התחלות חדשות, הזדמנויות חדשות

לילה 1

מייקל אלג׳ין נגד קאטסויה קיטאמורו

הקרב היה בדיוק מה שהייתם מצפים משני מתאבקים כאלה, הוא היה הקרב הכי גרוע בקארד ודיי הזכיר קרב של WWE, הקרב נגמר באלג'ין בומב לניצחון.

אלג׳ין בומב (אתר NJPW הרשמי)

קושידה, טייגר, לייגר, נאקאנישי וטנזן נגד סוזוקי גאן

הקרב היה מלא בשטויות ובדברים שמצפים מקרבות של 5 על 5. בסופו של דבר הקבוצה של הפייסים ניצחה עם הוברבורד לוק של קושידה על טאקה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
ההוברבורד הכי טוב בעולם (אתר NJPW הרשמי)

טורו יאנו וטומוהירו אישי (כאוס) נגד יאג׳ירו טאקאהאשי וצ׳ייס אוונס (בולט קלאב)

יחסית מיידית אחרי ההתחלה של הקרב אוונס הראה שהוא לא רוצה להלחם נגד אישי, אישי העביר את הטאג ליאנו והיה קצת אקשן, יאנו נחתך מניסיון להוריד את ההגנות של הטרנבאקל, צ׳ייס ניסה לרמות ואישי השמיד את אוונס וטאקאהאשי.

שימו עליהם חגורות (אתר NJPW הרשמי)

באד לאק פאלה וG.O.D {בולט קלאב} (c) נגד טאגוצ׳י, טוה הנארה וטוגי מקבה על אליפות השלשות.

הקרב היה טוב, הבולט קלאב הראו דומיננטיות והשמידו את טאגוצ׳י, הקרב היה מלא בהיילייטים אבל היה קצר מדי לטעמי. הסיום של הקרב היה דרים קאצ׳ר של טאמה טונגה על הנארה וטוב שדווקא הנארה חטף את ההפסד.

והנה תמונה של הטאמה טונגה המצוי (אתר NJPW הרשמי)

הנגמן פייג׳, מארטי סקארל וקודי (בולט קלאב) נגד ג׳וייס רובינסון, קוטה איבושי ודייויד פינליי.

הקרב היה מעולה, הקצב היה מהיר והיה בתוכי מחשבה שאולי הגיע הזמין של פינליי לחזור למחלקת הג׳וניור, הבולט קלאב הראו סימנים מובהקים של הילים. הקרב הגביר את השנאה בין קודי לקוטה איבושי ובנה חלק מהיום השני של האירוע. הנגמן ניצח את הקרב עם רייט אוף פאסאייג׳ על פינליי.

זה אמיתי? (אתר NJPW הרשמי)

הירומו טאקהאשי וטטסויה נאיטו (LIJ) נגד וויח אוספריי ויושי האשי (כאוס)

הקרב היה קלאסי, נאיטו וטאקאהאשי ניסו לנקום על אירועי קינגדום, אוספריי ויושי הראו אמביציה וכל הקלפים היו מסודרים על השולחן לקרב טוב. המומנטום משתנה במהירות ומתחלק בצורה שווה יחסית בין הקבוצות, בסוף הקרב אוספריי היה נראה כאילו שהוא מצליח להתגבר על נאיטו אבל נאיטו הצליח להתחמק מהאוסקאטר ולהצמיד את אוספריי.

דומננטיות יתר (אתר NJPW הרשמי)

בושי, איוויל וסאנאדה (LIJ) נגד אוקאדה, גוטו וג׳אדו (כאוס)

לסאנאדה יש סגנון שיער חדש שנראה יותר מתאים למיין איבנטר. ליג׳ מנסים לבודד את ג׳אדו אבל לבסוף ג׳אדו מגיע לגוטו, גוטו מתחיל להשתלט על העיניים ובסופו של דבר נותן טאג לאוקאדה, אוקדה וסאנאדה נלחמים ונותנים טיזר לקראת המפגש שלהם באוסקה, סאנאדה מתחמק מהדרופקיק של אוקאדה ומהריין מייקר ונותן את הטאג לבושי, כל המשתתפים מתחילים להתגושש. לבסוף אוקאדה נועל את בושי עם קוברה קלאץ׳ ובושי נכנע.

כבר לא ידוע מי היל ומי פייס (אתר NJPW הרשמי)

האליט (בולט קלאב) נגד גיי וויט ורופונגי 3K (כאוס)

הקרב נשלט על ידי האליט שנותנים את אחד הקרבות הכי טובים שלהם, הם אלה שנותנים את הטמפו והם אלה שמחזיקים באליפויות. במהלך הקרב קשה להבדיל מי הקבוצה של ההילים ומי הקבוצה של הפייסים ולדעתי נגפו צריכים לתקן את המצב שנוצר עם כאוס. בסוף הקרב קני ביצע שני וי-טריגרים על שו שניסה לעשות עליו וואן וינגד אנג׳ל אבל ג׳יי הציל את שו התחילה קטטה בין הקבוצות שבמהלכה האליט התגברו בה על כאוס וביצעו את המלצר דרייבר לניצחון.

מלצר דרייבר!! (אתר NJPW הרשמי)

הירושי טאנאהאשי (c) נגד מינורו סוזוקי (סוזוקי גאן) על האליפות הבין יבשתית במשקל כבד

הירושי וסוזוקי הם וטרנים ותיקים בתחום ההיאבקות אבל רמת ההיאבקות שלהם רק משתבחת עם השנים. הירושי וסוזוקי עבדו נפלא ביחד, סוזוקי התמקד בפציעות  של טאנאהאשי בעוד שטאנאהאשי נלחם במשחק נקי. כל פעם שטאנאהאשי לוקח את המומנטום לידיים שלו סוזוקי מוצא דרך להתחמק ולהמשיך לנסות לשבור את טאנאהאשי. סוזוקי מנחית על טאנאהאשי גוטץ׳ פיילדרייבר ונועל אותו בknee bar, טאנאהאשי מסרב להכנע ומנסה להיאבק אל מחוץ לאחיזה אבל סוזוקי מחזיר אותו למרכז הזירה וממשיך לנעול אותו ולמרות כל הכאב טאנאהאשי לא נכנע והשופט נאלץ לעצור את הקרב ולתת לסוזוקי את הניצחון.

הירושי המסכן (אתר NJPW הרשמי)

לילה 2

קטסויה קיטאמורה נגד ג׳ויס רובינסון

אני לא יודע איך נגפו מצפים לבנות את קיטאמורה על ידי לתת לו לג׳בר לג׳ובר, הקרב היה איטי ולא כלל שום רגעים טובים.

ג׳ובר לג׳וברים…. (אתר NJPW הרשמי)

סוזוקי גאן נגד לייגר, טייגר, טאגוצ׳י ואומינו

הקרב היה טוב עם קצב מהיר ועבודת היל טובה של סוזוקי גאן בעיקר על לייגר וטייגר, בסופו של דבר טאיצ׳י מבצע את הטנשוג׳וג׳יהו על אומינו ומנצח.

קרב יפה (אתר NJPW הרשמי)

יאג׳ירו טאקאהאשי והיקולאו (בולט קלאב) נגד וטומוהירו אישי וטורו יאנו (כאוס)

הקרב היה מעולה, יאנו מתאים בגודל טאקאהאשי וטומוהירו מתאים בגודל להיקולאו. הקרב היה מלא בקטעים קומיים בבידודים של החברים הקטנים מכל קבוצה ועם סיום שמבטיח שאישי ויאנו יקבלו קרב אליפות בעתיד הקרוב.

אלופים לעתיד? (אתר NJPW הרשמי)

G.O.D, באד לאק פאלה ואוונס (בולט קלאב) נגד מאקאבה, טנזן, נאקאנישי ואוקה

הקרב היה רעידת אדמה, הבולט קלאב היו כל כך דומיננטיים ונראו כמו אלים למחצה הייתי בטוח שפאלה יהיה מי שיצמיד וינצח את הקרב אבל בסוף זה היה צ׳ייס אוונס בהפתעה פסיכית שגרמה ללסת שלי ליפול לרצפה.

סוף מפתיע (אתר NJPW הרשמי)

מינורו סוזוקי וטקאשי ליזוקה (סוזוקי גאן) נגד מייקל אלג׳ין וטואה הנארה

כתור תחליף לטאנאהאשי טואה פגש את אותו גורל בדיוק, ברגע שסוזוקי נעל את טואה הקרב היה גמור. אחרי הקרב סוזוקי גאן תקפו את טואה אבל מאקאבה הציל את טואה והוא כנראה יאתגר את סוזוקי על האליפות.

אותו גורל של הירושי (אתר NJPW הרשמי)

סקארל, קודי והאנגמן נגד איבושי, קושידה ופינליי

זה פשוט שידור חוזר של הקרב מהיום הקודם, אפס מחשבה על שיפורים.

ללא שינוי משמעותי (אתר NJPW הרשמי)

כאוס נגד LIJ

הקרב היה מלא במתח, בחילופי מומנטום ובהיאבקות מעולה סאנאדה קיבל את הנקמה שלט על אוקאדה אחרי איך שהוא השפיל אותו יום קודם והגיב להשפלה שהוא חטף אחרי הקרב אתמול כאשר אוקאדה האכיל אותו בשטרות.

יוצאים לצוד (אתר NJPW הרשמי)

הבאקס {בולט קלאב} (c) נגד רופונגי 3K על אליפות הזוגות במשקל קל

הקרב היה יותר רציני מהקרב מהסגנון הרגיל של הבאקס, ההיאבקות שם יוצאת דופן ושתי הקבוצות נותנות גרסה משודרגת של הקרב שלהם בקינגדום 12 כשהפעם הבאקס מפסידים את האליפות אחרי קרב עקוב מדם. הקהל מתחרפן והבאקס לא יכולים להיות יותר אהובים ממה שהם אחרי מה שקרה בקרב הזה.

אלופים חדשים (אתר NJPW הרשמי)

קני אומגה {בולט קלאב} (c) נגד ג׳יי וויט (כאוס) על אליפות ארצות הברית במשקל כבד

הקרב היה כישלון רציני, היה לג׳יי רק משימה אחת וזה לעשות קרב טוב עם אומגה והוא נכשל בזה, אפילו רומן ריינס היה מצליח להוציא קרב יותר טוב מזה עם אומגה…. בכל מקרה למרות שג׳יי מתאבק גרוע הוא זכה באליפות ארצות הברית ובעצם הפך לרומן ריינס החדש של החברה. אחרי הקרב האנגמן הגיע לזירה לאתגר את ג׳יי אבל אומגה אמר לפייג׳ שהוא רוצה קרב חוזר לפני זה ואז קודי נכנס ואמר שאומגה לא יכול לעצור את הרגע של פייג׳ והשניים התחילו לריב, מאט ניסה להרגיע את אומגה אבל אומגה דחף אותו על הרצפה, היאנג באקס עזבו את הזירה במחאה כנגד אומגה וסקארל גם התעצבן על אומגה ועזב את הזירה גם כן, אחרי זה אומגה הצטער בפני האנגמן והאנגמן עזב את הזירה גם כן, קודי הוריד את החבל התחתון של הזירה בשביל שקני יצא אבל אז קודי תפס את קני ברגע שהוא הוריד את ההגנות שלו והתכוון לצאת מהזירה וביצע עליו קרוס רודס, האנגמן חזר לזירה ותפס את קני, קודי לקח כיסא וזה היה נראה כאילו שהוא הולך להכות את קני אבל אז קוטה איבושי הציל את קני ואיחד את הגולדן לאברז. סיום סולידי לאירוע סולידי.

V-TRIGGER (אתר NJPW הרשמי)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort