10 המתאבקים הכי אוברייטד אי פעם

מספר 10 – רומן ריינס

רומן ריינס הוא הניסוי הכושל וינס ליצור כוכב על. הקהל לא סובל אותו, המתאבקים בחברה וגם לא בחברה שלא סובלים אותו ובהחלט יש סיבה לזה. רומן אחלה בזירה אבל יש לו לעבוד הרבה כדי להיות מישהו שיכול להוביל חברה על הכתפיים. במיקרופון רומן משתפר בזמן האחרון אבל עדיין לא שפיץ. במצבו בנוכחי אני מאמין שהרצף הכי גדול במיין איבנט של רסלמניה הוא מוגזם ואולי עדיף שוינס לא יכניס את הניסוי שלו לגרון שלנו בלי לפתח אותו עוד טיפה.

נסה שוב וינס (אתר הWWE)

מספר 9 – פאנק

הרבה אנשים קוראים לפאנק "המתאבק הכי טוב אי פעם" למרות שבפועל הוא לא קרוב לזה. פאנק מתאבק טוב, אבל לא יותר מזה והקרב היחיד בקריירה שלו שהיה טוב גורם לכולם לטעון שהוא מעולה ושאין יותר טוב ממנו, אבל חוץ מהקרב הזה הוא מיסמס את רוב הקרבות שלו.

הוא טוב אבל לא עד כדי כך (thesun.co.uk)

מספר 8 – ג׳ון סינה

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

כשאתה אומר היאבקות בימים אלו, השם הראשון שקופץ לראש הוא ג׳ון סינה. הוא טוב על המיקרופון, הוא אחלה של מתאבק אבל הוא לא הסכין הכי חדה במגירה, כמעט כל פעם שהוא החזיק באליפות הייתה בשביל לקדם מכירות צעצועים והוא הביא לעולם את אליפות הספינר שדי הרסה את כל היוקרה של אליפות העולם.

באתר היה כתוב שאמור להיות פה מישהו….. (אתר הWWE)

מספר 7 – דה רוק

דווין ג׳ונסון מלא בכריזמה עד הגג אבל חסר כל יכולת זירה. הוא אומנם דמות מאוד מהנה מבחינת כריזמה ויכולת דיבור. מבחינתי הוא עושה מה שהוא עושה על המיקרופון יותר טוב מכל אחד אחר אי פעם אבל עדיין חסרה לו יכולת היאבקות בשביל להיות המתאבק האולטימטיבי.

אני תתרן, אני לא מריח מה אתה מבשל….. (profightdb)

מספר 6 – ברוק לזנר

בא, F5, מנצח את הקרב ולוקח את השיק. זאת הייתה הרוטינה של ברוק לזנר מאז תחילת הקריירה, כל אליפות שהוא זכה בה חסרת כל משמעות וכל שלטון אליפות שלו שווה ערך לשלטון של ג׳ינדר מהאהל, הסיבה היחידה שהוא זכה באליפות היא סטרואידים.

תגרמו לזה להגמר (אתר הWWE)

מספר 5 – ביג שואו

הסיבה היחידה שביג שואו קיבל פוש זה הגודל הענקי שלו. השמועה מספרת שאם תעברו על כל קרב בקריירה שלו (חוץ מהראמבלים), לא תמצאו קרב טוב אחד!! והשמועה גם נכונה, גם מול יריבים שאי אפשר לפשל נגדם הוא פישל והוכיח את עצמו בתור אחד המתאבקים הגרועים ביותר אי פעם.

יותר כמו "ביג דיל" (אתר הWWE)

מספר 4 – דיזל

דיזל הוא דוגמה קלאסית למתאבק שלא היה מקבל שום פוש אם הוא לא היה מקושר לאנשים הנכונים. עם סט של 3 מהלכים ואיטיות יתר בזירה אני גאה להכריז עליו כתור מתאבק פחות טוב ממני וזה לא דבר טוב.

בעולם מתוקן זה לא היה קורה (wetalkwrestling)

מספר 3 – גולדברג

היצור לא ידע, לא יודע ולא ידע להחזיק יותר מ10 דקות בזירת היאבקות. הוא סתם קיבל רצף עצום של ניצחונות כי מחלקת הבוקינג של WCW היא זבל טהור, אפילו אני יכול למכור קרב יותר טוב ממנו (וזה בא ממישהו שאפילו לא מצליח לבצע RKO אחד נורמלי) וגם כאשר הוא חזר לריצה אחרונה הוא פשוט ביסס את האליפות האוניברסלית בתור אליפות "הפארט טיים".

2017 העבר כבר כאן (אתר הWWE)

מספר 2 – ריק פלייר

אם נודה בזה, פלייר היה מתאבק איטי ומשעמם, הוא לא היה מעולה על המיקרופון, הוא גנב את הגימיק שלו ממתאבק מת ואת הנעילה האייקונית "שלו" הוא גם העתיק ואפילו בהעתקה הוא הצליח לפשל (עד כמה גרוע אפשר להיות בלהחזיק למישהו את הרגל). הוא זכה ביותר מדי אליפויות עולם ביחס למה שתיארתי עכשיו ואולי הסיבה היחידה שהוא לא במקום הראשון זה כי הוא לא קבר מתאבקים אחרים

מתאבק גרוע סך הכל (אתר הWWE)

.

מספר 1 – האלק הוגאן

האלק הוגאן הוא אולי המתאבק הכי אייקוני אי פעם, אבל ביחס ליכולת שלו בזירה הוא המתאבק הכי אוברייטד בכל הזמנים. כל הקריירה שלו הוגאן התעסק בלקבור כשרונות צעירים שהיו אמורים לקבל פוש שיהפוך אותם לאייקון הבא של ההיאבקות. בנוסף הוא זכה ביותר מידי אליפויות ביחס לגיל המופלג שהוא זכה בכל האליפויות האלה, ביחס לכוכבים שהיו באותה תקופה וביחס לזה שלא היה מגוון גדול של אליפויות ביחס להיום.

הוא גם אלוף הIWGP הראשון (Pinterest)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort