איטליה: גנואה היממה את האולימפיקו עם ניצחון מרשים 1-2 על לאציו

המחזור ה 23 בליגה האיטלקית, המשחק שנועל את משחקי המחזור, קרב קצוות מעניין בין לאציו, השלישית, שמארחת את גנואה ממעמקי הטבלה.
לאציו מגיעה למשחק הערב לאחר 2 משחקים בהם לא ניצחה, שניהם מול מילאן, האחד בליגה בו הפסידה הקבוצה 2-1, במשחק שקטע ריצה נהדרת של 8 משחקים ללא הפסד, בהם 6 ניצחונות, אלא שבבית המאזן של לאציו טוב בהרבה, 5 ניצחונות רצופים בהם לאציו מבקיעה בצרורות ובמאזן של 2-17 מבחינת השערים.
לאציו פייבוריטית ברורה למשחק וניצחון שלה הערב יבסס את מעמדה במקום השלישי בטבלה וירחיק אותה עד כדי 4 נקודות מאינטר הרביעית.
מנגד ניצבת לה גנואה, האורחים מגיעים למשחק הערב, בידיעה שכל נקודה חשובה, המרחק של 5 הנקודות מהקו האדום, בוודאי מלחיץ את המערכת.
האורחים מגיעים לאחר 4 משחקי חוץ, בהם הקבוצה אספה 2 נקודות בלבד ולא כבשה ולו שער זכות בודד, אין ספק שהקבוצה של ג'וריץ' לא אוהבת לצאת מגבולות העיר.
גנואה חייבת נקודות כדי לברוח מהתחתית הבוערת, לאציו מנגד רוצה ליגת האלופות וניצחון הערב והיא תעשה צעד נוסף אל עבר המטרה, הסטטיסטיקה מספרת שגנואה לא ניצחה באולימפיקו כבר 3 שנים, האם הערב היא מסוגלת לקחת את הנקודות?.

מהלך המשחק:
המשחק נפתח והמגמה ברורה לעין כבר מההתחלה, לאציו שלטה בקצב המשחק והפעילה לחץ גבוה בחצי המגרש של גנואה, שמצידה נלחצה לאחור וניסתה לצאת בהתקפות מתפרצות.
דקה 7' המארחים עם ניסיון ראשון, פאנדב השתחרר וסידר לעצמו מצב בעיטה, על סף הרחבה, הבעיטה שלו הלכה למסגרת אך לא הייתה מספיק טובה וסטראקושה היה במקום כדי לאסוף את הכדור.
דקה 13' לאציו נכנסה לעניינים, הגבהה טובה למרכז הרחבה, מצאה את ראשו של פארולו, שנגח כדור טוב, אך לא מספיק מדויק והכדור חלף על פני הקורה ויצא, מצב ראשון מעניין למארחים.
דקה 20' שוב היה זה פארולו, הפעם החמצה גדולה עוד יותר, הקשר מצא עצמו לבד על נקודת הפנדל והמשיף הנגיחה כדור טוב שהוגבה אליו, הנגיחה שלו שוב לא הייתה מספיק מדויקת ופספסה את המסגרת של פרין, פארולו שוב היה קרוב.
דקה 35' לואיס אלברטו השתחרר מהשמירה עליו ומ 25 מטרים מטרים, שלח כדור אדיר לכיוון החיבורים של פרין, למזלו של השוער, הכדור חלף סנטימטרים ספורים מהמסגרת.
דקה 40' דייגו לז'אלט, קיבל כדור עומק וסיים התקפה מתפרצת של גנואה, עם בעיטה טובה לשערו של סטראקושה, שהיה עירני וקלט את הכדור.
דקה 41' לואיס אלברטו שוב ניסה את מזלו עם בעיטה מחוץ לרחבה, הכדור שלו היה חזק, אך למרכז השער, לפרין לא הייתה בעיה להתמודד עם הבעיטה.
מחצית ראשונה חלשה, מצד שתי הקבוצות, לאציו לא הציגה את היכולת שאנו רגילים לראות ממנה, גנואה מבחינתה יכלה להיות מרוצה ממהלך המשחק.

המחצית השנייה נפתחה באותה מגמה, לאציו המשיכה לשלוט ולהכתיב את הקצב, גנואה נלחצה לשערה.
דקה 53' לוקאס לייבה קיבל כדור רוחב, על סף הרחבה, הקשר השתחרר מהשמירה עליו ושלח בעיטה חזקה לפינה של פרין, הכדור פגע בבלמה של גנואה והוסט החוצה, מזל גדול לאורחים.
דקה 55' פאנדב הימם את האולימפיקו!, גלאבינוב קיבל כדור רוחב נהדר במרכז הרחבה והשאיר כדור בעקב לעברו של פאנדב, שנהנה מסגירה רעה של דה פריי, כדי לקבוע 0-1 מפתיע מאוד עבור גנואה.
עם השער של פאנדב המשחק קיבל תפנית והפך להיות משחק של ריצות מחוף אל חוף, התקפות מתוגברות של לאציו, אל מול המתפרצות המסוכנות של גנואה.
דקה 59' התגובה של לאציו לא איחרה לבוא, קאסרס הגביה כדור לרחבת האורחים, מרקו פארולו הסתנן מאחורי השומרים שלו והתגנב ראשון אל הכדור ובנגיעה אחת גאונית, שלח את הכדור לפינה הרחוקה של פרין ואיזן את התוצאה בזמן מבחינת לאציו, 1-1.
דקה 78' כדור ארוך של לייבה מצא את לואיס אלברטו, הקשר שהיה בזווית לא נוחה במיוחד, באגף ימין של לאציו, בחר לבעוט מהאוויר כדור חד לפינה של פרין וסחט הדיפה טובה מהשוער, שמבחינתו בהופעה טובה ללא שגיאות.
דקה 80' האולימפיקו בהלם!, מרטין קאסרס טעה בהרחקת כדור ארוך שנשלח לעברו בחצי המגרש של לאציו, לזאלט ארב לו מאחור וחטף את הכדור בדרך לאחד על אחד מול סטראקושה, הקשר לא התבלבל וקבע 1-2 מפתיע לגנואה, השופט אישר את הגול, אך במבט שני אלך מול מסכי הטלוויזיה השופט החליט לפסול את השער בטענה לנגיעת יד של לזאלט בעת הרווחת הכדור.
דקה 85' הזדמנות נהדרת ללאציו, שכמעט השיגה את השער המיוחל, נאני שלח כדור עומק נהדר לאימובילה, החלוץ בעט כדור חזק תוך כדי סיבוב, לפינה הימנית של פרין, השוער ירד טוב והדף

דקה 92' הפעם אף אחד לא ייקח מלזאלט את השער, הגבהה נהדרת של אילמארק מצאה את הראש של הקשר המוכשר של גנואה, שהתגנב מאחורי הגנת לאציו ונגח כדור אדיר לפינה של סטראקושה, הכדור חדר פנימה וגנואה בדרך לניצחון מהדהד 1-2 לאורחים

 

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הרכבים: לאציו- תומאס סטראקושה, מרטין קאסרס, סטפן דה פריי, סטפן ראדו, אדם מרוסיץ' (פליפה אנדרסון 70'), מרקו פארולו, לוקאס לייבה, אלכסנדרו מורג'ה (נאני 70'), ג'ורדן לוקאקו (פטריק 83'), אלברטו לואיס, צ'ירו אימובילה.

גנואה- מתיה פרין, ארווין זוקאנוביץ', לוקה רוזנטיני, דוידה ביראצ'י, דייגו לז'אלט, אוסקר אילמארק, אנדראה ברטולאצ'י, לוקה ריגוני (ז'וזה מדיירוס 65'), פדרו פריירה (דרקו לזוביץ' 84'), אנדריי גלאבינוב, גוראן פאנדב (דניאל בסה 87').

 

משחקים נוספים ששוחקו הערב ברחבי אירופה:

ליגה ספרדית: 

לאס פאלמאס- מלאגה: (0-1)- אלן חאלילוביץ' כבש עבור לאס פאלמאס בתוך תוספת הזמן (91') ונתן לה 3 נקודות יקרות במאבק על ההישרדות, מלאגה ממשיכה להידרדר ונראית בדרך הבטוחה לירידה.

 

ליגה פורטוגלית:

מאריטימו- פורטימוננסה: (3-0)- לפורטימוננסה כבשו, פאבריסיו עם צמד נהדר בפתיחה (12', 17'), טבאטה כבש בדקה ה 29' את השלישי וקבע את תוצאת המשחק, פורטימוננסה בורחת מהתחתית, מאריטימו נשארת במקום טוב באמצע.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort