ספרד: ריאל פירקה את סוסיאדד בזכות שלושער של רונאלדו, אתלטיקו ממשיכה במרדף על ברצלונה

ביום שבת התקיימו 4 משחקים מהמחזור ה-23 והמשחק המרכזי התרחש בסנטיאגו ברנאבאו  – ריאל מדריד, האלופה הנוכחית שככל הנראה תאבד אותו, אירחה את ריאל סוסיאדד. ריאל העונה נראת חלש מאוד ואפילו לא  מצליחה להגיע לחמישה ניצחונות ברצף. בינואר הבלאנקוס עפו מהגביע, אחרי שהפסידו בבית 2-1 ללגאנס, אחרי שבמשחק הראשון גלקטיקוס ניצחו בחוץ 1-0 צנוע. בנוסף בבית ריאל מסיימת בתוצאות מפתיעות – הפסד 3-0 לברצלונה, 1-0 לויאריאל ובטיס והרשימה הזאת ארוכה. בנוסף ריאל הייתה צריכה לשמור על כוחותיה במשחק הזה, כי באמצע השבוע מחכה לה פריס סן ז'רמן בקרב קשה מאוד בליגת האלופות. בשל כך זידאן החליט שלא לעלות עם שלישיית BBC, נתן מנוחה לגארת' בייל ופתח במערך 4-4-2 עם בנזמה ורונאלדו בחוד ובצדדים עם אסנסיו ו-ואסקס בצדדים. מבחינת סוסיאדד העונה הזאת גם מאכזבת – הקבוצה נמצא במקום ה-14, למרות שכמה ניצחונות יכולים להקפיץ את הקבוצה ישר למקום באירופה, עקב הצפיפות גדולה באמצע הטבלה. בשביל זה הקבוצה מסוסיאדד חייבת לנצח ועם זה לקבוצה יש בעיות לא קטנות – בינואר הבאסקים הפסידו בכל ארבעת משחקי הליגה, אך פתחו את פברואר עם ניצחון ענק על דפורטיבו 0-5. מבחינת ההרכב סוסיאדד היתה צריכה היום להסתדר ללא הכובש המצטיין שלה, וויליאן חוסה הפצוע, ובנוסף ללא יאנוזאי והמגן קרלוס מרטינס שגם לא היו כשירים למשחק.

המשחק נפתח משער מהיר של ריאל בדקה הראשונה! רונאלדו ביצע הגבהה מצד שמאל למרכז הרחבה ו-ואסקס נגח את הכדור לפינה של רולי 0-1 מהיר מאוד של בלנקוס.

ריאל פתחה את המשחק סוער מאוד וכבשה את השער הראשון כבר בדקה הראשונה (קרדיט:twitter)

ריאל קיבלה הרבה ביטחון לאחר השער המהיר ובדקה ה-7 ריאל קיבלה הזדמנות ענקית לכבוש את השני – מרסלו חטף את הכדור מפרייטו ומסר אותו לבנזמה, הצרפתי יצא למפגש עם רולי, אך שוב הראה את היכולת הבינונית שלו העונה ובעט את הכדור לקורה. לאחר הפתיחה הטובה, ריאל נרגעה והתקשתה למצוא פרצה בהגנה הצפופה של הבאסקים. אסנסיו בדקה ה-23 קיבל הגבהה מוואסקס, אך למרקוס יצא פחות מוצלח כמו לוואסקס והכדור לאחר הנגיחה של אסנסיו הגיע לידיים של רולי. בדקה ה-27 רונאלדו, אחרי כמה החמצות, הצליח לכבוש את השער! מרסלו פרץ מצד שמאל ומסר רוחב למרכז הרחבה ורונאלדו בנגיעה אחת העביר את הכדור לרשת 0-2 לבלאנקוס.

רונאלדו הצליח לכבוש שער לאחר כמה ניסינות לא מוצלחים (קרדיט:twitter)

בדקה ה-32 מודריץ' מסר מסירה מדהימה והוציא את רונאלדו למפגש מול רולי, הפורטוגלי עבר את השוער ופירגן לבנזמה שהיה בעמדה נוחה יותר, אך הצרפתי בעט במגן של סוסיאדד והכדור יצא החוצה, עוד החמצה של הצרפתי. לאחר  דקה רונאלדו קיבל הזדמנות ענקית לכבוש צמד, לאחר מסירה של ראמוס שנגח לרונאלדו שהיה לבד ברחבה, אך כריסטיאנו בעט את הכדור לקורה. בדקה ה-34 ריאל מדריד המשיכה לדרוס את סוסיאדד! קרבאחל נע מצד ימין למרכז ומסר לקרוס, והקשר הגרמני בנגיעה אחת העביר את הכדור לפינה הגבוה של רולי, בעיטה מושלמת מחוץ לרחבה וזה 0-3 לריאל.  

טוני קרוס הצטרף לחגיגה של ריאל בהשמדה של סוסיאדד עם השער הנפלא (קרדיט:twitter)

עברו עוד 3 דקות ורונאלדו כבש צמד! הגבהה של מודריץ' מהקרן ופורטוגלי התרומם מצויין ונגח את הכדור לפינה 0-4 המשפיל בדקה ה-37.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
רונאלדו מחזיר לאט לאט את הביטחון שלו וכבש צמד חשוב (קרדיט:twitter)

המחצית הסתיימה ב0-4 המשפיל של ריאל שפשוט פירקה את הבאסקים ושני הצדדים היו מוכנים כבר לסיים את המשחק הזה לאחר המחצית הזאת.

ריאל סוסיאדד פתחה את המחצית השנייה הרבה יותר טוב מהראשונה ובדקה ה-52 בעטה בעיטה ראשונה למסגרת ועוד איזה בעיטה! לאחר הקרן נגח חואנמי, וכדור פגע בקורה ויצא החוצה. ריאל הגיבה לאחר 2 דקות, כאשר קרוס בעט לאחר מסירת רוחב של קרבאחל, אך הכדור הגיע לידיים של רולי. לאחר מכן הקצב של המשחק ירד משמעותית, בשל המשחק באמצע השבוע והתחושה שהמשחק כבר גמור. ייראמנדי בדקה ה-69 קיבל הזדמנות מצויינת לכבוש מבעיטה חופשית, אך הקשר שלח את הכדור טיפה מעל המשקוף. בדקה ה-74 באוטיסטה כבש את השער המצמק! קרבאחל לא סגר טוב את באוטיסטה שהיה על סף הרחבה, הוא התקדם פנימה ושלח את הכדור לפינה של נאבאס 1-4 לריאל, שנענשה על המחצית השנייה האנמית.

עברו 6 דקות ורונאלדו כבש את השלישי! בייל בעט מחוץ לרחבה, הכדור הגיע לידיים של רולי, אך הכדור ברח לו ורונאלדו היה הרני, הוא חטף את הכדור וכבש לשער הריק 1-5 בדקה ה-81.

רונאלדו נותן הצגה בברנאבאו וכבש שלושער חשוב (קרדיט:twitter)

אך כמה שהופעה התקפית של ריאל היום היתה טובה, ככה המשחק הגנתי מאכזב. לאחר 2 דקות, הגבהה אל הרחבה הסתיימה בנגיחה של חואנמי שהעביר את הכדור לרגל של אקס ריאל ייארמנדי שהעביר את הכדור בנגיע אחת לפינה של נאבאס 2-5 משוגע לבלנקוס. 

רונאלדו בדקה ה-90 היה קרוב מאוד לכבוש את הרביעי, אך לאחר הגבהה של קרוס מבעיטה חופשית, רונאלדו נגח את הכדור לא מספיק מדוייק והכדור חלף ליד הקורה. בדקה ה-90+2 בנזמה החמיץ עוד הזדמנות ענקית – בייל מסר רוחב כשהצרפתי היה לבד במרכז הרחבה, אך שלח את הכדור מעל המסגרת וקיבל על זה שריקות בוז מהאוהדים. בזה המשחק הסתיים וריאל ביחד עם רונאלדו מחזירה לעצמה ביטחון לקראת משחק כנראה הכי חשוב של העונה נגד פ.ס.ז' באמצע השבוע. משחק ההגנה של ריאל מעלה הרבה שאלות כמו גם המקום של בנזמה בהרכב. סוסיאדד מצד שני, עם הופעת הגנה נוראית ומאמן של סוסיאדד קרוב מאוד לאבד את התפקידו בקצב הזה.

הרכבים:

ריאל מדריד: נאבאס, קרבאחל, ראמוס, וראן, מרסלו, ואסקס(איסקו דק' 63), מודריץ'(קובאצ'יץ' דק' 63), קרוס, אסנסיו(בייל דק' 73), בנזמה, רונאלדו

סוסיאדד: רולי, אודריוסולה, אלוסטונדו, נאבאס, לה בלה, פרייטו, ייראמנדי, זורוטוזה(זובלדיה דק' 60), אויארזבאל, חואנמי(גורhדי דק' 83), קנאלס(באוטיסטה דק' 60)

שאר התוצאות של המשחקי יום שבת בליגה הספרדית:

ויאריאל 1 – 2 אלאבס (כבשו: באקה דק' 77 – אלי דק' 39, גומס דק' 71)

מלאגה 0 – 1 אתלטיקו מדריד (כבש: גריזמן דק' 1)

לגאנס 0 – 0 אייבר

תוצאות של המשחקי יום שבת בליגה ההולנדית:

אוטרכט 2 – 1 זוולה (כבשו: קרק דק' 17, לביאד דק' 23 – סאימק דק' 90+3)

הראקלס 1 – 0 ווילם (כבש: ורמיי דק' 45)

ספרטה רוטרדם 1 – 2 איינדהובן (כבשו: דוגאל דק' 6 – ברגווין דק' 41, 56)

אלקמאר 0 – 0 ונלו

הרנביין 1 – 1 רודה (כבשו: וירמן דק' 74 – נגומבו דק' 35)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort