AUS OPEN: נדאל פרש, צ'יליץ' יפגוש את אדמונד בחצי הגמר

משחקי רבע הגמר בטורנירי היחידים התחילו כבר היום וקיבלנו שני משחקי גברים ושני משחקי נשים:

ברבע הגמר הראשון נפגשו גרגור דמיטרוב הבולגרי (מדורג 3) וקייל אדמונד הבריטי (מדורג 49). הבריטי שחגג 23 לפני כשבועיים הוא ללא ספק אחת ההפתעות הגדולות של טורניר הגברים, במערכה הראשונה הוא הצליחה להשיג שבירה על דמיטרוב ובכך ניצח אותה 6-4. המדורג 3 בעולם רצה להראות שהוא כן מגיע לטורניר גדולים ושהמעמד הזה כן בשבילו והוא עשה את זה בניצחון 3-6 במערכה השנייה, אך לאחר מכן אדמונד הכריע שוב את דמיטרוב עם 6-3 משלו, ובמערכה הרביעית דמיטרוב לא הצליח לאסוף את עצמו ואדמונד ניצח 6-4. קליי אדמונד עלה לשלב חצי בגמר וזאת ללא ספק אולי נקודת המפנה  בקריירה עבור הבריטי הצעיר.

הישג השיא שלו, אדמונד. (Twitter – @ATPtour)

ברבע הגמר השני של היום נפגשו רפאל נדאל (מדורג 1) ומארין צ'יליץ' (מדורג 6), רבים יגידו שזה הוא הרבע גמר האיכותי ביותר מבין הארבעה והוא אכן היה כזה. המערכה הראשונה התחילה יחסית רגוע, בהמשך משחקוני ההגשה של צ'יליץ', נדאל היה קרוב מספר פעמים לשבירה אך צ'יליץ' הצליח לשמור, במשחקון השמיני נדאל שבר את צ'יליץ' וניצח את המערכה הראשונה 3-6. במערכה השנייה נדאל שבר כבר במשחקון החמישי והיה נראה כאילו הוא בדרך לניצחון במערכה נוספת, אך צ'יליץ' החזיר מיד עם שבירה משלו, שמר על משחקון ההגשה שלו ושבר לאחר מכן שוב את נדאל בדרך לניצחון 6-3 במערכה השנייה. המערכה השלישית הלכה הכי צמוד שיש, שני הטניסאים הצליחו לשמור על משחקוני ההגשה שלהם בדרך הבטוחה לשובר שוויון, שם נדאל היה טיפה יותר חד מצ'יליץ' וניצח 5-7. במערכה הרביעית נדאל לקח פסק זמן רפואי לאחר המשחקון השלישי והחזרה ממנו לא הייתה טובה עבור ה"שור ממיורקה" לאחר שצ'יליץ' שבר מיד אחרי החזרה. הספרדי היה נראה כאוב במהלך המערכה הרביעית ונלחם ממש על כל נקודה, לבסוף צ'יליץ' ניצח במערכה 6-2. המשחקון השני של המערכה החמישית היה משחקון הגשה של נדאל, המשחקון היה ארוך מאוד עם מספר הזדמנויות לשבירה עבור צ'יליץ' שלבסוף הצליח לשבור את נדאל ועלה ל2-0 במערכה. לאחר מכן הכאבים הכריעו אותו ונדאל פרש במערכה החמישית לכל תשועות הקהל שגם ידע להריע לצ'ילי'ץ שנתן משחק מעולה ועלה לחצי הגמר, שם הקרואטי יפגוש את קייל אדמונד. לאחר המשחק הודיע נדאל שהוא יעבור מחר בדיקת MRI כדי לדעת את חומרת הפציעה שלו, לא נשמע טוב עבור ה"שור ממאיורקה" ומעריציו.

הווירטואוזיות לא עזרה לפציעה שלו, נדאל. (Twitter – @ATPtour)

גם רבעי הגמר של הנשים התחיל היום עם שני משחקים מעניינים:

במפגש הראשון, פגשה אליס מרטנס הבלגית (מדורגת 37) את אלינה סביטולינה האוקראינית (מדורגת 4). הבלגית לא עשתה הנחות לאוקראינית הבכירה ועלתה ל4-1 לאחר חמישה משחקונים כל הדרך לניצחון 4-6 במערכה הראשונה. במערכה השנייה, האוקראינית (שמעולם לא עברה את שלב רבע הגמר בגרנד סלאם) פשוט לא הייתה יריב לבלגית שניצחה אותה 0-6 כל הדרך לחצי הגמר, שם, היא המתינה למנצחת בקרב בין וו'זניאקי לסוארס נבארו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
מאושרת מאוד, מרטנס. (Twitter-Elise Mertens)

במפגש השני, נפגשו קרלה סוארס-נבארו הספרדייה (מדורגת 39) וקרוליין ווז'ניאקי הדנית (מדורגת 2). במתחילת המשחק ווז'ניאקי נראתה מרוכזת מאוד, הדנית שמעולם לא זכתה בתואר גרנאד סלאם, הייתה חדורת מטרה יותר מתמיד להשוות גם את הישג השיא שלה ב-AUS OPEN משנת 2011 וזה עלייה לשלב חצי הגמר. עם שתי שבירות ושמירה על משחקוני ההגשה, הובילה ווז'ניאקי 5-0 תוך 25 דקות. במשחקון השישי סוארס-נבארו רצתה לנצח לפחות במשחקון אחד אבל גם את זה לא אפשרה לה ווז'ניאקי ואחרי שהתישה אותה במשך 10 דקות שלמות שברה אותה שוב בדרך ל 6-0 חלק במערכה הראשונה. בתחילת במערכה השנייה הייתה לסוראס-נאברו מספר הזדמנויות לשבירה אך שוב, הדנית הייתה טובה מידי. לאחר מכן, אחרי 49' דקות, הצליחה סוארס-נאברו לנצח משחקון בפעם הראשונה במשחק. המומנטום התחיל לעבור לספרדייה שבמשחקון החמישי שברה את ווז'ניאקי ולאחר מכן שמרה על ההגשה שלה ובכך עלתה ל-2-4 במערכה. אחרי שניצחה את המשחקון השביעי בשיניים, שברה וויז'ניאקי בחזרה והשוותה ל-4-4. המערכה המשיכה להיות צמודה כל הדרך לשובר-שוויון שבו סוארס-נבארו ניצחה 3-7 ולקחה את המשחק למערכה שלישית. במשחקון השלישי של המערכה שברה הדנית את הספרדייה, ובמשחקון השביעי היא השיגה שבירה נוספת, לאחר מכן הגישה וויז'ניאקי לניצחון 6-2 במערכה השלישית ובכך עלתה לשלב חצי הגמר, שם היא תפגוש את אליס מרטנס.

ממשיכה לחצי הגמר, ווז'ניאקי. (twitter – australianopen)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort