מחזור 21 בסרייה א' בסימן רומא- אינטר

רומא- אינטר
עד לפני חודש המפגש בין לוצ'יאנו ספלאטי לבין חניכיו לשעבר מבירת הנצח היה קרב ישיר על תואר האליפות באיטליה. לאחר פתיחה חזקה, שתי הקבוצות התבוססו בצמרת הגבוהה, שתיהן הציגו יכולת התקפית משובחת ועניין רב. מאז? אינטר עם שלוש תוצאות תיקו ושני הפסדים בעוד רומא סופרת ניצחון אחד, שתי תוצאות תיקו ושני הפסדים. ההתקפות של שתי הקבוצות נראות תקועות, כשהיריבות מבינות שההצלחה שלהן טמונה בנטרול חלוץ היריבה (איקרדי ודז'קו בהתאמה), כשחקני הקישור ההתקפי מתקשים לספק את הסחורה. בעוד על רומא דיברנו שבוע שעבר, הבעיה של אינטר לא שונה במהותה, פרסיץ' שבק חיים כבר 6 משחקים למרות שהוא ממשיך לאיים על השער ולייצר לחבריו מצבים, ברוז'וביץ ושקריניאר שחקנים הגנתיים בהווייתם ועדיין נמצאים במקומות ה3-4 בטבלת כובשי השערים של הקבוצה, מה שמעיד יותר מכל על הקושי של הקבוצה לתרגם מהלכים מסודרים לשערים. ספלאטי עד כה נותן קרדיט רחב לקנדרבה בתקווה שיצליח גם לכבוש את שערו הראשון העונה, אם כי עד כה שיתוף הפעולה שלו עם שחקני ההתקפה פורה במיוחד והוא אחראי ל8 בישולים כבר, לא מעט בזכות העובדה שהוא הפך לספר בפועל של מאורו איקרדי, מכאן המרחק לעבודה "כטבח" היה קצר מאוד ואיקרדי קוצר את הפירות עם גול כל 98 דקות.

איקרדי יקווה להמשיך להפציץ (AFP)

ועדיין, למרות העניין המקצועי, עיקר העיניים יופנו ללוצ'יאנו ספלאטי במפגשו עם הקהל שכה מתעב אותו. הקהל הרומאי ממשיך לנטור טינה על טיפול קלוקל במלך הבלתי מעורער של הקבוצה, פרנצ'סקו טוטי, הן בעונת הפרישה והן על היחס שקיבל הקפטן בעונת החזרה של ספלאטי, אשר חש את זעמם של אוהדי רומא ואף "זכה" לשריקות בוז צורמות במשחקו האחרון בו טוטי פרש. אם שריקות הבוז במשחק הפרישה של הקיסר לא הספיקו, האוהדים המשיכו מאותה נקודה במשחק הראשון בין שתי הקבוצות, ושריקות הבוז הצורמות ללא ספק הפריעו למאמן האיטלקי אשר התראיין בסוף המשחק וניסה להרגיע את הרוחות באמירה כי אינו אחראי לפרישתו של טוטי וכי הוא יכול היה להמשיך לשחק אצלו, אך ללא הואיל. ספלאטי בנתיים נהנה מהחיים במילאנו, על אף התוצאות האחרונות הוא עדיין מוערך מאוד בקבוצה, ונהנה מתקציב נאה בזכות הבעלים הסיני החדש. לוצ'יאנו הצליח לבנות תלכיד מגובש, עם העברות מבריקות כגון שקריניאר ובורחה וולרו שהצליחו לתקוע יתד בהרכב הראשון, ואף ז'ואו קנסלו שחוזר לכושר ואף הצטיין במשחק האחרון נגד פיורנטינה. ולמרות הכל ספלאטי מרגיש שמשהו חסר, ולא מן הנמנע שהיה שמח לקבל שחקן דמוי פרנצ'סקו של סוף עונת 2016 בה הפך לסופר סאב שמשנה משחקים מהספסל, כשכרגע אין אף שחקן שמצליח להביא לשינוי לו לוצ'יאנו מאחל.

מצידה של רומא, הן ייקוו לשחזר את היכולת מהמפגש הראשון העונה בינן אך לצאת הפעם בתוצאה טובה יותר שכן הקבוצה ומאמנה הצעיר די פרנצ'סקו שטפו את המגרש ונתנו את אחד ממשחקיהם הטובים ביותר העונה, אך לבסוף הם הובסו 3-1, ועולה השאלה האם נזכה לראות את הרומאים מעלים את הרמה. השחקנים כבר מבינים את השיטה של מאמנם הצעיר, לעומת המשחק הראשון של העונה ונדמה שהשחקנים מגיעים בדריכות שיא למפגש מול מאמנם לשעבר שלא מפסיק לקבל מחמאות מהם. האם השיטה של די פרנצ'סקו תצליח הפעם מול יריבו או שמה אוהדי רומא יאכלו את הכובע על כך שהבריחו את ספלאטי המוכשר? ביכולת הנוכחית כנראה ששתי הקבוצות יסתפקו בתיקו, אך באמת שאין לדעת.

אטלנטה- נאפולי
החמורים הקטנים הולכים להצפין עד לברגמו כדי לפגוש את אחת הקבוצות המפתיעות של העונה. אטלנטה יצרה תלכיד קבוצתי מעולה, אשר הצליח להפתיע את רומא (ליגה) ונאפולי (גביע) רק בשבועות האחרונים, כאשר הם סופרים 4 ניצחונות מ5 משחקים. אטלנטה מנצלת את משחק המעבר הנהדר שלה, כדי לעקוץ מהר את היריבות ולייצר לחץ מסיבי על מובילי הכדור של היריבה, מה שאמור להקשות משמעותית על הקישור של נאפולי. מנגד, הקושי של הקבוצה להתמודד עם שחקנים טכניים נמצאת בעורכיהם, כשנאפולי ניצלה זאת לא פעם במשחק הגביע, ולא הייתה רחוקה בכלל מניצחון. אצל נאפולי, קייחון ירצה לתקן את הרושם מהמשחק האחרון בין הקבוצות שם הצליח להגיע למצבים רבים ללא הצלחה, כשמולו גומז ימשיך לנסות להוביל את הקבוצה אל עבר המקום המוביל לליגה האירופית.

האם גומז יצליח להפתיע? (calciomercato)

יובנטוס- גנואה
הגברת הזקנה תקווה לנצל את הלו"ז הקל שיש לה לעומת שאר קבוצות הצמרת על מנת לעקוף את נאפולי ולהתבסס בפסגה, ולברוח לאינטר ורומא. יובנטוס כבר סופרת חמישה ניצחונות רצופי בכל המסגרות, וקיבלה את פאולו דיבאלה מחדש במשחקים האחרונים, וקשה לראות כיצד גנואה תהווה תחרות עבורם. אצל הכחולים אדומים העיניים נשואות אל עבר ההגנה אשר משאירה את הקבוצה מעל הקו האדום על אף הקושי של הקבוצה לשים את הכדור ברשת (כובשים פחות מגול למשחק!), כשכל האוהדים מקווים שפייטרו פלגרי הצעיר יקבל את ההזדמנות להוכיח מה הוא שווה על הבמה הגדולה ביותר. השחקן בן ה16 לא לקח מנוחה כמו שאר חבריו אלא המשיך להתאמן ולהשתפר כדי בתקווה לתקוע יתד בקבוצה הבוגרת בטרם יעבור לתחנה הבאה בקריירה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

לאציו- קייבו
הקבוצה מעיר הנצח תנסה להמשיך את כושרה הנהדר כדי להתבוסס בצמרת ולשמור על מקומה כדי להגיע לליגת אלופות בעונה הבאה. צ'ירו אימובלה ינסה להמשיך את הכושר הפסיכי בו הוא נמצא, כשהוא סופר כבר 20 שערים ו7 בישולים, וממוצע של שער כל 78 דקות! מנגד קייבו תקווה לחזור למסלול הניצחונות, כשולטר ברישה ינסה לחזור לכושר ולהוביל את הקבוצה להפתעה

סמפדוריה- פיורנטינה
סמפדוריה תקווה לחזור לתלם ולבסס את מקומה במקום המוביל למפעל אירופאי, כשניצחון על פיורה שנושפת בעורפה ייתן לקבוצה לא מעט אוויר לנשימה. פאביו קוואליארלה יקווה לכבוש מול הקבוצה היחידה בה לא הצליח להטביע חותם. מהעבר השני פיורנטינה תקווה לקושש ניצחון חוץ מול יריבתם הישירה על מקום באירופה בעונה הבאה, כשמירב העיניים יהיו נשואות אל ג'יובאני סימואנה הצעיר אשר הצליח להביא לקבוצה 2 נקודות יקרות מול 2 המילנזיות במחזורים האחרונים.

סוסואלו- טורינו
הקבוצה מטורינו תקווה להשיג ניצחון ולנצל את המשחקים הקשים של יריבותיה כדי לעלות למקום ה6-7, בעוד סוסואלו תקווה לניצחון אשר ירחיק אותה מן התחתית לעוד עונה מנומנמת במרכז הטבלה.

ורונה-קרוטונה
קרב תחתית מרתק שכל אחת מן הקבוצות תקווה לפתוח פער על חברתה. אצל ורדי וצ'רצ'י יקוו לפתוח ולהחזיר את הקבוצה לתלם כשמנגד קרוטונה תקווה שאנטה בודמיר יצליח להובילה לניצחון.

בולוניה- בנוונטו
בולוניה תקווה לנצל את המשחק כדי לחזור למסלול הניצחונות לאחר שני הפסדים רצופים. סימונה ורדי יקווה להבקיע שער נוסף ובכך לשבור את שיאו לכמות שערים לעונה העומדת על 6 כיום. אצל בנוונטו יקוו ששני הניצחונות האחרונים לא היו מקריים וכי יש להם עוד סיכוי להינצל מירידה. התקווה להינצל יושבת על כתפיו של מאסימו קודה שכבש 3 שערים בשני המשחקים האחרונים.

קודי יקווה להוביל את הקבוצה לחוף מבטחים (sannionews24)

אודינזה- ספאל
אודינזה תקווה להמשיך את הכושר הנפלא בו הקבוצה נמצאת (ניצחה שישה משחקים מתוך השמונה האחרונים שלה), כשקווין לזניה יקווה להמשיך בכושרו הנוכחי ולהוסיף עוד שער למאזן השערים שלו. אצל ספאל יקוו שהשחקנים יעזרו לאנטנוצ'י לגנוב נקודות יקרות אשר ירחיקו אותה מהקו האדום

קליארי- מילאן
מילאן תקווה שהניצחון האחרון יעזור לה לצאת לדרך חדשה ולחזור למאבק על כרטיס לאירופה. הרכש אומנם לא התחבר כפי שציפו, אך למילאן עדיין כלים רבים ומגוונים שיכולים להכריע כל משחק ולראייה לקבוצה 8 כובשים שונים עם מעל ל2 שערים. קליארי על אף ההפסד ליובנטוס משחקת טוב במחזורים האחרונים ותקווה ששיתוף הפעולה בין פאבלוטי לז'ואו פדרו ימשיך להשיג עבורם נקודות יקרות אשר ירחיקו את קליארי מהתחתית .

האם מילאן תזכה לחגוג שוב? (ACMilanTwitter)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort