יובנטוס הייתה רחוקה מלהרשים אך מול 9 שחקני קייבו זה לא היה כוחות

המחזור ה 22 בליה האיטלקית נפתח הערב, כאשר המשחק שסוגר את משחקי השבת, (השני מבין שניים), קייבו מארחת את האלופה יובנטוס.
קייבו מגיעה למשחק הערב לאחר רצף תוצאות מאכזבות מאוד, מבישות אפשר לומר, הקבוצה לא ניצחה כבר 8 משחקים, כאשר היא מפסידה ב 6 מתוכם, כולל הפסד בהדחה מהגביע האיטלקי מול ורונה.
במחזור הקודם קייבו שיחקה בלאציו וספגה תבוסה מהדהדת, כאשר היא ספגה 5 שערים והחלה להרגיש את התחתית הבוערת, מתקרבת אליה בצעדי ענק.
הערב היא ניצבת מול משוכה לא פחות קשה, בדמותה של האלופה מטורינו, האורחים מגיעים למשחק הערב מהמקום השני, כאשר הם יודעים שניצחון והם שוב בפסגה, זמנית לפחות.
חניכיו של אלגרי מגיעים לאחר 13 משחקים רצופים ללא הפסד, כאשר יובה מנצחת ב 11 משחקים מתוכם ופתחה ברצף של 7 ניצחונות רצופים בכל המסגרות, כמו כן ההגנה האיטלקית שאפיינה את יובה בשנים האחרונות נראית נהדר, הקבוצה ספגה שער בודד לחובתה במהלך הריצה הנהדרת הזו של 13 המשחקים ללא הפסד, (ב 12 משחקים שמרה על רשת נקייה מתוך 13).
הערב משימה קשה עומדת בפני קייבו, שכן היא תהיה חייבת לפרוץ את החומה האיטלקית בהגהנת יובה, שנראית כפייבוריטית בטוחה לניצחון הערב, כמו כן הסטטיסטיקה לא מאירה פנים לקייבו, הפעם האחרונה בה המארחים ניצחו את יובנטוס, הייתה אי שם בשנת 2010.

מהלך המשחק:
המשחק נפתח לחץ גבוה מצד יובנטוס, שניסתה לכבוש שער מהיר בפתיחה, אך לא נרשמו אירועים מיוחדים לצד שני השערים, קייבו עברה את הדקות הראשונות בהצלחה ושמרה על שער ריק בפתיחה.
דקה 20' מצב ראשון מסוכן במשחק, מיראלם פיאניץ', הקשר הנהדר של יובה, נותר לבדו 25 מטרים מהשער ושלח כדור חזק, אך למרכז השער, סורנטינו היה עירני וקלט את הכדור.
דקה 27' גונסאלו היגוואין מוכשל על סף הרחבה, פיאניץ' ניגש לבעוט את הכדור, הבעיטה שלו הייתה חזקה אך נבלמה בחומה, יובנטוס המשיכה לחפש אחר השער, אך התקשתה מאוד.
אלגרי בחר להעניק מנוחה לכוכבים שלו, דיבאלה, בופון ומאטווידי, לא שיחקו הערב וחסרונם הורגש על הדשא כבר מהפתיחה.
דקה 30' סטורארו פרץ לכיוון הרחבה של קייבו והוריד כדור רוחב להיגוואין, החלוץ בעט כדור חזק בנגיעה וסחט הדיפה טובה מסורנטינו.
דקה 37' סמואל באסטיאן במהלך חסר אחריות, משך בחולצתו של פיאניץ', הקשר כבר היה מוצהב והשופט הראה לו את הכרטיס האדום ושלח אותו לחדר ההלשה מוקדם מהצפוי, קייבו נשארה ב 10 שחקנים בשלב מוקדם במשחק.
דקה 45' סמי חדירה קיבל כדור 25 מטרים מהשער ובחן שוב את סורנטינו, השוער שוב היה עירני וקלט את הכדור.
מחצית ראשונה שלא התעלתה לרמה גבוהה במיוחד, קייבו באה כדי לסגור ועד כה עמדה במשימה, האירוע החריג ביותר במחצית היה הכרטיס האדום שקיבל סמואל, מלבד זאת לא נרשמו מצבים מסוכנים במיוחד לשתי הקבוצות.

המחצית השנייה נפתחה באותה מגמה, יובה לחצה את קייבו שחיכתה מאחור, אך עדיין ללא איום ממשי על שערה של המארחת.
דקה 55' יובה הייתה קרובה לשער הראשון, קוסטה היתל בשומר שלו באגף השמאלי ושלח כדור רוחב למרכז הרחבה, הראשון להגיע לכדור היה ברנארדסקי המחליף, שבעט כדור שטוח למרכז השער, סורנטינו שוב היה במקום.
דקה 60' איום ראשון של קייבו לשערו של צ'זני, התקפה מתפרצת נהדרת של המארחים, שיצאו מהר קדימה, יארוזינסקי, המגן השמאלי של קייבו, רץ כל המגרש עד הרחבה של יובה והרים כדור נהדר לראשו של קצ'אטורה, שנגח חזק לפינה של צ'זני וסחט הדיפה נהדרת של השוער.
דקה 62' העניינים מסתבכים עבור קייבו, קאצ'אטורה התבקש ע"י השופט לצאת מהמגרש, המגן הגיב בתנועות כלפיי השופט ולאחר דין ודברים עמו, השופט שלף לו אדום ישיר ושלח אותו למקלחת מוקדמת, קייבו נשארה ב 9 שחקנים, שייצטרכו לעבוד קשה מאוד לשמור על הנקודות עד סוף המשחק.
דקה 65' התקפת צירופים יפה של יובה הסתיימה עם כדור ברגליים של חדירה, שנותר לבדו מול סורנטינו, הקשר יכל לבעוט פנימה, אך בחר במסירת רוחב והכדור שלו הורחק על ידי ההגנה, הזדמנות נהדרת שבוזבזה על ידי הגרמני.
דקה 66' השער של יובנטוס היה באוויר והנה הוא הגיע!, ברנארדסקי השתלט על כדור ארוך בתוך רחבת קייבו ושלח כדור רוחב לעבר מנדז'וקיץ', החלוץ השאיר את הכדור לחדירה שהגיח מאחור, הקשר בעט חזק פנימה ושחרר הרבה לחץ מהספסל של אלגרי, 0-1 יובה!.
דקה 70' גונסאלו היגוואין, שלא נמצא במיטבו היום, עם איום נוסף לשערו של סורנטינו, החלוץ קיבל כדור על סף הרחבה ושלח בעיטה חזקה ושטוחה לעבר השער, סורנטינו ירד טוב וקלט את הכדור.
דקה 77' כדור ארוך נשלח לעברו של ראדובנוביץ', החלוץ נותר לבדו כמעט מול צ'זני, השוער יצא אל מחוץ לרחבה והצליח להרחיק את הסכנה, יציאה ענקית של השוער הותיק.
דקה 87' חודשיים לא כבש גונסאלו היגוואין שער ליגה, אז למה שזה לא יקרה מול 9 שחקני קייבו, החלוץ נותר לבדו ללא כיסוי במרכז רחבת המארחים וקיבל הגבהה נהדרת מקוסטה, כל שנותר לחלוץ, זה לדחוק פנימה וזה בדיוק מה שהוא עשה, היגוואין חזר לכבשו, יובה חזרה לפסגה!.

 

הרכבים: קייבו-סורנטינו סטפאנו, באני מתיה, קאצ'אטורה פאבריסיו, דניאלי דאריו, יארוזינסקי פאוול, טומוביץ' ננאד (אלסנדרו גמבריני 52'), באסטיאן סמואל, הטמאי פרפארים, בירסה ואלטר (ריקארדו מאג'יוריני 78'), מנואל פוצ'ארלי (פאביו דפאולי 46'), איבן ראדובנוביץ'.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

יובנטוס- וויקיץ' צ'זני, אנדראה ברצאלי, מהדי בנאטיה, מאטיה דה שיליו, אסמואה קוואדו (סטפן ליכשטיינר 71'), סמי חדירה, מיראלם פיאניץ', סטפאנו סטורארו (פדריקו ברנארדסקי 52'), דאגלאס קוסטה, מריו מנדז'וקיץ', גונסאלו היגוואין (בנטראנקור 90').

 

 

הערב שוחקו גם משחקים מהמחזור ה 20 בהולנד:

כרוניגן- הראקלס: (3-3)- לכרוניגן כבשו, ואן וירט (28'), דרוסט (43'), ממון (45'), להראקלס כבשו, מונטרו (34'), ורמייז' (63') ופרופר ( 78') קבע את תוצאת המשחק עם תיקו 3-3 משוגע!.

טוונטה- פ.ס.וו איינדהובן: (2-0)- לאיינדהובן כבשו, לוזאנו (4') ואריאס (90'), חתמו את תוצאת המשחק, איינדהובן מגדילה את הפער בפסגה עד המשחק של אייאקס.

זוולה- ויטסה: (2-1)- לויטסה כבשו, לינסן (29') ומונט (75'), לזוולה נמלי (58'), רק איזן זמנית את התוצאה, זוולה מאבדת גובה.

ברדה- ונלו: (1-0)- לונלו כבש, לנארט תיי (73'), ונלו עם ניצחון חשוב, ברדה עמוק בתחתית.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort