אנגלי קלאסי

עוד שבוע ועוד מחזור מלא במשחקים בפריימר ליג, שלכל קבוצה אלו משחקי עונה ולכל מפגש יש חשיבות להמשך. הנה חלק מהמפגשים של המחזור ה-26.

ליברפול- טוטנהאם (ראשון 18:30, אנפילד)

עוד משחק עונה שרק הפריימר ליג יכול לספק. ליברפול, מלכת המשחקים הגדולים, פוגשת את טוטנהאם, שניצחה את את יונייטד במשחק האחרון, לקרב על המקום ברביעייה הראשונה. האדומים מגיעים למשחק אחרי שהתאוששו מהנפילה ב-2 המשחקים האחרונים עם ניצחון מוחץ על האדרספילד והיא רוצה להמשיך עם מה שהיא יודעת הכי טוב- לנצח קבוצות גדולות. קלופ מגיע למשחק בידיעה שאם הוא מפסיד בבית טוטנהאם עוברת אותם ויכולה לרוץ לרביעייה ולהשאיר אותו בחוץ והמטרה היא לנקום על התבוסה 4:1 מהמשחק הקודם. בצד השני, טוטנהאם מגיעה למשחק אחרי שבמחזור האחרון נתנה משחק מדהים שנתן נוקאאוט למוריניו ופוצ'טינו מתכנן אחד כזה גם לקלופ. אחרי שהיה שלב שנראה שטוטנהאם תאבד את הפסגה, היא נתנה קאמבק ועכשיו היא נמצאת 2 נקודות מהרביעייה הראשונה שאליה כל כך רוצה להגיע. ניצחון באנפילד והיא עוברת עוד משוכה קשה ועל הדרך תופסת את המקום שלהם ברביעייה. התרנגולים מקווים ליצור לעצמם רצף חשוב לפני הרגעים המכריעים של העונה.

טוטנהאם חוגגת במפגש הקודם בין שתי הקבוצות. ועכשיו? (itv)

שחקנים בולטים: כולם מסתכלים על סלאח ומאנה, אך פירמינו מבחינתו עובר עונת שיא שקצת מתפספסת על ידי הצופה הממוצע. בצד השני קיין יכול להגיע לציון דרך של 100 שערי פריימר ליג, וגם נקווה לראות את לוקאס מורה הרכש הטרי משחק לראשונה במדי התרנגולים.

הימור שלי- 3:2 ענק לתרנגולים שנותנים לקלופ שעות מחשבה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ארסנל- אברטון (שבת 18:30, אמירויות)

קרב מסקרן מלא בשמות מעניינים מול הלוזרית ששואפת להיות ווינרית למי שהרגה לעצמה את הציפיות לעונה הזאת. ארסנל באה אחרי חלון העברות משוגע מבחינתה מצד אחד, אבל אחרי הפסד מביך לאחרונה בטבלה והיא רוצה רק קצת נקודות שיחזירו אותה לקרב על הרביעייה הראשונה. ונגר מנסה להרכיב קו התקפה מפלצתי אך זה לא יעזור לו אם לא ישפר את היכולת הדלילה של ההגנה שלו. בצד השני אצל אברטון כבר די התייאשו מהעונה הזו. אחרי פיטוריו של קומאן הקבוצה התאוששה תחת סאם אלרדייס והיא נמצאת במקום השני, אחרי שלא ניצחו העונה אפילו לא פעם אחת קבוצה מהטופ 6 הנוכחית. היא יודעת שרק אם תמשיך את הרצף מהניצחון על לסטר בשבוע שעבר, תוכל לחזור למאבקים לליגה האירופית שנראו די אבודים בתחילת העונה ואולי לנקום על החמישייה מהמפגש הקודם.

שחקנים בולטים: מעניין עם נזכה לראות לראשונה את רביעיית ההתקפה המשוגעת- לאקזט, אוזיל מקיטריאן ואובמיינג משחקים יחדיו תחת ונגר, בדרך אולי לדרך חדשה. בצד השני וולקוט, שכבש צמד במחזור האחרון מול לסטר, מקווה להמשיך את היכולת הטובה גם נגד האקסית.

הימור שלי- 2:0 לארסנל שיוצאת לדרך חדשה.

ברנלי- מנצ'סטר סיטי (שבת 14:30, טרף מור)

אחת ההפתעות היותר נעימות העונה פוגשת את המפלצת ממנצ'סטר. סיטי, שמחזיקה במקום הראשון מאז סוף ספטמבר והפסידה פעם אחת בלבד העונה נמצאת במצב מטורף לקראת החזרה של ליגת האלופות והיא יודעת שהיא לא רוצה לאבד נקודות לקראת תחילת תקופת העומס שתחל בעוד שבועיים, והמשחק הזה יכול להיות מוקש. לא יודע עם פפ מאמין שמישהי תיקח לו את האליפות אך הוא לא רוצה לקחת סיכונים. בצד השני ברנלי שהפתיעה כל העונה, ב-7 המשחקים האחרונים לא הצליחה לנצח ומאז הניצחון על צ'לסי במחזור הראשון לא ניצחה אף אחת מהשישייה הראשונה, והמטרה תהיה לשמור על המקום הזה עד סיום העונה כדי לשמור על אירופה כדי להשיג משהו מעשי מהעונה המופלאה הזו.

שחקנים בולטים: הצמד סטרלינג את אגווארו נראה בלתי ניתן לעצירה ונראה מה ינסו לעשות בברנלי כדי לצאת בזול, אולי אפילו נראה את לאפורט בהופעת בכורה.

סטרליג את אגווארו. בלתי ניתנים לעצירה (daily star)

הימור שלי- 3:0 קליל לאלופה שבדרך.

עוד בפריימר ליג המחזור:

צ'לסי ויונייטד ינסו לצאת מההפסדים הקשים מהמחזור הקודם מול ווטפורד והאדרספילד בהתאמה, לסטר מקווה להתאושש מסערת מאחרז מול סוונזי. ברייטון- ווסטהאם, בורנמות'- סטוק, ווסט ברומיץ'- סאות'המפטאון, קריסטיאל פאלאס- ניוקאסל.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort