר מהתחרותיות בין ארה"ב לעולם שהמשחק יוצר, השחקנים המשתתפים מקבלים במה כדי להראות את יכולת המשחק שלהם. להרבה שחקני שנה ראשונה ושנייה אין הרבה הזדמנויות להראות את הכישרון שלהם בשידור לכל ארה"ב, לכן המשחק נותן להם את האפשרות. השנה נראה שהמשחק הולך להיות מעניין במיוחד, כששתי הקבוצות די שוות אחת לשנייה ובשני הצדדים יש כישרונות גדולים. השחקנים שכדאי לשים לב אליהם בקבוצת העולם הם ג'ואל אמביד (קמרון), בן סימונס (אוסטרליה) ולורי מרקנן (פינלנד). בצד השני נמליץ לשים לב לדונובון מיטצ'ל (יוטה), ברנדון אינגרם (ל.א לייקרס) וג'ייסון טייטום (בוסטון).

יוביל את נבחרת העולם לניצחון על ארה"ב? ג'ואל אמביד (Liberty Ballers)

בין שבת לראשון ה- 7.2

3:00- תחרות יכולות המשחק, תחרות ההטבעות ותחרות השלשות

התחרות הראשונה אולי נשמעת משעממת, אך היא עולה על כל הציפיות. תחרות שפעם הייתה שייכת לגארדים בלבד, נשלטת בשנים האחרונות על ידי הגבוהים, כששנה שעברה הזוכה בה היה קריסטאפס פרוזינגיס של הניו יורק ניקס (שרצה להשתתף שוב, אבל נפצע). בתחרות הקרובה רוב המשתתפים יהיו גבוהים, כשג'ואל אמביד (פילדלפיה) ינסה להוכיח את יכולתיו מול אל הורפורד (בוסטון), לורי מרקנן (שיקגו) ואנדרה דראמונד (דטרויט). הגארדים שיקחו חלק בתחרות זו יהיו ג'אמאל מרי (דנבר), ספנסר דינווידי (נטס), לו וויליאמס (ל.א קליפרס) ובאדי הילד (סקרמנטו).

התחרות הבאה היא תחרות השלשות, תחרות מעניינת בגלל אגו השחקנים שמעורב בה. כל אחד מהמשתתפים רוצה להראות שהוא הקלעי הכי טוב משלוש, וכשליגה הולכת ליותר ויותר זריקות מהשלוש, זה מעיד המון. הקלעים ינסו לקלוע 25 כדורים מ- 5 עמדות שונות במגרש, כשכל כדור אחרון שווה שתי נקודות ובעמדה האחרונה, כל הכדורים שווים 2 נק'. בתחרות ישתתפו אריק גורדון (יוסטון), שזכה שנה שעברה, קליי תומפסון (גולדן סטייט), בראדלי ביל (וושינגנטון), פול ג'ורג' (אוקלהומה סיטי), קייל לאורי (טורונטו), דווין בוקר (פיניקס), ווין אלינגטון (מיאמי) וטוביאס האריס (ל.א קליפרס).

אריק גורדון, אלוף השלשות בעונה שעברה (Bleacher Report)

לדעתי, התחרות הבאה היא באמת האירוע המרכזי של האולסטאר, תחרות ההטבעות. אירוע ההטבעות תמיד מביא איתו תחרותיות ושואו. האתלטים בקבוצות מחכים להזדמנות הזו כל השנה ותמיד מבטיחים שייתנו הצגה. תחרות זו הולכת להיות מעניינת במיוחד, כשאתלטים ברמה הכי גבוה מגיעים אליה, המשתתפים הם ויקטור אולדיפו (אינדיאנה), דונובון מיצ'ל (יוטה, נכנס במקום ארון גורדון שנפצע), לארי נאנס ג'וניור (קליבלנד) ודניס סמית' ג'וניור (דאלאס).

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort