ההתחלה החדשה באוסאקה

יוג׳י נאגאטה נגד קטסויה קיטמורה

הקרב היה הכי טוב בסדרת הטוב מ7 של קיטמורה. המומנטום שינה ידיים במהירות מסחררת ובצורה שווה, לקראת הסוף זה נראה כאילו שקיטמורה ינצח את הקרב אבל יוג׳י נאגאטה הצליח להפוך את היוצרות ולנצח עם הקרב עם בקדרופ הולד.

שו ויו (כאוס) נגד סוזוקי גאן

יו נכנס לקרב עם עם גב פצוע עקב התקיפה של סוזוקי גאן באירועים קודמים. סוזוקי גאן עשו את מה שהם עושים הכי טוב, להפריד ולמשול. הם הפרידו את יו משו במשך כל הקרב ועבדו על הגב שלו. אחרי מאבק ארוך רוקי רומרו ניסה להפריע לקרב ולעזור ליו אבל השופט עצר אותו, סוזוקי גאן נתנו ליו מכא עם כיסא בגב והכניעו אותו עם בוסטון קראב. אחרי הקרב סוזוקי גאן תקפו את האלופים ואת רומרו ובנו קצת מתח לקראת קרב האליפות שלהם.

טגוצ׳י יפן נגד סוזוקי גאן

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הקרב היה קרב הילים נגד פייסים קלאסי, סוזוקי גאן ניסו לעבוד לפי שיטת ההפרד ומשול שלהם אבל נכשלו והמומנטום התחלף הצורה מעניינת. בסוף הקרב מאקאבה ביצע את הקינג קונג ני דרופ על טאקה, הצמיד אותו ואיתגר את סוזוקי לקרב אליפות.

ג׳יי וויט, טומוהירו אישי וטורו יאנו (כאוס) נגד טואה הנארה, דייויד פינליי וג׳ויס רובינסון

הקרב היה שעמום טוטאלי ואסון גמור. כאוס התנהגו כמו הילים ואני ממש לא מעוניין לדבר על הקרב…… הסוף נגמר עם ג׳יי ווייט מרביץ לטואה הנארה עד שהשופט עוצר את הקרב……..

ריי מיסטיריו

ריי מיסטיריו הופיע במסך והודיע הודעה היסטורית, בפעם הראשונה בהיסטוריה הוא הולך להתאבק בNJPW ולא סתם בקרב אלא בקרב מול ג׳אשין ת׳אנדר לייגר והקרב יהיה בסטרונג סטייל אבולבד באמריקה!!!!

בושי (LIJ) נגד ג׳אדו (כאוס)

הקרב היה מעולה. בושי תקף את ג׳אדו בכניסה שלו וניסה להשיג יתרון מוקדם, ג׳אדו הפך את היוצרות, השתלט על בושי והחל לעבוד עליו. הוא ניסה מהלכים מלוכלכים בזמן שהשופט לא ראה, הוא נחסה להוריד לבושי את המסכה אבל הסתפק בלקשור אותו לחבלים והתעלל בו בצורה שאופיינית למינורו סוזוקי. בסופו של דבר אחרי ניסיוןניסיון מלוכלך של ג׳אדו, בושי מבצע עליו קוד ברייקר וMX מהחבל העליון.

טטסויה נאיטו (LIJ) נגד יושי-האשי (כאוס)

הקרב היה בדיוק מה שנאיטו היה צריך אחרי ההפסד בקינגדום 12. הוא היה מלא באקשן ובדרמה, יושי האשי היה נראה טוב מתמיד וגרם לקרב להיראות משכנע. נאיטו שלט ביושי האשי וניצח עם שני דסטינו. אחרי הקרב טאיצ׳י תוקף את נאיטו ועולה מדרגה לקטגוריית המשקל כבד.

וויל אוספריי (c) {כאוס} נגד הירומו טאקאהאשי על אליפות הjr

הקרב מתחיל באינטנסיביות עם מכות טכניות והתחמקויות אקרובטיות. השניים מנסים להרוג אחד את השני עם כל אמצעי שאפשר ובכל מקום שאפשר. שניהם נתנו 105 אחוז מעצמם ולא רק בשביל האליפות אלא גם בשביל להוכיח נקודה. אוספריי מכה את טאקאהאשי עם כל הארסנל אבל טאקאהאשי לא מפסיק להילחם ומפסיד רק אחרי אוס-קאטר. קרב מדהים של שניים מארבעת הג׳וניורים הכי טובים בעולם שגרם לי לחשוב שאולי טאקאהאשי באמת יביס את אוספריי.

הירוקי גוטו (c) {כאוס} נגד איוויל (LIJ) על האליפות במשקל פתוח

הקרב היה איטי ומלא בבולשיט. גוטו ואיוויל היו אמורים להיפסל אם השופט היה עושה משהו, הוא ראה את כל הרגעים המלוכלכים ולא צלצל בפעמון…… אף אחד בקהל לא האמין שיש סיכוי כלשהו שאיוויל ינצח את הקרב והקהל היה רדום. הGTR של גוטו לא הפתיע בכלל……

אוקאדה (c) {כאוס} נגד סאנאדה (LIJ) על האליפות במשקל כבד

הקרב היה מדהים. אוקאדה היה כלמכך בטוח בעצמו ונתן לסאנאדה נקודות תורפה, הקהל השתולל כל פעם שסאנאדה נראה כאילו שהוא הולך לנצח והם האמינו שהוא יכול לנצח. אוקאדה חטף היט מהקהל ולא היה מישהו אחד בקהל שתמך באוקאדה. בסוף הקרב סאנאדה התחמק מריינמייקר וזה החה נראה כאילו שזה הסוף ושהוא הולך לנצח אבל אוקאדה עצר את התקוות, ביצע על סאנאדה טומבסטון וריינמייקר לניצחון. אחרי הקרב אוקאדה הודיע על ההשתתפות שלו בגביע של NJPW ועל קרב בינו לבין וויל אוספריי והקהל פשוט היה נראה כאילו שהוא רק רוצה שאוקאדה יפסיד את האליפות.

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort