בצומת דרכים: מכבי ת"א תנסה להתאושש מול הפועל אילת, הפועל ת"א תמנף את הניצחון בדרבי?

המחזור ה-12 בליגת ווינר סל יחל היום (שבת) ויספק לנו כמה מפגשים מסקרנים מאוד. הפועל תל אביב תנסה להמשיך במומנטום אחרי הניצחון הגדול בדרבי מול הפועל חולון שמגיעים הניצחון על עירוני נהריה. האלופה, הפועיל ירושלים רוצה לרשום ניצחון שלישי ברציפות מול נהריה ומכבי ת"א תנסה להתאושש משני הפסדים רצופים מול הפועל אילת.

הפועל חולון – הפועל תל אביב (שבת, 20:30)

הקבוצה של דני פרנקו סיפקה לכולנו הפתעה ענקית במחזור הקודם כאשר גברה 73:77 על יריבתה בצהוב בדרבי גדול ומותח כמה ימים בלבד אחרי שאותה יריבה הדיחה את האדומים בגביע. הפעם האורחת מגיעה אחרי ניצחון גדול ותיהיה חייבת להגיע סופר דרוכה ומוכנה בלי אופריה או שאננות, אחרת היא תמשיך במסורת שאומרת שאחרי ניצחון על הצהובים מגיע הפסד. כדי לעשות זאת ולרשום ניצחון גדול נוסף האדומים יצטרכו לעשות מספר דברים. הדבר הראשון, הקבוצה של פרנקו חייבת לקבל את הזרים בשיאם, כמו בדרבי אם הזרים יתנו את הכול אין שום סיבה שאדומים יפסידו. דבר שני, להתנתק מהאווירה, אם יש מקום שכמעט לא אפשרי לנצח בו הוא הבית של חולון, עם הקהל המטורף והלחץ שהוא מפעיל, האדומים עשויים להיחלץ בקלות ולתת ליריבה יתרון ברור, אם ירצו באמת לנצח יצטרכו להתעלם מרעשי הרגע ולהתרכז רק בכדורסל.

בלתי ניתן לעצירה, גלן רייס ג'וניור (עודד קרני, אתר מנהלת הליגה)

בצד השני, הקבוצה של דן שמיר נמצאת בתקופה נהדרת, אחרי פתיחת עונה צולעת עם הפסדים מפתיעים ויכולת חלשה, הקבוצה בסגול-צהוב התעוררה ונראית נהדרת, ההפסד היחיד שספגה היה מול האלופה מירושלים שניצחה רק על חודו של סל אחרי משחק מותח וצמוד. אחרי ההפסד הקבוצה של שמיר ניצחה את נהריה ותרצה לרשום ניצחון ליגה נוסף גם מול האדומים של פרנקו. כדי לעשות זאת יצטרכו שמיר וחניכיו לעשות רק דבר אחד והוא להמשיך ביכולת הנהדרת שלהם, אם המארחת תמשיך לשחק כמו ששיחקה בתקופה אחרונה ויחד עם זה שהיא משחק בבית עם אחד הקהלים הטובים בליגה שלבטח יספק אווירה מרגשת ומדהימה, אין סיבה שהם יפסידו את המשחק הזה. הימור שלי: שתי הקבוצות יספקו לנו משחק ענקי וצמוד שיוכרע רק בשניות האחרונות ואולי אף היכנס להארכה, קשה מאוד לבחור צד אבל הם חייבים הייתי הולך עם המארחת והקהל הביתי.

הפועל ירושלים – עירוני נהריה (ראשון, 20:30)

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

האלופה נמצאת בתקופה לא ברורה, החלפת המאמנים המהירה, בחירת מודי מאוד למאמן, ההדחה המביכה מאירופה ובתקופה האחרונה שחרור אוסטין דיי והבנה כי השנה רק הליגה והגביע חשובים. בהתחלה היה נראה שהקבוצה בהלם עם הפסדים קשים למכבי תל אביב והפועל גליל/גלבוע, אלא שאז הם חזרו והצליחו לנצח בשיניים נגד חולון ונגד מכבי חיפה ונראה שהבינו מה המטרות שנשארו לעונה הזאת. במשחק הקרוב מצפה לאדומים מהבירה משחק קשה נגד קבוצה שתמיד עושה נגדם צרות, כדי לנצח אותו יצטרכו מאור וחניכיו לעשות כמה דברים. הדבר הראשון, קבלת תפוקה מהשחקנים הישראלים. הירושלמים יהיו חייבים לקבל הרבה יותר מהשחקנים תוצרת כחול לבן, אחרת יתקשו מאוד לנצח את הסוס השחור שלהם. דבר שני, הקבוצה של מאור תיהיה חייבת לשלוט ולהכתיב את קצב המשחק, האלופה טובה יותר שהיא שולטת ורואה כמה מהלכים קדימה ודבר אחרון, משחק הריצה. המארחת צריכה לנצל את הקהל הביתי ולהלחיץ את היריבה כדי לנצל טעויות שהיא תעשה.

ג'רום דייסון זורק לסל (הטוויטר של הפועל ירושלים)

בצד השני, הקבוצה של אריק אלפסי נמצאת בתקופה רעה של שלושה משחקים ללא ניצחון. הבעיה העיקרית בקבוצה היא שאין שחקן משמעותי שמסוגל לתת תוספת של יצירתיות ונקודות לקבוצה. במשחק הראשון של העונה נפגשו שתי הקבוצות והמארחת הפסידה אותו, הפעם היא תרצה להפתיע את האלופה במגרשה הביתי ועל הדרך לצאת מן המשברון אליו היא נכנסה. כדי לעשות את ההפתעה הזו יצטרכו בנהריה לתפוס את האלופה לא מוכנה, כלומר אלפסי יצטרך לשלוף שפן מהכובע, הקבוצות מכירות טוב אחת את השנייה ורק שינוי קיצוני כמו לחץ כבד מהפתיחה, או חמיישיה מפתיעה יכולו לתפוס את המארחת לא מוכנה וכך אולי להפתיע ולקחת את המשחק. הימור שלי: המשחק יהיה צמוד בן השתיים, אבל החבורה של מאור תנצל את האיכות של שחקניה כל הדרך לניצחון נוסף.

מכבי תל אביב – הפועל אילת (שני, 21:05)

הקבוצה של נבן ספאחיה שפתחה טוב את העונה, רשמה במחזור שבעבר הפסד מפתיע בדרבי ולפני המשחק חטפה תבוסה במשחק היורוליג מול ריאל מדריד. בקרב מול אילת ינסו הצהובים  להתאושש ולחזור למסלול הניצחונות שהדבר החשוב ביותר בקבוצה כרגע הוא להראות ששום משבר לא בדרך ושהם עדיין הולכים על כל הקופה. כדי לעשות זאת יצטרכו הצהובים להמשיך ולקבל את התפוקה מהזרים הבולטים שלהם, פייר ג'קסון ונוריס קול ובנוסף יהיו חייבים להכניס את הישראלים לעניינים, דרכם יוכלו להביא את הניצחון שיחזיר אותם בחזרה למסלול.

בצד השני, הקבוצה של שרון דרוקר, שחזר לארץ באמצע העונה כדי לאמן אותם, נמצאת בתקופה נהדרת של שלושה ניצחונות רצופים, כשהם יודעים שניצחון על הקבוצה בצהוב יהיה הצהרת כוונות מוחלטת שגם השנה אילת הולכת בכל הכוח ויכולה לנצח גם את הגדולות. כדי לעשות את זה יהיו חייבים דרוקר וחניכיו לתפוס את הצהובים עם המכנסיים למטה, החבורה של ספאחיה מגיעה עם שני הפסדים רצופים וכשהישראלים שם לא מקבלים דקות, יוכלו בקבוצה הדרומית להפתיע ולנצל את מצבה של מכבי בדרך לניצחון מפתיע מאוד ורביעי ברציפות. הימור שלי: החבורה של דרוקר תיתן משחק טוב, אך ספאחיה וחניכיו חיגגו עם הניצחון בסיום.

משחקים נוספים:

עירוני נס ציונה – בני הרצליה (שני, 18:55)

מכבי ראשון לציון – מכבי חיפה (שני, 19:00)

מכבי אשדוד/באר טוביה – הפועל גלבוע/גליל (שני, 20:10)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort