Raw: המיז חזר וברון סטרומן במסר ישיר לברוק לסנר וקיין

כמו בכל שבוע התוכנית השבועית של ה-wwe, ראו שודרה הלילה (בין שני לשלישי) כשבמוקד המיז מפתיע עם חזרה מיוחדת ובקשה חשובה, ברון סטרומן מעלה הילוך מול קיין וברוק לסנר והאם הבאלור קלאב בדרך להשתלט על הענף? 

התוכנית נפתחה בסרטון מהשבוע שעבר בו רומן ריינס מנצח את סמואה ג'ו ושומר על החגורה. ״הכלב הגדול״ יוצא לזירה כדי לחגוג, תוך זמן קצר ג'ייסון גורדן חובר אליו ואומר שהוא שמח שריינס שמר על החגורה ושעכשיו שהוא וסת' רולינס אלופי זוגות אז הוא חלק מהצוות. רולינס לא נשאר בשקט ויצא גם הוא אל הזירה, רולינס וריינס עשו לג'ורדן שיחת הבהרה שהוא לא שילד עדיין ואז הבאלור קלאב יצאו החוצה ואמרו שהסוף הגיע ושהם הולכים להשתלט על התוכנית, קורט אנג'ל יצא והודיע שהקרב המרכזי ההערב זה באלור קלאב נגד ריינס, רולינס וג'ורדן.

רומן ריינס עם המיק (WWE)

סשה בנקס וביילי גברו על סוניה דוויל ומנדי רוס

קרב זוגות מעניין בין הבנות, דוויל ורוס שלטו בהתחלה וניסו ללכת על בנקס. לקראת הסוף ביילי השתחררה מרוס והצליחה למצוא את בנקס שנכנסה בטירוף פנימה, העיפה את כולם ולבסוף גם ביצעה את ההכנעה המפורסמת שלה בדרך לעוד ניצחון מרשים עבור ״הבוסית״!

הבוסית בעוד תצוגה מרשימה (WWE)

מאט הארדי מנצח את קורט הוקינס

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

החצי השני של ג'ף הארדי ממשיך בסיפור שלו מול בראיי ווייט, מאט לא היה זקוק להרבה זמן ותוך זמן קצר חיסל את יריבו. בראיי לא חיכה הרבה ויצא החוצה והשניים עמדו אחד מול השני וצחקו אחד לשני בפרצוף, מי יהיה יותר מטורף? מי יזכה בסוף בתהילה? את זה נגלה רק בקרב ביניהם.

מאט הארדי צוחק על בראיי וואייט (WWE)

חזרתו של המיז! 

המיז יצא החוצה יחד עם שומרי הראש, קרטיס אקסל ובו דאלאס. המיז הודיע שגנבו ממנו את האליפות הביניבשתית ושהוא מתכוון לחזור במלוא הכוח ולקחת בחזרה מריינס את החגורה ושמישהו רק ינסה לעצור אותו. מאחורי הקלעים המיז פונה לג'נרל מנג'ר אנגל ודורש קרב חוזר עם ריינס ומקבל זאת בתוכנית ראו הבא, שם התוכנית תחגוג 25 שנה.

סדריק אלכסנדר ניצח את אנזו אמורה

אלכסנדר סוף סוך זכה לקרב לו הוא חיכה וזה קרב על אליפות הקרוזוויט מול אנזו. אלכסנדר ואנזו הציגו קרב גדול ומעניין. השניים ניסו לגמור אחד את השני ובסוף אלכסנדר ואמורה רבו מחוץ לזירה והראשון הצליח לקפוץ בשנייה האחרונה פנימה ולזכות בקרב, אבל עדיין נשאר קירח מכאן ומכאן כי ניצחון בספירת חוץ אומר שאנזו שומר על החגורה שלו.

אפולו קרוז וטייטוס אוניל ניצחו את שיימס וסאזרו

השילוב המשונה בין קרוס ואוניל נמשך שבוע נוסף והפעם זכה לניצחון. שיימס וסאזרו רצו לנקום ולהראות שמגיע להם בחזרה את אליפות הזוגות, אלא שלקרוז היה שינוי בתוכנית ועם קרב נהדר הצליח יחד עם אוניל לנצח ולזכות בקרב.

טייטוס אוניל מצמיד את שיימס (WWE)

ברון סטרומן תוקף את קיין וברוק לסנר

לסנר וסוכנו פול היימן נכנסו לזירה והיימן הודיע שהחיה הולך לנצח ברויאל ראמבל בקלות ושכולם יזהו מהעוצמה של לסנר. השניים יצאו החוצה ואז קיין הפתיע ותקף את לסנר, עוד לפני ש-״החיה״ מספיקה להגיב, סטרומן מגיע גם ואחרי שהוא מפרק את קיין הוא גם מעיף לכל עבר את לסנר ופשוט שולח את שניהם באמבולנס הביתה.

ניה ג'קס תוקפת את אסקה

הלוחמת הבלתי מנוצחת של ראו יצאה לזירה והייתה בדרכה לעוד קרב, אלא שהפעם ג'קס הגיעה תקפה אותה מאחורה ולבסוף השאירה אותה מחוסלת בזירה עם אמירה ברורה שההפסד של אסקה עומד להגיע בקרוב מאוד.

ניה ג'קס עם מסר חד וברור (WWE)

הבאלור קלאב ניצח את ריינס, רולינס וג'ורדן

פין באלור ממשיך להוביל את קבוצתו להצלחה, בזמן שהוא בונה על האליפות של ריינס וגאלוס ואנדרסון רוצים את אליפות הזוגות, הם פינו זמן ובסוף קרב מרתק וצמוד, שהסתיים עם קו דה גרא על רולינס, זכו בקרב. אחרי שבאלור וחבריו יצאו, המיז ושומרי הראש הגיעו ותקפו את רולינס וריינס ולבסוף המיז ביצע את המכה המפורסמת של השילד על ריינס.

פין באלור עם הקו דה גרא שלו לסת' רולינס (WWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort