Wrestle Kingdom 12

האירוע היה מדהים, למרות שהוא היה חמש שעות הוא הרגיש כמו שעתיים, רוב הקרבות היו מעולים וזה כנראה האירוע של השנה. בנוסף האירוע שבר שיאים ומכר 34,995 כיסאות והפך את האירוע לקינגדום הגדול אי פעם.

ניו ג׳אפן ראמבל

הקרב לא היה טוב, כי הוא לא אמור להיות טוב, הראמבל נוצר בשביל לגרום לאיכות ולרמה של הקרבות רק לעלות ככל שעובר הזמן, הקרב לא היה מדהים בלשון המעטה אבל לפחות קאקיהארה אגדת הUWF חזר לקרב אחד אחרון אחרי שהוא הביס את הסרטן (וטכנית הביס 20 מתאבקים).

לא היה טוב אבל גם לא אמור להיות (אתר NJPW הרשמי)

 

שו&יו (c) {כאוס} נגד היאנג באקס {Bullet Club} על אליפות הזוגות של הIWGP במשקל בינוני.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הקרב הוציא צד אחר שפחות ראינו ביאנג באקס, היה שילוב מעולה בין הפסיכולוגיה של הקרב, לפיזיות שלו, הדרך שבה יו "מכר" את הפציעה שלו בגב הייתה גאונית שאפילו חשבתי שאולי זאת פציעה אמיתית, הקרב נגמר עם מלצר דרייבר שהומשך עם שארפ שוטר של ניק על יו וכך היאנג באקס זכו באליפות.

מלצר דרייבר!!! (אתר NJPW הרשמי)

(Bullet Club (c נגד כאוס נגד טאגוצ׳י יפן נגד סוזוקי גאן נגד וור מאשין ומייקל אלגין. קרב כפפה על אליפות השלשות של NEVER

 ציפיתי שהקרב לא יהיה טוב אבל למרבה ההפתעה הוא היה טוב, הקרב רק האיץ מההתחלה שלו ונהיה טוב יותר ויותר ככל שהזמן עבר, הכוכב של הקרב היה טרנט ברטה שכאשר זה היה נראה שכאוס הולכים להפסיד הוא עשה קאמבק, ולצערי הצמיד דווקא את טאמה טונגה מתוך כל שלושת החברים של הבולט קלאב אחרי ביצוע מדהים של אחד המהלכים האהובים עלי, הדודבאסטר.

טרנט בראטה הכוכב של הקרב (אתר NJPW הרשמי)

קודי רודס {Bullet Club} נגד קוטה איבושי

הקרב היה מדהים, הבילד אפ אליו לא היה מעולה אבל אם מה שראינו בקרב, אפשר לסלוח לNJPW על זה, קוטה איבושי וקודי נתנו את הקרב הכי טוב בחיים שלהם. הקטע הכי פסיכי בקרב היה כשקודי ביצע קרוס רודס מהאפרון של הזירה אל הרצפה, אבל למרות זה איבושי לא מוותר ואחרי כל דבר שנחת עליו הוא נותן פייט מדהים ובסוף מנצח עם פניקס ספלאש.

קרוס רודס מדהים (אתר NJPW הרשמי)

{K.E.S (c) {Suzuki Gun נגד איוויל וסאנאדה {LIJ} על אליפות הזוגות של הIWGP במשקל כבד

ברגע שהפעמון צלצל KES מבצעים את הקילר בומב על איויל וסאנאדה מציל אותו מלהיות מוצמד,  הקרב אינטנסיבי ויפה, אקשן שונה מקרב זוגות רגיל יותר דומה לקרב יחידים אבל בכל זאת עם מוטיבים של טאג טים, הסיפור לקראת הקרב היה בנוי יפה ולבסוף אחרי שLIJ לא מצליחים להצמיד את סמית׳ אחרי מג׳יק קילר, סאנאדה מבצע על סמית׳ גם מונסולט ומצמיד אותו!!!!! וסוף סוף יש לנו פרצופים חדשים לאליפות הזאת!!!!!!!

אפילו מג׳יק קילר לא הספיק (אתר NJPW הרשמי)

מינורו סוזוקי (c) {סוזוקי גאן} נגד הירוקי גוטו קרב שיער נגד שיער על אליפות NEVER במשקל פתוח

הקרב היה נטו פסיכולוגיה, הסאדיזם של מינורו סוזוקי היה חלק מרכזי בקרב והוא היה מורכב בהרבה מקרבות היאבקות רגילים, היה פה הבדל ברור מאוד מי ההיל הפסיכופת, הסדיסטי והמשוגע ומי הפייס המתוך והנורמלי, בסופו של דבר למרות שהיה אסור לסוזוקי גאן ולכאוס להתקרב לזירה סוזוקי גאן הפרו את זה אבל יושי-האשי הציל את גוטו, גוטו ביצע את הGTR על סוזוקי וניצח, בהתחלה זה היה נראה כאילו שסוזוקי מתכוון להתחמק בלי לגלח את השיער אבל אז הוא חזר עם כיסא וגילח לעצמו את השיער כאות כבוד להירוקי גוטו.

שדה מלחמה פסיכולוגי (אתר NJPW הרשמי)

מארטי סקארל (c) {בולט קלאב} נגד וויל אוספריי {כאוס} נגד קושידה נגד טאקאהאשי {LIJ} על אליפות הIWGP במשקל בינוני

היה פה קרב מדהים שבוצע מעולה למרות שזה הקרב הראשון מסוגו בNJPW. הקהל היפני היה לגמרי בצד של טאקאהאשי בעוד הקהל האירופאי והאמריקאי היה מפולג בין אוספריי לסקארל ורק קושידה לא בדיוק היה אובר בכניסה שלו לקרב, הקרב היה גאוני, עד שלב מסויים הייתי בטוח שטאקאהאשי ינצח והיו הרבה פעמים שבהם אני לא האמנתי למה שעייני ראו, בסופו של עיניין וויל אוספריי סוף סוף ניצח את מארטי סקארל (אחרי כל כך הרבה זמן שסקארל השמיד כל הישג של אוספריי) עם האוסקאטר וזכה באליפות!!!!!!!

הגיע הזמן (אתר NJPW הרשמי)

הירומו טאנאהאשי (c) נגד "סוויצ׳בלייד" על אליפות הIWGP הביניבשתית במשקל כבד

הקרב היה מאכזב, הגימיק "סוויצ׳בלייד" של ג׳יי וויט היה נוראי, הקבירה שטאנאהאשי עשה לג׳יי וויט מזכירה את הקבירה שג׳ון סינה עשה לבריי וויט, לבסוף טאנאהאשי ניצח עם היי פליי פלוו. ובמקום לקחת קצת זמן בחוץ כדי לחזור להיות 100 אחוז הוא ימשיך להתאבק ויסתכן בפציעה.

אכזבת הערב (אתר NJPW הרשמי)

קני "דה קלינר" אומגה (c) {בולט קלאב} נגד כריס ג׳ריקו. קרב ללא פסילות על אליפות ארצות הברית של הIWGP במשקל כבד

הקרב היה הכי טוב בקריירה של כריס ג׳ריקו, הקרב התחיל בוולס אוף ג׳ריקו שלמרות שקני אומגה הגיע לחבל, ג׳ריקו סירב לשחרר אותו, השניים המשיכו להלחם מחוץ לזירה והרסו את עמדת השידור באנגלית השניים המשיכו לתת קרב מעולה אבל יד כמה רגעים שאני רוצה לדבר עליהם, הראשון הוא שכריס עשה רופ ברייק לוואן וינגד אנג׳ל….. למרות שרופ ברייק לא תקף כפי שראינו בוולס אוף ג׳ריקו בתחילת הקרב, הדבר השני שהפריע לי הוא שימוש בקפסולות דם במקום בבליידינג. אחד הרגעים הגדולים בקרב הרגע המטורף והמדהים שבו ראיתי צ׳ייר שוט לראש אחרי שנים שלא ראיתי אחד, עוד רגע שהטריף אותי זה הספריי קרח לעייניים של ג׳ריקו התחמקות גאונית מנעילה ואחלה של רפרנס לסדרת הרשת של היאנג באקס, בסופו של הקרב קני ניצח עם הוואן ווינג אמג׳ל ושמר על האליפות, כריס היה עצבני ויצא מהזירה בהפגנתיות וככה הקרב נגמר. לדעתי היו יכולים למשוך אותו עוד טיפה אבל הוא עדיין היה מעולה.

טקס העברת לפיד??? (אתר NJPW הרשמי)

קאזוצ׳קה אוקאדה (c) {כאוס} נגד טטסויה נאיטו {LIJ} על אליפות הIWGP במשקל כבד

הקרב התחיל איטי ואני חשבתי בהתחלה שהוא אפילו לא קרוב ל4 כוכבים אבל אז הוא העלה הילוך והדהים אותי, המלחמה בין השניים הגיעה לשיאים חדשים והם הכו אחד את השני עם כל הארסנל, אחרי שטטסויה נאיטו הכה את הדסטינו הייתי בטוח שאוקאדה גמור אבל אוקאדה יצא מזה, נאיטו הלך על דסטינו נוסף אבל אוקאדה התחמק וביצע את הריינמייקר אל ניצחון מאכזב. בסופו של עיניין הקרב היה מדהים, היו יכולים לקצץ קצת מההתחלה, בנוסף הסיום היה מאכזב ולדעתי נאיטו היה אמור לזכות.

ריינמייקר שובר לבבות (אתר NJPW הרשמי)

 

לסיכום, האירוע היה מדהים, בל הקרב בין טאנאהאשי לסוויצ׳בלייד קצת הרס.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort