עירוני נהריה הפסידה למכבי חיפה

המחזור ה-17 נפתח בקרב תחתית בוער בין נועלת הטבלה, מכבי חיפה, שמארחת באולם "רוממה" את עירוני נהריה. החיפאים זקוקים נואשות לניצחון, הם יצאו כצד המאוכזב 7 פעמים ברציפות. הגורם המרכזי של הריצה הקרה הזו של הירוקים הוא ההתקפה החלשה והסטטית. מאז הניצחון על בני הרצליה במחזור התשיעי בו הם שמו 86 נקודות על הלוח, הם לא עברו את קו ה-75 נקודות בשבעת המחזורים האחרונים! מקום אחרון בנקודות ובאחוזי לשלוש ואם זה לא ישתנה במהרה, הם מיועדים להישאר במקום האחרון בטבלה. במחזור הקודם הם נלחמו בעור שיניהם מול הפועל חולון, אך לדאבונם ההתקפה הנפיצה של החולונים הייתה יותר מידי בשבילם בהפסד זעום של 81-74.

בצד השני ניצבת עירוני נהריה. הסגולים מאוד לא יציבים העונה אך הם מתחילים למצוא את הקצב שלהם לאחרונה, עם 2 ניצחונות בשלושת משחקיהם האחרונים, כולל תצוגה התקפית גדולה מול גלבוע גליל בשבוע שעבר, משחק שבו הם קלעו 44% ממחוץ לקשת וסיימו עם 101 נקודות. הסגולים יקוו לגדוע את רצף החוץ המזוויע שלהם, נהריה לא ניצחו במשחק חוץ כבר 7 מחזורים!

נהריה גברה על חיפה במפגש האחרון בין שתי הקבוצות בתוצאה 83-73, משחק ענקי מוובסטר ויאנג, שלקעו לפחות 20 נקודות כ"א הובילו את הסגולים בניצחון ההוא.

מהלך המשחק:

מחצית ראשונה:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

שתי הקבוצות החלו לוהטוץ את המשחק, הם החליפו סלים בקצב מסחרר וההתקפות נראו שוטפות, 4 נקודות רצופות של ניב בן צבי העלו את האורחים ליתרון 8 בתום 5 הדקות הראשונות של הרבע הראשון. משם חיפה הכו חזרה, ריצת 9-0 של הירוקים שנחתמה בסל עוצמתי של גראהם שגם קלע את זריקת העונשין בעקבות העבירה שסחט, נקודה שנתנה לירוקים את היתרון הראשון שלהם במשחק. החלפת סלים שווה בשתי הדקות האחרונות של הרבע השאירה לחיפה את היתרון הקטן שלה. הרבע הראשון נחתם בתוצאה: 24-23 לביתיים.

יאנג עם חסימה ענקית (מנהלת הליגה)

הרבע השני היה סיפור שונה לגמרי, האחוזים מהשדה היו מזוויעים והנקודות לא באו בצרורות כפי שקרה ברבע הראשון. היתרון החליף ידיים באותה תדירות שברוך מחליף גרביים, אף קבוצה לא הצליחה לקחת פיקוד על המשחק הזה. החמישייה של הסגולים חסרה את וובסטר ואת יאנג לדקות ארוכות, וכאשר סטו דאגלס קולע את הזריקה הראשונה שלו במשחק בסוף הרבע השני, יש בעיה חמורה. למזלם, הם מתמודדים מול ההתקפה הגרועה בליגה, אז הירוקים לא הצליחו לנצל את הקשיים ההתקפיים של נהריה. המחצית נגמרה בשתי נקודות של דגן יבזורי מתוך הצבע שהשוו את התוצאה, 39-39.

רג'י באקנר היה הקלע המוביל של המארחים עם 8 נקודות, זאק גראהם היה לא רחוק מאחוריו עם 7 נקודות. לאורחים, טיירון נאש קלע 9 נקודות בתוספת לעשרה כדורים חוזרים. גם וובסטר קלע 9 משלו לנהריה.

מחצית שנייה:

בתחילת הרבע השלישי הגיח פרצופו המכוער של החיפאים: ההתקפות חזרו לסורם, חוסר משווע בתנועה של הכדור ושל שחקנים ללא כדור, הגנה חלשה ורכה במיוחד ובחירה רעה של זריקות מהשדה. בשש וחצי הדקות הראשונות של המחצית השנייה הם קלעו שלוש נקודות בלבד!

רבע בינוני של נהריה השאיר את הירוקים במשחק. 56-50 לאורחים בסיום חצי שעה של כדורסל.

לאחר התחלה אדירה של נהריה ברבע האחרון והמכריע, חיפה התחילה למצוא את הקצב שלה. באומן, שחקן של כמעט 12 נקודות למשחק, קלע 7 נקודות רצופות לירוקים והוביל ריצה שקיצצה את ההפרש ל-2 נקודות בלבד, ריצה שגרמה לאריק אלפסי להזעיק פסק זמן דחוף. מהלך אדיר של בן צבי ביציאה מפסק הזמן, הגארד החזיר ריבאונד התקפי לתוך הסל בזמן ששני שחקני ירוקים מושכים לו, הוא השלים את מהלך ה-3 נקדות והעלה את קבוצתו חזרה ליתרון 5. האיש החם אצל חיפה, ברנדון באומן לא נשאר חייב והוא השלים 3 נקודות במהלך סל ועבירה משלו שהחזיר את היתרון למארחים.

שלשה של דגן יבזורי העלתה את החיפאים ליתרון 2, הקהל היה באקסטזה והמומנטום נהיה ירוק יותר ויותר. אולם, אז קרתה נקודת מפנה: באומן נאבק עם אלכס יאנג על כדור והכריח כדור ביניים שנייה לסיום השעון. מכדור החוץ, יונתן שולדבראנד שחרר זריקה מהירה ממחוץ לקשת והצלף אותה, שופט אחד אישר את הסל ושופט אחר ביטל אותו. מפני שאין באפשרותם ללכת למוניטר בכדי לבדוק את עצמם מפאת זה שנותרו יותר מ-2 דקות למשחק, הם נאלצו להתדיין בינם לבין עצמם ולהגיע להחלטה. בשידור החוזר הטלוויזיה היה ברור שהכדור היה עדיין בידיים של שלדבראנד כשהשעון הראה 0:0, אך השופטים אישרו את הסל ונתנו לנהריה את היתרון, 67-66.

הירוקים זעמו והשתמשו בכעס שלהם בשביל לחזור להתקפה, דגן יבזורי וברנדון באומן הובילו קונצרט התקפי שהעלה את המארחים ליתרון 7, 2:45 דקות לסיום לפני שמאמן נהריה קרא עוד טייםאאוט בשביל לעצור את המומנטום.

מהנקודה הזו, ההפרש היה פשוט גדול מידי בשביל חזרה של נהריה ועוד כמה סלים של החיפאים גמרו את הסיפור.

באומן מגן על נסטרנקו, איש המשחק ללא ספק! (מנהלת הליגה)

המשחק נחתם בתוצאה 84-73 למכבי חיפה

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort