צרפת: "אין פלקאו – אין שערים" – מונאקו מסיימת את המשחק בתיקו מאופס, מארסיי דורסת את ראן

היום ההתרחשו שישה משחקים בליגה הצפרתית הבכירה ומשחק הכי מעניין התרחש באצטדיון דה לה מוסו איפה מונפלייה אירחה את האלופה הנוכחית מונאקו. העונה הזאת למונאקו הולכת הרבה פחות טוב כמו העונה הקודמת ויש בזה הגיון – קבוצה איבדה את ברנרדו סילבה, מדני, אמבפה, בקאיוקו – שחקנים משמעותיים שעשו השקכ גדולה בזכיית באליפות ובהגע לחצי גמר ליגת האלופות, אך העונה הקבוצה אפילו לא הצליחה להגיע לפלייאוף של המפעל האירופאי הגדול, באליפות קבוצה בפער של 9 נקודות ממובלית הטבלה פאריס סן-ז'רמין. אך עכשיו זה נראה שלאונרדו ז'רדים סוף סוף מצא איזון וקבוצתו ניצחה ב6 משחקים רצופים ועדיין יכולה לזכות עוד בשני גביעים ואליפות, למרות שלצמצם פער כזה יהיה לא פשוט. מונפלייה מהצד השני קבוצה שהעונה שואפת למקום באירופא, אך מקום השמיני שכרגע היא נמצאת בו לא יכולה לספק את הקבוצה. אך מונפלייה העונה היא לפתע הקבוצה עם ההגנה הכי טובה בליגה – רק 13 ספיגות ו9 משחקים ללא ספיגה – רק אצל מארסיי אותו נתון וזה באמת מרשים. בנוסף גם במשחק הקודם של הקבוצות בתחילת העונה מונפלייה הצליחה לקחת נקודה למונאקו, אך לפי המשחק היתה ראויה לקחת אפילו כל הנקודות. מבחינת הפצועים למונאקו יש אותם הרבה ובמיוחד אבידה של פלקאו היא המשמעותית ביותר – לכובש המצטיין של הקבוצה וקפטן בעיות בשרירים, בנסוף עוד לא היה כשירים היו טילמינס, טראורה ובושילייה. אצל מונפלייה המצב הרבה יותר טוב – חזר מפציע ופתח היום בלם פדרו מנדס ולא היו כשירים רק מגן שמאלי אוינגו וקשר סנסון.

הרכבים:

מונפלייה: לקומט, מוקילי, הילטון, מנדס, אגילאר, פיריס(לאסנה דק' 82), שקירי, רוסייון, איקונה(מבנזה דק' 65), סמביה, סיו(דולי דק' 65)

מונאקו: סובאשיץ', טורה, גליק, ז'מרסון(ראג'י דק' 46), ז'ורז'ה, פאביניו, אנדוראם, גזאל, למאר, לופס(יובטיץ' דק' 64), קייטה(דיאקאבי דק' 71)

המפגש נפתי בקצב לא גבוה, ומונאקו כצפוי היתה יותר מסוכנת ולחצה את ההגנה של מונפלייה גבוה, ובדקה ה-9 טורה הרים כדור טוב לרחבה איפה שנגח קייטה, אך לא הצליח לפגוע בכדור היטב.בדקה ה-13 סמביה פרץ מצויין לרחבה וביצע מסירה/בעיטה לשער, אך סובאשיץ' לקח את את הכדור בלי בעיה. בדקה ה-18 הזדמנות גדולה קיבל בלדה קייטה שקיבל כדור טוב מלופס ברחבה, אך לא הצליח לפגוע בשער והכדור עבר ליד הקורה. בדקה ה-24 איקונה גם בחן את סובאשיץ' לאחר הבעיטה מחוץ לרחבה ושוב שוער הקרואטי היה במקום. לאחר ההתקפה הזאת מונאקו השתלטה על הכדור ובדקה ה-30 למאר ביצע דריבל מצויין, ומסר לגזאל שבעט לא רעה מחוץ לרחבה, אך הכדור עבר מעל המסגרת. לאחר דקה למאר בעצמו בעט מכ-30 מטר וגם הוא בעט לא מדוייק. בדקה ה-39 הזדמנות טובה היתה לראשיד גזאל לכבוש, אך לאחר הבעיטה שלו הכדור עבר בין הרגליים של מנדס ופגע לו ברגל וחמק ליד הקורה. בדקה ה-43 סמביה שלח כדור יורד מסוכן מחוץ לרחבה, וסובאשיץ' לאחר מאמץ לא קטן עדף את הכדור. לאחר דקה לאחר קרן גם מנדס ניסה להפתיע את השוער הקרואטי עם העקב, אך הכדור חמק ליד הקורה. המחצית הסתיימה בתיקו מאופס עם מעט הסזדמנויות ממשיות מצד שתי הקבוצות.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
מחצית במפגש בין מונפלייה למונאקו הסתיימה בתיקו מאופס (קרדיט:twitter)

מחצית השנייה נפתחה בהזדמנות מצויינת של מונארו לכבוש, לאחר הפריצה של רוני לופס שקיבל המון שטח וזמן, אך הבעיטה שלו לפינה הקרובה לקומט הצליח לעדוף בדקה ה-49. לקומת שוב היה להציל ת הקבוצה לאחר 4 דקות, כשז'ורז'ה שלח פצצה מחוץ לרחבה ושוער עדף את הכדור שהלך מתחת למשקוף. בדקה ה-59 הזדמנות טובה היתה לקייטה שוב לכבוש את השער הראשון במשחק, אך אחרי מסירת רוחב של לופס, אך הבעיטה של החלוץ, לקומט עדף עם הרגליים. שני מאמנים ביצעו חילופים התקפיים בשביל להשיג ניצחון, אך זה לא נתן כל כך תוצאות. למאר בדקה ה-73 שוב איים על השער מבעיטה חופשית, אך בעט למרכז השער ולקומט טפס את הכדור בלי שום בעיה. לקראת הסוף מונאקו התחילה ללחוץ הרבה יותר ובדקה ה-77 לאחר קרן אנדוראם קיבל הזדמנות ענקית לכבוש, אך הנגיחה של הקשר מכמה מטרים לקומט בנס הצליח לעדוף והציל את הקבוצתו. משחק היה די תקוע במרכז המגרש ולקראת שריקת הסיום הזדמנות אולי היחידה היתה בדקה ה-90 אצל מונאקו לאחר בעיטה חופשית של גזאל, אך הבעיטה של הצרפתי עברה ליד הקורה. משחק הסתיים בתיקו המאופס די מוצדק וכנראה שבלי פלקאו מונאקו לא אותה קבוצה כמו שהיא איתו.

מונאקו לא מצליחה לכבוש להגנה הכי טובה בליגה ומסיימת בתיקו מאופס(קרדיט:twitter)

תוצאות נוספות של משחקי מחזור ה-20 בליגה הצרפתית:

ראן 0 – 3 מארסיי (כבשו: ז'רמיין דק' 35, סנסון דק' 45, תאובין דק' 82)

ניס 1 – 0 אמיין (כבש: מילו דק' 66)

טרואה 0 – 1 בורדו (כבש: לאבודר דק' 15)

דיז'ון 1 – 1 מץ (כבשו: טאוארס דק' 1 – רוקס דק' 89)

קאן 0 – 1 ליל (כבש: פפה דק' 43)

בנוסף התרחשו שני משחקים בליגה הפורטוגלית הבכירה והינה התוצאות:

פאסוש פריירה 0 – 0 מאריטימו

בראגה – בנפיקה ליסבון

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort