גומיס כיכב, גלאטסראיי הביסה את אנטליאספור ועלתה לפסגה

המחזור ה 21 בליגה הטורקית , המשחק שנועל את המחזור, גלאטסראיי מארחת את אנטליאספור.
המארחים מגיעים למשחק הערב עם מצב רוח מרומם, הקבוצה הפסידה פעם אחת בלבד ב10 המשחקים האחרונים שלה וב 8 מהם יצאה מנצחת, הקבוצה הלוהטת של גלאטסראיי היא קבוצת ההתקפה הטובה בליגה, חניכו של טרים מצאו את הרשת 43 פעמים, ב 20 משחקים, ממוצע של מעל 2 גולים למשחק, הערב מול אחת הקבוצות החלשות בליגה אסור לה למעוד, שכן ניצחון של גלא' והיא מטפסת למקום הראשון, כל זאת לאחר שבשאקשהיר המוליכה נחלה הפסד אמש מול פנרבחצ'ה.
האורחים מאנטליאספור מגיעים לאחר הניצחון במחזור הקודם על מלאטיאספור, בתוצאה 1-3, ניצחון שהעלה את הקבוצה מעל הקו האדום ונתן לה מעט אוויר לנשימה בתחתית הבוערת, האורחים הפסידו ב 6 מ 10 המשחקים האחרונים שלהם ונמצאים 2 נקודות בלבד מעל הקו האדום, הערב על נקודה חשובה, מול הטוענת לכתר.

מהלך המשחק:
המשחק נפתח כאשר ברקע אוהדי גלאטסראיי, הידועים כאוהדים חמים מאוד, מספקים אווירה נהדרת ביציעים ועל הדשא, המארחים הפעילו לחץ כבד במטרה לכבוש שער מהיר שיקל עליהם את המשחק, גומיס נכנס טוב למשחק ונראה חד, לאחר שני איומים שלו לעבר שערו של קפלן, שלא היו מספיק מדויקים.
דקה 13' פריצה נהדרת של דונק, הקשר חדר לרחבה וניסה להעביר כדור רוחב למרכז הרחבה, הכדור שלו פגע באחד הבלמים וכמעט חדר לשערו הוא, למזלו קפלן השוער היה עירני והוציא את הכדור לחוץ.
דקה 15' הלחץ של גלאטסראיי השתלם, נסיון בעיטה של רודריגז נבלם על ידי צ'ארלס, הכדור הגיע אל גומיס, שעט על המציאה ועם בעיטה אדירה בסיבוב, שלח טיל קרקע- אוויר, היישר לחיבורים של קפלן, שער נהדר של החלוץ שפתח את המשחק חם מאוד, 0-1 גלא'
דקה 19' גומיס פשוט בלתי ניתן לעצירה, התקפה מתפרצת כמו בספרים של גלאטסראיי, רודרוגז הוביל את הכדור בחצי המגרש של האורחת וכשכל ההגנה התכווצה אליו, הוא שלח פס עומק ענק אל גומיס, שבנגיעה אחת המשיך לרשת של קפלן וקבע צמד אישי נהדר ו0-2 גדול לגלאטסראיי.

                  מזכיר נשכות, גומיס בחגיגה מקורית משהו 
                       (טוויטר רשמי של גלאטסראיי)

דקה 30' גומיס גם בהגנה, פשוט האיש של גלאטסראיי היום, בעיטה חופשית של אנטליאספור, דייגו ניגש לבעוט, הבעיטה שלו נבלמה אצל החלוץ ששם את גופו ומנע שער, גם על נסיון הבעיטה השני מהריבאונד, החלוץ קפץ על הכדור והרחיק אותו.
דקה 33' התקפת צירופים נהדרת של אנטליאספור, חילופי מסירות בין אזמרט ל ניזאם, ששלח כדור רוחב חזק לרחבת המארחים, קאדה הגיע ראשון אל הכדור וניסה לכבוש בנגיעה, אך עזיז היה עירני, גלש לכדור והצליח להרחיק אותו.
דקה 37' המשחק הזה נראה גמור, גם פגולי הצטרף לחגיגה, הגבהה נהדרת של בלהאנדה מצאה את הקיצוני הנהדר של גלאטסראיי, חופש וללא כיסוי, כאשר הוא השתלט נהדר ושלח כדור חזק לפינה של קפלן, לשוער לא היה סיכוי מול הכדור הזה של האלג'יראיי הנהדר וזה 0-3 גלאטסראיי.
לז'וזה מוראיס נמאס מהיכולת הירודה של חניכיו ומספר דקות לפני הירידה להפסקה, ביצע חילוף כפול כאשר גם דאנילו וגם ניזאם פינו את מקומם, המגן במשחק חלש מאוד, לא הצליח להתמודד בסגירה על החלק הקדמי של גלא.
דקה 42' סלצ'וק אינן השתחרר נהדר מהשמירה עליו ועל סף הרחבה שלח פצצה לשערו של קפלן וסחט הדיפה טובה של השוער.
המחצית הראשונה הסתיימה, קונצרט באדום- כתום של המארחת, שלישייה נהדרת לרשת של קפלן האומלל שנותר לבדו במערכה מול ההתקפה הטובה בליגה.

החצית השנייה נפתחה בסערה של גלאטסראיי, הזדמנות נהדרת לגומיס לכבוש שלושער, שוב התקפה מתפרצת של המארחים, סלצ'וק אינן הוביל את את הכדור בחצי המגרש של האורחים ושלח כדור עומק לגומיס, שחדר לרחבה, הסתובב והיתל בשומר שלו ועם רגל ימין שלח פצצה לעבר השער, לאכזבתו הכדור פגע במשקוף בלבד והורחק.
דקה 50' הזדמנות ראשונה מסוכנת באמת לאורחים, מאייקון קיבל כדור 30 מטרים מהשער וניסה את מזלו עם בעיטה חזקה, הכדור הלך טוב למסגרת, אך קראסו, שלא נזקק להרבה עבודה היום, קלט את הכדור.
דקה 57' צ'ארלס ניסה גם הוא את מזלו עם בעיטה מרחוק, הכדור שלו היה חזק אך לא מספיק מדויק ועלה גבוה מעל השער, קראסו עדיין לא עמד במבחן מסוכן הערב.
דקה 59' הזדמנות נהדרת ליבטוביץ' המחליף לצמק את התוצאה, הגבהה נהדרת של מאייקון עברה את כל הגנת המארחת, הכדור נחת לרגליו של הסרבי, שנותר ללא כיסוי, ויכל לכבור, אך שלח את הכדור החוצה, הזדמנות נהדרת לאורחים שלא מומשה.
דקה 68' יוטו נגאטומו נשלח באגף שמאל של גלא', המגן ניסה הגבהה לרחבה, אלא שהכדור שלו תפס סיבוב והלך לתוך השער, קפלן הגיב טוב והצליח להסיט את הכדור למשקוף והחוצה.
דקה 76' בלהאנדה מצא את גומיס, שעשה תנועה נהדרת לתוך הרחבה, פס העומק הגיע אליו נהדר והחלוץ שלח כדור חזק לשערו של קפלן, הפעם הכדור היה למרכז השער ולקפלן לא הייתה בעיה להדוף אותו, נסיון טוב של החלוץ שהמשיך לחפש את השלישי.

דקה 92' בלהאנדה מקלקל במעט את החגיגות של גלאטסראיי ופוגע בשחקן של אנטליאספור ללא כדור, לאחר ויכוח עם שחקני היריבה ועם השופט, הוא מקבל את הכרטיס האדום ויפספס את המשחק הבא של גלא'.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

גלאטסראיי מנצחת ובצדק, מחצית שנייה לא גדולה, אך בליץ נהדר בראשונה, גומיס אחד שהיה מעל כולם ורשם צמד אישי נהדר, גלא' היא מוליגת הטבלה החדשה ונראית כמועמדת בטוחה ללכת עד הסוף בקרב על התואר, אנטליאספור תשאר במאבקי התחתית ותחפש את הנקודות שלה במקומות אחרים.

 

הרכבים: גלאטסראיי- סדריק קראסו, מרטין לינס, מאייקון, סרדר עזיז, יוטו נגאטומו, ריאן דונק, סלצ'וק אינן (טולגה סיגרצ'י 71'), סופיאן פגולי (יאסין אוזטקין 77'), יונס בלהאנדה, גארי רודריגז (סינאן גומוס 82'), באפטימבי גומיס.

אנטליאספור- פרחאת קפלן, מוסא ניזאם (אמרה גורל 40'), דייגו אנגלו, אונדריי סלוסטקה, נאזים סאנגר, האקן אוזמרט, צ'ארלס, אייטאק סאקיב, דאנילו (מילאן יבטוביץ' 40'), מאייקון (יואן דג'ורו 77'), דניז קאדה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort