צרפת: פסז' מנצחת את נאנט, השופט בעט בשחקן של המארחים

במשחק שסגר את המחזור ה-20 בליגה הצרפתית ובנוסף גם משחק המרכזי של המחזור, נאנט אירחה בביתה את מובילת הטבלה פאריס סן-ז'רמן. במשחק הקודם בין שתי הקבוצות הללו בסיבוב הקודם, נאנט חטפה מה"אוטובוס" של קלאודיו ראניירי רביעייה ולא הצליחה לעצור את המכונה הפאריזראת. בנוסף, נאנט הפסידה 12! משחקים האחרונים לקבוצה מפאריס והיה סימן שאלה גדול האם זו משימה אפשרית ל"צהובים". אך העונה נאנט תחת פיקוד של ראניירי נמצאת במקום החמישי המפתיע והקבוצה של האיטלקי  היא אחת ההפתעות הגדולות של הליגה. אכן קבוצה משחקת בכדורגל הגנתי וחונה אוטובוסים, אך גם על ניצחון של 1-0 נותנים אותן שלוש נקודות. נאנט כרגע נמצאת בכושר לא רע ופתחה את השנה עם השלושה ניצחונות רצופים כמו כן גם פאריסאים פתחו את השנה עם שני ניצחונות ועם 8 שערים בתוכם. פאריס לקראת המשחק הובילה את הטבלה בפער ענק של 8 נקודות וניצחון במשחק הזה יגדיל את הפער ל11 נקודות וכנראה סיפור של האליפות יהיה סגור. מבחינת ההרכבים במשחק הזה, להרכב של הפאריס חזר קבאני המושעה בגלל האיחור מהחופשה, והיום היתה לו הזדמנות להשתוות לשיא של איברהימוביץ' כמלך השערים של הקבוצה בכל הזמנים. מבחינת הפצועים אצל פאריסאים היה חסר היום ניימאר, בן ארפה שגם ככה מחמם את הספסל וטיאגו מוטה. לנאנט היה חסר רק קוליבאלי, סייטורסון וקיימבה.

הרכבים:

נאנט: טטרושאנו, דובואה(תומאסון דק; 80), קרלוס, אווזיאם, פאלואה, לימה, טורה, רונז'יר, ז'ירוטו(נגום דק' 72), סלה, במו(איוקי דק' 66)

פאריס סן-ז'רמן: אראולה, אלבס, מרקיניוס, קימפמבה, קורזאווה, וראטי, ראביו, לה סלסו, די מריה(נקונקו דק' 80), קבאני(מונייה דק' 68), אמפבה

המשחק נפתח כצפוי משליטת הכדור של פאריסאים ולחץ גבוה ומתפרצות חדות של נאנט. ובדקה ה-12 פאריס ניצלה את ההזדמנותה הראשונה במשחק! קבאני קיבל כדור בצד שמאל זז לאמצע ומסר לאמבפה, קיליאן שם לב שמאחוריו יש די מריה פנוי ופתח את הרגלים וקשר אגנטינאי יצא למפגש עם טטרושאנו ועם השפיץ העביר את הכדור לפינה הרחוקה 1-0 פראיסאים.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
ד מריה כבש את שער הראשון במשחק, וגם החמיץ הזדמנות ענקית (קרדיט:twitter)

לאחר השער נאנט שוב המשיכה להתגונן מפאריס ואולי לעקוץ במתפרצת. בדקה ה-26  ז'ירוטו קיבל בדיוק את ההזדמנות להעניש את פאריס לאחר חטיפת כדור מסוכנת, אך הקשר החליט לבעוט מרחוק ולהקפיץ את הכדור מעל השוער במקום למסור ואראולה בלי שום מאמץ לקח את הכדור. במו בדקה ה-33 קיבל הזדמנות אחרי שיצא למפגש מול אראולה, אך שוער הצרפתי יצא בזמן ולקח את הכדור לידיים. ובדקה ה-36 די מריה החמיץ הזדמנות ענקית! אמבפה קבאני ודי מריה ברחו למתפרצת, הראשון מסר לאורוגואי שפירגן והוציא את אנחל לשער הריק, וארגנטינאי מכמה מטרים הצליח להעיף את הכדור למשקוף וממנה החוצה. בדקה ה-43 דובואה הקפטן ניסה להפתיע גם את אראולה לאחר הבעיטה מחוץ לרחבה, אך שלח כדור ממש לא מדוייק. המחצית הסתיימה ביתרון שלי פאריס, למרות שגם לנאנט משחק עוד לא היה אבוד.

                    מחצית בין נאנט לפאריס סן ז'רמין הסתיימה ביתרון מינמלי של הפאריסאים (קרדיט:twitter)

מחצית השנייה נפתחה בהזדמנות ענקית של דייגו קרלוס שנגח מצויין לאחר תרגיל יפה מבעיטה חופשית, אך הכדור חמק ממש צמוד לקורה. אווזיאם גם לאחר בעיטה חופשית נוספת של נאנט בעט מחוץ לרחבה, אך הכדור הזה היה ממש לא מדוייק. בדקה ה-56 קורזאווה החליט לעשות שטויות ומסר ברשלנות לכיוון השוער וסלה חטף את הכדור, אך אראולה הציל את הקבוצה והדף את הכדור עם הברח. בדקה לאחר מכן פאריס למתפרצת מצויינת, אמבפה עבר על המהירות את המגן ומסר רוחב לדי מריה, ושוב ארגנטינאי בעט לא מדוייק מהעמדה נוחה. ובדקה ה-60 נאנט אכן כבשה, לאחר הנגיחה של סלה מההרמת הכדור, אך השער בוטל עקב הנבדל שלא היה והשער נפסל לא בצדק. נאנט המשיכה לתקוף ובמו שוב בעט למסגרת של פאריס, אך שוב אראולה היה במקום. בדקה ה-71 פאריס התעוררה ויצרה הזדמנות טובה, אך לאחר צ'יף טוב של דני אלבס ברחבה, קורזאווה בעט את הכדור מעל המסגרת. בדקה ה-76החליט לבעוט מ-30 מטר בבעיטה חופשית והעיף את הכדור לאוהדים. ראביו לאחר דקה נגח לא רע בתוך הרחבה, אך שלח את הכדור מעל השער. בדקה ה-84 תומאסון שעלה מהספסל הקדים את קימפמבה ובעט לאחר מסירת רוחב, אך שוב אראולה היה עירני וטפס את הכדור. לאחר דקה אמבפה בעט מצויין לפינה לאחר מסירת רוחב של דני אלבס, אך גם טטרושאנו היה במקום והדף את הבעיטה לקרן. בדקה ה-87 תומאסון קיבל עוד הזדמנות להציל תיקו לאחר מסירה של לימה, אך שוב אראולה יצאה בזמן מהשער והדף את הכדור. אך אם הייתם חושבים שבמשחק הזה חסר גם סקנדל אז קבילתם! דייגו קרלוס ככל הנראה בטעות נתקל בשופט, השופט החזיר לשחקן עם הבעיטה ברגל שלו והביא כרטיס צהוב שני ואדום! אירוע באמת מוזר ויהיה הרבה רעש והשלכות לאחר המשחק, ומשחק הזה הסתיים עם טעם של אי צדק והחלטות שגויות של השופט. 

 

שאר התוצאות של המשחקים במסגרת המחזור ה-20 שהתרחשו היום:

סנט אטיין 2 – 0 טולוז (כבשו: בריץ' דק' 45, אל חדאג' דק' 86)

ליון 1 – 1 אנז'ר (כבשו: ארמבי דק' 14 – פקיר דק' 47)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort