בופון עצר פנדל, טוונטה עלתה לחצי הגמר בגביע ההולנדי

המשחק הראשון של חצי-גמר הגביע האיטלקי התקיים היום כאשר אטאלנטה אירחה את יובנטוס למשחק הראשון מבין שניים. אטאלנטה שנמצאת בעונה סולידית וכרגע ממוקמת במקום השמיני בליגה, קיוותה שמאבק הצמרת של יובנטוס עם נאפולי יקשה עליה היום, ואולי בכך היא תוכל להפריע לה בקרב על התואר השני בחשיבותו באיטליה. יש להזכיר שהפעם האחרונה שאטאלנטה העפילה לגמר הגביע הייתה אי שם בעונת 95/96. אצל יובנטוס, יומיים אחרי שחגג 40, חזר בופון לבין הקורות של "הגברת הזקנה" וזה לאחר הפציעה שליוותה אותו בשבועות האחרונים. אז מה היה לנו היום?

הרכב אטאלנטה: בריסטה, טוליו, פולומינו, מסיילו, האטובר, דה רון, פרולר, קסטאן, כריסטנטה (מוסה ברו, דקה 76'), קורנליוס (איליציץ', דקה 46'), גומז (פטאנייה, דקה 82').

הרכב יובנטוס: בופון, דה-שיליו, באנטיה (ברזגלי, דקה 82'), קייהליני, אלכס-סנדרו, חדירה, פיאניץ' (בנטנקור, דקה 90'), מטואידי, דאגלס-קוסטה (ברנרדסקי, דקה 63'), מנדז'וקיץ', היגוואין.

דקה 3: הערפל הכבד שעטף את ה"אתלטי-אזורי" לא הפריע לפפיטה היגוואין לפרוץ את הגנת אטאלנטה, להגיע לאחד על אחד מול בריסטה ולקבוע 1-0 מהיר ליובנטוס.

כבש מוקדם, היגוואין.
                  (twitter-juventusFC)

דקה 23: באנטיה שניסה להרחיק כדור מהרחבה בטעות נגע בידו בכדור, הערפל הקשה בהתחלה על השופט לראות את נגיעת היד והוא לא שרק לכדור עונשין. לאחר מספר שניות השופט החליט שהוא הולך למצלמות ולאחר הסתכלות בם הוא ראה את הפנדל הברור והצביע על הנקודה הלבנה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

דקה 25: אלחנדרו דריו גומז ניגש לבעוט את הכדור, הוא בעט אותו חזק ונמוך לפינה השמאלית של בופון שהימר נכון ולקח את הפנדל! עדיין 1-0 ליובנטוס.

דקה 28: הרמה של אלכס סנדרו הגיעה להיגוואין שהעיף את הכדור מעל השער.

דקה 36: מנדז'וקיץ' השאיר כדור למטווידי, אך הקשר הצרפתי שבעט כמטר מחוץ לרחבה שלח את הכדור כמטר מעל המשקוף.

המחצית הראשונה הסתיימה בתוצאה 1-0 ליובנטוס ששלטה ברוב דקות המשחק.

המחצית השנייה נפתחה דווקא בשליטה קלה של אטלנטה שהגיעה מספר פעמים לאיזור הרחבה אך לא הצליחה לסכן באמת את שערו של ג'יאנלואיג'י בופון. לאחר הדקות הראשונות ההובלה התחלקה בין שתי הקבוצות שהרבו להניע את הכדור בעיקר במרכז המגרש, ושתיהן לא הצליחו כל-כך להגיע למצבים מסכנים.

לא היה טוב היום והוחלף אחרי 63'                         דקות, קוסטה.
             (twitter-juventusFC)

דקה 73: דה-שיליו הרים כדור מאגף ימין, מנדז'וקיץ' היה זה שהגיע לכדור עם הראש אך הכדור לא הלך למסגרת.

דקה 76: היגוואין החליט שהקצב קצת איטי לו מידי, והוא לקח את הכדור והתחיל לרוץ לכיוון השער של אטאלנטה, אך ההגנה של האורחים עצרה אותו בעבירה כ-35 מטרים בערך מהשער. בדקה הזאת גם נכנס באטאלנטה מוסה ברו בן ה-19 מגמביה להופעת בכורה בקבוצה. היה אפשר לשמוע שהקהל הביתי מאוד שמח לראות אותו במגרש.

דקה 79: איליציץ  בעט את הכדור מתוך הרחבה, אך הכדור פגע בחברו לקבוצה גומז ומשם בקלילות לידיים של בופון.

דקה 84: שוב היגוואין לקח על עצמו את האחריות לנסות לסגור את המשחק, כשהוא עבר שני שחקני הגנה ובעט כדור ממרחק של כ-18 מטרים, אך הכדור הלך החוצה.

דקה 86: הרמה של מסייולו לא מצאה אף אחד מעבר לידיים של בופון.

דקה 88: בלאגן שלם היה ברחבה של יובנטוס, פאטנייה הגיע למצב ההבקעה הטוב ביותר שהיה לאטאלנטה חוץ מהפנדל אבל בופון יצא נהדר לכדור, אחר מכן עוד נסיון בעיטה של איליציץ' נהדף על ידי קיילני ולאחר מכן הורחק.

דקה 95: ניסיון הבקעה אחרון היה לאטאלנטה כאשר הם קיבלו כדור חופשי ממרחק של 20 מטרים מהשער של בופון, איליציץ' הרים את הכדור שהורחק באגרוף על ידי השוער הותיק, לאחר מכן הרמה של מוסה ברו הורחק שוב, ובכך השופט שרק לסיום המשחק כשהתוצאה היא 1-0 ליובנטוס.

ניצחון חוץ ל"גברת הזקנה" במשחק הראשון, הגומלין התקיים בסוף פרבואר. מחר התקיים המשחק השני בין מילאן-לאציו.

השער שלו היה גם היחידי במשחק, היגוואין.
                (twitter-juventusFC)

גם בהולנד היה היום משחק גביע כשטוונטה מהליגה הראשונה פגשה את קמבור מהליגה השנייה בשלב רבע-הגמר:

טוונטה, שבליגה בעיקר מנסה לברוח ממחזור למחזור מהתחתית, ניצחה הערב 1-3 את קמבור שנמצאת במרכז הטבלה בליגה השנייה, ועלתה לשלב חצי-הגמר.

לגיונרים:

בעוד מכבי ת"א מנסה להחתים במהרה את גידי קניוק, יצאה קבוצתו-פחטקור לקאטר, למשחק פלייאוף בליגת האלופות של אסיה מול אל גאראפה-קבוצתו של ווסלי סניידר שגם הוסיף שער מהנקודה הלבנה, ובעזרתו אל גאראפה ניצחה 2-1 ושלחה את שוטה ארבלאדזה וקבוצתו להתרכז בליגה. האם מהמחזור הבא הם יהיו בלי הישראלי שלהם, קניוק?

סלטיק ניצחה היום במסגרת הליגה את הארטס בתוצאה 1-3, ניר ביטון שלנו נרשם בסגל וישב על הספסל, אך לא שותף.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort