הסטילרס מופתעים ו"המיניאפוליס מיראקל" משגע את העולם/סיכום ליל ראשון ב-NFL

ג'אגוארס – סטילרס

משחק קצבי במיוחד ב"היינץ פילד" שבפיטסבורג הוביל להפסד השני של הסטילרס לג'אגז השנה. האורחים פתחו מבערים כבר מהפתיחה, והם עלו ליתרון מהיר של 21-0 חמש דקות לתוך הרבע השני. בלייק בורטלס התעלה על כל ציפייה אפשרית ומסר את הכדור בצורה אפקטיבית במיוחד. הוא מסר מספר מועט של מסירות אך מיצה אותם עד סופם. 14/26 ל-214 יארד וט"ד אחד ללא חטיפות היא השורה הסטטיסטית המרשימה שהעמיד בורטלס, לא כולל ה-35 יארד על הקרקע במהלכים שהשאירו בחיים דרייבים חשובים.

בורטלס באמצע של עוד מסירה מדוייקת (twitter)

באמצע הרבע השני הסטילרס התעשתו וחזרו למשחק. ביג בן מצא את אנטוניו בראון במסירה מדויקת שאין כמוה שנחתה בדיוק בקצה האנדזון. הכיסוי של איג'יי בוייה היה ללא דופי, המסירה פשוט הייתה מושלמת. זה שבר לבוייה את הרצף הארוך ביותר ב-NFL של כמות פעמים שמסרו לכיוונו והוא לא הרשה ט"ד. עד למשחק הזה היו לו יותר מ-90 כאלה ברצף! לאחר ט"ד הגנתי של יאניק נגאקוואה, הסטילרס התקשו להגיע לאנדזון בדרייב העוקב והם נעמדו מול מצב של דאון רביעי ו-11, מצבים שעליהם בדר"כ הג'אגס לא מוותרים. לדאבונם, בן רות'ליסברגר מסר עוד מסירה מושלמת שנכנסה בדיוק בין שני הסייפטים ומרטייבס בראיינט המיר לטאצ'דאון ורבע את תוצאת המחצית, 21-14 ג'אגס. הרבע השלישי היה שמרני יותר, ורק הסטילרס הצליחו להביא נקודות וכאשר שמו עוד 7 על הלוח הם השוו את התוצאה ב-21 בדרך לרבע הרביעי והמכריע.

הג'אגס היו כבר בטוחים בניצחון בסוף הרבע השלישי שהמשחק היה בשיוויון! הם רשמו את עצמם כמובילי ה-AFC NORTH, איפה שהסטילרס נמצאים. (twitter)

הרבע הרביעי היה יותר פתוח והתקפי, וחרף משחק לפנתיאון של ביג בן, החלטות מפוקפקות של מתאם ההתקפה היילי עלו להם במשחק (כמו למסור מסירה קצרה בדאון רביעי וחצי יארד כאשר יש לך את ביג בן ולביון בל שהיו יכולים בקלות להשיג אותו, ואם כבר מוסרים, אז למה מסירה קצרה?). הג'אגס כבר הובילו ב-10 כבר שניות לסיום וט"ד חסר משמעות גרם למשחק להראות צמוד יותר ממה שהוא באמת היה בדקות הסיום.

תוצאה סופית:45-42 ג'אגס שישחקו נגד הפאטס בשבוע הבא.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
תוצאת הסיום (twitter)

סיינטס – ויקינגס

"קינום, מתקדם בפוקט, יורה לצד ימין, נתפס ע"י דיגס!! אלוהים אדירים!!… זהו 61 יארד של נס מיניאפוליס! אין לי עוד מילים לתאר את זה!" הפרשן הצבעוני של הויקינגס מזה יותר מעשור, פול אלן.

המשחק הכי משוגע, ביזרי, אדיר ומותח שראינו בשנים האחרון למעט הסופרבול האחרון. הכל נראה כמו תסריט הוליוודי: הסיינטס באים עם ההתקפה הנפיצה שלהם והקוורטרבק שכבר זכה בסופרבול אחד מול קייס קינום, שזאת הייתה ההתחלה הראשונה שלו בפלייאוף. הויקינגס יצאו ליתרון 17-0 מוקדם אך התפוררו במחצית השנייה. דרו בריז היה פנטסטי כמו תמיד והוא תפס אש בדיוק בזמן הנכון. הם שמו את הנקודות הראשונות שלהם על הלוח פחות מ-2 דקות לסיום הרבע השלישי כאשר בריז מסר מסירה אקסטאורדינרית מעל אחד מהקורנרים הטובים בליגה, אקזבייר רודס למייקל ת'ומאס שעמד בהבטחה שהידית שלו בטוויטר רומזת (cant guard mike ) והסיינטס קיצצו ל-10 הפרש בלבד. משם קינום נחטף ע"י וויליאמס (ששמו עוד יחזור אח"כ בקונוטציה שלילית יותר), קאי פורבת' החמיץ שער שדה ומייקל ת'ומאס תפס את הט"ד השני שלו וכמו קסם ההפרש הוא רק 3. משם קאי פורבת' הבקיע שער שדה בשביל להעלות את הביתיים ליתרון שש, אבל בריס המנוסה שמר על קור רוח והוביל את קבוצתו לט"ד שהעלה אותם ליתרון נקודה. משם שני שערי שדה שמרו על ההפרש ונותרו לוקינגים 29 שניות לנצח את המשחק.

אם אארון רודג'רס היה בראש הקסדה, היו נותנים להם אולי סיכוי קלוש לנצח. אבל כשקייס קינום בראש הקסדה? מי שהיה מחליף אפרורי למשך כל חייו? שלא הצליח לעבור את טיג'יי ייטס ביוסטון? הוא יוביל אותם לניצחון?

זה נראה כי הלוזרים הנצחיים ממיניסוטה יפסידו שוב לאלה שהנחילו להם הפסד באליפות החטיבה ב-2009. אבל אז קרה הבלתי ייאמן. קינום קיבל כדור ממערכת השוטגאן, התקדם בכיס ומצא את דיגס, שהתחמק באופן אקרובטי מתיקול של וויליאמס שבשגגה תיקל שחקן מהקבוצה שלו, שהיה האחר היחיד בקרבתו של דיגס. סטפון רץ עד לאנדזון בשנייה האחרונה ואז חגג כשפתח לרוחב את זרועתיו בחיקוי מדויק להפליא של ראסל קרואו בסרט "גלדיאטור" ואמר:"are you not entertained?" כפי שהדמות האייקונית של קרואו אמרה בסרט. זהו הט"ד הראשון בהיסטוריה בשניות הסיום של משחק פלייאוף שניצח משחק, לויקינגס היה 2.5% לנצח את המשחק לפני המהלך הזה. כצפוי, אוהדי הויקינגס בכל מאודם צרחו וצווחו מאושר מוחלט. הם עוברים לשחק באליפות החטיבה.

דיגס, טאצ'דאון. GAME OVER (twitter)

הלוזרים התמידיים, שהפסידו ב-99' לאחר שהבועט השני הכי טוב בהיסטוריה שלא החטיא שנתיים החליט להחטיא בזמן הכי גרוע. אותם לוזרים שהפסידו כאשר בלייר וולש החמיץ בעיטה קרובה יותר מאקסטרה פוינט במשחק הידוע לשמצה מול סיאטל. היום, הפור נפל לטובתם, המזל היה לצדם. "אני לא ידוע, (מגמגם) אני פשוט לא זוכר מה הלך עכשיו, אני רק יודע שניצחנו" קייס קינום בראיון לאחר המשחק כשנשאל לגבי המהלך האחרון שכבר נכנס לספרי ההיסטוריה.

יש גם חדשות טובות לאוהדי הסיינטס. לאחר שהויקינגס לא לקחו את הנקודה אחרי הט"ד שלהם ופשוט בזבזו זמן, הם כיסו את ה"ספרד" שהיה 5.5 לרעתם.

תוצאת הסיום:29-24 ויקינגס שישחקו מול האיגלס בשבוע הבא.

תוצאת הסיום, מטורף (twitter)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort