דני קרבחאל- ליבו של לוחם

כל ילד שיושב עם "האולטרס סור", האהודים השרופים של ריאל מדריד, חולם רק דבר אחד- לזכות לטעימה מהדשא המיתולוגי בסנטיאגו ברנבאו, אך בפועל מעטים מצליחים לעבור בכל מחלקות הנוער של ריאל ולהגיע לקבוצה הבוגרת. כדי לפרוץ לסגל של הקבוצה הבוגרת אתה צריך שילוב של שלושה דברים: מזל, התמדה, אבל הכי חשוב, נחשיות אין סופית. לכן לא פלא שדווקא דני קרבחאל, שחוגג היום יום הולדת, הצליח איפה שכה רבים נכשלו כולל שחקנים נפלאים דוגמת קאייחון, חואן מאטה, חסה, רודריגו ועוד טובים רבים. קרבחאל הצליח היכן שכל אלו נכשלו מכיוון שאצלו זאת מעולם לא הייתה אופציה להיכשל, ועד היום רוחו של הילד בן העשר מנשבת בכל נגיעה שלו בכדור, כאילו אומרת "אני נלחם בשביל הבית".

קרבחאל החל את מסעו בריאל מדריד בגיל 10, כאשר הוא עובר בכל קבוצות הנוער ועד לקבוצת הבת של ריאל מדריד, ריאל קסטיליה, שם הפך לקפטן הקבוצה בגיל 19 בלבד, ולשחקן מן המניין בסגל הנבחרת הצעירה של ספרד, כשהוא מראה כמה פוטנציאל טמון בתוכו. רודי וולר האגדי, ששימש כמנהל המקצועי של לברקוזן, שמע על הכישרון הצעיר ממוריניו והביא אותו לקבוצה קצת לפני גיל 20, בתקווה שיתפתח לשחקן מוביל, אך כנראה שגם הוא לא צפה את הפריצה המטאורית של הספרדי הצעיר. דני סיים את העונה עם 7 בישולים ושער, ונחשב לאחת מתגליות העונה בליגה הגרמנית. כל זה הספיק לריאל כדי להפעיל את סעיף השחרור המיוחד עליו הם סיכמו מבעוד מועד מול לברקוזן, בסך 6.5 מיליון בלבד.

דני בפעולה במדי לברקוזן (marca)

החזרה הביתה הייתה ללא ספק רגע מכונן, כשדני עצמו אומר "נלחמתי קשה כדי להפוך את החלום שלי למציאות. אני האדם המאושר בעולם". כמובן שגם הנשיא הכל יכול של הקבוצה פלורנטינו פרז, ניצל את חזרת הבן האובד כדי לקנות את אהבת הקהל שהיה צמא למדריסטה אמיתי בקבוצה. קרבחאל לקח את ההזדמנות בשתי ידיים והצליח להפוך לבורג משמעותי בקבוצה, ואף לזכות איתה ב12 תארים שונים, בדגש על 3 זכיות בליגת האלופות, הוא קיבל את זימונו הראשון לנבחרת הבוגרת של ספרד בזמן תקופתו בקבוצה, והצליח לגרוף תארים אישיים רבים שהעידו על קפיצת המדרגה האדירה שהוא עשה תוך פרק זמן קצר.

דני במדי לברקזון, גם הוא לא האמין שהוא יחזור ללבן כה מהר (AS)

דני הצליח לתפוס את מקומו בהרכב בזכות משחק המסירות הנפלא שלו, היכולת שלו לשמור על הכדור והאנרגיה הבלתי נגרמת שלו שמאפשרת לו לשרוף את האגף גם בהגנה וגם בהתקפ ובעיקר המלחמה, כשכל משחק רואים כיצד הוא משאיר את ליבו במגרש, אך מספר פציעות שחווה בשנתיים האחרונות מנעו ממנו להראות את מלוא יכולותיו, ולתרום כפי שהוא רוצה לקבוצה. לאחר כל פציעה קרבחאל עבד קשה כדי לחזור לכושר משחק אבל המזל היה נגדו כאשר פעם אחר פעם הוא שב להיפצע, כשהרגע הזכור ביותר הוא הפציעה כנגד אתלטיקו מדריד בגמר ליגת אלופות ב2016, אז נאלץ לצאת בתחילת המחצית השנייה ולצפות בניצחון קבוצתו מהספסל.

על אף הפציעות שעבר, הנהלת הקבוצה ראתה בו כנכס חשוב, והחליטה להאריך את החוזה שלו בתחילת העונה עד 2022, רק כדי לגלות מספר שבועות אחרי שהקריירה שלו עלולה להיקטע בטרם עת. לאחר המשחק נגד דורטמונד החל המגן המוכשר להרגיש כאבים בחזה. בדיקה של רופא המועדון גילתה כי אותו לב שהוביל אותו כה רחוק מונע ממנו לשחק. הבדיקה הראתה שדני סובל מדלקת בקרום הלב וכי הוא אינו כשיר לשחק או להתאמן עד להודעה חדשה. לראשונה, מחשבות על פרישה עלו במוחו של קרבחאל שהתקשה עם חוסר הוודאות בדבר חזרתו למגרש, אך הרופאים הרגיעו אותו לבסוף כי מדובר במחלה חולפת וכי הוא עוד יחזור למגרשים. קרבחאל התאזר בסבלנות, נהנה מאהבת הקהל שלא עזב אותו לרגע, ולבסוף לאחר כמעט חודשיים חזר להרכב הקבוצה. בנוסף דני הראה כמה ליבו רחב כשהחמיא לחברו לקבוצה, אשרף חכימי, על התצוגות שלו בזמן היעדרותו. ההכרה בחברו הצעיר שגם עבר במחלקות הנוער של המועדון, מראה את אהבתו האמיתית של דני לסמל, שכן בשבילו הקבוצה תמיד הייתה ותמיד תהיה מעל הכל.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

אומנם במהלך הזמן שנעדר מהמגרשים ריאל כנראה איבדה את הסיכוי לזכות באליפות, אך דני והקבוצה ימשיכו להילחם במפעל האהוב עליו, ליגת אלופות. עם פייטר כזה בצידה של ריאל, איך אפשר להמר נגדה?

ממשיך לתת את הלב לקבוצה (rte)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort