רויאל ראמבל 2018

איי ג׳יי סטיילס (c) נגד סמי זיין וקווין אוונס על אליפות העולם של הWWE

איי ג׳יי שלט על הקצב של הקרב. סמי וקווין עשו הרבה טאגים, אולי אפילו יותר מדי. העבודה הכפולה של אוונס וזיין על סטיילס הייתה קצת חלודה כאילו שהם לא עבדו על הקרב דקה (אולי זאת גם הסיבה שסטיילס הוביל את הקרב) הכמות של הפינישים הייתה נמוכה והקרב נגמר בצורה שהוא לא היה אמור להגמר בה, לא בגלל התוצאה אלא בגלל הצורה שבה סטיילס ניצח, סטיילס התחמק מפופ אפ פאוורבומב של קווין אוונס והצמיד אותו למרות שהוא לא היה האיש החוקי ובפעם הראשונה מאז הריצה הקודמת שלו כתור אלוף הוא השתמש במהלך מלוכלך כדי לנצח. לסיכום, הקרב היה יותר טוב מהציפיות שלי ואני מבין למה שמו אותו בתחילת האירוע.

התעלו על הציפיות (אתר הWWE)

האוסוס (c) נגד "אמריקן אומגה" בקרב הטוב משלוש על אליפות הזוגות של סמאקדאון

הקרב היה מאכזב, שתי הקבוצות מוכשרות מאוד אבל הקרב לא עשה איתן חסד. הזמן עד להצמדה הראשונה היה ארוך מדי, אחרי ההצמדה הראשונה האוסוס עשו הצמדה שנייה במהירות אחרי שגייבל פיספס קפיצה מהחבל כדי לשבור את ההצמדה (יש הרבה שטוענים שזה בוץ׳). לסיכום, האוסוס לא נראו טוב אלא גייבל ובנג׳מין נראו ממש רע, מקווה שהם יתפרקו וגייבל וג׳ורדן יתאחדו.

סופרקיק פארטי זה של הבאקס….. (אתר הWWE)

רויאל ראמבל גברים

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ההחלטה לשים את הרויאל ראמבל של הגברים באמצע הקארד הייתה החלטה לא חכמה שכנראה נעשתה בידי רונדה ראוזי שרצתה לגנוב את הפוקוס. השניים הראשונים שנכנסו היו באלור ורוסב, הקרב היה פנטסטי והציג את החזרות של ריי מיסטיריו הורקיין ודולף זיגלר. רגעים בולטים בקרב היו ההדחה של שיימוס על ידי היט סלייטר תוך 2 שתי שניות וההתחמקות של קופי קינגסטון מהדחה. האיש ששהה הכי הרבה זמן בראמבל הוא באלור שנכנס שני ויצא במקום ה-27 אחרי 55 דקות בראמבל. המנצח של הראמבל היה שינסקה נאקאמורה שזכה בקרב על ידי ההדחה של רומן ריינס, הוא בחר לאתגר את איי ג׳יי סטיילס.

חצי אורגזמה (אתר הWWE)

השילד (c) נגד הבר על אליפות הזוגות של ראו

אם היה קרב שחשבתי שיצליח לספק את הסחורה הערב זה היה הקרב הזה אבל הוא פשוט היה מזעזע.

אפס מוטיבציה, אפס תנועה, אפס מחשבה. הקרב היה כנראה הפסקת שירותים ופופקורן לקהל ומי שלא הלך בזמן הזה יצא מארק. הדבר הכי טוב שיצא מהקרב הזה הוא ניצחון של שיימוס וסוזארו על ג׳ייסון ורולינס שכנראה יגמור את הפיוד בין שתי הקבוצות ואולי יחזיר את אמריקן אלפא.

בבקשה תגידו שזה נגמר (אתר הWWE)

ברוק לזנר (c) נגד קיין נגד ברון סטרוומן על האליפות האוניברסלית

אם הייתי צריך להציג את הקצב של הקרב בצורה גרפית הייתי מייצג אותו בתור פרבולה, הקרב התחיל ממש מהר אבל הקרדיו של הענקים לא מספיק טוב בשביל לשמור על קצב גבוה, אז המהירות של הקרב התדרדרה אחרי שהקצב לב שלהם חזר לקצב נורמלי הם חזרו להעלות לאט לאט המהירות של הקרב. לבסוף לזנר ניצח כשהוא הצמיד את קיין ובכך שמר על סטרוומן מלהיראות חלש. הדביה קצת מסמסמו את הקטע של קרב ענקים אבל כן היה כאן קרב ראוי.

היה צפוי (אתר הWWE)

ראמבל נשים

הראמבל של הנשים היה טוב אבל לא מספיק טוב בשביל להיות מיין איבנט. סשה בנקס נכנסה ראשונה עם בגדים בעיצוב של וונדר וומן, בקי נכנסה שנייה. הרשימה של החזרות הייתה ארוכה וכללה את ליטה, טורי ווילסון, מולי הולי, מישל מק-קול, ויקי גאררו, קלי קלי, ג׳קוולין, בת׳ פניקס, ניקי בלה, ברי בלה וטריש סטראטוס. סשה שרדה הכי הרבה זמן בזירה (כמו באלור הזוג שלה בmixed match challange) ואסקה ניצחה את הקרב. אחרי הקרב אסקה הסתכלה על שארלוט ועל אלכסה בליס ואז רונדה ראוזי נכנסה וקיבלה קרב ברסלמניה בלי לעשות שום דבר. הקרב היה בסך הכל טוב חוץ מדבר אחד, הקול הצורם והמעצבן של סטפני מקמן!.

אסקה מתעללת באחיות בלה (אתר הWWE)

לסיכום, הראמבל היה טוב וענה על הציפיות

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort