צמד חמד: סאלח- פירמינו, הצמד הלוהט של ליברפול נתנו ניצחון חשוב לקלום בדרך למקום השלישי

המחזור ה 27 בפרמייר ליג המשחק המרכזי של משחקי יום ראשון באנגליה, סאות'המפטון מארחת את ליברפול.
המארחים מגיעים למשחק הערב במומנטום נהדר, 6 משחקים ללא הפסד בכל המסגרות, כולל 3 ניצחונות ויכולת משכנעת ברוב חלקי המשחקים, הערב היא פוגשת את היריבה האהובה עליה בליגה, ליברפול.
המרסיסיידרס, ידועים כקבוצה שקונה את רוב שחקני סאות'אמפטון, כוכבים כמו ואן דייק, לוברן וסאדיו מאנה הלוהט, עשו דרכם מסאות'המפטון אל עבר אנפילד, עבר לכך, במפגשים בין השתיים, ליברפול ניצחה משחק בודד ב 5 המפגשים האחרונים בין השתיים, המארחים רשמו שני ניצחונות מבין החמישה, כמו כן סאות'המפטון ניצחה ב 5 מתוך 9 המפגשים האחרונים בין השתיים במגרשה הביתי, במסגרת הליגה.
בצד המקצועי אצל קלופ, הקבוצה בירידה, ניצחון 1 בארבעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, כולל הפסד מביך אצל סוונסי וההדחה בגביע מול ווסט ברומיץ' בבית, ליברפול תחל בקרוב את משחקיה בשלב שמינית גמר ליגת האלופות ויודעת שהמקום בשנה הבאה במפעל היוקרתי נמצא בסכנה, לכן חייבים לנצח הערב.

מהלך המשחק:
פתיחה מסחררת למשחק, כבר בדקה ה 5', התקפה מבית היוצר של ליברפול, כדור ארוך של צ'מברליין מצא את מוחמד סאלח, ששלח כדור רוחב נהדר לעברו של פירמינו, שנותר לבדו ובאחד על אחד מול מקארת'י, גילגל פנימה את ה 18 שלו העונה בליגה וקובע 0-1 מהיר לליברפול.

           פירמינו חוגג שער פרמייר ליג מספר 18 העונה
                                (טוויטר)

דקה 8' ליברפול המשיכה בפתיחה הנהדרת שלה, שוב יציאה מהירה קדימה של החלק הקדמי, סאלח הוביל את הכדור בחצי המגרש של המארחים, מסר לצ'מברליין, שהעביר בנגיעה לפירמינו, החלוץ השתחרר מהשמירה ושלח כדור חזק לפינה של מקארת'י, הפעם השוער ירד טוב וקלט את הכדור.
דקה 14' המארחים נכנסו למשחק, סטיבנס השתלט על כדור שהורחק לא טוב מהגנת ליברפול ושלח כדור חזק לפינה של קאריוס, הכדור שלו היה קרוב וחל,ף מטרים ספורים מהמסגרת.
דקה 17' הזדמנות הדרת של המארחים לחזור למשחק, הוייברג ניצל טעות קשה של רוברטסון, שלא סגר אותו טוב, הקשר השתלט על הכדור הארוך ונותר לבדו מול קאריוס, אך בעט כדור חזק לגופו של השוער ופספס הזדמנות נהדרת לאזן את התוצאה.
דקה 25' חטיפת כדור של רוברטסון, הכדור הגיע אל מאנה, שהתקדם לבדו באין מפריע, בחצי של סאות'המפטון ושלח בעיטה חזקה לשערו של מקארת'י, הכדור עבר סמוך לקורה ויצא החוצה, נסיון טוב של החלוץ, שמחפש שער כבר 210 דקות.
דקה 28' השיוויון כמעט הגיע, הגבהה נהדרת של וורד- פרוס למרכז הרחבה של ליברפול, קארילו עלה גבוה מעל כולם ונגח כדור טוב, אך למרכז השער וסחט עצירה טובה מקאריוס.
דקה 29' הדיפה נהדרת של קאריוס, הגבהה של טאדיץ', מצאה את ראשו של וורד פרוס, שנגח כדור אדיר לרשת הגבוהה של השוער, כאשר זה מתח איברים והדף את הכדור.
דקה 41' הצמד הלוהט באנגליה עשה זאת שוב, חילופי מסירות בין סאלח לפירמינו, השני החזיר בעקב וסאלח, נותר לבדו מול מקארת'י, להחמיץ הוא לא כל כך יודע וזה 0-2 קליל יש לומר של ליברפול.

         פירמינו- סאלח, הצמד הלוהט באנגליה
                          (טוויטר)

מחצית קצבית וטובה מצד שתי הקבוצות, סאות'המפטון הייתה קרובה לשיוויון אך ספגה שער שני נהדר, הצמד החם של ליברפול פשוט בלתי ניתן לעצירה.

המחצית השנייה נפתחה עם לחץ מצד ליברפול, ששלטה בקצב המשחק, סאות'המפטון ניסתה לחזור למשחק עם שער, אך לא הייתה מסוכנת.
דקה 50' כמעט וסאלח העלה את מאזנו במשחק לצמד, מאנה עלה למספרת, הכדור שלו נבלם אצל למינה וירד היישר לרגליו של סאלח, החלוץ ממצב קורץ, במרכז הרחבה, בעט את הכדור ליציע.
דקה 58' הזדמנות נהדרת למארחים לחזור למשחק, כדור חופשי נהדר של וורד- פרוס, כמעט וחדר לשער, אלא שרגל של חברו לקבוצה, סטיבנס, שניסה לדחוק מקרוב, שלחה את הכדור החוצה, ליברפול ניצלה.
דקה 70' החמצה כפולה ענקית של הצמד האדום, פירמינו קיבל רוחב על סף הרחבה ובעט כדור חזק, אך למרכז השער, מקארת'י הדף, ךא מספיק טוב, הריבאונד הגיע לרגליו של סאלח, שמול שער חשוף למדי, בעט את הכדור החוצה.
דקה 75' עוד התקפה נהדרת של ליברפול, פירמינו היה הפעם עם מסירת העומק, וויינלאדום פתח רגליים והשאיר למאנה, החלוץ בעט בסיבוב, עם רגל שמאל החלשה שלו, הכדור לא היה מספיק מדויק ויצא החוצה.
דקה 84' חילופי מסירות בין סאלח לללאנה, הקשר נותר לבדו באחד על אחד מול מקארת'י, אך הבעיטה שלו לא הייתה מדויקת ויצאה החוצה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ניצחון חשוב לקלופ וחניכיו, ליברפול חולפת על פני טוטנהאם ותשאר לפחות עד המחזור הבא במקום השלישי, סאות'המפטון מנגד ירדה אל מתחת תקו האדום.

 

הרכבים: סאות'המפטון-אלכס מקארת'י, סדריק אלבס, ג'ק סטיבנס, ווסלי הואט, ריאן ברטנארד, אוריאול רומאו (סטיבן דייויס 80'), מריו למינה (סופיאן בופאל 55'), ג'יימס וורד- פרוס (שיין לונג 70'), הוייברג פייר- אמייל, דושאן טאדיץ', גווידו קארילו.

ליברפול-לוריס קאריוס, אנדרה רוברטסון, וירג'יל ואן דייק, ג'ואל מטיפ, אלכסנדר ארנולד, וויינאלדום, אמרה צ'אן, אוקסלייד צ'מברליין (ג'יימס מילנר 59'), סאדיו מאנה, מוחמד סאלח לוברן 88'), רוברטו פירמינו (אדם ללאנה 78').

 

משחקים נוספים ששוחקו הערב ברחבי היבשת:

ליגה אנגלית:

האדרספילד- בורנמות': (1-4)- להאדרספילד כבשו, פריצ'ארד (5'), מוניה עם צמד (52', 66') ואן לה פרה חתם את תוצאת המשחק עם פנדל (95'), סטאניסלאס (13'), רק איזן זמנית עבור בורנמות'

ניוקאסל- מנצ'סטר יונייטד: (0-1)- ריצ'י (65'), כבש את השער היחיד בניצחון היקרתי של ניוקאסל מול יונייטד של מוריניו

 

ליגה הולנדית:

אייאקס- טוונטה: (1-2)- לאייאקס כבשו, קלוברט (3'), שונה בפנדל (71'), טיגאדוייני (66'), רק איזן זמנית עבור טוונטה.

אקסלסיור- ברדה: (0-0)- אקסלסיור פספסה הזדמנות לעלות במעלי הטבלה, ברדה עדיין בקלחת התחתית.

ויטסה- פיינורד: (1-3)- לפיינורד כבש, וילנה (21'), קשיה (43') וצמד של לינסן (66', 86'), הפכו עבור ויטסה, פיינורד נותרה ב 9 שחקנים בסיום המשחק לאחר שבסאצ'יקוגלו ומלאקיה הורחקחו בכרטיסים אדומים ישירים, בדקות ה 65' וה 81', בהתאמה.

כרוניגן- דן האג: (0-0)- תיקו שלא משרת את המטרות של אף אחת מהקבוצות.

 

ליגה טורקית:

גנקליק ספור- בורסאספור: (0-1)- יומלו כבש בדקה ה 24' וניצח את המשחק עבור גנקליק ספור.

קייסריספור- סיבאספור: (1-1)- רוביניו העלה את סיבאספור ליתרון עם שער ענק בבעיטה חופשית, אומוט בולוט איזן עבור הביתיים בדקה ה 66'.

אלאניאספור- קוניאספור: (2-1)- לקוניאספור כבשו, אטו (21'), סהינר (40'), דוגלאס איזן זמנית (25'), אקבבה החמיץ פנדל ופספס הזדמנות להשוות את התוצאה בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, מוקה הורחק בשורות קוניאספור בדקה ה 56', 5 דקות לאחר שקיבל את הצהוב הראשון.

בשאקשהיר- פנרבחצ'ה: (2-0)- פרננדו כבש צמד עבור האורחים, בדקות- 32' וה- 56'.

 

ליגה הודית:

מומבאיי סיטי- פונה סיטי: (2-0)- דייגו (20') ומרסלינו (83'), נתנו ניצחון יקר לפונה סיטי על היריבה ממומבאיי

דלהי דינמוס- צ'נאהין: (1-1)- אוצ'ה העלה את הביתיים ליתרון עם פנדל בדקה ה 58', מאילסון איזן וקבע את תוצאת המשחק בדקה ה 81'.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort