Raw-25: אגדות נפגשו, גורלות נחרצו

סטפני ושיין מודים לכולם

סטפני ושיין פתחו את התכנית בהוקרת תודה לכל המעריצים של התכנית, לכל המתאבקים שלקחו בה חלק ולכל צוות ההפקה וכמובן שגם לאבא שלהם, וינס מקמן. השניים הודו לוינס עם לוח עץ מהודר עם השם המלא שלו והוקרת תודה על 25 שנים של RAW. וינס מזלזל במתנה ובקהל ואז סטון קולד נכנס, וינס אומר על עצמו שהוא אזרח זקן ועל שיין שהוא עדיין בשיא שלו, סטון קולד נותן לשיין סטאנר, וינס וסטון קולד שותים בירה, סטון קולד נותן לוינס סטאנר, שיין וסטון קולד שותים בירה, סטון קולד נותן לשיין סטאנר. אחלה של פרומו פתיחה.

סטאנר מהמם (חשבון הטוויטר של שיין מקמן)

אסקה, ביילי, בנקס ומיקי ג׳יימס נגד ניה ג׳קס, מנדי רוז, סוניה דוויל ואלישיה פוקס

נכון אני אמרתי שאני שונא קרבות טאג של שש נשים?? אז אני שונא קרבות של שמונה נשים יותר. הקרב היה מזעזע והיו במהלכו שתי הפסקות פרסומות ובקיצור הקרב היה מיותר לגמרי. הוא נגמר בהכנעה של אלישיה פוקס ועם ביילי מושלחת מעבר לחבל העליון על ידי אסקה.

כל אחת לעצמה (אתר הWWE)

האנדרטייקר חוזר

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

האנדרטייקר חזר, לבוש בבגדים שמזכירים את התקופה של המיניסטרי אוף דארקנס. הוא מדבר על זה שהוא הפך את ראו למקום של פחד וטרור, הוא אומר שכל מי שניסה להילחם כנגד המרטש נקבר ועכשיו זה הזמן של כל הקורבנות שלו לנוח בשלווה. אני עדיין לא מבין אם זה היה איום או נאום פרישה אבל אני מקווה שזה היה איום ושקרב הפרישה שלו יהיה יותר טוב מ3 כוכבים.

פרישה או איום? (אתר הWWE)

רומן ריינס (c) נגד המיז על האליפות הבין יבשתית

כל המנהלים האיקוניים של ראו חזו בקרב גם דניאל בריאן חזה בקרב. הקרב היה פושר מאוד מבחינת היאבקות (ככה זה כששני מתאבקים חסרי כשרון נפגשים) היו כמה רגעים שכן הראו שהם מנסים לפחות להוציא משהו מהקרב, הרגע הכי טוב של הקרב היה הסיום כאשר רומן ריינס יצא מסקאל קראשינג פינאלה, הוא ניסה לנקות את המיזטוראג׳ אחרי זה אבל נכנס לתוך טרנבאקל, מיז ניצל את המצב וביצע על רומן סקאל קראשינג פינאלה נוסף וזכה באליפות הבין יבשתית השמינית שלו.

בפעם השמינית (אתר הWWE)

הפיפ שואו עם רולינס וג׳ורדן

הסגמנט היה משעמם ובלי תכלית עד שהבר הגיעו. הבר והשילד (?) נכנסו לבראוול שבסופו רולינס פגע עם ברכייה מהחבלים בג׳ורדן במקום בסזארו. הסגמנט היה טוב אבל אני מקווה מאוד שהם לא מתכננים לעשות פיוד בין סת׳ לג׳ורדן ברסלמניה.

רק שזה לא יהיה חלק מרסלמניה!!! (אתר הWWE)

ברוקן ווקן מאט הארדי נגד בריי ווייט

הקרב היה מזעזע, הוא היה חמש דקות והרגיש כמו חמישים. השניים לא זזו בזירה ולבסוף בריי ניצח עם סיסטר אביגייל אחד, סוף עלוב לקרב עלוב. אני מקווה שהקרב היה בשביל "לשבור" את מאט ולא בשביל לקבור אותו.

Don't f*** it up (אתר הWWE)

אגדות היאבקות נשים עושות הופעה קצרה.

(אתר הWWE)

אליאס שר, סינה נכנס.

אליאס שר שירי שנאה על אגדות של הWWE, סינה עוצר את השיר המדהים של אליאס ומתחיל ביניהם ויכוח אליאס מנסה לתקוף את סינה אך סינה מתחמק. סינה מבצע עליו את הפייב נאקל שאפל ורוצה ללכת על AA אבל אליאס מתחמק ונותן לו מכה מתחת לחגורה ומרסק עליו גיטרה. אני מתחיל לאהוב את הגישה החדשה של הWWE לגבי סינה.

סלייטריינו נגד טייטוס וורלדוויד

הקרב נוצר בגלל שהית׳ סלייטר רימה בפוקר. לא היה קרב כי הזוגות התחילו ללכת מכות בלי תקנה והשופט נאלץ לעצור את הקרב. הדאדלי בויז נכנסו אחרי הקרב והית׳ סלייטר נזרק אל הזירה על ידי טייטוס וורלדוויד וריינו, לפני שהית׳ הספיק לעשות משהו הוא מצא את עצמו חוטף נגיחת ואזזאפ (מה שאומר שלא יהיו לו עוד ילדים) ואחרי זה חוטף 3D לתוך שולחן. אחרי זה הדאדליז, טייטוס וורלדוויד וריינו (הזבל) חוגגים בזירה וככה הסייגמנט נגמר.

אז איך זה לחוש כאב בשלושה מימדים? (אתר הWWE)

DX מתאחדים (בפעם ה9001)

שוו מייקלס וטריפל אייץ׳ מדברים על הדברים שהם עברו במהלך השנים ואז נכנסים עוד ועוד חברים של DX ויש מיני איחוד של הסטייבל, אבל אז סקוט הול נכנס ובמקום איחוד של DX זה נהפך לאיחוד של הKliq. אחרי הפסקת פרסומות קצרה סקוט הול אומר שהתכנית הייתה Too Sweet והבולט באלור קלאב נכנסים לזירה ועושים too sweet קבוצתי עם the Kliq, הריבייבל באים להרוס את הרגע וJR וג׳רי לוולר עושים את עצמם כאילו שהם לא מכירים את אף אחת מהקבוצות החדשות. עקב האירועים יש קרב בין הקלאב לריבייבל שמסתיים בבוטץ׳ מהיר מצד הקלאב. אחרי הקרב הריבייבל מקבלים את כל הארסנל פינישרים של the Kliq ושל הקלאב, היאנג באקס בוכים בבית כי הם פיספסו את ההזדמנות לחוות רגע של FTR.

FTR is Too f`n Sweet (אתר הWWE)

התנגשות אחרונה לפני הראמבל

הזירה מוקפת באגדות ובמתאבקי מיד קארד כאשר אנגל מזמין את ברוק, קיין וברון לפרומו אחד אחרון לפני הראמבל, פרומו לא היה שם אבל כן היה שם בראוול מעולה סטרוומן הרג כל מה שנקלע לדרכו והמשיך לבנות את הדמות שלו בהתגוששות המדהימה הזאת וכאן נגמרה התכנית.

אתה עדיין לא תזכה באליפות…. (אתר הWWE)

ציפיתי ליותר מזה, היו יותר מדי פלופים ופחות מדי קטעים במנהטן סנטר, היה ליוצרים כלים להכין תוכנית מדהימה אבל הם פישלו.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort