הגביע הצרפתי: שטרסבורג גברה על ליל ותפגוש את גרונבל בשמינית הגמר

אתמול בצרפת התרחשו רוב משחקי הגביע הצרפתי והיום המפגש בין שטרסבורג, שאירחה בביתה את ליל, סגר את הסיבוב הנוכחי. שטרסבורג בשנה שעברה עוד שיחקה בליגת המשנה של צרפת והעונה היא כבר משחקת בליגה הבכירה ובשביל עולה חדשה עושה את זה לא רע – קבוצה ממוקמת במקום ה-10 בטבלה ואפילו עדיין מסוגלת להתחרות על המקום בליגה אירופחת עונה הבאה, אך מה שכן חשוב בשביל הקבוצה הזאת היא לסיים כמה שיותר גבוה בעונת הבכורה. ליל מצד שני, העונה נלחמת אך ורק על ההישרדות, למרות שמחזיקה בהרכב לא רע, אך המאמן מרסלו ביאלסה שהתחיל את העונה עם הקבוצה לא הצליח להראות תוצאות. עקב זה לפני המשחק כולם חשבו ששטרסבורג היא הפייבוריטית למשחק הזה גם בזכות זה שהיא משחקת בבית וגם בנוסף שקבוצה לא צריכה ממש לדאוג על ההישרדות ויכולה לנסות את כוחותיה בגביע, לעומת ליל שכנראה תעדיף לוותר על השתתפותה בגביע בשביל להישאר בליגה הראשונה בצרפת. מבחינת הפצועים, לשתי הקבוצות היו חוסרים למשחק הזה – אצל ליל זה המוכר לכולנו וינסנט אניימה והמגן מקליט ואצל שטרסבורג זה היה קורגנה, אנדור וזוהי. שתי הקבוצות העלו הרכבים משניים והראו שתוצאה היום לא קריטית לשתי הקבוצות וגם מאמנים רצו לתת הזדמנות לשחקנים אחרים להראות את עצמם.

הרכבים:

שטרסבורג: קאמארה, פולקייה, סלמייה, קונה, סקה, גונסלבש(לינארד דק' 60), גרים, נוגואירה, דה קוסטה(טרייר דק' 74), סאדי, בהוקן(ללה דק' 86)

ליל: קופי, סומארה(פראג' דק' 88), אמאדו, אלונסו, מנדיל, ביסומה, דאבילה, אל-ג'אזי, בהלולי(מנדס דק' 74), אראוחו(פפה דק' 68), פונסה

המשחק נפתח עם הבעיטה של גונסלבש מחוץ לרחבה בדקה ה-3, אך הוא שלח את הכדור מחוץ למסגרת. בדקה ה-6 בעט הפעם דה קוסטה גם מחוץ לרחבה – זה היה מדוייק, אך חלש והכדור הגיע לידיים של קופי. לאחר שתי דקות בהוקן גם בעט מרחוק וגם הוא שלח את הכדור מחוץ למסגרת – בדקות הראשונות שטרסבורג היתה הרבה יותר טובה מליל. התנאי המגרש במשחק הזה לא היו טובים וזה היה מורגש כי שתי הקבוצות לא יכלו למסור יותר מכמה מסירות רצופות כשכדור קופץ על הדשא. בדקה ה-16 אל-ג'אזי בעט בעיטה ראשונה למסגרת של שטרסבורג לאחר ההגבהה, אך בעט חלש מאוד והכדור הגיע לידיים של השוער. בדקה ה-26 דאבילה מסר רוחב מסוכן ואראוז'ו בעט בתוך הרחבה, אך שלח את הכדור קצת מעל המסגרת. ובדקה ה-31 דה קוסטה העלה את הקבוצתו ליתרון! גונסלבש מסר מהצד למרכז לרחבה, אמאדו מפספס את הכדור ודה קוסטה שהיה לבד ברחבה העביר את הכדור לפינה של קופי 0-1 לשטרסבורג.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
דה קוסטה הראה קור רוח ברחבה של ליל וכבש את השער היתרון (קרדית:twitter)

ביסומה לאחר 4 דקות בעט לא רע מחוץ לרחבה, אך קאמארה היה ערני ותפס את הכדור. סאדי בדקה ה-39 יצא למפגש מול קופי, אך השוער הציל את הקבוצתו והצליח להדוף את הכדור. בדקה הראשונה של תוספת הזמן במחצית הראשונה, אראוחו החליט לבעוט מרחוק, אך שלח כדור מעל המשקוף. המחצית הסתיימה ביתרון מוצדק של שטרסבורג, שהיתה הרבה יותר מסוכנת בחלק ההתקפי והרבה יותר יציבה בחלק האחורי.

מחצית השנייה ליל פתחה הרבה יותר אקטיבי מראשונה ואראוחו שוב בעט לא רע מרחוק, אך שוב הכדור עבר טיפה מעל המסגרת בדקה ה-46. אך מה שקרה זה השער השני של שטרסבורג! דה קוסטה הפעם מסר מסירת רוחב וסאדי בעט מהאוויר למסגרת וקופי לא הצליח להדוף את הבעיטה של החלוץ 0-2 בדקה ה-48. 

סאדי לאחר כמה החמצות הצליח לכבוש לקופי והעלה את התוצאה של המשחק ל0-2 לטובת שטרסבורג (קרדיט:twitter)

לאחר שתי דקות, שוב סאדי קיבל הזדמנות ענקית אחרי מסירת רוחב של בהוקן, אך הפעם קופי הציל את קבוצתו. ובדקה ה-55 ליל חזרה למשחק! ביסומה ביצע מהלך אישי מרהיב – הוא לבד עבר שניים ובעט חזק ומדוייק לפינה של קאמארה 1-2 וזה עוד לא היה הסוף.

בדקה ה-61 דה קוסטה שוב היה קרוב לשער לאחר מספרת לשער הריק, אך ביסומה עם הראש הוציא את הכדור מהפינה של השער. בהלולי בדקה ה-64 סידר כדור מצויין לפונסה שהיה לבד בתוך הרחבה, אך החלוץ בעט את הכדור בשוער וקאמארה הדף אותו לקרן. אראוחו שוב בעט את הכדור מרחוק בדקה ה-68 לפני שהוחלף, אך שוב שלח את הכדור לשמיים. סאדי היה יכול לגמור את הסיפור בדקה ה-72, אך אחרי מסירת רוחב נפלאה, החלוץ מכמה מטרים בודדים שלח את הכדור מעל המשקוף. ביסומה היה קרוב להפוך לגיבור של המשחק, אחרי ששלח עוד פצצה לפינה של קאמארה, אך הפעם השוער הדף את הכדור בדקה ה-78. בסוף המשחק שטרסבורג ביצעה חילופים הגנתיים בשביל לשמור על היתרון והיא אכן הצליחה לשמור על התוצאה המתאימה והיא עברה לשמינית הגמר איפה שתפגוש את גרנובל מליגה השלישית במשחק חוץ.

בנוסף התרחש משחק בליגה ארגנטינאית הבכירה:

אינדפנדיינטה 1 – 1 רוסאריו סנטרל (כבשו: ג'יגליוטי דק' 65 – זאמפדרי דק' 35)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort