טוטנהאם חגגה על אברטון, צ'לסי רק עם 0:0 מול לסטר סיטי וברנלי ממשיכה להתרסק

המחזור ה-23 בפריימרליג נמשך היום (שבת) כשבמוקד העניינים מעמדו של אנטוניו קונטה ממשיך להתערר אחרי 0:0 של צ'לסי מול לסטר שנשארה עם עשרה שחקנים. ברנלי ממשיכה להתרסק ואחרי 1:0 שספגה מקריסטל פאלאס רשמה שבעה משחקים רצופים ללא ניצחון וטוטנהאם חגגה עם 0:4 על אברטון.

צ'לסי – לסטר סיטי 0:0

הבלוז של קונטה ממשיכים להראות לא טוב, אחרי אליפות נהדרת בעונה שעברה, משהו השתבש לגמרי השנה והקבוצה מוצאת את עצמה רק במקום השלישי בליגה כשהיא רושמת ארבע תוצאות תיקו רצופות. המשחק החל נהדר עבור המארחת ששלטה והכתיבה את הקצב מהפתיחה. בסביבות הדקה ה-30 הבלוז הורידו את הרגל מהגז ולסטר החלה להיות מסוכנת ואף ראתה את ג'ימי ורדי מגיע להזדמנות טובה, אך בועט החוצה. במחצית השנייה הקבוצה של קונטה פשוט נעלמה מן המגרש, לסטר שלטה והגיעה למצבים עד שבדקה ה-68 בן צ'ילוול שקיבל רק חמש דקות קודם לכן כרטיס צהוב, ראה צהוב שני ונשלח למקלחת מוקדמת. מאותו הרגע המשחק נרגע לחלוטין, בדקות הסיום ניסו הבלוז לכבוש בכל זאת, אך ללא הצלחה ובסיום זה חלוקת נקודת שווה בין הקבוצות.

אנגלו קנטה שומר על הכדור (צ'לסי טוויטר)

קריסטל פאלאס – ברנלי 0:1

הקבוצה של שון דייץ' הייתה אמורה להיות המרעננת הרשמית של העונה בליגה האנגלית עם פתיחה חלומית, אך מאז חופשת הכריסמס הקבוצה פשוט לא מסוגלת לנצח וגם הפעם ספגה הפסד קשה ורשמה שבעה משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות. המשחק טוב עבור המארחת שהייתה טיפה יותר מסוכנת בהתחלה, עד מהרה האורחת גם הגיעה למשחק ואשלי ברנס ניסה את מזלו עם בעיטה מסוכנת מרחוק. בדקה 21 הקרח נשבר והמארחת חגגה יתרון אחרי שבריסטיאן בנטקה מצא בכדור ארוך את באקרי סאניה והאחרון דהר מאגף שמאל לתוך הרחבה ומזווית קשה שלח את הכדור לרשת. החניכים של דייץ' לא התייאשו וניסו לחפש את השער, אך לא הרבו להגיע למצבים מסוכנים. במחצית השנייה השליטה של פאלאס רק גברה ובדקה ה-68 בנטקה היה קרוב מאוד להכפיל את היתרון, אבל ראה את ניק פופה הודף נהדר. בסיום האורחת עם הפסד נוסף והמארחת חוגג עוד שלוש נקודות חשובות.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
שון דייץ' מודאג ובצדק (ברנלי טוויטר)

טוטנהאם – אברטון 0:4

הקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו ממשיכה לשמר את מעמדה בצמרת הליגה האנגלית ואחרי ההפסד הקשה שספגה ממנצ'סטר סיטי, התאוששה נהדר והרשמה בניצחון על האורחת ניצחון חמישי בששת המשחקים האחרונים ושני ברציפות. בדקות הפתיחה התרנגולים שלטו והכתיבו את הקצב ובדקה ה-26 ראו את סרג' אוריאר מוצא את הוינג מין-סון ששלח את הכדור מקרוב לרשת ורץ לחגוג יתרון. התרנגולים המשיכו לשלוט וירדו למחצית ביתרון חשוב.

סון חוגג את השער הראשון במשחק (טוטנהאם טוויטר)

כבר בפתיחת החצי השני הקבוצה של פוצ'טינו חגגה. סון קיבל כדור וניסה להפתיע את פיקפורד מרחוק, השוער הדף, אבל קיין הגיע לכדור החור והכפיל את היתרון. 12 דקות עברו וקיין עם צמד. דייר מצא בכדור נפלא את קיין שפגש את הכדור וקפץ מעל פיקפורד ופנימה. המארחת המשיכה לשלוט במשחק והייתה קרובה לכבוש את הרביעי, אך קיין וסון החמיצו ממצבים טובים. לקראת הסיום הרביעי סוף סוף הגיע כשאלי מצא בעקב נפלא את כריסטיאן אריקסן ששלח את הכדור לקורה ופנימה. התרנגולים שלטו עד לסיום ורצו לחגוג ניצחון גדול.

קיין חוגג צמד נפלא (טוטנהאם טוויטר)

מהלך המשחק:

דקה 15: דלה אלי הוכשל כ-25 מטרים מהשער. כריסטיאן אריקסן לקח את הכדור ומצא נהדר את ראשו של הוינג מין-סון שנגח טוב, אבל הכדור הלך ממש מעל המשקוף.

דקה 15: האורחת ענתה מיד בצד השני עם מצב נהדר. צ'נק טוסון מצא בכדור ארוך את רוני שניסה את מזלו מול הוגו לוריס עם בעיטה שטוחה וחדשה שהלכה החוצה.

דקה 25: מצב נהדר לתרנגולים. אלי מצא נהדר את הארי קיין שהסתובב וניסה למצוא את הרשת, אך ג'ורדן פיקפורד היה במקום ושמר על השער שלו.

דקה 26, טוטנהאם עלתה ל-0:1: הפעם פיקפורד נכנע. סרג אוריאר המשיך לקבל שטחים באגף והפעם הצליח למצוא את סון בכדור נהדר והאחרון הקדים את המגן שלו ושלח את הכדור לקורה הקרובה ופנימה.

סון וקיין חוגגים יום נפלא לצמד (טוטנהאם טוויטר)

דקה 32: בעיטה חופשית מסוכנת של האורחת כמעט נכנסה. אריק דייאר הכשיל את ג'יימס מקארטי, גילפי סינגורסון לקח את הבעיטה, אך שלח את הכדור ישר לידיים של לוריס.

מחצית שנייה

דקה 47, טוטנהאם עלתה ל-0:2: התרנגולים חגגו כבר בפתיחת החצי השני. סון ניסה את מזלו מרחוק, פיקפורד הדף טוב, אבל הריבאונד הגיע לקיין ששלח בקלות לרשת.

דקה 53: הקבוצה של פוצ'טינו לא הפסיקה לחפש את השער. סון מצא במסירה נהדרת את אלי שנכנסה לרחבה ולמרות הלחץ הצליח להוציא בעיטה טובה, אך פיקפורד לקח את הכדור.

דקה 59, טוטנהאם עלתה ל-0:3: דייר מצא במסירה נפלאה את קיין שנכנס לרחבה, נגע בכדור שפגע בדשא, קפץ מעל פיקפורד, נכנס פנימה ושלח את קיין לחגוג.

קיין מקפיץ את השלישי של התרנגולים מעל פיקפורד (טוטנהאם טוויטר)

דקה 68: התרנגולים לא עצרו לרגע. סון המשיך לכבב ומצא את קיין במסירה נפלאה והחלוץ ניסה לכבוש את השלישי שלו, אך הכדור הלך החוצה.

דקה 70: עוד מצב מסוכן למארחת. אליי הוכשל סמוך לרחבה והתרנגולים זכו בבעיטה חופשית. דייויס ניסה את מזלו, אבל פיקפורד התעופף והדף.

הקבוצה של פוצ'טינו שלטה לאורך כל המשחק (טוטנהאם טוויטר)

דקה 77: הקבוצה של פוצ'טינו הריחה את הרביעי באוויר. אלי מצא את סון בכדור חכם, האחרון הגיע לאחד על אחד, בעט וראה את פיקפורד עוצר. אלי הגיע לכדור החוזר והמאזור הפנדל ניסה לכבוש, אך הוציא בעיטה חלשה ופיקפורד לקח את הכדור.

דקה 81, טוטנהאם חוגגת עם הרביעי: צירופי מסירות נפלאים בין אלי לסון, השאירו את אלי בתוך הרחבה ומשם בעקב נפלא הוא מצא את אריקסן ששלח את הכדור לקורה ופנימה.

אריקסן חוגג עם סון ואלי את הרביעי (טוטנהאם טוויטר)

תוצאות נוספות:

האדרספילד – ווסטהאם יונייטד 4:1
כבשו לווסטהאם: מארק נובל, 25. מרקו ארנווטוביץ', 46 ומנואל לאזיני, 56,61.
כבשו להאדרספילד: ג'ו לוולי, 40.

ניוקאסל יונייטד – סוונזי סיטי 1:1
כבשו לניוקאסל: חוסלו, 68.
כבשו לסוונזי: ג'ורדן אייוו, 60.

ווטפורד – סאות'המפטון 2:2
כבשו לווטפורד: אנדרה גריי, 58 ואבדוליי דוצ'ורה 90.
כבשו לסאות'המפטון: ג'יימס וורד פרווס, 20,44.

ווסט בורמיץ' – ברייטון אלביון 0:2
כבשו לווסט בורמיץ': ג'וני אוונס, 4 וקריג דאוסון, 55.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort